Can Alzina !!!

bodes 10!

Re: Can Alzina !!!

EntradaAutor: Meri&Javi » dt. oct. 20, 2009 8:28 am

Bon dia noies!!!

Pujem el post!

Tema hores de ball... Jo com que tinc un dj que és convidat ( i és gratis) suposo que farem tres hores o fins que vegui que la cosa decau... Una altre cosa és la barra lliure... que tres hores, si em de pagar TOTS els convidats... em sembla una exageració. Però ja veurem!

Lo de portar nosaltres algo de jalar, em sembla molt booona idea. Però no m'agradaria haver de passar un mal moment si algú de Can Alzibna ens fa algún comentari...

Dubtes!! Noies del 2009, quan abans creieu quue em de mirar i demanar allotjament als voltants per alguns dels convidats ( els que venen de més lluny)??? Ens recomaneu algún lloc??

I un altre, necessito saber llocs on el Javi es pot comprar el seu " traje" de nuvi. Li compra la seva mare i no té ni idea de on portar-lo. I m'ho pregunta a mi. A veure si em podeu ajudar. Quan de temps abans ho han de mirar ells???

Jo si vull anar a la fira de Sabadell, però fins divendres no sabré quan podré ( per tema futbol i arbitratge).Ja us diré!!
Aquest cap de setmana fem 10 anys amb el Javi!!La nit de Divendres farem una escapadeta...

Susana ja diràs presupostos per els busos!

Bueno can alzineres, que passeu un mol bon dimarts!! ( Tot i que fa un dia per quedar-se a casa!!)

Un petonet!

Meri
Imatge
Meri&Javi
:: núvia experimentada

Entrades: 435
Membre des de: dl. gen. 19, 2009 1:45 pm

EntradaAutor: Drix » dt. oct. 20, 2009 9:01 am

Meri&Javi ha escrit:Bon dia noies!!!

Pujem el post!

Tema hores de ball... Jo com que tinc un dj que és convidat ( i és gratis) suposo que farem tres hores o fins que vegui que la cosa decau... Una altre cosa és la barra lliure... que tres hores, si em de pagar TOTS els convidats... em sembla una exageració. Però ja veurem!

Lo de portar nosaltres algo de jalar, em sembla molt booona idea. Però no m'agradaria haver de passar un mal moment si algú de Can Alzibna ens fa algún comentari...

Dubtes!! Noies del 2009, quan abans creieu quue em de mirar i demanar allotjament als voltants per alguns dels convidats ( els que venen de més lluny)??? Ens recomaneu algún lloc??

I un altre, necessito saber llocs on el Javi es pot comprar el seu " traje" de nuvi. Li compra la seva mare i no té ni idea de on portar-lo. I m'ho pregunta a mi. A veure si em podeu ajudar. Quan de temps abans ho han de mirar ells???

Jo si vull anar a la fira de Sabadell, però fins divendres no sabré quan podré ( per tema futbol i arbitratge).Ja us diré!!
Aquest cap de setmana fem 10 anys amb el Javi!!La nit de Divendres farem una escapadeta...

Susana ja diràs presupostos per els busos!

Bueno can alzineres, que passeu un mol bon dimarts!! ( Tot i que fa un dia per quedar-se a casa!!)

Un petonet!

Meri

Meri, tema traje novio: hi ha unes botigues que es diuen SEÑOR, i estan molt bé... de preu crec que és caret, però són trajes macos...

PETONS
Drix

Entrades: 291
Membre des de: dv. juny 06, 2008 12:33 pm

EntradaAutor: esterock » dt. oct. 20, 2009 9:16 am

Chicass!!!!

tema traje novio...ni me lo planteo....esperaré a rebajas en enero y le compraré un traje en massimo dutti, zara o algo así....no quiere ni oir hablar de chaleco...así que le compraré un traje normal...modernete...que se vea wapo (que ya lo es :-)) ) y punto...poq fue de lo primero que me dijo...que los trajes de novio clásicos ni hablar....eso sí...la flor la llevará en el traje si o si....

tema barra libre....yo 2 horas...creo que será suficiente

tema pastitas....mmmmm....no sé.....ya había dicho que se comieran las manzanas no??? :-)) :-)) pues no era del todo coña....jejjejej

tema autobuses....yo quiero uno mini...esta semana a ver si me paso por la compañía de buses de mi pueblo. me dá a mí la impresión que será más barata por el tema de que ya nos recogerá a todos sin tener que hacer trayecto....ya os contaré

Aún no me ha llamado arianna...ya me dijisteis que no desespere verdad???...bueno pos empiezo a desesperar....jejjejeje....
Imatge
esterock
:: núvia experta

Entrades: 616
Membre des de: dt. maig 12, 2009 10:28 am

EntradaAutor: dido » dt. oct. 20, 2009 9:39 am

Bon dia!!!!!

