CAN RIBAS 2010

bodes 10!

EntradaAutor: petitacampaneta » dg. feb. 01, 2009 3:51 pm

Nenes des d'aquest matí ja soc una can riberenca més! Ja hem donat la paga i senyal ja no tinc escapatoria jajaja!!!
Petonets!!!
Hoc non pereo habebo fortior me

Imatge

La historia de mi Cuenta Atrás:

viewtopic.php?f=42&t=19158

La Crónica (y la pre-crónica) de Nuestra Boda:

viewtopic.php?f=50&t=22075
petitacampaneta
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 17454
Membre des de: dt. des. 23, 2008 10:52 pm
Ubicació: Sant Andreu de la Barca

EntradaAutor: Arcadia » dg. feb. 01, 2009 6:02 pm

Felicidades Petitacampanetaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!! como me alegro!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jooooo...yo tengo un mono de ir otra vez.......

Te dijeron algo de la jornada de puertas abiertas???
Arcadia
:: meganúvia

Entrades: 9073
Membre des de: dj. jul. 03, 2008 11:40 am
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: petitacampaneta » dg. feb. 01, 2009 10:27 pm

Si Arcadia perdon me habia olvidao de lo mas importante! Q es el dia 15 y q en un principio es solo para los novios pq si todos se llevan a la familia se va juntar mucha gente y no van a dar abasto... asi q nada chicas, en parejitas... aunque les he dicho q si acaso prodriamos llamar antes pq si preveen q no ira mucha gente alomejor nos dan permiso!

Al final con el dia q hacia no hemos ido a la feria de Terrassa a ver como se presenta la de Hospi y como nosotros somos de ahi igual nos apuntamos, nos han dicho q también van a estar! Ya os ire contando a medida q pase la semana! Esq mi chico esta de examenes!

Besitos can riberencas

Imatge

petitacampaneta
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: Beverly » dl. feb. 02, 2009 5:20 pm

Hola!!

Sou moltíssimes a Can Ribas pel 2010, bona elecció =0-0-) =0-0-) =0-0-)
Tinita, ja em diràs quin fotògraf tries al final i quan vagis a veure a Alphelia, saluda'ls de part meva.

Pilar!!!!! que veig que encara estàs per aquí? jo no entro ja gairebé, però de tant en tant faig una ullada a veure com li va a Tinita.
I com et va la vida de casada??
Imatge
Beverly
:: núvia de platí

Entrades: 4430
Membre des de: dt. març 14, 2006 6:57 pm

EntradaAutor: petitacampaneta » dc. feb. 04, 2009 1:49 pm

nenes ja tinc esglesia quina emocio quina emocio!!!

Imatge

petitacampaneta
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: Beverly » dc. feb. 04, 2009 4:04 pm

Ai, petita, encara recordo aquesta emoció :-))
Imatge
Beverly

Entrades: 4430
Membre des de: dt. març 14, 2006 6:57 pm

Es genial això de veure que hi ha moltes can riberenques!!

EntradaAutor: rushing_83 » dc. feb. 04, 2009 6:45 pm

Es genial això de veure que hi ha moltes can riberenques!!
Jo vaig fer la reserva final fa poc, per al 29 de maig del 2010... i encara que quedi molt de temps, el fet de tenir ja restaurant es un pes de sobre que m'he tret!!!

Estic oberta a tots els consells que volgueu donar... que em fan falta... ::love::
Imatge
rushing_83

Entrades: 2
Membre des de: dt. nov. 11, 2008 5:19 pm

EntradaAutor: pilimili » dc. feb. 04, 2009 7:11 pm

Carol!! doncs per aquí anem!!!! Esperant un nen pel dia 26 d'aquest mes!!! :-))
Imatge
pilimili
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada

Entrades: 491
Membre des de: dl. jul. 04, 2005 7:34 pm

EntradaAutor: petitacampaneta » dc. feb. 04, 2009 7:25 pm

Que bé rushing més can riberenques al sac. És genial que cada cop siguem mes i coneixer ex can riberenques!!!
Tinita on pares? Fa molts dies que no sabem res de tu i se't troba a faltar jejeje

Imatge

petitacampaneta
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: Tinita » dv. feb. 06, 2009 8:52 am

Bon dia nenes!!!

Aish perdoneu-me porto una setmana de bojos, no se si plego de la feina o no, es increible!!

