7 DE FEBRERO, 1ª TROBADA FORIL 2010 !!! GENIAL!

bodes 10!

EntradaAutor: montseijordi » dl. feb. 09, 2009 4:16 pm

nenes!!!

Com heu escrit, ara m'ho llegeixo tot, vaya maquines!

Abans d res, dir-vos q m'ho vaig passar super be dissabte i q em va encantar coneixer-vos, va ser una experiencia unica i tot i q alguns dels nostres pares pensin q estem xalades ( jeje ) aixo s'ha d repetir, q sou un solet totes d cap a peus! Ja tinc ganes d repetir-ho!!!!

Molts petonets a totes guapissimes!!
montseijordi
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 16778
Membre des de: dg. ago. 24, 2008 7:48 pm
Ubicació: Premià de Mar

EntradaAutor: gina_christian » dl. feb. 09, 2009 4:25 pm

montseijordi ha escrit:nenes!!!

Com heu escrit, ara m'ho llegeixo tot, vaya maquines!

Abans d res, dir-vos q m'ho vaig passar super be dissabte i q em va encantar coneixer-vos, va ser una experiencia unica i tot i q alguns dels nostres pares pensin q estem xalades ( jeje ) aixo s'ha d repetir, q sou un solet totes d cap a peus! Ja tinc ganes d repetir-ho!!!!

Molts petonets a totes guapissimes!!

Hola guapa!! com ja he dit en tot arreu.. jo m'ho vaig passar molt be, com una nena petita quan estrena sabates.. molt il.lusionada pel dia, i es que encara m'en ric.. a casa meva estan flipant.. no saben ni que es l'internet per així dir-ho i quan els explico coses del foro em prenen per boja, jajajaja....

si si més quedades!! més i més.... son geniales para el cutis! jajajaja
gina_christian
:: supernúvia

Entrades: 6540
Membre des de: dl. oct. 20, 2008 11:17 am

EntradaAutor: oshia » dl. feb. 09, 2009 4:25 pm

OTRA OTRA OTRA >.-<: >.-<: >.-<:
oshia
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 12107
Membre des de: dl. oct. 22, 2007 1:44 pm
Ubicació: en el mundo!!

EntradaAutor: Tinita » dl. feb. 09, 2009 4:25 pm

Jo m´apunto a la següent!! ::love::
Imatge

17 Setembre 2010
Tinita
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 10861
Membre des de: dc. juny 06, 2007 9:45 am
Ubicació: Sant Feliu de Codines

EntradaAutor: berry » dl. feb. 09, 2009 4:28 pm

jo tambe m'apunto a la propera!!!
Imatge
berry
:: núvia d'or

Entrades: 3533
Membre des de: ds. ago. 23, 2008 6:23 pm

EntradaAutor: oshia » dl. feb. 09, 2009 4:28 pm

Hombre !!!!!!!!!!!!!!!!!! :-))
oshia
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: montseijordi » dl. feb. 09, 2009 4:29 pm

annaiesteve ha escrit:nenes os poso les fotos, ah! la Manuela ja els he enviat .

jajaja, es xulissima la foto! Com van al·luscinar amb nosaltres, q bo, jeje! Si ja els hi has passat la foto, la Manuela ja ens te a totes clitxades, qualsevol no torna, jajajaja. Que guay va ser x aixo! Guapi, pero posa'ns les altres fotitos tambe q en vas fer mes no?

Jo les meves us les poso despres ( nomes en tinc dues ), q d'aqui res marxem una estona a passejar pel passegi maritim
montseijordi
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: oshia » dl. feb. 09, 2009 4:30 pm

Hombre !!!!!!!!!!!!!!!!!! :-))
oshia
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: gina_christian » dl. feb. 09, 2009 4:31 pm

Txell-Jose Luis ha escrit:Muchas gracias gina_christian, shura, oshia y berry por vuestra ayuda !!!! Lo digo en serio, necesitaba que alguien me dijera el lado positivo de todo esto, porque el negativo ya lo veo yo siempre... jeje.

Esto es lo que haré: Comenzaré a pedir presupuestos de los restaurantes que me gustan a mi, y a los que vea que no llegaremos los descartaré.Y después cuando estemos los dos en el sofá, tranquis.. se lo comentaré, a ver si a partir de hay se anima algo más.