Aquí si que hi ha moviment!
Nosaltres vam posar 3 hores de barra lliure, crec que 2 ens hagués semblat poc i tres va ser perfecte, perquè al final estàvem tots ben rebentats.

Pel tema allotjaments, la majoria dels nostres convidats es van quedar en cases rurals: Casa Tomàs, Les Muntades...que estan molt a prop. Pels que s'ho puguin gastar, hi ha un hotel a Jorba, el Molí Blanc, que es veu que és una passada, però pica una mica.
dido

Entrades: 363
Membre des de: dv. oct. 24, 2008 3:08 pm

EntradaAutor: dido » dt. oct. 20, 2009 9:41 am

Esterock, crec que millor que la truquis tu a l'Ariana... perquè sinó et desesperaràs esperant!!
dido

EntradaAutor: esterock » dt. oct. 20, 2009 10:29 am

jejjej....ya me han dicho que no llama.... :--(

bueno no pasa nada....en esta semana la llamo yo...si la montaña no va a maoma....

respecto al alojamiento....si ponéis buses....de regreso no os los llevan a casa??? o les diréis que de regreso os los dejen en la casa rural que elijais....yo no he pensado en coger alojamiento....
Imatge
esterock

EntradaAutor: Drix » dt. oct. 20, 2009 10:49 am

esterock ha escrit:jejjej....ya me han dicho que no llama.... :--(

bueno no pasa nada....en esta semana la llamo yo...si la montaña no va a maoma....

respecto al alojamiento....si ponéis buses....de regreso no os los llevan a casa??? o les diréis que de regreso os los dejen en la casa rural que elijais....yo no he pensado en coger alojamiento....

Pero para que llamais a Ariana? para aclarar dudas ? yo me caso en abril, cuando me llamaran para probar el menú, lo sabeis?

Yo también estoy mirando casas rurales, es una buena opción.. aunque os digan que mínimo son 2 noches, hay casa que al final te dan la opción de 1 noche!!
Drix

EntradaAutor: esterock » dt. oct. 20, 2009 11:02 am

ostras drix...yo le tengo que decir muchas cosas...pq soy la vergüenza personalizada y quiero eliminar muchas cosas....como por ejemplo entrada triunfal de pastel, camareros en fila haciendo paseillo por las mesas....que no sé si en can alzina es así...pero para mi bida no...luego tengo un problemones con la mesa presidencial......bufff.....padres separados por todos laos...novios de padres......tela.....

me dijeron que a las que os casais en abril empezais con las pruebas en noviembre...así que ya dentro de poco....
Imatge
esterock

EntradaAutor: Drix » dt. oct. 20, 2009 11:17 am

esterock ha escrit:ostras drix...yo le tengo que decir muchas cosas...pq soy la vergüenza personalizada y quiero eliminar muchas cosas....como por ejemplo entrada triunfal de pastel, camareros en fila haciendo paseillo por las mesas....que no sé si en can alzina es así...pero para mi bida no...luego tengo un problemones con la mesa presidencial......bufff.....padres separados por todos laos...novios de padres......tela.....

me dijeron que a las que os casais en abril empezais con las pruebas en noviembre...así que ya dentro de poco....

Ester, yo también soy super tímida, pero cada vez lo voy asumiendo más, yo creo que en el momento del pastel ya estaras tan mentalizada que te gustarà el montaje que hagan, me han dicho que este año hacen algo muy chulo... no se, creo que una vez estas allí, igual echas de menos estos momentos.. no?

Esperate unos meses y te lo vuelves a plantear, no?
Drix

EntradaAutor: Drix » dt. oct. 20, 2009 12:52 pm

NO, NO, yo tampoco lo quiero saberrrr, pero tengo entendido que es nuevo para el año que viene...!!!

Una cosita, para las del 2009, una chica que ha estado en varias bodas me comentó que lo único que no le acabó de convencer es que el rato del baile hay muy poca luz... me da la sensación que será como muy discoteca.... que opinais?

Si es así yo pediré que las mesas estén más iluminadas, pq siempre hay gente que no quiere bailar, y prefiere quedarse charlando en las mesas.
Drix

EntradaAutor: sonieta14 » dt. oct. 20, 2009 1:39 pm

Hola noies!!

