MAS CAN FERRER 2010

bodes 10!

Re: MAS CAN FERRER 2010

EntradaAutor: fl0reta » dl. març 08, 2010 12:34 pm

xuxuneta ha escrit:BON DIAAAAAAAAAAAAAAA

Per aqui Tordera també neva, i fornells de la selva, salt i sils també que he trucat la feina per saber com està i haurè d'anar a amb cadenes que si continua quan plegui a les 10 del vespre puc trobarme amb problemes, el meu home ha anat a treballar a girona darrera de la màquina de treure neu !!

FLORETA gràcies! a mi també m'agrada molt el vestit, que t'haig de dir ehhhh les meves invis no són com la cris, ( que s'ho està currant tant que quan hagi acabat tindrà una depressió !! jajaj :P ) són mooolt més senzilletes si et passes pel meu compte enrere les veuràs ...
que tens alguna cosa més a part del lloc? el vestit és massa d'hora oi?

Ja ho se jo que neva a salt, que jo só d'allà i treballo a girona i estan les carreteres blanques!!! i jo treballant :(
Ara aniré a veure aquestes vostres invitacions que de ben segur són maquissiimes! nosaltres tenim pensant en fer una invitació que simbolitza la unió també, després a veure si trobo la foto i us la penjo.
Pel que fa.... de moment tenim el lloc, la data, tenim triat els detallets i el meu vestit des de dimarts de la setmana passada que ja el tinc comprat i pagat!!!! jajaja

PD: això del compte enrere....???? he entrat aquí sota la firma que surten el teus ninus pero no veig les teves invitacions :(
Imatge
Imatge
fl0reta
:: núvia experimentada

Entrades: 347
Membre des de: dt. oct. 27, 2009 8:38 pm
Ubicació: Girona

EntradaAutor: xuxuneta » dl. març 08, 2010 12:42 pm

floreta que nos estas contando !!!!!!!!!!!

ja tens els detalls ?!!! ja tens el vestit i pagat '!!!! ets una crack !!

a veure, ja vull la parrafa ehhhh, com és el vestit? i els detalls que has fet, pq mira em caso en 5 mesos i encara no sé que li faré a les dones, tenim ides però encara no les hem posat en marxa jajajajaj

escolta .... no tindras també ides de pentinats oi? com que ho potes tant bé!

ets de sal? doncs si algún dia vols quedar per fer un café, o necessites que et passi alguna cosa m'ho dius que vivim relativament a prop!

i neva molt ? ara a tordera està nevant en força!
Imatge
xuxuneta
:: núvia experta

Entrades: 882
Membre des de: dl. nov. 10, 2008 11:46 am

EntradaAutor: crisbert » dl. març 08, 2010 12:46 pm

fl0reta ha escrit:
xuxuneta ha escrit:BON DIAAAAAAAAAAAAAAA

Per aqui Tordera també neva, i fornells de la selva, salt i sils també que he trucat la feina per saber com està i haurè d'anar a amb cadenes que si continua quan plegui a les 10 del vespre puc trobarme amb problemes, el meu home ha anat a treballar a girona darrera de la màquina de treure neu !!

FLORETA gràcies! a mi també m'agrada molt el vestit, que t'haig de dir ehhhh les meves invis no són com la cris, ( que s'ho està currant tant que quan hagi acabat tindrà una depressió !! jajaj :P ) són mooolt més senzilletes si et passes pel meu compte enrere les veuràs ...
que tens alguna cosa més a part del lloc? el vestit és massa d'hora oi?

Ja ho se jo que neva a salt, que jo só d'allà i treballo a girona i estan les carreteres blanques!!! i jo treballant :(
Ara aniré a veure aquestes vostres invitacions que de ben segur són maquissiimes! nosaltres tenim pensant en fer una invitació que simbolitza la unió també, després a veure si trobo la foto i us la penjo.
Pel que fa.... de moment tenim el lloc, la data, tenim triat els detallets i el meu vestit des de dimarts de la setmana passada que ja el tinc comprat i pagat!!!! jajaja

PD: això del compte enrere....???? he entrat aquí sota la firma que surten el teus ninus pero no veig les teves invitacions :(

q fort! ja el tens?¿? diguens com es? don es!? ho volem saber tot! jajaja
fins q no hagis escirt 100 vegades no pots veure el compte enrere! aixi q ja saps! a escriure i aixi ens podras llegir els nostres comptes!! :D:D:DD:D
Imatge
crisbert
:: núvia d'or

Entrades: 3094
Membre des de: dl. oct. 27, 2008 12:11 pm

EntradaAutor: xuxuneta » dl. març 08, 2010 12:51 pm

NOTICION !!!!!!!

