MAS CAN FERRER 2010

bodes 10!

Re: MAS CAN FERRER 2010

EntradaAutor: xuxuneta » dj. març 11, 2010 12:26 pm

jajajaja rarooooooo, dius! exagerada!
és guapo, així que a veure si et podrem veure amb el vestit posat!

ahhh has vist que ja portes 88 missatges, dintre de poc podras entrar a les cròniques !!!!! et falten 20 missatges, així que escriu escriu escriu... ::love:: ::love::
Imatge
xuxuneta
:: núvia experta

Entrades: 882
Membre des de: dl. nov. 10, 2008 11:46 am

EntradaAutor: xuxuneta » dj. març 11, 2010 12:27 pm

floreta quin dia et cases ?
Imatge
xuxuneta

EntradaAutor: fl0reta » dj. març 11, 2010 12:30 pm

jajajjaa no m'havia fixat en els 88 missatges!!!!
si flor! és raru!!!! fa una efecte raroraroraro!!!!! XDDDD però agraeixo que diguis que és wapo! :)

EM CASO EL 09/04/2011 ::love:: ::love:: ::love::
Imatge
Imatge
fl0reta
:: núvia experimentada

Entrades: 347
Membre des de: dt. oct. 27, 2009 8:38 pm
Ubicació: Girona

EntradaAutor: xuxuneta » dj. març 11, 2010 12:34 pm

OLEEE DONCS AIXÍ HO HE FET BÉ!!

TENS UNA SORPRESA!! PASSA'T PEL COMPTE ENRERE DEL 2011 , ARA ET SERÀ MÉS FÀCIL ARRIBAR ELS 100 MISSATGES !!!

*.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*
Imatge
xuxuneta

EntradaAutor: fl0reta » dj. març 11, 2010 12:37 pm

sorpresa? quina sorpresa? yo quierooooooooooooooooooooo
Imatge
Imatge
fl0reta

EntradaAutor: xuxuneta » dj. març 11, 2010 12:40 pm

doncs coooooooooooooooooooooooooooorre !! ves el compte enrere del 2011 !! >.-<: >.-<:
Imatge
xuxuneta

EntradaAutor: fl0reta » dj. març 11, 2010 12:44 pm

:-( encara no puc anar-hi!!!!

Sé que ho estàs fent perquè escrigui i arribi als 100 (però em faré la tonta com si no ho sabés) :P
Imatge
Imatge
fl0reta

EntradaAutor: xuxuneta » dj. març 11, 2010 12:45 pm

mecachis ! es clar! jajaja que burra...

au vinga ens saludes 6 vegades per aqui i ja tindràs els 100 jijiji
Imatge
xuxuneta

EntradaAutor: fl0reta » dj. març 11, 2010 12:54 pm

jajajajjajajajaj
ets un cas
Imatge
Imatge
fl0reta

EntradaAutor: JUDITH H » dj. març 11, 2010 6:58 pm

HOLA CHICAS!! Pregunto rápido que no tengo tiempo, tenéis idea de que color será la mantelería?? Es que estoy mirando el tema de los centros y las flores con fontanillas y me gustaría saberlo para escoger mejor.
Que más..hacer fotos cuando subáis a hacer los tastests que así cogemos ideas!!!!!!
y por último sabéis si es necesario volver a llamar al ajuntamiento de arbucies para saber si les han llegado los papeles correctamente? y cuando se concreta la hora con el que nos casa?

BUFF !! YA LA FAMILY EMPIEZA A PREGUNTARME SOBRE LA BODA!!! ESTO SE ACERCA, POR FIN !!!!!!!!
ME CONECTO EN CUANTO PUEDA, GRACIAS
mas can ferrer 31/07/2010
JUDITH H
:: núvia rookie

Entrades: 184
Membre des de: dv. abr. 25, 2008 11:44 am

EntradaAutor: fl0reta » dj. març 11, 2010 7:41 pm

JUDITH H ha escrit:HOLA CHICAS!! Pregunto rápido que no tengo tiempo, tenéis idea de que color será la mantelería?? Es que estoy mirando el tema de los centros y las flores con fontanillas y me gustaría saberlo para escoger mejor.
Que más..hacer fotos cuando subáis a hacer los tastests que así cogemos ideas!!!!!!
y por último sabéis si es necesario volver a llamar al ajuntamiento de arbucies para saber si les han llegado los papeles correctamente? y cuando se concreta la hora con el que nos casa?