Jo he quedat amb l'Arianna el dijous i penso aclarir dubtes i m'ha de donar els plánols per les invitacions. També aprofitaré i vaig a Flor Alba, a veure que tal? Demà al matí vaig a conéixer al Josep de DVS per tema DJ i també m'he possat en contacte amb una parella que es dediquen aixó i el pressupost está molt molt bé: 700€ tot (aperitiu, banquet i 3 h. de discoteca).
Tema allotjament, he mirat Casa Tomás però no surt massa económic i només és per 8 persones, jo necessito un més gran. Aquests dies he aprofitat i he demant pressupost a l'Expres i a l'Ibis de Molins i al de Sant Andreu. I crec que serán la millor opció, surt de 88 €/parella i 2 nits amb esmorçar a 100€. No hem sembla car!! :-)ok:
Com veieu, no paro!! Es que marxo el dilluns i vull aprofitar al máxim.
Haurem de pensar si portar ressopó de casa, perque el que sí tinc clar es que no el pagaré, amb lo que val el menú!!

Tinc pendent enviar la foto del meu vestit!! Ho sento pel retrás però sempre hem deixo el pen a casa e internet el tinc a casa dels meus pares!! :star:: :star::
Imatge
Imatge
sonieta14
:: núvia rookie
:: núvia rookie

Entrades: 83
Membre des de: dj. març 12, 2009 1:02 pm

EntradaAutor: joan y susana » dt. oct. 20, 2009 2:21 pm

Hola chicas!!
He pedido varios presupuestos de minibus, y me ha contestado otra compañia:
taxitripbus email info@taxitripbus.com
Me comenta que precio exacto no tiene porque los precios del 2010 todavia no estan. le dije que me hicier un calculo aprox.
Los minibus son 35 plazas me dice que calcule unos 500euros. yo le especifique el itinerario recogida en la iglesia, hacia ca n´alzina y luego volver aprox sobre la 2-3h de la madrugada.
Que os parece? yo lo veo bastante bien, necesitaria 2 y serian unos 1000euros de momento es lo que mejor he encontrado si me envian otro presupuesto mas interesante os cuento.

SALUDOS (=:-)
joan y susana

Entrades: 473
Membre des de: dc. jul. 15, 2009 12:45 pm

EntradaAutor: Drix » dt. oct. 20, 2009 3:27 pm

sonieta14 ha escrit:Hola noies!!

Jo he quedat amb l'Arianna el dijous i penso aclarir dubtes i m'ha de donar els plánols per les invitacions. També aprofitaré i vaig a Flor Alba, a veure que tal? Demà al matí vaig a conéixer al Josep de DVS per tema DJ i també m'he possat en contacte amb una parella que es dediquen aixó i el pressupost está molt molt bé: 700€ tot (aperitiu, banquet i 3 h. de discoteca).
Tema allotjament, he mirat Casa Tomás però no surt massa económic i només és per 8 persones, jo necessito un més gran. Aquests dies he aprofitat i he demant pressupost a l'Expres i a l'Ibis de Molins i al de Sant Andreu. I crec que serán la millor opció, surt de 88 €/parella i 2 nits amb esmorçar a 100€. No hem sembla car!! :-)ok:
Com veieu, no paro!! Es que marxo el dilluns i vull aprofitar al máxim.
Haurem de pensar si portar ressopó de casa, perque el que sí tinc clar es que no el pagaré, amb lo que val el menú!!

Tinc pendent enviar la foto del meu vestit!! Ho sento pel retrás però sempre hem deixo el pen a casa e internet el tinc a casa dels meus pares!! :star:: :star::

Lo dels 700 euros que és de la música? però no t'obliguen a fer-ho amb el josep de dvs?

Petons,
Drix

EntradaAutor: Drix » dt. oct. 20, 2009 3:28 pm

Com poseu el comptador de baix...? estic donada d'alta a nuvis.org, però ara com ho poso aqui?
Drix

EntradaAutor: dido » dt. oct. 20, 2009 3:41 pm

esterock ha escrit:ostras drix...yo le tengo que decir muchas cosas...pq soy la vergüenza personalizada y quiero eliminar muchas cosas....como por ejemplo entrada triunfal de pastel, camareros en fila haciendo paseillo por las mesas....que no sé si en can alzina es así...pero para mi bida no...luego tengo un problemones con la mesa presidencial......bufff.....padres separados por todos laos...novios de padres......tela.....

