PEINADOS

bodes 10!

Re:

EntradaAutor: Mary_Rubén » dc. set. 09, 2009 9:50 pm

anit@ ha escrit:que bonitos!!! je je a mi me gusta este estilo ( ESTE LO HE HECHO YO, PERO ES UNA PRUEVA SOLO) EL DÍA DE LA BODA QUEDÓ PRECIOSO!!

Me encanta!!!!

Crees que me quedará bien algo así con la cara redondita y el pelo en color rojizo???? El vestido es palabra de honor!

La primera idea era recogermelo todo, pero este me ha encantado!!!
Mary_Rubén
:: núvia rookie

Entrades: 135
Membre des de: dc. març 11, 2009 11:34 am
Ubicació: Mataró

Re: PEINADOS

EntradaAutor: Papita » dv. set. 11, 2009 11:45 am

wapas!! os dejo un enlace con mi vestido para que opinéis de los peinados!!!! ya me diréis.. jijij

viewtopic.php?f=37&t=16065&p=2499467#p2499467
Imatge

... floating on a tidal wave...
Papita
:: supernúvia

Entrades: 6931
Membre des de: ds. març 01, 2008 8:13 pm

EntradaAutor: Meskhenet » dv. set. 11, 2009 2:18 pm

Definitivamente el primero Papita!!! e incluso puedes jugar con el tocado del semirecogido con el color del lazo!!!! Me encantan las novias con un punto de color :)))
Imatge
Meskhenet
:: núvia de bronze

Entrades: 1523
Membre des de: dv. ago. 07, 2009 3:49 pm

EntradaAutor: LABANDA » dv. set. 11, 2009 6:24 pm

Rauquel, sens dubte el PRIMER!! el veig amb el teu vestit!!! m'agrada! Els recollits els trobo millor per un vestit més serio, i el teu no ho és!!! és molt millor!!!
LABANDA
:: meganúvia

Entrades: 7669
Membre des de: ds. oct. 14, 2006 1:09 pm

EntradaAutor: Papita » dv. set. 11, 2009 8:00 pm

doncs això faré!! el detall del cabell són plomes fucsies i taronges... quines ganes que tinc!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
Imatge

Papita

EntradaAutor: Neki » dv. set. 11, 2009 8:34 pm

Es super original el lazo del vestido!!! y por la forma con el primero y con ese adorno en el pelo, estarás guapisima seguro!!!!!!!!
Imatge
Neki

Entrades: 7679
Membre des de: dt. ago. 18, 2009 3:41 pm

EntradaAutor: NUVOLET » dv. set. 11, 2009 9:09 pm

Sens dubte el primer, es que jo soc fan dels semirecollits!!! estas guapissima amb el primer!! els recollits del tot trobo que son mes classics... :-)ok:
Imatge
Imatge
NUVOLET
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1295
Membre des de: dv. set. 11, 2009 11:25 am
Ubicació: lleida

EntradaAutor: Sermar1610 » dv. set. 11, 2009 9:15 pm

Els acabo de veure y penso com totes, el primer es el teu!!! Et quedará molt alegre amb els complements colorits!
Sermar1610
:: núvia experta
:: núvia experta

Entrades: 685
Membre des de: ds. maig 09, 2009 5:30 pm
Ubicació: Vilafranca del Penedés

EntradaAutor: sanbedur » dv. set. 11, 2009 11:39 pm

Bones,

Ja heu començat amb la prova del pentinat? jo pensava anar-hi uns dos mesos abans?
Que us sembla massa just o vaig bé.

:-///: :-///:
Imatge
sanbedur

Entrades: 107
Membre des de: dv. ago. 28, 2009 9:05 pm

EntradaAutor: abril23 » ds. set. 12, 2009 9:28 am

a mi m'han dit que lo millor es fer la prova de pentinat i maquillatge el mateix dia de la prova del vestit i així veus com queda en conjunt. Així que jo m'esperaré fins a l'ultima prova del vestit.
Imatge
abril23

Entrades: 125
Membre des de: dl. juny 01, 2009 4:57 pm

EntradaAutor: Papita » ds. set. 12, 2009 9:38 am

jo també vaig intentar fer això però no va ser possible.. entre la feina, i els horaris de maquilladora, perruquera i vestit.. no vegis!! jijijijij

però de veritat que et fas a la idea molt bé!!! això sí, em vaig fer fotos i les vaig portar al vestit i a la maquilladora també les portaré!!! encara no he anat... l'haig e trucar..
Imatge

Papita

EntradaAutor: abril23 » ds. set. 12, 2009 9:51 am

Jo acabo de treballar a les 15:00 a si que suposo que serà sortir de la feina i a nar directe cap a la pelu i després cap a la prova del vestit. Y si no un dissabte, a la pelu pel de matí i a la tarda a la prova. M'ho intentaré combinar de una de les dos maneres.
Imatge
abril23

Entrades: 125
Membre des de: dl. juny 01, 2009 4:57 pm

EntradaAutor: Neki » ds. set. 12, 2009 1:16 pm

Yo empezaré a principios de año a hacerme pruebecitas hasta que encontremos la idea..., y luego ya más adelante, volveremos a refrescar la idea...; el día de la prueba le he comentado que se venga, como es amiga mia, asi que ella me vea con el vestido y asi podemos decidirnos 100%!!!!!
Imatge
Neki

EntradaAutor: montseijordi » ds. set. 12, 2009 10:54 pm

Papita, estas molt guapa, el primer sense dubte crec q es el millor
montseijordi
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 16778
Membre des de: dg. ago. 24, 2008 7:48 pm
Ubicació: Premià de Mar

EntradaAutor: petitacampaneta » dg. set. 13, 2009 1:38 pm

Neki ha escrit:
petitacampaneta ha escrit:noies doncs pel que veig no soc l'unica sense perruquera, mai n'he tingut de fixa... i ara em ve el problema... soc d'hospitalet!

