Can Alzina !!!

bodes 10!

Re: Can Alzina !!!

EntradaAutor: LABANDA » dc. oct. 21, 2009 4:07 pm

sobre algun consell d'artboda??

res-...
deixa't portar...

jo crec que és una de les úniques coses del casament.. que no em vaig preocupar gens ni mica...

els tens agregats al facebook??? pots veure fotos dels seus últims reportatges... :-)ok: ::love::
LABANDA
:: meganúvia

Entrades: 7669
Membre des de: ds. oct. 14, 2006 1:09 pm

EntradaAutor: sonieta14 » dc. oct. 21, 2009 8:47 pm

Arantxa!! Felicitats!! Envia un privi!!

Lavanda, que idea tant genial lo del post-boda al tividavo. Tens un gust exquissit per tot!! Felicitats!

Mferrer, explica'm lo del ball del fanalet! Jo tinc clar que vull animador/a, pregunta al teu amic o si coneix algú.

Avui no he anat a veure al Josep de Dvs perque he tingut febre... no crec que hem doni temps anar, li he demanat informació per e-mail pero si alguna de vosaltres sap pressupost i que inclou.... :-)ok:

DRIX, Felicitats per l'elecció!! No li donis més voltes!! Ja está fet :-///:
Imatge
Imatge
sonieta14
:: núvia rookie

Entrades: 83
Membre des de: dj. març 12, 2009 1:02 pm

EntradaAutor: joan y susana » dc. oct. 21, 2009 10:21 pm

arantxa25 ha escrit:ACABO DE LLEGAR de lour novias... de molins de rei... creo................. QUE YA TEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEENGOOOOOOOOOOOOOO VESTIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIDOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1DIOS!!!!!!!!!!!!!!!11NO ME LO CREIA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ME LO HE PUESTO Y SE ME HA HECHO UN NUDO EN EL ESTOMAGO, ME HE EMOCIONADO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!111111 ME ENCANTAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA :-///: *.-o-o.* >.-<:
ES DE ALMA NOVIAAS!!!!!!!!!!!!!!!!1NO PUEDO DECIR EL MODELO Q TENGO ESPIAS!!!!!!!!!!!!!!!11

hola arantxa!!!
felicidades por el vestido >.-<: >.-<:
yo quiero verlo, envia un privi
un besito
joan y susana
:: núvia experimentada

Entrades: 473
Membre des de: dc. jul. 15, 2009 12:45 pm

EntradaAutor: joan y susana » dc. oct. 21, 2009 10:25 pm

sonieta14 ha escrit:Arantxa!! Felicitats!! Envia un privi!!

Lavanda, que idea tant genial lo del post-boda al tividavo. Tens un gust exquissit per tot!! Felicitats!

Mferrer, explica'm lo del ball del fanalet! Jo tinc clar que vull animador/a, pregunta al teu amic o si coneix algú.

Avui no he anat a veure al Josep de Dvs perque he tingut febre... no crec que hem doni temps anar, li he demanat informació per e-mail pero si alguna de vosaltres sap pressupost i que inclou.... :-)ok:

DRIX, Felicitats per l'elecció!! No li donis més voltes!! Ja está fet :-///:

hola sonieta!!
yo fui a ver dvs el precio no me acuerdo pero se que entraban varias cosas, fotos, video, dos replicas del album para los padres... y no me acuerdo si algo mas.
espero que te mejores.
un besito (=:-)
joan y susana

Entrades: 473
Membre des de: dc. jul. 15, 2009 12:45 pm

EntradaAutor: esterock » dc. oct. 21, 2009 10:26 pm

Arantxa cariñooo...MUCHAS FELICIDADES!!!! lo que todo el mundo dice....cuando te pruevas el tuyo lo sabes!!!! enviame privi a mi también...o me voy a la cuenta atrás???
Imatge
esterock
:: núvia experta

Entrades: 616
Membre des de: dt. maig 12, 2009 10:28 am

EntradaAutor: esterock » dc. oct. 21, 2009 10:31 pm

por cierto hoy es un gran día....me ha llamado ariana y josep de dvs!!!!! tengo hora con josep la semana que viene...ya os contaré!!
Imatge
esterock

EntradaAutor: Drix » dj. oct. 22, 2009 8:07 am

esterock ha escrit:por cierto hoy es un gran día....me ha llamado ariana y josep de dvs!!!!! tengo hora con josep la semana que viene...ya os contaré!!