Esterock, tu no et tallis amb l'Ariana i pregunta-li tot el que vulguis. Pensa que amb tants casaments que ha fet, està acostumada a mil i una situacions familiars i a que tothom tingui gustos diferents...
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]
dido

EntradaAutor: dido » dt. oct. 20, 2009 3:43 pm

Drix ha escrit:Com poseu el comptador de baix...? estic donada d'alta a nuvis.org, però ara com ho poso aqui?

Jo el meu el vaig posar a través del ticker factory. Vas a la web, esculls el comptador que vols i després has de copiar el codi que et dónen a la teva signatura del perfil! :-.:·::
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]
dido

EntradaAutor: esterock » dt. oct. 20, 2009 3:49 pm

A ver drix, arantxa...voy a intentar explicaros cómo se mete el contador...que a mí me llevó dos días entenderlo...jejjeje

Yo no me hice el contador en nuvis.org...bueno en verdad si que lo tengo también...me lo hice en una pagina que se llama factoriaticker o algo así...cuando terminas de hacertelo te dan un codigo con muchas letras y numeros, OK

te vas a Tauler de control de l'usuari y en una pasrte que pone firma copias el código ese (cómo copiar??? en la pagina donde os hagais el contador y os aparezca ell codigo lo seleccionais y haceis Ctrl+C (eso es copiar) y luego en donde teneis que pegarlo os poneis encima y haceis Ctrl+V (eso es pegar)) y en principio te tiene que salir....para ver si te ha salido pon previsualizar....problemas con los que me encontré yo....que el código tuviera un espacio enmedio y entonces no lo entendía....que no tenía activado las firmas (eso lo tenéis que mirar dando vueltas por vuestro perfil....) Bueno chicas espero veros el contador prontito!!!! es una locuraaaa
Imatge
esterock

EntradaAutor: esterock » dt. oct. 20, 2009 3:54 pm

dido ha escrit:

Esterock, tu no et tallis amb l'Ariana i pregunta-li tot el que vulguis. Pensa que amb tants casaments que ha fet, està acostumada a mil i una situacions familiars i a que tothom tingui gustos diferents...

Eso pienso yo...que ellos me podrán dar ideas...pq yo con la mesa presidencial estoy a reventar...había pensado poner hermanos....os cuento...algunas ya lo sabéis...mi novio es el hermano del marido de mi hermana (dos hermanas con dos hermanos) entonces...yo tengo tres hermanos más y él dos más...pero de esos hay dos que se nos unen pq son pareja.... entonces en la mesa seríamos

1mi hermana mayor
2su hermano mayor

3mi hermana mediana
4su pareja

5mi hermano peque

6su hermana peque
7su marido

8 Rafa
9 Ester

Problema.....hijos muy pequeños por todos laos...con lo que supone...carritos...tronas..... mi hermano peque me ha pedido que lo ponga con un primo que es de su edad...así que puedo eliminar 1....no hay manera de contratar servicio de guarderia??? en otros sitios si....
Imatge
esterock

EntradaAutor: Drix » dt. oct. 20, 2009 4:14 pm

a ver si sale mi contador...
Drix

EntradaAutor: joan y susana » dt. oct. 20, 2009 4:21 pm

esterock ha escrit:
dido ha escrit:

Eso pienso yo...que ellos me podrán dar ideas...pq yo con la mesa presidencial estoy a reventar...había pensado poner hermanos....os cuento...algunas ya lo sabéis...mi novio es el hermano del marido de mi hermana (dos hermanas con dos hermanos) entonces...yo tengo tres hermanos más y él dos más...pero de esos hay dos que se nos unen pq son pareja.... entonces en la mesa seríamos

1mi hermana mayor
2su hermano mayor

3mi hermana mediana
4su pareja

5mi hermano peque

6su hermana peque
7su marido

8 Rafa
9 Ester

Problema.....hijos muy pequeños por todos laos...con lo que supone...carritos...tronas..... mi hermano peque me ha pedido que lo ponga con un primo que es de su edad...así que puedo eliminar 1....no hay manera de contratar servicio de guarderia??? en otros sitios si....

hola esterock!!
vaya lios tienes con las mesas, yo creo que esto es la mayor comedura de cabeza de todo los preparativos, cuadrar las mesas y que todo el mundo este conforme, animo y ya nos contaras como lo solucionas.
en ca n´alzina no ofrecen servicio de guarderia o animadoras para niños, verdad?
un besito (=:-)
joan y susana

Entrades: 473
Membre des de: dc. jul. 15, 2009 12:45 pm

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 7 visitants