Can Alzina !!!

bodes 10!

Re: Can Alzina !!!

EntradaAutor: Drix » dt. oct. 13, 2009 10:16 am

esterock ha escrit:
Drix ha escrit:Meri, a mi el tema barra lliure tampoc em convenç, uns amic que es van casar amb Paradis em vam explicar que ells et fan dir més o menys la gent que sereu, la primera hora, i la segoan... es clar que és difícil, és un número aproximat, i es clar, de beguda n'hi ha menys, però mai s'acaba....

És com el resopó, com han de cobrar per el 100% de la gent, si al final potser quedem 40 o 50 persones? això es un robo...

Realment aquest tema no l'he parlat amb ningú de Can Alzina...

Drix...yo no sé si pondré resopó eh?? pero me parece que justamente eso tiene un precio fijo...no es dependiendo de los invitados...si no recuerdo mal son unos 350 euros y eliges una de las cosas que te ofrecen...

Por lo de la barra libre....mmmm....yo no creo que cuenten los que se quedan...te cobraran por persona...pero yo en todos los restaurantes lo he visto así....lo unico que si la alargas más de lo contratado que tengan un precio fijo igual que lo del resopó...por ejemplo: la tercara barra libre por 300 euros....no sé si es el caso de Ca N'Alzina.... yo creo que tenemos que empezar a pedir precios de todo...las cosas no están como para pasarse....

A mí Lluis me dijo que para las bodas de hasta abril las pruebas se hacían en noviembre...las de mayo junio julio....a partir de enero...

cambiando de tema...vaya empapada me metí con los post de 2008 y 2009...pues entre ellos vi la alfombra de coco de la ceremonia....y no me gustó nadaaaa!!! vosotros la visteis en alguna visita?? no sé si en directo la cosa cambia....

Otra cosa más....yo cuando fui tenían la decoración famosa de las manzanas que me encantó por cierto....pero en el post de 2009 (o 2008...ya me pierdo....) hablan que vale 150€...a ver la decoración no va inclída en el precio???? los jarrones esos de agua tan chulos ponían que a 50€ cada uno.................c.oño!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Sabéis algo???

Esterock, para el resopó, a mi me dieron precio por persona... ahroa no recuerdo si eran 3 euros o que, pero era por persona.... i las manzanas te cobran??? jolines, no puede ser.. si con 150 euros, tenemos una plantación entera de manzanos, jajajja
Drix
:: núvia experimentada

Entrades: 291
Membre des de: dv. juny 06, 2008 12:33 pm

EntradaAutor: Drix » dt. oct. 13, 2009 10:29 am

arantxa25 ha escrit:q furete drix!! yo a ti tampoco te encuentro!!!

Arantxa, pon solo Sandra Ollé ...
Drix

EntradaAutor: dido » dt. oct. 13, 2009 10:58 am

esterock ha escrit:
Drix ha escrit:Meri, a mi el tema barra lliure tampoc em convenç, uns amic que es van casar amb Paradis em vam explicar que ells et fan dir més o menys la gent que sereu, la primera hora, i la segoan... es clar que és difícil, és un número aproximat, i es clar, de beguda n'hi ha menys, però mai s'acaba....

És com el resopó, com han de cobrar per el 100% de la gent, si al final potser quedem 40 o 50 persones? això es un robo...

Realment aquest tema no l'he parlat amb ningú de Can Alzina...

Drix...yo no sé si pondré resopó eh?? pero me parece que justamente eso tiene un precio fijo...no es dependiendo de los invitados...si no recuerdo mal son unos 350 euros y eliges una de las cosas que te ofrecen...

Por lo de la barra libre....mmmm....yo no creo que cuenten los que se quedan...te cobraran por persona...pero yo en todos los restaurantes lo he visto así....lo unico que si la alargas más de lo contratado que tengan un precio fijo igual que lo del resopó...por ejemplo: la tercara barra libre por 300 euros....no sé si es el caso de Ca N'Alzina.... yo creo que tenemos que empezar a pedir precios de todo...las cosas no están como para pasarse....

