MAS CAN FERRER 2010

bodes 10!

Re: MAS CAN FERRER 2010

EntradaAutor: xuxuneta » dc. març 17, 2010 10:56 am

holaaaa

judith, t'ho envio per privi, van enviar 2 un de color blanc i l'altre el verd que vam fer servir nosaltres.

i pel que fa floristes, nosaltres mirarem fontanilles i un del poble, i si veig que hi ha molta diferència em posaré en contacte amb la bloom flors,.... estic esperant que la crisbert em digui si són més economics o no jejejejejejejjejejje.

vinga noies que ja ens queda poc !!!!!
Imatge
xuxuneta
:: núvia experta

Entrades: 882
Membre des de: dl. nov. 10, 2008 11:46 am

EntradaAutor: crisbert » dc. març 17, 2010 11:04 am

sips, encara no tinc res pero de seguida us ho envio :D
calla! queda moooolt! q ahir vaig tenir un atac de “em falta temps”! jajajaj
Imatge
crisbert
:: núvia d'or

Entrades: 3094
Membre des de: dl. oct. 27, 2008 12:11 pm

EntradaAutor: xuxuneta » dc. març 17, 2010 11:10 am

MIRALA QUE ET FALTA TEMPS ?!! JAJAJA SI ARA ET DEDIQUES A BUSCAR RECEPTES PEL FORO JAJAJAJAJAJA,
anda que si no vas de cul et mores !
Imatge
xuxuneta

Entrades: 882
Membre des de: dl. nov. 10, 2008 11:46 am

EntradaAutor: crisbert » dc. març 17, 2010 11:33 am

xuxuneta ha escrit:MIRALA QUE ET FALTA TEMPS ?!! JAJAJA SI ARA ET DEDIQUES A BUSCAR RECEPTES PEL FORO JAJAJAJAJAJA,
anda que si no vas de cul et mores !

jajajaj és q em lien! jajajajaja
Imatge
crisbert

EntradaAutor: sss_susanna » dt. abr. 13, 2010 9:41 pm

Hola bones!!

Soc nova per aquí, jo em caso el 24/06/10 a can ferrer també!! Quasi ho tinc tot a punt!!! Quins nervis tu!! Només queden 2 mesets i ja hi serem... aiixxxx!!!
sss_susanna

Entrades: 7
Membre des de: dg. abr. 11, 2010 5:20 pm

EntradaAutor: crisbert » dt. abr. 13, 2010 9:42 pm

sss_susanna ha escrit:Hola bones!!

Soc nova per aquí, jo em caso el 24/06/10 a can ferrer també!! Quasi ho tinc tot a punt!!! Quins nervis tu!! Només queden 2 mesets i ja hi serem... aiixxxx!!!

al dia següent dle meu casament!!! q fort!!!
Imatge
crisbert

EntradaAutor: crisbert » dt. abr. 13, 2010 9:43 pm

crisbert ha escrit:
sss_susanna ha escrit:Hola bones!!

al dia següent dle meu casament!!! q fort!!!

aiiiiix q l'emocio mha fet enviar el missatge abans d'hora!
explica'ns-ho tot! amb quin cattering ho feu? florista? vestit? toooot! jajajaj
x cert! benvinguda! :)
Imatge
crisbert

EntradaAutor: sss_susanna » dt. abr. 13, 2010 9:44 pm

jejeje, doncs si ja ho he vist, sou d'arbucies voslatres?
sss_susanna

EntradaAutor: crisbert » dt. abr. 13, 2010 9:46 pm

sss_susanna ha escrit:jejeje, doncs si ja ho he vist, sou d'arbucies voslatres?

jo soc de sabadell, però ara vivim a terrassa.
tu si?
Imatge
crisbert

EntradaAutor: sss_susanna » dt. abr. 13, 2010 9:47 pm

siii! som d'arbucies i enamorats dels paisatges d'arbucies...jejeje. Ja ho teniu tot apunt vosaltres?
sss_susanna

EntradaAutor: crisbert » dt. abr. 13, 2010 9:50 pm

sss_susanna ha escrit:siii! som d'arbucies i enamorats dels paisatges d'arbucies...jejeje. Ja ho teniu tot apunt vosaltres?

no és per menys! és preciós!!
ens falten cosetes, però mica en mica anem enllestint!:D i vosaltres, q tal? llastima q tinguis pocs missatges escrits, a partir dels 100 pots entrar als comptes enrere de les altres nuvies i podries veure toooots els detalls del meu :)
Imatge
crisbert

EntradaAutor: sss_susanna » dt. abr. 13, 2010 9:52 pm

ostres doncs si que es una pena... Nosaltres tot just ara estem enviant les invitacions. Ens falta acabra de lligar la música, ja tenim vestits, les flors les agafem a la floristeria del poble (peruqè ja n'han fet molts de casaments allà dalt), el càtering amb la fonda montseny de breda (que és impressionant), ja sabem com arribar-hi, ja hem triat els centres de taula, tenim fotògraf, video, etc,.. lo que no tinc lligat és si les cadires de la cerimònia civil van encoixinades o no... i vosaltres? ja ho teniu tot lligat?
sss_susanna

EntradaAutor: crisbert » dt. abr. 13, 2010 9:55 pm

sss_susanna ha escrit:ostres doncs si que es una pena... Nosaltres tot just ara estem enviant les invitacions. Ens falta acabra de lligar la música, ja tenim vestits, les flors les agafem a la floristeria del poble (peruqè ja n'han fet molts de casaments allà dalt), el càtering amb la fonda montseny de breda (que és impressionant), ja sabem com arribar-hi, ja hem triat els centres de taula, tenim fotògraf, video, etc,.. lo que no tinc lligat és si les cadires de la cerimònia civil van encoixinades o no... i vosaltres? ja ho teniu tot lligat?

les cadires estandar crec q van sense encoixinar!!! nosaltres encara estem rumiant si lloguem o no cadires blanques :S ens para una mica les despeses de transport, q encareixen el preu.