M'HAN TRUCAT .... NO VAIG A LA FEINA!! HAN FET FORA ELS DE LA FEINA PER LA NEU !!
OLEEEE EM QUEDO A CASA !!!
Imatge
xuxuneta

EntradaAutor: fl0reta » dl. març 08, 2010 12:55 pm

uauuuuuuuuuuuuuuuuu nenes! ja veig que us haig de passar molta info!!! ara estic a la feina desitjant que arribin les dos per fotre el camp! quina sort que teniu vsaltres, jo li he dit al jefe que faig aquesta tarda i saps que m'ha dit? com tu vegis, a treballar! grgrgrgrgrgrg però jo ho veig molt blanc així que em quedaré a casa i us posaré al dia de tot tot i tot!!!!

prenc nota del cafetó floreta!!! estaria encantada de poder canviar opinions, informació i punts de vista ;) així que espereu a la tarda que us posaré tota la info que m'esteu demanant :P
Imatge
Imatge
fl0reta

EntradaAutor: crisbert » dl. març 08, 2010 12:58 pm

xuxuneta ha escrit:NOTICION !!!!!!!

M'HAN TRUCAT .... NO VAIG A LA FEINA!! HAN FET FORA ELS DE LA FEINA PER LA NEU !!
OLEEEE EM QUEDO A CASA !!!

TRIOMFADA TOTAL!
Imatge
crisbert

EntradaAutor: crisbert » dl. març 08, 2010 1:00 pm

fl0reta ha escrit:uauuuuuuuuuuuuuuuuu nenes! ja veig que us haig de passar molta info!!! ara estic a la feina desitjant que arribin les dos per fotre el camp! quina sort que teniu vsaltres, jo li he dit al jefe que faig aquesta tarda i saps que m'ha dit? com tu vegis, a treballar! grgrgrgrgrgrg però jo ho veig molt blanc així que em quedaré a casa i us posaré al dia de tot tot i tot!!!!

prenc nota del cafetó floreta!!! estaria encantada de poder canviar opinions, informació i punts de vista ;) així que espereu a la tarda que us posaré tota la info que m'esteu demanant :P

OLE! AIXI ja estaré a casa i mho podre mirar amb calma! :D:D
Imatge
crisbert

EntradaAutor: xuxuneta » dl. març 08, 2010 1:08 pm

NOTICIA NOTICIA NOTICIA NOTICIAAAAAAAAA

em truca l'encarregat del magtzem per dir-me que a les 3 em dirà si haig de pujar o no.... bufff quina merda !!!!! creuem els dits !!!!
Imatge
xuxuneta

EntradaAutor: crisbert » dl. març 08, 2010 1:12 pm

xuxuneta ha escrit:NOTICIA NOTICIA NOTICIA NOTICIAAAAAAAAA

em truca l'encarregat del magtzem per dir-me que a les 3 em dirà si haig de pujar o no.... bufff quina merda !!!!! creuem els dits !!!!

jolin ja els hi val!! no agafis el telefon jajaajajajaj
Imatge
crisbert

EntradaAutor: xuxuneta » dl. març 08, 2010 4:30 pm

noietes!!

estic a casona al sofà, amb la manteta la cortida del menjador tirada, amb la persiana ben tirada amunt i mirant com neva !!! ohhh quin relax!!

però em fot perquè ell no ha pogut marxar de girona ciutat, s'ha quedat atrapat i finalment es queda a dormir a casa d'uns amics... jolin! podriem estar junts per veure la nsotre primera nevada en condicions des de el sofà de casa !!!!.