Y otra cosa.. a vosotras vuestra pareja ya os ha pedido la mano? O, vamos, si os ha regalado el anillo? Porque nosotros lo decidimos un dia hablando, pero no hemos echo nada especial, de momento..

Hola Txell.. pues en mi caso fui yo quien le pidio la mano, de forma nada romántica... pero se la hice... a las dos semanas él me regaló el anillo, sin ninguna parafernalia.. simplemente me dio una bolsita... jajaja.
Así que no te preocupes.. tu ve mirando cosillas... en la página de guianupcial tiene muchos restaurantes, les envias un mail para saber presupuestos, miras los sitios... y, como te he dicho, haces un descarte...
Yo pedi presupuestos a mas de 20 restaurantes.. y luego fui descartando.. segun mi criterio, segun lo que queria...
Asi lo agobias mucho menos... por que ellos van a otra velocidad ...
gina_christian

EntradaAutor: oshia » dl. feb. 09, 2009 4:32 pm

GINAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA esa pedida de mano OLE OLEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE ::love::
oshia
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: gina_christian » dl. feb. 09, 2009 4:32 pm

Otra, otra, otra, otra...... jajaj jo també m'apunto a tot!!!! no me pienso perder nada de nada!!!!
gina_christian

EntradaAutor: berry » dl. feb. 09, 2009 4:36 pm

Nosotros tambien lo decidimos entre los dos y yo fui la primera en regalarle el reloj de compromiso y el alcabo de un tiempo me regalo el anillo pero sin nada de parafernalia fuimos a comprarlo juntos lo grabo y me lo dio al cabo de dos dias asi q la pedida no fue nada especial
Imatge
berry

EntradaAutor: montseijordi » dl. feb. 09, 2009 4:37 pm

INGLESITA ha escrit:
ise ha escrit:buff!!! 5200€...quina passada de preu!!! :--( :--( :--(

Si si, increible!!! i aquest encara era economic al costat d'un que valia 10.000 euros!!!!!!!!!!! buff!!!!!

es veritat guapes, n'hi havia un q valia 10.000 €, q segons paraules textuals d Manuel Mota: aquell d'alla q sembla un xoriço penjat, posat queda molt maco!. Coi, ja pot quedar be ja, amb lo q val... no? No me'n recordo quin model era x aixo, algu el va apuntar?
montseijordi
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: gina_christian » dl. feb. 09, 2009 4:39 pm

oshia ha escrit:GINAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA esa pedida de mano OLE OLEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE ::love::

jajajaja... si es que me la curre que no veas... espontaneidad pura.. jajajaj
gina_christian

EntradaAutor: Tinita » dl. feb. 09, 2009 4:39 pm

ah eso...yo en París le regalé un anillo, un reloj y una pulsera todo de Fossil...cualquiera diria que no lo conozco...pues al tio no le gustó nada!!! yo creo que fue la rabia de ver que el no me regalaba nada jajajaja lo fuimos a cambiar, y dijo que solo queria un reloj, asi que se lo cambió por un reloj casi casi casi igual al que le habia regalado , es de lo que no hay jajaja menos mal que me lo tomo a risa , pq la dependienta de la joyeria me miró como diciendo...y tu te casas con el ?? que de tres cosas no has acertado ni una?? jajajaja
Imatge

17 Setembre 2010
Tinita
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 10861
Membre des de: dc. juny 06, 2007 9:45 am
Ubicació: Sant Feliu de Codines

EntradaAutor: montseijordi » dl. feb. 09, 2009 4:39 pm

INGLESITA ha escrit:
gina_christian ha escrit:Buenos dias guapas!! pues si que hay que hacer otra quedada!!
Como bien dice Anna, ahora hay que hacer una cena un sábado, o hacer algo un domingo... por que yo no me puedo escaquear mucho los sábados por la mañana...