Te ha llamado Ariana????? a mi no me ha llamado nuncaaaaaaaaa!!! y que te dice? para que te ha llamado????

Que ganitas tengo de hacer la pruebaaaaa de menú :yium:-)
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]
Drix

Entrades: 291
Membre des de: dv. juny 06, 2008 12:33 pm

EntradaAutor: Meri&Javi » dj. oct. 22, 2009 8:12 am

Bon dia maquíssimes!!

Ja tenim superada la setmana!!! ueeeeeeeeeeee!!

ARANTXAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!! FELICITATSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS!!! JO TAMBÉ VULL VEURE EL TEU VESTIT!!! I ENCARA NO PUC ACCEDIR ALS COMPTES ENRERA..... :--(

Sonieta: espero que ja estiguis millor!!

Ester: ja ens diràs que tal tot! La Ariadna, el Josep....

Drix: Ja t'ho vaig dir, però un cop tries sempre has de pensar que has fet la millor el·lecció!! I segur que totes l'hem fet!

Mferrer: quina bona idea lo del animador!! Jo també tindré molts nens... però potser seran massa petits. Tinc 5 companyes embarassades que tindran la criatura abans del meu casament!

Respecte a la llum que tindrem per al ball.... jo estic tan convençuda de la nostre el·lecció que no dubto que tot serà perfecte!!!

Jo també hauré de mirar de contactar amb can Alzina, la meva sogra hi vol anar... Normal. A veure si encara queda algún casament i podem veure-ho tot posat.

Demà us dic a quina hora passaré per la fira ( si hi puc anar) i a veure si coincidim alguna, no??

Bueno, us deixo i em poso amb la feina! Quin remei...

bon dijous!

Meri
Imatge
Meri&Javi

Entrades: 435
Membre des de: dl. gen. 19, 2009 1:45 pm

EntradaAutor: LABANDA » dj. oct. 22, 2009 4:19 pm

Arantxa felicitats per l'elecció!!! que ràpida!!! jo fins el gener no em vaig decidir!!!

jo también vull privi eh??

Sonieta , gràcies!! :-()-)
LABANDA

EntradaAutor: Drix » dj. oct. 22, 2009 5:01 pm

Noiesssss, ningú es cada pel matí? nosaltres fem dinar, no sopar...

Però ara crec que aniré de cul pel matí, i faré que els convidats también vagin de cul..

Que penseu dels pros i contres de fer dinar o sopar?
Imatge
[/url]
Drix

EntradaAutor: dido » dj. oct. 22, 2009 5:44 pm

Felicitats pel vestit Arantxa, ja ens diràs quin és...

Drix, a mi també m'agrada més per la nit, però als casaments de matí que he anat també m'ho he passat bé i no m'han fet pas anar de cul! Això ho heu de decidir vosaltres, el que us agradi més.
Imatge
[/url]
dido

Entrades: 363
Membre des de: dv. oct. 24, 2008 3:08 pm

EntradaAutor: mferrer » dj. oct. 22, 2009 6:45 pm

Arantxa, jo también vull privi!!!

Jo sóc de les que prefereix matí, però clar, això va a gustos!!! Jo no vaig anar pas de cul, i això que a les 8 ja era a la pelu!!! el més important és que trieu el què més us agradi i convenci.
mferrer

Entrades: 252
Membre des de: dj. gen. 08, 2009 10:27 am

EntradaAutor: LABANDA » dj. oct. 22, 2009 7:13 pm

també pnso que inluix l'època de l'any!!
tu Arantxa que et cases en ple agost...seria una mica brusco... fer-ho al migdia... la solana, la calor... la gent ho pasaria malament...

