xuxuneta ha escrit:BON DIAAAAAAAAAAAAAAA
Per aqui Tordera també neva, i fornells de la selva, salt i sils també que he trucat la feina per saber com està i haurè d'anar a amb cadenes que si continua quan plegui a les 10 del vespre puc trobarme amb problemes, el meu home ha anat a treballar a girona darrera de la màquina de treure neu !!
FLORETA gràcies! a mi també m'agrada molt el vestit, que t'haig de dir ehhhh les meves invis no són com la cris, ( que s'ho està currant tant que quan hagi acabat tindrà una depressió !! jajaj :P ) són mooolt més senzilletes si et passes pel meu compte enrere les veuràs ...
que tens alguna cosa més a part del lloc? el vestit és massa d'hora oi?
Ja ho se jo que neva a salt, que jo só d'allà i treballo a girona i estan les carreteres blanques!!! i jo treballant :(
Ara aniré a veure aquestes vostres invitacions que de ben segur són maquissiimes! nosaltres tenim pensant en fer una invitació que simbolitza la unió també, després a veure si trobo la foto i us la penjo.
Pel que fa.... de moment tenim el lloc, la data, tenim triat els detallets i el meu vestit des de dimarts de la setmana passada que ja el tinc comprat i pagat!!!! jajaja
PD: això del compte enrere....???? he entrat aquí sota la firma que surten el teus ninus pero no veig les teves invitacions :(