A mí Lluis me dijo que para las bodas de hasta abril las pruebas se hacían en noviembre...las de mayo junio julio....a partir de enero...

cambiando de tema...vaya empapada me metí con los post de 2008 y 2009...pues entre ellos vi la alfombra de coco de la ceremonia....y no me gustó nadaaaa!!! vosotros la visteis en alguna visita?? no sé si en directo la cosa cambia....

Otra cosa más....yo cuando fui tenían la decoración famosa de las manzanas que me encantó por cierto....pero en el post de 2009 (o 2008...ya me pierdo....) hablan que vale 150€...a ver la decoración no va inclída en el precio???? los jarrones esos de agua tan chulos ponían que a 50€ cada uno.................c.oño!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Sabéis algo???

Hola guapes,
Al 2009, la decoració de la cerimònia que anava inclosa ens els 800 eurazos que et cobren eren 3 gerros i espelmes de la decoració de la taula, flors de les cadires dels nuvis i catifa a escollir entre 2 o 3 colors. I crec que els pètals de rosa pel terra també.
Dins del restaurant inclouen els centres de taula (tot i que hi ha models que porten suplement), i crec que res més...
La resta es considera tot suplement i es paga!! Nosaltres vam optar per les pomes i per alguns fanals, i ja està, i quedava ben maco! >.-<:
dido

Entrades: 363
Membre des de: dv. oct. 24, 2008 3:08 pm

EntradaAutor: Tecky » dt. oct. 13, 2009 11:46 am

Ei noies, jo tp us trobo pel facebook!! q fort. Jo hem dic Mònica Casanovas.
Imatge
Tecky

Entrades: 29
Membre des de: dv. juny 19, 2009 7:11 pm
Ubicació: Manresa

EntradaAutor: Drix » dt. oct. 13, 2009 12:29 pm

Tecky ha escrit:Ei noies, jo tp us trobo pel facebook!! q fort. Jo hem dic Mònica Casanovas.

a veure si pel correu em trobeu: sandraolle7@hotmail.com
Drix

EntradaAutor: esterock » dt. oct. 13, 2009 2:29 pm

He añadido a Arantxa y he solicitado a Drix!!!!

Dido...así sólo añadiste lo de las manzanas y 4 cosas...y subió mucho??? y para la ceremonia con lo que dices ya queda más o menos decente?? Nadie hizo la boda dentro de la casa??...es muy bonita....

Drix...tienes razón...el precio del resopó es 3'50 por persona no 350....ara lo acabo de mirar...pues sabes qué te digo??? que se coman las manzanas...pq si cuestan 150 euros tienen que ser buenísimas!!!! :-))
Imatge
esterock
:: núvia experta

Entrades: 616
Membre des de: dt. maig 12, 2009 10:28 am

EntradaAutor: Meri&Javi » dt. oct. 13, 2009 3:31 pm

Hola noies!

Després us busco al facebook!!! Des d'aquí no puc!! :--(

Cada cop que pensem en alguna cosa del casament només veig que són més i més calers!!! ÉS massa tot plegat! I jo vull seguir poguent pagar el pis un cop em casi...

I no tinc intenció d'acabar treballant a Can Alzina per acabar de pagr el casament... Alguna cosa haurem de fer...

Un petonet!!

Ànims que podrem amb tooooot!!