De fer ja m´havia fet a la idea que l´empresa tancava, que cobraria el que em toca, paro i a estudiar opos que és el que sempre he volgut, però noies, quin desespero, ara si, ara no, ara toca´t el ous!!! jajaja en fin paciencia....

rushing_83 Felicitats una altre can riberenca!!!

Petita guapaaaaaaaaaaaa ja no tens escapatoria jajajaja m´en alegro molt!!!

Pili encara estàs sencera?? aiiiii el Biel que ens fa esperar!!! ja m´enteraré pel face suposo jejeje estaré atenta!!!!!

Beverly guapa vaig anar a veure a Alphelia i la veritat és que em van encantar, el tipus de video, el tipus d´album , els nois encantadors, una passada!!! També vaig anar a veure el Jordi Ribó ( no se si t´ho vaig comentar ) però massa car, la feina m´agrada però s´escapa de pressupost i bastant.

A veure si m´organitzo per anar a veure a Laura Ruiz i a Dynamic Casaments, aquests ultims estaven a la fira d´Hospi i volia aprofitar però no se pq l´han cancel·lat així que bueno, quan m´enteri si estic o no al paro ( que malament sona ) m´organitzaré per anar-hi algun matí!

He sommiat fins i tot amb l´album de Alphelia jajajaja sóc un cas, es que em va agradar molt, no se com seràn els altres però tenen mooolts punts!! jejejeje >.-<:

I vosaltres nenes com ho porteu??? a veure si trobo una estoneta per possar-me al dia!

Per cert al final el dia 15 hi ha o no hi ha jornada de portes obertes?? ho dic per organitzar-me!! ( visca l´organització jajajaja )

Petons noies!!! :-()-)
Imatge

17 Setembre 2010
Tinita
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 10861
Membre des de: dc. juny 06, 2007 9:45 am
Ubicació: Sant Feliu de Codines

EntradaAutor: petitacampaneta » dv. feb. 06, 2009 9:04 am

Hola Tinita!!! Ja et trobava a faltar!!!

Doncs per mi et diré:

El dia 15/02 hi ha jornada de portes obertes segons em van dir pels nuvis tot i que ho reconfirmaran per mail suposso.

Tema fotograf estic amb el mailing, els que més m'agraden tambe son Alphelia que de fet son els que va agafar ma cosina i he vist l'album les fotos i tot que els van fer i van quedar molt maques, Jordi Ribo no em passa ni preus mal rollito... La Laura Ruiz m'agrada però dieu que el video no el fa ella (tot i que ella em passa preu) i això no sé si es dolent o no, la veritat preferiria que tot m'ho fes la mateixa casa... Aixi que ara començaré amb les visites quan el meu xicot acabi exams de la uni la setmana que ve... quin agobio!!!

Tema esglesia no se si has vist que ja el tinc enllestit... o sembla... es que al post de les dates hi ha una noia que diu q te la mateixa hora, dia i esglesia que jo i a l'esglesia em diuen que no que ho tinc jo i es mes ningu mes s'ha apuntat encara per l'any que ve i ja em veus des d'ahir amb un estat de nervis que no se jo...

Al final acabarem totes amb alphelia, i la resta noies com porteu el tema fotograf???? jajaja

Guapa sento molt aixo de la feina la veritat q amb aquesta merda de crisi tots estem igual patint no sabem que passara que no.... un agobio... pero bueno guapa a vegades les coses serveixen per buscar alternatives tot te un pq!!!! I si vols fer opos endevant!!!

Besitos a totes!!!

Imatge

petitacampaneta
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: Tinita » dv. feb. 06, 2009 9:44 am

Hola de nou!!

Dos cops en un dia, estic recuperant el temps jajaja

Doncs a mi el Jordi Ribó tampoc em va passar preus, així que em vaig plantar pero si vols t´els dic que els tinc aqui :

Album( no digital ) : 1500.-
Album digital : 1800 .-
Album digital ( + 2 petits pels pares ): 2400.-
CD dels arxius originals : 400.-
Video +3dvds+neteja : 1200.-
Previ video : 240.-
Previ foto: 210.-

Així que jo per exemple que vull el més sencill : album digital+video+cd ( vull totes les fotos si o si jajaja ) : 3400.-eurazos

S´em va moltaaaa pasta!!!

Ostres nena aixó de l´esglesia no ho havia llegit!!! Doncs que el cura et faci un paper o algo no?? així que si passa alguna cosa estiguis més segura, que fort no?? espero que ho arreglis de veritat em sap greu!!