Hola petitacampaneta!!!

Ets d'hospitalet??? igual que jo!!! quina ilusió!!!
Per on vius exactament??
Jo aniré a la pelu d'una amiga meva, ella s'encarrega de tot tant de pelu com de maquillatge...; em refio molt perque m'ha pentitat varies vegades per anar a bodes i he vist també pentitats de núvia que ha fet, i perfecte!!

Guapa visc a la florida!!! de tota la vida!!! la teva amiga perrukera también es d'hospi jejejeje?!
Hoc non pereo habebo fortior me

Imatge

La historia de mi Cuenta Atrás:

viewtopic.php?f=42&t=19158

La Crónica (y la pre-crónica) de Nuestra Boda:

viewtopic.php?f=50&t=22075
petitacampaneta
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 17454
Membre des de: dt. des. 23, 2008 10:52 pm
Ubicació: Sant Andreu de la Barca

EntradaAutor: Neki » dg. set. 13, 2009 6:27 pm

petitacampaneta ha escrit:
Neki ha escrit:
petitacampaneta ha escrit:noies doncs pel que veig no soc l'unica sense perruquera, mai n'he tingut de fixa... i ara em ve el problema... soc d'hospitalet!

Hola petitacampaneta!!!

Per on vius exactament??
Jo aniré a la pelu d'una amiga meva, ella s'encarrega de tot tant de pelu com de maquillatge...; em refio molt perque m'ha pentitat varies vegades per anar a bodes i he vist també pentitats de núvia que ha fet, i perfecte!!

Guapa visc a la florida!!! de tota la vida!!! la teva amiga perrukera también es d'hospi jejejeje?!

Hola guapisima!!!

De la Florida?? Nena, al costat de la meva casa!! jo visc darrera el metro de Torrassa...; quina casualitat!!!
Ella té la pelu al costat del metro de Can Serra..., així que en 10 min estic alli...; si vols o no trobes res....
Imatge
Neki

EntradaAutor: petitacampaneta » dl. set. 14, 2009 9:08 pm

[/quote]

Hola petitacampaneta!!!

Per on vius exactament??
Jo aniré a la pelu d'una amiga meva, ella s'encarrega de tot tant de pelu com de maquillatge...; em refio molt perque m'ha pentitat varies vegades per anar a bodes i he vist també pentitats de núvia que ha fet, i perfecte!![/quote]

Guapa visc a la florida!!! de tota la vida!!! la teva amiga perrukera también es d'hospi jejejeje?![/quote]

Hola guapisima!!!

De la Florida?? Nena, al costat de la meva casa!! jo visc darrera el metro de Torrassa...; quina casualitat!!!
Ella té la pelu al costat del metro de Can Serra..., així que en 10 min estic alli...; si vols o no trobes res....[/quote]

doncs mira jo visc al costat dels bombers jajajajajaja, doncs mira t'ho dire jejejeje, m'encanta l'estil de labanda pq jo tampoc soc d'anar repeinada. también habia pensat en what image i d'aquestes pelus q venen a casa pero mphe de mirar com estan per aqui!
Hoc non pereo habebo fortior me

Imatge

La historia de mi Cuenta Atrás:

viewtopic.php?f=42&t=19158

La Crónica (y la pre-crónica) de Nuestra Boda:

viewtopic.php?f=50&t=22075
petitacampaneta
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 17454
Membre des de: dt. des. 23, 2008 10:52 pm
Ubicació: Sant Andreu de la Barca

EntradaAutor: Neki » dt. set. 15, 2009 6:33 am

petitacampaneta ha escrit:

Hola petitacampaneta!!!

Per on vius exactament??
Jo aniré a la pelu d'una amiga meva, ella s'encarrega de tot tant de pelu com de maquillatge...; em refio molt perque m'ha pentitat varies vegades per anar a bodes i he vist també pentitats de núvia que ha fet, i perfecte!![/quote]

Guapa visc a la florida!!! de tota la vida!!! la teva amiga perrukera también es d'hospi jejejeje?![/quote]

Hola guapisima!!!

Ella té la pelu al costat del metro de Can Serra..., així que en 10 min estic alli...; si vols o no trobes res....[/quote]

doncs mira jo visc al costat dels bombers jajajajajaja, doncs mira t'ho dire jejejeje, m'encanta l'estil de labanda pq jo tampoc soc d'anar repeinada. también habia pensat en what image i d'aquestes pelus q venen a ja emcasa pero mphe de mirar com estan per aqui![/quote]

Hello guapi!!!
Doncs ja em diràs..i si això quedem, ja que vivim al costat, ja, ja.., i t'acompanyo...
Jo també vull un estil com el d'ella...; ja li he dit que el pentinat serà d'aquest tipus, que no hi haurà recollit ni res...; en la boda que hi vaig anar, la que surt en fotos a la meva conte enrere, em va pentinar ella...; i em va agradar molt, encara que per la boda vull més posar-me les extensions i ondular-me tot el cabell...

Saludets!!!!
Imatge
Neki

EntradaAutor: Seaweed » dt. set. 15, 2009 11:33 am

Papita!!!
Estoy con el resto... el Primero sin lugar a dudas!!!
Seaweed

Entrades: 1743
Membre des de: dt. des. 02, 2008 9:57 am

EntradaAutor: vanesaHG » dt. set. 22, 2009 4:28 pm

Esta esto muy paradito.

Pongo uno que encontrado tipo Audreu herpburn (como se escriba)

Y otros mas.
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
vanesaHG

Entrades: 1123
Membre des de: dt. juny 05, 2007 9:34 am

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 20 visitants