en fi.... almeny tenim festa!!!!!!
Imatge
xuxuneta

EntradaAutor: crisbert » dl. març 08, 2010 4:57 pm

guapes!
jo he plegat 1:30 abans del q tocava.... allà tothom estava de cachondeo i jo era la unica q anava cap a terrassa.... cada vegada nevava més, aixi q carretera i manta! jajajajaj ara a casa, tots dos a fer com tu xuxuneta! jejejeje
com a minim el francis pot anar a casa d'alguns amics, no? menys mal!!!!!! qui ens ho diria a ple mes de març!
Imatge
crisbert

EntradaAutor: crisbert » dl. març 08, 2010 5:39 pm

JA SÉ ON ANEM! JA SÉ ON ANEM! JA SÉ ON ANEM! JA SÉ ON ANEM! JA SÉ ON ANEM! JA SÉ ON ANEM! JA SÉ ON ANEM! JA SÉ ON ANEM! *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*
dps us ho explico q anem a veure si som capaços de comprar fruita i verdura! jajjaja
Imatge
crisbert

EntradaAutor: xuxuneta » dl. març 08, 2010 5:48 pm

AUUU VINGAAAAA LA FRUITA LA COMPREU DESPRÉS!!

EXPLICA EXPLICA EXPLICA A ON A ON A ON A ON A ON A ON AON A ON A AON A ON A ON A ON A ON :-)[]/ :-)[]/ :-)[]/
Imatge
xuxuneta

EntradaAutor: crisbert » dl. març 08, 2010 7:15 pm

xuxuneta ha escrit:AUUU VINGAAAAA LA FRUITA LA COMPREU DESPRÉS!!

EXPLICA EXPLICA EXPLICA A ON A ON A ON A ON A ON A ON AON A ON A AON A ON A ON A ON A ON :-)[]/ :-)[]/ :-)[]/

jijjjij ara q tenim fruita, verdura i brou al foc per fer-nos un platet ben calentó, jijiji ja he penjat la solució a l'enigma! jajajajajaja
trobaràs detalls al meu compte!!!jajajaja
segueix nevant? tenim la tira de get despindolada pel valles q no pot arribar a casa!!! q fort! sort q he fotut un cop de pit i he marxat abans d'hora, q sino no arribo a casa!!!
Imatge
crisbert

EntradaAutor: fl0reta » dt. març 09, 2010 4:48 pm

Bona tarda noies!!! Perdoneu la tardança però des de ahir la tarda que no tenim llum al pis i… el meu pis funciona amb llum, així que ni cuinar, ni calefacción, ni pc, ni res de res  així que hem migrat a casa mons pares, estem d’ocupes!!! Esperem tornar avui a casa nostra.

A veure….. que us havia d’explicar jo a vosaltres……. Mmmmmmm…. No ho recordo ara  XDDDD és borma flowers!!! Que ho tinc ben present ;)

Anem pam a pam ;)

El tema de les invitacions crec que és l’únci que no tenim quadrat, però tenim temps, així que no ens preocuparem gaire, més endavant quan ho tinguem decidit us penjaré alguna foto de la que haguem triat.

Pel que fa als detallets…. En un principi els voliem fer nosaltres i es tractava de fer com un estoig d’imans amb forma de peces de puzzle, de colors llampants fets per nosaltres, la segona opció que de momento és la que sembla guanyar és un obrecartes-obrecd’s molt modernet, presentat també en una caixeta. Però sembla que cap dels dos tenim clar si un detall o l’altre, dels imans pel momento no us puc posar fotos, potser a casa encara tinc guardada la que tenia com a referència, però de l’obrecartes us puc posar un parell.

