petitacampaneta ha escrit:
Hola petitacampaneta!!!
Ets d'hospitalet??? igual que jo!!! quina ilusió!!!
Per on vius exactament??
Jo aniré a la pelu d'una amiga meva, ella s'encarrega de tot tant de pelu com de maquillatge...; em refio molt perque m'ha pentitat varies vegades per anar a bodes i he vist també pentitats de núvia que ha fet, i perfecte!![/quote]
Guapa visc a la florida!!! de tota la vida!!! la teva amiga perrukera también es d'hospi jejejeje?![/quote]
Hola guapisima!!!
De la Florida?? Nena, al costat de la meva casa!! jo visc darrera el metro de Torrassa...; quina casualitat!!!
Ella té la pelu al costat del metro de Can Serra..., així que en 10 min estic alli...; si vols o no trobes res....[/quote]
doncs mira jo visc al costat dels bombers jajajajajaja, doncs mira t'ho dire jejejeje, m'encanta l'estil de labanda pq jo tampoc soc d'anar repeinada. también habia pensat en what image i d'aquestes pelus q venen a ja emcasa pero mphe de mirar com estan per aqui![/quote]
Hello guapi!!!
Doncs ja em diràs..i si això quedem, ja que vivim al costat, ja, ja.., i t'acompanyo...
Jo també vull un estil com el d'ella...; ja li he dit que el pentinat serà d'aquest tipus, que no hi haurà recollit ni res...; en la boda que hi vaig anar, la que surt en fotos a la meva conte enrere, em va pentinar ella...; i em va agradar molt, encara que per la boda vull més posar-me les extensions i ondular-me tot el cabell...
Saludets!!!!