Meri
Imatge
Meri&Javi

Entrades: 435
Membre des de: dl. gen. 19, 2009 1:45 pm

EntradaAutor: dido » dt. oct. 13, 2009 3:32 pm

Esterock, ya no me acuerdo cuánto subió, creo que unos 200 y pico, pero como cogí allí mi ramo, los de las madres, las abuelas etc no te lo puedo asegurar... pero vaya, si tienes un momentito te puedes acercar a la floristería y ellos te pasaran los precios, son encantadores!
Y yo sí que me casé en el interior de la casa, porque era invierno y no quería que mis invitados pillasen una pulmonía. Cogí lo que entraba dentro del precio, y quedaba muy bonito!
dido

Entrades: 363
Membre des de: dv. oct. 24, 2008 3:08 pm

EntradaAutor: joan y susana » dt. oct. 13, 2009 6:11 pm

arantxa25 ha escrit:wapas!! si pasais por mi facebook podreis ver las fotos!!!

hola arantxa!!
ya te tengo en el facebook y he visto estas pedazo de fotos, todavia tienes mas?
son preciosas. saludos
joan y susana

Entrades: 473
Membre des de: dc. jul. 15, 2009 12:45 pm

EntradaAutor: joan y susana » dt. oct. 13, 2009 6:25 pm

hola chicas!!

el tema de las manzanas me he quedado anodada 150,00eurazos madre mia con las manzanitas.

besitos (=:-)
joan y susana l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. març 25, 2010 12:50 am, en total s’ha editat 1 vegada.
joan y susana

Entrades: 473
Membre des de: dc. jul. 15, 2009 12:45 pm

EntradaAutor: Meri&Javi » dt. oct. 13, 2009 6:59 pm

Arantxa!! Ja he vist les fotos!

Quins sentiments!

I estic amb tu!! QUEDADA, QUEDADA!!!! >.-<:

Les Canalzineres ens hem de conéixer!!

M'en vaig a entrenar!!

Meri
Imatge
Meri&Javi

EntradaAutor: sonieta14 » dt. oct. 13, 2009 8:38 pm

Noies!! Estic super contenta!! Ja tinc vestit!! Es de Pronovias, per si tinc espies un paso la foto per un privi.
Jo també vull quedada!! Pero aviat, que marxo el 26 d'aquest mes, vale?
Imatge
Imatge
sonieta14
:: núvia rookie

Entrades: 83
Membre des de: dj. març 12, 2009 1:02 pm

EntradaAutor: sonieta14 » dt. oct. 13, 2009 9:09 pm

Noies!!
Al facebook hem trobeu per Sonia Rodriguez, jo he agregat a Sandra i a Arantxa. Meri, tu no tens facebook?
Avui no podré dormir de l'emoció!!!!! Que fort: he escollit el meu vestit de nuvia!! Encara no m'ho crec.... ::love::
Imatge
Imatge
sonieta14

Entrades: 83
Membre des de: dj. març 12, 2009 1:02 pm

EntradaAutor: LABANDA » dt. oct. 13, 2009 9:13 pm

jo vull priviiiiiiiiiiii!!! gràcies!!

la veritat noies , és qe surten molt cars tots els extres... però és que quan no ho has vist no ho trobes a faltar, pero quan ho has vist t'encanta! el tema de les pomes...la gent es queda alucinada, és molt origial, jo no ho he vist enlloc més , però clar 150 euros no sobres pas mai.

Quan es comença amb el tema canvis a l'aperitiu, agafeu-vos que fa baixada.... un canvi.. increment considerable, 2 canvis, icrement exagerat i així na sumant.... pero val la pena negociar i negociar! no decaigueu!
LABANDA
:: meganúvia
:: meganúvia

Entrades: 7669
Membre des de: ds. oct. 14, 2006 1:09 pm

EntradaAutor: esterock » dt. oct. 13, 2009 10:47 pm

sonieta14 ha escrit:Noies!!
Al facebook hem trobeu per Sonia Rodriguez, jo he agregat a Sandra i a Arantxa. Meri, tu no tens facebook?
Avui no podré dormir de l'emoció!!!!! Que fort: he escollit el meu vestit de nuvia!! Encara no m'ho crec.... ::love::

privi privi priviiiiii!!!!!!
Imatge
esterock

EntradaAutor: Drix » dt. oct. 13, 2009 10:48 pm

esterock ha escrit:He añadido a Arantxa y he solicitado a Drix!!!!