BUFF !! YA LA FAMILY EMPIEZA A PREGUNTARME SOBRE LA BODA!!! ESTO SE ACERCA, POR FIN !!!!!!!!
ME CONECTO EN CUANTO PUEDA, GRACIAS

bueno no sé si esta es la respuesta correcta. Pero si te refieres a la mantelería de can mas ferrer tienes las dos opciones:
1. manteleria negro con cubre mantel color piedra
2. manterlia negro con el camino en color pistacho
Imatge
Imatge
fl0reta

EntradaAutor: crisbert » dv. març 12, 2010 9:58 am

si no m'equivoco, el tema de la manteleria si no fas la q posa el catering, has de parlar-ho amb mas ferrer
Imatge
crisbert
:: núvia d'or

Entrades: 3094
Membre des de: dl. oct. 27, 2008 12:11 pm

EntradaAutor: xuxuneta » dv. març 12, 2010 10:02 am

judith! com sempre amb el cuet el cul !!

la Floreta ja t'ha dit el tema de les estoballes, pel que fa la resta:

tastets: el meu tastet és 11 d'abril i ho fem en el restaurant de les magnolies, si vols fotos dels plats ja les penjaré cap problema.
documentació: jo a partir de la proxima setmana, trucaré a l'ajuntament per informarme del procés, si està a Arenys o si ja els hi han tornat els papers.
regidor d'arbúcies: tinc força contacte amb ell, hem parlat forces vegades pels dubtes que hem tingut, nosaltres hem quedat que per juliol parlessim una altre vegada, si no has parlat des de el dia de la reserva ho pots tornar a fer-ho...
Imatge
xuxuneta

EntradaAutor: xuxuneta » dv. març 12, 2010 10:03 am

floreta!!!

101 missatges !
Imatge
xuxuneta

EntradaAutor: fl0reta » dv. març 12, 2010 2:44 pm

xuxuneta ha escrit:floreta!!!

101 missatges !

xiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii jajajajajaj i tot gràcies a tu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! quina ilu m'ha fet veure el meu compte enrere obert per tu :)
Imatge
Imatge
fl0reta

EntradaAutor: JUDITH H » dt. març 16, 2010 9:29 pm

A VER SI PODÉIS AYUDARME!!

Estoy con el tema de las invitaciones y quiero poner el mapa y la explicación de como llegar a Mas can Ferrer. Vosotras como lo habéis puesto? habéis dibujado el mapa y explicado como se llega? Os pongo el texto que voy a poner y la duda que tengo es el final ( a partir del Km 7), porque no sé si hay un cartel o no en el km 7 o cómo lo explicaríais vosotras. Si lo habéis hecho en vuestra invitación enseñarmelo (por un privi, porfavor)
A parte de que me parece un poco larga la explicación, la reduciriáis en algún punto?
El dibujo del mapa es el que está en la tarjeta, bueno y en la web. Tenéis algo mejor?

Texto:
Dirección: Ctra. de Arbúcies a Viladrau, Km. 7 és la GI543.

Si vienes de Barcelona:
Salir por la salida nº 10 de la autopista AP-7. Atravesar Hostalric durante 1,5 km. en dirección a Sant Celoni. En la rotonda de entrada en Hostalric, coger la carretera GI-553 durante 15 km. hasta llegar al pueblo de Arbúcies. En Arbúcies atravesar el pueblo dirección Viladrau por la carretera antigua GI-543. En el km. 7 está el cartel de Mas Can Ferrer, tendréis que seguir por un camino de tierra y ya encontraréis el aparcamiento.

Espero que me contestéis pronto, ya que tengo unas ganas de acabar con el tema de las invitaciones!!! GRACIAS
JUDITH H

EntradaAutor: fl0reta » dt. març 16, 2010 10:33 pm

JUDITH H ha escrit:A VER SI PODÉIS AYUDARME!!

