PEINADOS

bodes 10!

Re: PEINADOS

EntradaAutor: nataliaferre » dt. oct. 20, 2009 2:15 pm

Como yo entonces se que lo quiero semi-recogido pero como voy a llevar velo aun no se si me pondre una diadema o algo finito y luego el pelo suelto seguramente que ondulado no se haber que me aconsejan jeje.
Imatge
nataliaferre
:: núvia experimentada

Entrades: 302
Membre des de: dj. gen. 29, 2009 7:15 am

EntradaAutor: Daina10 » dt. oct. 20, 2009 2:30 pm

nataliaferre ha escrit:Como yo entonces se que lo quiero semi-recogido pero como voy a llevar velo aun no se si me pondre una diadema o algo finito y luego el pelo suelto seguramente que ondulado no se haber que me aconsejan jeje.

Bueno Nataliaferrer...

Ves infomándome a ver que tal...al menos la idea la tenemos... ¿ya te has puesto en contacto con la peluquería...?
Imatge
Imatge
Daina10

Entrades: 331
Membre des de: dj. set. 24, 2009 8:03 pm

EntradaAutor: nataliaferre » dt. oct. 20, 2009 2:39 pm

No aun no la semana que viene ire a la peluqueria que quiero ir y que me informen de todo si de los tratamientos en la cara -manos y luego ya los peinados que empiezen a conocer mi rebelde pelo jejeje.
Ya ire contando haber si pongo el dia el post jeje, hacia mucho tiempo que no me conectaba.
Imatge
nataliaferre

EntradaAutor: Daina10 » dt. oct. 20, 2009 2:42 pm

nataliaferre ha escrit:No aun no la semana que viene ire a la peluqueria que quiero ir y que me informen de todo si de los tratamientos en la cara -manos y luego ya los peinados que empiezen a conocer mi rebelde pelo jejeje.
Ya ire contando haber si pongo el dia el post jeje, hacia mucho tiempo que no me conectaba.

Pues yo todavia no puedo entrar al post... me faltan 4 día... la cuenta atras pata la compte enrere.... jeeje
Imatge
Imatge
Daina10

EntradaAutor: nataliaferre » dt. oct. 20, 2009 3:32 pm

Ya te queda poquito luego queremos todo en detalles ehh y fotos jejej.
Imatge
nataliaferre

EntradaAutor: irenebarcelona » dt. oct. 20, 2009 4:22 pm

a mi me peina una amiga ex-peluquera de mi madre ( miedo me da...) a la que tenga el vestido pues ya elegire la verdad es que me gustaria un recogido ( pero no de los siper poegados , si no de esos que parecen un poco despeinados con las diademas esas de inspiracion griega que son como 2 o tres...
Imatge
irenebarcelona

Entrades: 287
Membre des de: dg. set. 06, 2009 10:57 pm

EntradaAutor: nataliaferre » dt. oct. 20, 2009 4:47 pm

Y voy a ir a la llongueras hace tiempo ya fui y me lo hacian muy bien, lo que deje de ir porque me fui a vivir a otro pueblo y para no subir y bajar voy a la de mi pueblo, pero a partir de la semana que viene ya empezare a volver ir a la llongueras.
A mi una amiga si me maquilla trabaja en ives rocher y otra amiga que esta estudiando por esteticient igual ella me hara la limpieza y los tratamientos.
Imatge
nataliaferre

EntradaAutor: ANATKF » dt. oct. 20, 2009 5:36 pm

Yo voy a ir al final a la pelu de siempre de mi barrio que varias veces me ha hecho mechas,cortado,etc.mi abuela se lo ha comentado y le ha dicho que muy bièn(que va a decir),que ya conoce mi pelo y sabe lo que me sienta mejor.
màs adelante irè con los peinados que me gustan imprimidos,que aùn me queda¡¡¡
Imatge
ANATKF
:: núvia rookie
:: núvia rookie

Entrades: 164
Membre des de: dv. oct. 16, 2009 9:42 am

EntradaAutor: Daina10 » dt. oct. 20, 2009 5:52 pm

nataliaferre ha escrit:Ya te queda poquito luego queremos todo en detalles ehh y fotos jejej.

Comentaros.... que por lo visto ya tengo compte enere......
Imatge
Imatge
Daina10

EntradaAutor: Daina10 » dt. oct. 20, 2009 5:58 pm

Pues yo creo que iré a una peluquería de mi pueblo, hace poc que cambié, per me encanta perque todas las chicas son muy juveniles, no hacen mas que reciclarse e ir a cursos etc... y es dnde van casi todas mis amigas y lo hacen muy bien...
Maquillarme mi prima... es maquilladora y empezaremos a buscar peinados por ahí y entonces cuando encontremos un estilo empezarems a mirar el maquilllaje... a ver qué...
El tema de tratamientos de limpieza en mi esteticien de hace años... con masaje de chocolate o oro... y ese tipo de cosas...
Imatge
Imatge
Daina10

EntradaAutor: nupubo » dt. oct. 20, 2009 6:12 pm

Daina10 ha escrit:Pues yo creo que iré a una peluquería de mi pueblo, hace poc que cambié, per me encanta perque todas las chicas son muy juveniles, no hacen mas que reciclarse e ir a cursos etc... y es dnde van casi todas mis amigas y lo hacen muy bien...
Maquillarme mi prima... es maquilladora y empezaremos a buscar peinados por ahí y entonces cuando encontremos un estilo empezarems a mirar el maquilllaje... a ver qué...
El tema de tratamientos de limpieza en mi esteticien de hace años... con masaje de chocolate o oro... y ese tipo de cosas...