Aquesta seria una de les funcions del detall
http://www.kettia.com/foto.php?imagen=19-2191.JPG

i això una possible presentació, tot i que jo opto per una capseta amb un llaç a conjunt ben xulu
http://www.cosas43.es/catalogo/popup_image/pID/5423
Imatge
Imatge
fl0reta

EntradaAutor: fl0reta » dt. març 09, 2010 5:07 pm

XDDD sóc dolenta eeeeeeeeeeeeeeeeeeeh us heu pensat que m’havia endescuidat del més important…. EL MEU VESTIT!!! Jajajaja doncs no! Només us volia fer patir una micona 

VESTIT A COMPTE ENRERA FL0RETA
fl0reta l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. maig 07, 2010 11:25 am, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge
Imatge
fl0reta

EntradaAutor: crisbert » dc. març 10, 2010 10:52 am

carai floreta! d’aixo se’n diu tenir les idees clares!!
no has de pensar si a la gent li agrada o no, si és de marca o no, per tu és EL VESTIT i axò és el q importa! segur q estaràs preciosa! és molt xulo i extremat! :D:D:D
Imatge
crisbert

EntradaAutor: fl0reta » dc. març 10, 2010 11:43 am

crisbert ha escrit:carai floreta! d’aixo se’n diu tenir les idees clares!!
no has de pensar si a la gent li agrada o no, si és de marca o no, per tu és EL VESTIT i axò és el q importa! segur q estaràs preciosa! és molt xulo i extremat! :D:D:D

Gràcies crisbert! crec que aconseguiré estar preciosa :) De veritat creus que és xulo? extremat si que ho és i m'encanta! :P però és lo que dic, suposo que la gent pensarà això, que és extremat! no sé quants pensaran que és macu, i tot perquè és diferent!! però a mi no m'importa! jo estic encantada del meu vestit :)
Ja es nota que sóc de principis i d'idees clares no? :P jo vull veure els vostreeeeeeeeeee eh
Imatge
Imatge
fl0reta

EntradaAutor: xuxuneta » dj. març 11, 2010 11:31 am

floreta!!

que per fi ho he pogut llegir bé! bufff entre els talls de llum del dilluns, dimarts que finalment vaig haver d'anar a treballar i per 3 hores ! i que ahir em van arrencar l'últim queixal del seny ( si noies, ja no tinc seny! hauré de confiar amb el de la meva parella jejejejjejejejej ) fins ara no he tingut un moment de relax per llegir-ho.

a veure guapa!, és el que dius tema invis tens temps de sobres !!!! si aneu tenint idees va molt bé apuntar-les en una llibreta, per molt tontes que siguin quan t'hi poses va bé llegir-les de cop.

i els obsequis... no havia vist cap obridor de cd!! si jo tingués un m'hagués solucionat més d'un problema... amb aquella ilu que compres un cd ( quan te'ls compraves que ara això d'internet ffa molt de mal ) arribaves el cotxe per escolta'l i punyeta!! no puc obri'l ! auuuu espera aarribar a casa i demanar ajuda, quina ràbia! això em va passar 2 vegades, i la segona vam trencar la tapa del davant de l'ho forta que estava jajajjaajaj sóm uns bèsties !.

i el vestit.... que tinguis les idees tant clares ja és la meitat del camí !! m'alegro que hagis trobat un que fos com el que tu t'havies imagina't i dissenya't!! és una sort, pel que fa el vestit..... és guapo!!!! i com diu la cris també extremat, jo personalment el rosa no és que m'agradi gaire, però això són gustos !! el disseny és veu molt fresc i si a tu t'agrada els demés MISSA !!!!!!
estaràs preciosa!

el meu vestit em sembla que ja està penjat en aquest post oi? el meu és aquest...
Imatge
xuxuneta

EntradaAutor: fl0reta » dj. març 11, 2010 12:21 pm

aaaaaaaaaixx..... xuxuneta!! ja et trobabem a faltar eeeeeeeeeeh!! Si ha sigut una merda tot aixòde la nevada jo també he estat sense llum, vaig quedar atrapada a la carretera... una merdeta!!! però ja està, més o menys ja podem continuar :)

Així creus que és un bon detall? ja sé que bueno ara la pirateria fa molt però no sé, jo estic tipa de tallar-me amb el paper a l'hora d'obrir cartes o lo que dius dels cd, compres un i una de dos, o no l'obres o el trenques!

I pel que fa al vestit... doncs sí estic molt i molt contenta del meu vestidet! i tens tota la raó, el rosa t'ha d'agradar molt! però ja et dic que a la llum del dia... casi ni es nota el rosa, és més blanc que una altres cosa, és molt raru!
Imatge
Imatge
fl0reta

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 10 visitants