Vestits estem amb les proves finals, viatge, fotograf, flors, detalls, etc tot tancat, falta la musica q encara estem rumiant algunes cançons :D
Imatge
crisbert

EntradaAutor: sss_susanna » dt. abr. 13, 2010 9:59 pm

ostres, doncs ,'ha fet molta gràcia conèixer-te!!! quan ho celebreu pel migdia o nit? llàstima el tema dels fos artificials, n'hi ha uns de llum freda que si que s'hi poden tirar...
sss_susanna

EntradaAutor: crisbert » dt. abr. 13, 2010 10:01 pm

sss_susanna ha escrit:ostres, doncs ,'ha fet molta gràcia conèixer-te!!! quan ho celebreu pel migdia o nit? llàstima el tema dels fos artificials, n'hi ha uns de llum freda que si que s'hi poden tirar...

ho fem de nit, de fet, fem cerimonia civil a les 18.30... per nosaltres encantats pels focs artificials pq a mi m'espanten jajajaja

i vosaltres? com ho feu????? q fort!! m'enrecordaré de tu quan estigui per allà jajajajaj
Imatge
crisbert

EntradaAutor: sss_susanna » dt. abr. 13, 2010 10:06 pm

nosaltres també ens casem a les18:30!!! que fort... home dsprés d'una bona revetlla vam pensar que millor ens caséssim per la nit, a part de que sera molt més wapo!!! No sé com teniu pensat fer-vos les fotografies dels nuvis, però si us les voleu fer abans, hi ha el jardi endrològic del roquer a arbucies on deixen entrar als nuvis i el fotograf per fer les tipiques fotos dels nuvis. Noslatres ho farem així, primera peruqè hi hauara millor llum per tirar fotos cap a les 4, segona perque ens fa gràcia pujar junts amb un cotxe clàssic, i tecera peruqè volem disfrutar dels amics i l'àpat. Jo també pensaré amb voslatres mentre celebrem la revetlla de st joan!!
sss_susanna

EntradaAutor: crisbert » dt. abr. 13, 2010 10:09 pm

sss_susanna ha escrit:nosaltres també ens casem a les18:30!!! que fort... home dsprés d'una bona revetlla vam pensar que millor ens caséssim per la nit, a part de que sera molt més wapo!!! No sé com teniu pensat fer-vos les fotografies dels nuvis, però si us les voleu fer abans, hi ha el jardi endrològic del roquer a arbucies on deixen entrar als nuvis i el fotograf per fer les tipiques fotos dels nuvis. Noslatres ho farem així, primera peruqè hi hauara millor llum per tirar fotos cap a les 4, segona perque ens fa gràcia pujar junts amb un cotxe clàssic, i tecera peruqè volem disfrutar dels amics i l'àpat. Jo també pensaré amb voslatres mentre celebrem la revetlla de st joan!!

q fort! quina casualitat!!!
nosaltres no ens fem les tipiques fotos, de fet no farem res, sera el fotograf que anira fent fotos del q passi.... buscavem algo una mica diferent pq a mi magrada fer fotos, no q men facin jajajjaj
aixi q podrem disfrutar de tot sense necessitat de desapareixer!! a mes, volem trobar-nos a la cerimonia civil no volem veure'ns abans :D:D
espero q els convidats es portin be i no facin malbé la gespa jejeej
Imatge
crisbert

EntradaAutor: sss_susanna » dt. abr. 13, 2010 10:12 pm

aixo espero!!! pensa que el 24 al mati pujare per deixar-ho tot ben arregladet, que jo si no ho tinc tot controlat, no me fio...jejeje. Bueno wapa, jo vai a durmir que dema m'espera un dia molt dur! el mati treballar a tope i a la tarda haig d'acompanyar a la mama a busca les sabates pel casori per tot girona... ens veiem per aqui!
sss_susanna

EntradaAutor: crisbert » dt. abr. 13, 2010 10:14 pm

sss_susanna ha escrit:aixo espero!!! pensa que el 24 al mati pujare per deixar-ho tot ben arregladet, que jo si no ho tinc tot controlat, no me fio...jejeje. Bueno wapa, jo vai a durmir que dema m'espera un dia molt dur! el mati treballar a tope i a la tarda haig d'acompanyar a la mama a busca les sabates pel casori per tot girona... ens veiem per aqui!

molt be guapa!!!
ens veiem!!
Imatge
crisbert

EntradaAutor: fl0reta » dt. abr. 13, 2010 10:15 pm

Hola susana!!!!!! Moltes felicitatsss!!! Què fort que us caseu un dia després de la Crisbert!!! Jo em caso al 2011 també a Mas Can Ferrer :P

He llegit que eu triat la Fonda Montseny, és la nostre primera opció de càtering, m'en pots fer 5 centimsss?????? :D

I després d'això, explica'ns més detalleeeeeeeetsss!!!!! Vestit..detallets convidats... música...quin cotxe heu triat... etc *.-o-o.*
Imatge
Imatge
fl0reta
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada

Entrades: 347
Membre des de: dt. oct. 27, 2009 8:38 pm
Ubicació: Girona

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant