SESOLIVERES!!!!

bodes 10!

Re: SESOLIVERES!!!!

EntradaAutor: ursulasm » dl. març 22, 2010 10:17 pm

Aisssssssssss pero que bonito que esssssss!!! Cada dia estoy más enamorada por dios!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Gráciassssssssss Any-Jose!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!muakkkkkkkkkkkkk
Imatge
ursulasm
:: núvia experta
:: núvia experta

Entrades: 649
Membre des de: ds. ago. 15, 2009 3:31 pm

EntradaAutor: snake35 » dt. març 23, 2010 8:47 am

13titus ha escrit:SIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII AHORA ME ACUERDO...ESTABAIS EN LA COLA PARA LO DE LOS CAMBIOS CON EL MARIDO DE BEA NO??? SI QUE LE VI A EL...PERO NO ME FIJE EN TI...LA VERDAD :-( :-/ :-( :-/ SORRY...JAJAJAJAJAJA

Si si, estàvem allà fent la cua, bueno és normal que us fixeu en un "buenorro"" i no amb mi ji ji ji

Molt bé els reportatges de les dues reporteres de Sesoliveres, no us vau deixar cap detall!!!
snake35
:: núvia experimentada

Entrades: 464
Membre des de: dt. gen. 19, 2010 6:36 pm

EntradaAutor: dual » dl. abr. 05, 2010 6:55 pm

Aquest dissabte ja em casoooooooooooooooooo!!
Imatge
dual

Entrades: 22
Membre des de: ds. set. 26, 2009 3:24 pm

EntradaAutor: cbayer » dl. abr. 05, 2010 8:08 pm

felicitats dual!!!!
que passeu un gran dia i el disfruteu molt!!!!
Imatge
cbayer

Entrades: 248
Membre des de: dt. oct. 30, 2007 10:25 pm
Ubicació: Manresa

EntradaAutor: 13titus » dt. abr. 06, 2010 10:18 am

FELICITATS DUALLLLLL...QUE VAGI TOT MOLT BE I JA SAPS QUE DESPRES TENS DE VINDRE A EXPLICAR-HO TOT EH??? JAJAJAJAJAJA ::love::
13titus
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2383
Membre des de: ds. juny 13, 2009 1:30 pm

EntradaAutor: snake35 » dt. abr. 06, 2010 11:30 am

dual ha escrit:Aquest dissabte ja em casoooooooooooooooooo!!

Que vagi molt bé el casament Dual!!!!! aix que xul.lo!!! quins nervis oi??? bueno doncs ja ens passaràs la crònica ehh!!!
snake35

EntradaAutor: CARIA » dt. abr. 06, 2010 12:07 pm

MUCHÍSIMAS FELICIDADES DUAL!!! Que vaya todo genial!!!!!!!!!!!!!!!
Imatge
CARIA

Entrades: 42
Membre des de: dl. des. 07, 2009 9:44 pm

EntradaAutor: dual » dt. abr. 06, 2010 6:16 pm

Gracies!!

Jo pensava que no...pero la veritat es que al final si que et poses nerviosa!!

He somiat que se m'oblidava anar a la pelu... o que arribava a la ermita i tots els convidats feien tard!!!

Ja us explicaré!
Imatge
dual

EntradaAutor: 13titus » dv. abr. 09, 2010 11:20 am

DUAL QUE MAÑANA TE VAYA muy muy bien!!! QUE DISFRUTES MUCHO DE TU DIA!!! ::love::

Ayer me volvieron a llamar de Sesoliveres para hacer la entrevista y...tampoco pudo ser...tenia que ser el martes ya carlos no le va bien porque esta en valencia...ala ha esperar mas!!!! :-( :-(
13titus

EntradaAutor: tistina » dv. abr. 16, 2010 7:00 pm

Hola a tots!! Nosaltres también ens casem a Sesoliveres!! el 30 d´octubre de 2010!!!
Necessito opinions sobre l´ermita de la Tossa, quanta gent hi cap aproximadament???
Algu que s´hagi cassat allà??? Què tal?

Gràcies
tistina

Entrades: 7
Membre des de: dv. abr. 16, 2010 6:51 pm

EntradaAutor: PekeVito » dv. abr. 16, 2010 8:40 pm

Un altra sesoliverenca!!!

Benvinguda al grup!!!

Doncs jo em caso en aquesta ermita!!! el casament és el 31 de Juliol del 2010. La veritat que és especial, molt romàntica i el diaca que fa la cerimònia és molr bo!!! la fa molt amena explicant les nostra història d'amor i per això has d'anar a casa seva a sopar o dinar per parlar de tot. jajaja jo em vaig quedar paradisima quan m'ho va dir!!!

A l'ermita caben unes 100 persones aprox.

Doncs res, ja aniràs explicant!!!!

tistina ha escrit:Hola a tots!! Nosaltres también ens casem a Sesoliveres!! el 30 d´octubre de 2010!!!
Necessito opinions sobre l´ermita de la Tossa, quanta gent hi cap aproximadament???
Algu que s´hagi cassat allà??? Què tal?

Gràcies
Imatge
PekeVito
:: núvia rookie

Entrades: 140
Membre des de: dl. feb. 02, 2009 9:00 pm

EntradaAutor: AnNy-JoSe » dv. abr. 23, 2010 11:56 am

Hola chicas!!!!!!!!

Como lo llevais!??!? que esta muertooo esto!

Donde esta dual?? ya habra vuelto?????????????? Queremos la cronicaaaaaaaaaaaaaaaaa >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
Imatge
AnNy-JoSe
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 22424
Membre des de: dv. març 06, 2009 11:09 pm
Ubicació: Sant Andreu de la Barca

EntradaAutor: PekeVito » ds. abr. 24, 2010 4:53 pm

Hola!!!

Yo el miércoles fui a hacer la entrevista con Manel! Hicimos tres propuestas de menus. Fue dificil pq todos los platos tenian una pinta... pero es lo que hay.
Nos dijo que lo mas seguro hariamos la prueba del menú el dia 6 de mayo pero que ya me enviarian un mail de confirmacion.

Me sentí super comoda hablando con Manel, es muy simpático! Y también estaba super nerviosa por si no escogía bien los platos.
Pensaba: y si los pruebo y no me gusta ninguno?? Pero Héctor me decía es imposible!!!! aiishhh....

Que nervios!!!

Llamé al cura de la ermita donde nos casamos pq faltan 3 meses y no ha dado señales de vida y me suelta que no se acordó de llamarme y que el tema papeleo que me tengo que espavilar pq vamos justos de tiempo! Me quedé helada! Y si no me puedo casar???? yo estaba trankila pq me dijo que me llamaria para hacerlo, que me relajara. Pero es que se ha pasado....

Bueno, a ver si esta semana arreglo el papeleo... Y por lo demás igual de parado. Hasta que no acabe las opos na de na! que ganitas tengo de tener tiempo para hacer cosas de la boda!!

Como va????
Imatge
PekeVito

EntradaAutor: dual » dg. abr. 25, 2010 7:39 pm

Ei maques!!

Acabo de tornar tota moreneta de les illes Mauricio i Reunion!!

La boda genial!! bueno, no se si recordeu pero el dissabte 10 d'abril va fer un sol espetarrant, feia un dia esplendid, ni un nuvol ni vent!!

Tot va nar genial, desde la porsche cayenne limousina que ens va recollir a la porta, a la cerimonia a la mini ermita de Sesoliveres decorada genial, amb la pantalla gegant en el restaurant pels que no cabien a la ermita. El diaca molt be, jo supercontenta i el nuvi també.

Jo tenia 12 aperitius + 3 buffets, que ja se que era molt pero evidentment va sobrar, posen molta quantitat i la gent va quedar molt contenta. Dels bufets tenia el pernil que es superrecomanable, el rissoto que ha tothom li va encantar, el bufet de chipirons potser era el que va agradar menys, ah! i tenia el bufet del segle 21, que no va tar malament, encara que la gent no es refiava gaire de menjar!

Dels aperitius volaven les gambes, els sucs de les probetes (molt contenta la gent), el salmo, les coques, i potser el que va sobrar mes van ser els vasos i els blody-mari.

De l'organitzacio tot genial, no heu de patir per res. Nosaltres vem tenir grup de jazz en aperitiu i dj dins, molt be.

Ah!! i els cambrers falsos van donar un super toc divertit a la boda!!

Sobre els plats, del ravioli de llamantol alguns em van dir que el van trobar fred, pero bo, la poularda de bresse va agradar i la xufa-cota jo no vaig quedar contenta pq l'aspecte no era el mateix que el dia del tastet, la salsa va quedar diferent i no m'agradava. El pastis molt be.

Potser l'unic que no em va agradar es que al fer tan bon dia, i la barra lliure estar a fora, la gent es va dispersar a fora al chill out que va agradar molt i dins es va quedar poca gent ballant!!

La decoracio molt be, tots els regalets, per mi tot va nar genial i va passar super rapid!!

I dp el viaaaaaaaaaaaaaaaaatge!

Ah!! per si algu s'havia quedat amb gana, tambe teniem la fondue de xocolata amb fruita (molt abundant) i els minis de fuet que volaven!! i mojitos i tequila amb sal i llimona!!

Jo penso que va nar super be!!

Petonets!
Imatge
dual

EntradaAutor: snake35 » dl. abr. 26, 2010 3:05 pm

dual ha escrit:Ei maques!!

Acabo de tornar tota moreneta de les illes Mauricio i Reunion!!

La boda genial!! bueno, no se si recordeu pero el dissabte 10 d'abril va fer un sol espetarrant, feia un dia esplendid, ni un nuvol ni vent!!

Tot va nar genial, desde la porsche cayenne limousina que ens va recollir a la porta, a la cerimonia a la mini ermita de Sesoliveres decorada genial, amb la pantalla gegant en el restaurant pels que no cabien a la ermita. El diaca molt be, jo supercontenta i el nuvi també.