i la resta doncs crec que el que més us agradi... sembla que potser s'aprofita més el dia si és al migdia, pero no sé... de totes maneres... ho vius com el teu dia!! aniràs de cul sigui de matí o de tarda, però és genial!!!
això va totalment a gustos!!
jo tots els casament que he anat han estat de tarda, excepte un i la veritat, t'ho passes igual de bé!!!
LABANDA

EntradaAutor: Drix » dv. oct. 23, 2009 8:59 am

Doncs es que jo sóc una mica com la Cenicientaaa, que a les 24h m'agafa una sonnnnn, jajaja, i és clar, no es plan que la nuvia s'adormi, no? jaja

Una altre coseta, per les del 2009 que vau posar "sabatilles" per si algú volia treure's les sabates a l'hora del ball, és una idea que m'agrada molt, però val la pena? les dones les van utilitzar?

Petonets!!!!
Imatge
[/url]
Drix

EntradaAutor: Meri&Javi » dv. oct. 23, 2009 9:01 am

Bon dia!

Com es presenta el cap de setmana??

El meu moolt complet! però ja m'agrada ja! Avui celebració 10 anys! Demà futbol i sopar ex alumnes EGB ( és la 1a vegada que el fem!). Diumenge matí més futbol.

Nosaltres farem sopar segur, desde el principi ho vam pensar així. Les dues opcions tenen els seus pros i els seus contres. I fem el que fem ens ho pasarem perfecte segur!

Ahir a la tarda vam fer la nostra 1a visita a una agència de viatges. Quina il·lusió parlar de viatges!! Ens van donar un munt de catàlegs!! Ara triarem tres opcions diferents i a partir d'aquí mirarem quina és la millor opció ( preu/ tipus de viatge,...).

Encara no tinc clar on anirem, però el que si que sé és que no vull passar-me 15 dies en una tumbona. A mi m'agrada molt moure'm! Sóc un cul inquiet! O sigui que segurament farme alguna cosa on tinguem molt moviment i al final alguns dies de descans ( que uns dies si que els vull!!).

I vosaltres? Quina idea teniu de viatge?? I les noies del 2009 que ja heu fet viatge, que expliqueu? Recomaneu el vostre??

Quanta pasta pot costar??? Ja que és un cop a la vida, crec que hem d'aprofitar-ho i fer un viatge diferent. Però no vull tornar i no tenir ni per el super!!

Jo li vull plorar una mica a ma mare a veure si s'estira i paga ni que sigui una part! Que la meva sogra ens compra la roba i ella no solta un €!!

Ah! Miraré d'anar a la fira, però haurà de ser a última hora. Diumenge per la tarda! si alguna conicideix amb mi que m'ho digui i quedem!

Un petò molt fort i disfrutar del finde!!

Meri
Imatge
Meri&Javi

Entrades: 435
Membre des de: dl. gen. 19, 2009 1:45 pm

EntradaAutor: dido » dv. oct. 23, 2009 9:36 am

Bon dia!!!!!!!

Felicitats Meri pels 10 anyets, ai, es diu ràpid però déu n'hi do!!!!!!!

Grècia és un lloc que m'encantaria visitar... a veure si ens decidim alguna vegada a anar-hi, xq als dos ens fa molta il·lusió!

Nosaltres el viatge de nuvis el vam tenir una mica accidentat. Havíem d'anar a Namíbia en plan circuit una mica aventura, però al final el vam haver d'aplaçar x temes de salut... I a les vacances d'agost ja no hi havia plaça i la resta de companyies eren molt cares. Al final vam acabar fent un clàssic dels viatges de noces aquí a França: Martinique i Guadeloupe, dues illes de les petites antilles caribenyes. A nosaltres ens va agradar molt, vam llogar cotxe a les dues illes i a fer kilòmetres. Teníem platja quan ens venia de gust i excursions per la selva quan volíem més marxilla. Els paisatges son impressionants. Tema cultural una mica més soso, els museus que vam fer eren una mica cutres, jeje. Jo vaig agrair molt que no haguessin destrossat el litoral per fer grans hotels, està fet tot amb bastant de gust i gens massificat!! Això sí, no hi havia cap espanyol!
Imatge
[/url]
dido