Jolines noies!! Com us cuideu!!
nupubo
:: supernúvia

Entrades: 5007
Membre des de: ds. des. 08, 2007 1:06 pm

EntradaAutor: Daina10 » dt. oct. 20, 2009 7:25 pm

Eiihh nupubo!!!

Tu que, que et farás....??? mira que per tu queda poc... quant t'adonis ja està al teu dia....eeehhh!!! :-):-):-):
Imatge
Imatge
Daina10

EntradaAutor: nupubo » dt. oct. 20, 2009 8:07 pm

Daina10 ha escrit:Eiihh nupubo!!!

Tu que, que et farás....??? mira que per tu queda poc... quant t'adonis ja està al teu dia....eeehhh!!! :-):-):-):

A mi m'agraden molt els semirecollits. He anat agafant idees de pentinats que han penjat per aquí... Molt xulos... Una mica agafat del davant i pel darrera una mica ondulat. Algo així però m'ho he d'acabar de mirar... Els vaig posant en una carpeta i quan hagi d'anar a ficar-me les extensions i a fer-me les proves en portaré alguna mostra i a vaure que...
nupubo

EntradaAutor: nupubo » dt. oct. 20, 2009 8:09 pm

Es veritat que va quedant poc... En pocs dies baixo dels 6 mesos... Buff..

Pensa que em semblava ahir quan encara em faltava els mateixos mesos que tu i en un no res he passat a la meitat... Ja veuràs com et passa de ràpid!!! I entre festes i festetes volant!!!
nupubo

EntradaAutor: ThePitis » dt. oct. 20, 2009 8:16 pm

Hola a totes!!! doncs jo tema pelu ho tinc clar!! tinc una amiga peluquera...jejeje i una altra que és maquilladora...jejeje brutal!!! espero que siguin bones amigues i em deixin guapa i estupenda!!!
Imatge
ThePitis
:: núvia de bronze

Entrades: 1552
Membre des de: dv. set. 25, 2009 5:00 pm

EntradaAutor: nupubo » dt. oct. 20, 2009 8:33 pm

ThePitis ha escrit:Hola a totes!!! doncs jo tema pelu ho tinc clar!! tinc una amiga peluquera...jejeje i una altra que és maquilladora...jejeje brutal!!! espero que siguin bones amigues i em deixin guapa i estupenda!!!

Jolines noia!!! Quina sort!! A tu ja t'ha tocat el Gordo de Nadal!!! Com m'agradaria a mi això pq llavors ja hi tens més confiança i ala! Com a casa!
nupubo

EntradaAutor: ThePitis » dt. oct. 20, 2009 8:39 pm

nupubo ha escrit:
ThePitis ha escrit:Hola a totes!!! doncs jo tema pelu ho tinc clar!! tinc una amiga peluquera...jejeje i una altra que és maquilladora...jejeje brutal!!! espero que siguin bones amigues i em deixin guapa i estupenda!!!

Jolines noia!!! Quina sort!! A tu ja t'ha tocat el Gordo de Nadal!!! Com m'agradaria a mi això pq llavors ja hi tens més confiança i ala! Com a casa!

Doncs si!!! jejeje!!! La veritat és que amb això he tingut sort... a més la maquilladora és molt molt amiga... i amb tota la confiança li diré que se n'emporti el kit de maquillatge al cotxe...i així que em faci algun retoc durant el casament!!!! ja li compensaré!!! jajaja
Imatge
ThePitis

EntradaAutor: nupubo » dt. oct. 20, 2009 8:51 pm

Quina sort ThePitis... Uaaauuu....
nupubo

EntradaAutor: ThePitis » dt. oct. 20, 2009 9:37 pm

nupubo ha escrit:Quina sort ThePitis... Uaaauuu....

Doncs sI!!! i tu? ja tens pelu? com ho faràs... aniràs a la peluqueria o faràs que vingui la peluquera a casa?
Imatge
ThePitis

EntradaAutor: nupubo » dt. oct. 20, 2009 10:47 pm

ThePitis ha escrit:
nupubo ha escrit:Quina sort ThePitis... Uaaauuu....

Doncs sI!!! i tu? ja tens pelu? com ho faràs... aniràs a la peluqueria o faràs que vingui la peluquera a casa?

Aniré a la peluqueria. Suposo que si res canvia aniré a la que vaig sempre: Raffel Pagés. Aquí és on em vaig posar les extensions l'hivern passat i ja saben el que necessito i com és el meu cabell. Maquillar-me també ho faré aquí. I llavors marxaré a l'hotel que es on em canvio i ja estic allí mateix. La que porta les bodes a l'hotela ja m'ha dit que encara que em pentinin i emmaquillin on sigui que ella té una perruquera de contacte al poble com que sempre li passen els clients de l'hotel, que li pot demanar que em retoquen si sorgeix cap cosa d'urgencia o se'm desfés algo del que m'hagin fet els meus perruquers... Així que en part estic tranquila. Però està clar que tu tens molta sort de que siguin amigues teves les que et pentinin i et maquillin i que les tinguis allí... Molt bé!
nupubo

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 14 visitants