Jo tenia 12 aperitius + 3 buffets, que ja se que era molt pero evidentment va sobrar, posen molta quantitat i la gent va quedar molt contenta. Dels bufets tenia el pernil que es superrecomanable, el rissoto que ha tothom li va encantar, el bufet de chipirons potser era el que va agradar menys, ah! i tenia el bufet del segle 21, que no va tar malament, encara que la gent no es refiava gaire de menjar!

Dels aperitius volaven les gambes, els sucs de les probetes (molt contenta la gent), el salmo, les coques, i potser el que va sobrar mes van ser els vasos i els blody-mari.

De l'organitzacio tot genial, no heu de patir per res. Nosaltres vem tenir grup de jazz en aperitiu i dj dins, molt be.

Ah!! i els cambrers falsos van donar un super toc divertit a la boda!!

Sobre els plats, del ravioli de llamantol alguns em van dir que el van trobar fred, pero bo, la poularda de bresse va agradar i la xufa-cota jo no vaig quedar contenta pq l'aspecte no era el mateix que el dia del tastet, la salsa va quedar diferent i no m'agradava. El pastis molt be.

Potser l'unic que no em va agradar es que al fer tan bon dia, i la barra lliure estar a fora, la gent es va dispersar a fora al chill out que va agradar molt i dins es va quedar poca gent ballant!!

La decoracio molt be, tots els regalets, per mi tot va nar genial i va passar super rapid!!

I dp el viaaaaaaaaaaaaaaaaatge!

Ah!! per si algu s'havia quedat amb gana, tambe teniem la fondue de xocolata amb fruita (molt abundant) i els minis de fuet que volaven!! i mojitos i tequila amb sal i llimona!!

Jo penso que va nar super be!!

Petonets!

Dual! me n'alego que tot sortís tant bé i és que el dia que et vas casar va fer un dia espectacular i espero i desitjo que tots els caps de setmana inclosos els divendres fàci un dia fantàstic per totes les que ens casem.

Pensa que tres bufets + 12 aperitius són molt potents i la gent s'omple molt amb el pica-pica, nosaltres hem agafat dos buffets i el menú és bastant lleuger, ja que al ser de nit pensem que serà millor.

El viatge fantàstic no? impressionant les illes que heu escollit. Molt bé! Lo important del vostre casament és que vosaltres hàgiu quedat contents i hagueu vist que les vostres families i amics estàven còmodes.

A mi em queden 25 dies!!!! els nervis ja començen a visitar-me!!!!

Felicitats bonica!
snake35

EntradaAutor: CARIA » dl. abr. 26, 2010 3:40 pm

Felicitats dual pel teu casament! Me n'alegro moltíssim de que tot sortís molt bé!!!! Dóna tranquil·litat per les que anem després...
Imatge
CARIA

Entrades: 42
Membre des de: dl. des. 07, 2009 9:44 pm

EntradaAutor: 13titus » dv. maig 07, 2010 9:51 am

Dual...que no habia visto tu mini cronica...nena que bien!!! saber que todo fue genial,tranquiliza un monton...YO VOY EL MARTES HA HACER LA ENTREVISTA POR FIN!!! Y a la semana siguiente taste...ya era hora...tengo ganas de cerrar ese tema ya...ya os contare.
13titus

EntradaAutor: AnNy-JoSe » dv. maig 07, 2010 10:30 am

jolin titus, que envidia :-( :-( :-( A mi aun no me han llamado :-( :-( :-( jajajaja Bueno, aun quedan 4 meses... espero que me llamen antes de Agosto que sino me daun ataque!!!!!!

dual, yo tampoco la habia visto, perdon!!!!!!!!!
Me encanta lo que nos cuentas, nos servira mucho para nuestra boda :-)ok: Se lo enseñare al niño a ver que dice, pero tendremos en cuenta las cosas!!! Genial que nos digas que le parecio a los invitados y que les gusto mas!!

Oye, no vas a hacer cronica de la boda con fotitos??? Porfaaaaaaaaaaaaaaa >.-<:
Imatge
AnNy-JoSe
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 22424
Membre des de: dv. març 06, 2009 11:09 pm
Ubicació: Sant Andreu de la Barca

EntradaAutor: PekeVito » dv. maig 07, 2010 4:57 pm

a mi me han llamado para hacer el tast para el miércoles que viene a las 9.30h!!!
que ganas tenía ya de hacerlo y tener algo más del tema boda hecho, pq llevo unas semanas super estresada pero por fin, puedo decir que a partir de hoy, ya tengo tiempo para la boda!!jajaja

Me siento libre despues de haber acabado las oposiciones dichosas!!!!!!!

Ya os contaré que platos seran los elegidos y todos los detallitos de mesa, centros, minutas....
Imatge
PekeVito

EntradaAutor: AnNy-JoSe » dg. maig 09, 2010 6:50 pm

pekeeeeeeee!!!!!!!!!! y muchas fotos porfaaaaaaaa >.-<: >.-<:
Imatge
AnNy-JoSe
forofa de l'any