Entrades: 363
Membre des de: dv. oct. 24, 2008 3:08 pm

EntradaAutor: Llumeta » dv. oct. 23, 2009 11:14 am

Buenos días a todas!!
La verdad es que estoy hasta nerviosa porque es mi primer mensaje, jaja. He visto este foro y no he dudado ni un segundo en apuntarme porque tambien yo me casaré en Can Alzina en el 2010..el proximo 06/11/2010. Fuimos a ver el local sin fecha ni nada y nos enamoramos del lugar, de manera que en 2 dias hemos concretado fecha y sitio. Una locura! jajaja, pero estoy super feliz. Nunca pensé que acabaría casandome, de modo que no hago más que leer y leer en el foro todos vuestros mensajes porque no sé por donde empezar, aunque es verdad que falta un año...

Aunque la comida no sea lo más importante (según mi criterio), a mi tambien me han comentado que aquí es muy pobre y eso asusta un poco porque con el esfuerzo que hace tu gente por asistir a tu boda y la pasta que cuesta, pues tampoco quieres que le pongan unos platos que no parezcan "muestras"..pero he leído en vuestros mensajes y me han relajado bastante.

En fin, un saludo para todas...aquí una nueva y novata novia más.... :-)
Imatge

Para el que ama, mil objeciones no llegan a formar una duda; para quien no ama, mil pruebas no llegan a constituir una certeza
Llumeta

Entrades: 156
Membre des de: dv. oct. 23, 2009 10:20 am

EntradaAutor: Drix » dv. oct. 23, 2009 11:33 am

Bienvenida LLumetaaaaaa!!! con las aportaciones de las novias del 2009, seguro que te quedas más tranquila!!

Besotes!!!
Imatge
[/url]
Drix

EntradaAutor: mferrer » dv. oct. 23, 2009 11:54 am

Benvinguda LLumeta,

Primer tranquila, el menjar de pobre res de res!!! no sé ón ho has sentit, però ni CAS!!! nosaltres ja ens hi hem casat, encara no fa un mes, i vaja, tant jo com les del 2009 ESTEM MÉS QUE CONTENTES!!! MENJAR A TORT I A DRET!!! HI VA HAVER GENT QUE DESPRÉS DE L'APERITIU JA NO PODIA!! I LA RESTA GENIAL!!!!

Meri & Javi, nosaltres vam fer el viatge abans (algunes ja ho sabeu) del casament!!! hi vam anar a INDONÈSIA, rotllo aventura total; preparada però aventura!!! en total vam agafar 17 avions!!! pq allà tot són illes; s'hi ha d'anar força dies, però!!! i el preu doncs PICA UN XIC!!! però val la pena, i com tu dius, és un cop a la vida!!!
mferrer

Entrades: 252
Membre des de: dj. gen. 08, 2009 10:27 am

EntradaAutor: esterock » dv. oct. 23, 2009 12:20 pm

Hola Llumeta...Bienvenida!!!!

Te casas el día que yo cumpliré 28 años!!!!jjejejejej....

entiendo la sensación que tuviste de primeras...a mí me pasó lo mismo....y a todas!!! paseate de vez en cuando por aqui pq nos ayudamos con mucahas cositas!!!

viaje: aún no hemos mirado nada pero yo quiero ir también aa grecia!!! será en junio...quiero mirar precios a ver qué tal....ya os iré contando...

meri no me he olviddo de tí...esta semana lo he tenido bien presente lo del cd de fuentes pero de primeras no me salío el cd que buscaba...miré así un poquito por encima a ver si lo encontraba y nada...por eso decidí toamrme el finde tranquilamente para buscartelo....de paso haré una limpieza profunda de esa habitación que lo necesita....ejem.....estoy al tanto!!!

bueno wapis...pasad un gran fin de semana....

esta tarde a las 17h tengo visita con D2Fotovideo....ya os contaré....

quiero empezar a ponerme un poco en serio con as invitaciones.........................................aaaaayyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy.......a ver a cuánto nos dá el tiempo de este finde.....
Imatge
esterock

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 10 visitants