Hay que contar la anècdota de Manuel Mota.. y es que amaginar a 8 chicas que van a la tienda... para la presentacion de la coleccion del 2010.. bueno estamos ahi dentro y cada vez que nos preguntaban quien se casaba nosotros decíamos que todas!! jaja
Luego queríamos hablar con Manuel en persona, pero era un poco difícil, al final conseguimos que subiera para hablar con nosotras.. y bueno lo típico, a preguntar quien se casaba y cuando, y saltamos que nos casábamos todas el 2010... él alucinando.. pero cuando le contamos que nos conocíamos de un foro, y que era el primer día que nos veíamos en persona... ya flipaba en colores, lo mismo que el resto de dependientas, que estaban casi todas con nosotras.. No se creían que un foro podía juntar a tantas personas... jajajaja que bueno, y la cara que se les puso... buenísimo!!

Esto es lo mejor de este foro, y es que la gente que se conoce es genial!! Y espero que podamos hacer muchas más quedadas!! por que son del todo recomendables!!

Hola Gina!!!

estoy de acuerdo contigo!!!! hay que proponer otra quedada!!!!

la verdad es que fue muy divertido ver las caras de las dependientas y de Manuel Mota cuando dijimos que nos casábms todas!jejejejeeje!!

ahora toca mirar vestidos y a ver si nos lo diseña el!!!!jejejejejejejejejeje!

jajaja, pues si, a lo mejor nos hace algun descuentillo y todo por ser foreras ( forofas como dijo el al principio, estaria pensando en el Barça o que? jaja ). Ahi la unica q salio con una idea d lo q le quedaba bien fue Meri ( nena, el d puntillas para ti, jajaja )
montseijordi
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: berry » dl. feb. 09, 2009 4:39 pm

montseijordi ha escrit:
INGLESITA ha escrit:

Si si, increible!!! i aquest encara era economic al costat d'un que valia 10.000 euros!!!!!!!!!!! buff!!!!!

es veritat guapes, n'hi havia un q valia 10.000 €, q segons paraules textuals d Manuel Mota: aquell d'alla q sembla un xoriço penjat, posat queda molt maco!. Coi, ja pot quedar be ja, amb lo q val... no? No me'n recordo quin model era x aixo, algu el va apuntar?

10.000 EUROS??????????!!!!!!!!!!

que tenia?campanetes penjant?fil d'or???
Imatge
berry

EntradaAutor: gina_christian » dl. feb. 09, 2009 4:41 pm

montseijordi ha escrit:
INGLESITA ha escrit:

jajaja Modelo "xoriço" no només per com queda penjat sino per lo xoriços que semblen amb aquest preu... casi casi un como un robo a mano armada...!!
si per aquest preu pots pagar un casament, quasi...
gina_christian

EntradaAutor: montseijordi » dl. feb. 09, 2009 4:41 pm

INGLESITA ha escrit:
ise ha escrit:
INGLESITA ha escrit:

Collons amb els preus d'aquest home!!! :o-o: :o-o:

I quan aniràs a provar-te el DIAMANTE???? jejeje Que surt a la pàgina de pronovias???

Ise aqui te pongo una foto del vestido, a ver que te parece! yo quiero ir a probarmelo a ver que dia voy!!!jejejejejejejeje!xro antes hacer un poco d dieta xra que entre!!!jejejejeje!!

dieta nena? si estas estupenda!! Es maquissim, entre el diamante i el hawai, vaig arribar a casa tope d feliç pq havia vist el vestit q m'agradava, q guayyyyyyyyyyyy
montseijordi
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: montseijordi » dl. feb. 09, 2009 4:43 pm

Tinita ha escrit:
ise ha escrit:
INGLESITA ha escrit:

Collons amb els preus d'aquest home!!! :o-o: :o-o:

I quan aniràs a provar-te el DIAMANTE???? jejeje Que surt a la pàgina de pronovias???

si guapi es veu a la web de pronovias!!

A mi em va encantar un que tenia al aparador, el de l´esquerra mirant-ho desde abaix...reeeeees gairebé 10.000 eurillos jajaja però mira que era preciós, mecaguen!!!

Jo vaig mirar els preus però amb tants vestits i preus després ja no sabia quin preu coincidia amb cada vestit!!

Ja us ho diré dimecres quan torni de la tenda!!

ara no caic en quin es el q dius... dimecres aniras a provar? cuenta cuenta!
montseijordi
forofa de l'any
forofa de l'any

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 17 visitants