I aixó de la feina que farem...m´ho he plantejat d´aquesta manera aprofitaré el temps per treure´m les opos que sempre ho he volgut fer i així mai més m´hauré de preocupar per la feina o les crisis jejeje

Petons!! :-()-)
Imatge

17 Setembre 2010
Tinita
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: petitacampaneta » dv. feb. 06, 2009 9:59 am

Cullons (ho sento!), soc una mica friki però entre digital i no digital quina diferencia hi ha? Jo vull cd amb fotos, album i video. L'album dels pares el fare del fotoprix o algo aixi que queda molt xulo i tinc molta manya jajaja. Em sembla que también em kedo amb alphelia... jajaja!!!! Previ de foto si pero de video no m'agrada!

Imatge

petitacampaneta
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: Tinita » dv. feb. 06, 2009 10:05 am

jajajaja doncs mira el mateix que et fan al digital, per pàgina t´ho imprimeixen en paper fotografic i "enganxat" a l´album, com els d´abans, però amb els retocs digitals.

A mi no m´agrada però suposo que és pq estic acostumada a l´era digital jejeje

Jo també, els dels pares , avis, tiets jajaja i tothom que vulgui album un hoffman que el puc fer a casa i arreando!!

A Alphelia et regalen el cd les fotos ( et fan una neteja pq disparen moltes fotos , per exemple si hi han 20 fotos del mateix moment doncs poder et deixen 5, però ja m´està bé o em tornaré majareta jajaja )

Si no m´equivoco el preu d´allà és l´album : 1600, i el video amb 3 copies, 1000. Ara al gener feien una promoció de l´album+3dvd+previ per 2500, ja em va dir que si només voliem l´album i el dvd poder em podrien mirar el preu, super majos!!

A més el video es rollo callejeros, reportatge social, em va encantar de veritat ( serà que m´encanta callejeros jajaja )
Imatge

17 Setembre 2010
Tinita
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: petitacampaneta » dv. feb. 06, 2009 8:28 pm

Tinita mira almenys t'ho prens amb filosofia i et servirá per canviar i fer el que vols, jo si em quedo sense feina em moro jejeje però es que soc bastant conformista i com a la feina estic bé i em cuiden molt doncs ale. Ara estan que no caguen amb el casament com em doblen l'edat sembla que es casi la nena petita.

Aprofita per fer coses pel casament que segur que temps no et sobra!!!

Noies la resta com aneu? Tema fotograf? Amb lo de la fira ens han fastidiat però bé amb el planning que tenia aquest finde, visita amb els pares, amb les amigues... amb tothom!!! En fi esperarem una miqueta jejeje

Imatge

petitacampaneta
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: Oscar_Montse » dg. feb. 08, 2009 3:35 pm

noies que ganetes ens veiem el dia 15 en can ribes!!!!!
per certtttt.....que tal el dinar de nuvies del 2010???
un peto!!
Oscar_Montse
:: núvia rookie
:: núvia rookie

Entrades: 117
Membre des de: ds. gen. 17, 2009 7:06 pm
Ubicació: Premia de Dalt

EntradaAutor: petitacampaneta » dg. feb. 08, 2009 5:11 pm

moooontseee nomes queda una setmaneta per can ribes jejeje ens trobarem per alla segur... quina vergonya jajaja!!!! camara de fotos ben carregada eh!!!

Imatge

petitacampaneta
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: Arcadia » dg. feb. 08, 2009 8:28 pm

eiiiii, y las invitaciones que??? vosotras sabeis si nos enviaran o llamamos directamente para avisar que iremos???

eiiii, tenemos que quedar alli en algun sitio no!!! jajajaj, pq sino como sabremos quienes somos???? a mi me hace ilusion veros!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Arcadia

EntradaAutor: petitacampaneta » dg. feb. 08, 2009 9:18 pm

Arcadia llevaremos una flor roja en la solapa de la chaqueta como las citas a ciegas jejeje. Hay qe llamar para confirmar y que envien la invitacion!

Imatge

petitacampaneta
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: Arcadia » dg. feb. 08, 2009 10:53 pm

siiiiiiiiii, te imaginas??? que gracias!!! pues poca broma ehhh, pr me parece una idea super original!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Que....os atreveis????? jajajajajajaj....todas con una flor roja!!!! aunque sea con un imperdible!!!!!!!!!!!! jajajajaj
Arcadia

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 15 visitants