Estoy con el tema de las invitaciones y quiero poner el mapa y la explicación de como llegar a Mas can Ferrer. Vosotras como lo habéis puesto? habéis dibujado el mapa y explicado como se llega? Os pongo el texto que voy a poner y la duda que tengo es el final ( a partir del Km 7), porque no sé si hay un cartel o no en el km 7 o cómo lo explicaríais vosotras. Si lo habéis hecho en vuestra invitación enseñarmelo (por un privi, porfavor)
A parte de que me parece un poco larga la explicación, la reduciriáis en algún punto?
El dibujo del mapa es el que está en la tarjeta, bueno y en la web. Tenéis algo mejor?

Texto:
Dirección: Ctra. de Arbúcies a Viladrau, Km. 7 és la GI543.

Si vienes de Barcelona:
Salir por la salida nº 10 de la autopista AP-7. Atravesar Hostalric durante 1,5 km. en dirección a Sant Celoni. En la rotonda de entrada en Hostalric, coger la carretera GI-553 durante 15 km. hasta llegar al pueblo de Arbúcies. En Arbúcies atravesar el pueblo dirección Viladrau por la carretera antigua GI-543. En el km. 7 está el cartel de Mas Can Ferrer, tendréis que seguir por un camino de tierra y ya encontraréis el aparcamiento.

Espero que me contestéis pronto, ya que tengo unas ganas de acabar con el tema de las invitaciones!!! GRACIAS

yo personalmente.... creo que la opción mas entendible es adjuntar la imagen del mapa que ponen en la web y explicar que en el km 7 hay un cruce que ya señala el lugar y a partir de ahí.... el camino de tierra, no tiene perdida! Realmente el plano que hacen en la web está muy bien hecho ya vengas de girona o de bcn
Imatge
Imatge
fl0reta

EntradaAutor: xuxuneta » dc. març 17, 2010 12:06 am

hola noies,

Judith, a les nostres invitacions, el que hem fet és demanar que els de mas can ferrer ens passessin el plànol amb un arxiu i ho hem posat el darrera de l'invitació.

de moment tothom ho entenc, de totes maneres els hi expliquem i no ho veuen difícil jeje.

si et passes pel meu compte enrere veuràs les fotos. :-)ok:
Imatge
xuxuneta

EntradaAutor: JUDITH H » dc. març 17, 2010 10:08 am

No había entrat a la compte enrera, ja he vist la teva invitació. Està molt rebè !! Tens l,arxiu que et van enviar? Es que le he enviat un email al Toni amb uns quants dubtes pero encara no m,ha contestat.

Ah!! una altre cosa important, hem podeu dir un altre floristeria a part de la fontanillas?? per demanar.hi pressupost!!! que teniu d,aquest tema?

SOlament faig que preguntar, ehh!! GRÀCIES!!!!!
JUDITH H

EntradaAutor: crisbert » dc. març 17, 2010 10:13 am

JUDITH H ha escrit:No había entrat a la compte enrera, ja he vist la teva invitació. Està molt rebè !! Tens l,arxiu que et van enviar? Es que le he enviat un email al Toni amb uns quants dubtes pero encara no m,ha contestat.

Ah!! una altre cosa important, hem podeu dir un altre floristeria a part de la fontanillas?? per demanar.hi pressupost!!! que teniu d,aquest tema?

SOlament faig que preguntar, ehh!! GRÀCIES!!!!!

GUAPA! jo tampoc vaig posar res mes a la invitació, només el planol q ens van passar (ara no el tinc aqui) i si algu vol mes indicacions els hi donem....
pots mirar-les al meu compte también :)

jo a part de fontanillas he mirat a bloom flors, florista super coneguda pel foro... de preus encara no tinc res, pero sembla molt mes economica q els altres llocs. jo 90% segur q ho faci amb ella!!!
Imatge
crisbert

Entrades: 3094
Membre des de: dl. oct. 27, 2008 12:11 pm

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 16 visitants