Dido...así sólo añadiste lo de las manzanas y 4 cosas...y subió mucho??? y para la ceremonia con lo que dices ya queda más o menos decente?? Nadie hizo la boda dentro de la casa??...es muy bonita....

Drix...tienes razón...el precio del resopó es 3'50 por persona no 350....ara lo acabo de mirar...pues sabes qué te digo??? que se coman las manzanas...pq si cuestan 150 euros tienen que ser buenísimas!!!! :-))

jaja, que bueno,me has hecho reir con lo de las manzanas, jajajaja
Drix

EntradaAutor: esterock » dt. oct. 13, 2009 10:49 pm

aayyyyyyyyy...me voy a tener que pelear tanto con los precios.....que me dá perrería...pq no sé vosotros pero en mi pareja seré yo la que se coma ese marrón...
Imatge
esterock

EntradaAutor: Drix » dt. oct. 13, 2009 10:51 pm

jo también vull privi !!!!!!!
Drix

EntradaAutor: Meri&Javi » dc. oct. 14, 2009 7:13 am

Booooon dia!!!

Què bé Sonieta!!!

Jo també vull privi!

I si que tinc facebook! ( I qui no???)

Meritxell Marfil . No crec que hi hagi masses amb el meu nom!!!

Ester, en mi caso también voy a ser yo quien se mueva por los precios. Ojala me equivoque y me sorprenda... pero este pasa de todo!!

Quina porrrrr amb els preus..... Jo ja penso en fer una visita al meu amic el director del banc... estic veien que necessitaré més pasta de la que tindré!!!

En fin... que ja estema amitja setmana!! I baixant!

Un petò per totes i a menjar-se el dimecres!!

Diumenge 26 per berenar com ho teniu per fer la nostre 1a quedada???

Meri
Imatge
Meri&Javi

EntradaAutor: mferrer » dc. oct. 14, 2009 8:39 am

Bon dia futures!!!

És cert el què diu la Labanda dels canvis de plats i preus, però no us amoïneu massa, ja veureu com trobareu el menú que us faci el pes; nosaltres al final no vam posar pernil, tot i que ens agrada molt, però clar, 700€ per pernil!!!! i a més, amb 1 no en teníem prou amb tanta gent!!!! LA VERITAT ÉS QUE NO EL VAM TROBAR A FALTAR; L'APERITIU VA SER EXEL·LENT, I EM PENSO QUE NOMÉS VAM 1 COSA I ENS VAN DEIXAR EL MATEIX PREU!!! Era l'aperitiu 1 !!!

El més senzill és, un cop triats els menús o plats que us agradin més, doncs que li dieu a l'Ariana quin és el vostre preu tope i quins dels plats podeu combinar amb aquest tope!!!

EL tema de la decoració és a gairebé tot arreu igual; a tots els llocs entren, tan sols, els centres de taula i cerimònia civil, tots els extres són extres!!! NOsaltres vam posar girasols, a fora i a dins i también ens va costar 150€ i els centres de taula res de res!!!

Ah!!!! i el gran tema: la barra lliure!!!! nosaltres también estàvem molt indignats amb l'haver de pagar 140 convidats les dues hores de b lliure, quan, a darrera hora en quedaven menys de la meitat. Penseu que ens vam casar en diumenge, i això también condiciona molt a l'hora de beure més o menys, doncs la majoria l'endemà treballaven. L'únic que vam aconseguir és fer la 2a hora sense alcohol (tot i que se que si ho demanaven els van posar alcohol; com que a aquella hora ja no hi ha "jefes",...) a meitat de preu, però pagant el total de convidats!!!

Després pel què fa al ressopó, nosaltres vam portar pastetes de la pastisseria de la meva tieta!!! ella ens ho va regalar i ho vam treure sense dir res de res, quan ja havia marxar l'Ariana, i ho vam deixar a sobre les taules!!!!
mferrer

Entrades: 252
Membre des de: dj. gen. 08, 2009 10:27 am

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 17 visitants