"NINETES" 2010

bodes 10!

EntradaAutor: tara » dl. ago. 24, 2009 5:28 pm

Nena molt bo!

Ara que jo no li faig fer aixo al ramon ni que el mati!!!!!!
Imatge
tara
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2026
Membre des de: dt. abr. 21, 2009 10:55 am

EntradaAutor: blackmamba » dl. ago. 24, 2009 7:14 pm

tara ha escrit:Bones ninetes!

Black, cuan et vagi be, jo ja saps que per les tardes no treballo!

I m'has de dir on es la botiga de roba interior que aprofitare cuan tornin els pares per anar-hi un dia a la tarda!

ok guapa!!!! hi podriem anar dimecres o dijous!!!! demà no puc xq he d'anar a parlar amb el mossèn per fixar la data... intentaré q sigiu pel 12 de setembre, què us sembla??? estic nervioseta....... 0.0.0.0 0.0.0.0 0.0.0.0 0.0.0.0 0.0.0.0 0.0.0.0
Imatge
blackmamba

Entrades: 2166
Membre des de: ds. març 07, 2009 7:31 pm

EntradaAutor: estiu2010 » dl. ago. 24, 2009 7:24 pm

Em sembla molt bona idea!!!!l'unic q jo potser no i sere.. : muaahhhh : : muaahhhh : : muaahhhh : : muaahhhh : xq coincidim q es pont i q ell comença els 10 dies i tenim pensat marxar a and!!
Jooooolin qina melda

Tara ta agradat el video???esq es bonissim xq mira q el noi esta rellenito xo es mou millor q ella!!!

Ja as trucat a blanca miret???mes et val q SI!!!!!

Bueno nientes em vai a canviar i cap a casa q i falta gent!!

Dema al mati xlem un petonet
Imatge
estiu2010
:: núvia experta

Entrades: 552
Membre des de: dl. juny 08, 2009 3:39 pm

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dl. ago. 24, 2009 8:36 pm

Huollaaa wapiisss!!!! ja torno a ser aqui!!!

Vinc fresqueta fresqueta....i al final estava tant bé, que no hi pensat en anar al gym....aixxxx...!!!!

Tara...com ho portes? tu tranquila que qualsevol dubte que tinguis ens ho dius!!! i res, que nosaltres t'ajudarem.... per cert, he parlat a la tarda amb la Giss i hem dit de fer quedada, no????

Estiu....jajajaj...ja veig que t'aborreixes al currele...aquest ja l'havia vist...pq atencio!!!!! el xic diu que pq no fem un ball aixì de diver??? que serà una manera d'entretenir a la gent!!! buaaahhhh imagineu el meu careto quan m'ho va dir :-)0(-: , i lo fort esk segurissim que la gent pensaria que sigut idea meva...ara buscarè el que ens va agradar!!!!

Black...se que ella anava sencilleta, però molt maca...això és el que deia el meu xic. Penso que si vols algu per una cerimonia petita...tampoc necessites gaire coseta i mira que ells eren uns 30 o així....imagina't!!!!!
Mrs. Happiness
:: núvia de bronze

Entrades: 1601
Membre des de: dc. feb. 04, 2009 10:07 am

EntradaAutor: blackmamba » dl. ago. 24, 2009 8:48 pm

Mrs. Happiness ha escrit:Huollaaa wapiisss!!!! ja torno a ser aqui!!!

Vinc fresqueta fresqueta....i al final estava tant bé, que no hi pensat en anar al gym....aixxxx...!!!!

Tara...com ho portes? tu tranquila que qualsevol dubte que tinguis ens ho dius!!! i res, que nosaltres t'ajudarem.... per cert, he parlat a la tarda amb la Giss i hem dit de fer quedada, no????

Estiu....jajajaj...ja veig que t'aborreixes al currele...aquest ja l'havia vist...pq atencio!!!!! el xic diu que pq no fem un ball aixì de diver??? que serà una manera d'entretenir a la gent!!! buaaahhhh imagineu el meu careto quan m'ho va dir :-)0(-: , i lo fort esk segurissim que la gent pensaria que sigut idea meva...ara buscarè el que ens va agradar!!!!

Black...se que ella anava sencilleta, però molt maca...això és el que deia el meu xic. Penso que si vols algu per una cerimonia petita...tampoc necessites gaire coseta i mira que ells eren uns 30 o així....imagina't!!!!!

no, si el q jo vull és anar molt sencilleta...potser ni de blanc, aix no se, xq aquí ningú s'ho pren en serio, la meva sogra dient-li a sa filla q no calia q es compressin res, q busquessin a l'armari algo q semblés de mudar i apa... i ma mare en la seva línea, que quina xorrada volem fer, q per fer això q no cal q fem res i q ens esperem a l'any que vé....

pero bueno, a veure que me compro al final!!!!

muaaaaaaaaaaaaaaaaaa ::love:: ::love:: ::love::
Imatge
blackmamba

EntradaAutor: tara » dl. ago. 24, 2009 9:06 pm

Black, cuan tu diguis!
Imatge
tara

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dl. ago. 24, 2009 9:26 pm

blackmamba ha escrit:

no, si el q jo vull és anar molt sencilleta...potser ni de blanc, aix no se, xq aquí ningú s'ho pren en serio, la meva sogra dient-li a sa filla q no calia q es compressin res, q busquessin a l'armari algo q semblés de mudar i apa... i ma mare en la seva línea, que quina xorrada volem fer, q per fer això q no cal q fem res i q ens esperem a l'any que vé....

Mareta meva!!!!! esk al.lucino moltissim!!!!! que no veuen que és el que tu vols i desitges?????? tu fes el que hagis de fer...com si només ha d'anar el teu pare...realment ho fas per ell!!!! perdona els comentaris Black...però em sembla heavy que et diguin això!!!
Mrs. Happiness

EntradaAutor: blackmamba » dl. ago. 24, 2009 10:19 pm

Mrs. Happiness ha escrit:
blackmamba ha escrit:

Mareta meva!!!!! esk al.lucino moltissim!!!!! que no veuen que és el que tu vols i desitges?????? tu fes el que hagis de fer...com si només ha d'anar el teu pare...realment ho fas per ell!!!! perdona els comentaris Black...però em sembla heavy que et diguin això!!!

no et preocupis!!!! si jo penso igual.... però bueno, jo ja passo.. es veu q si no tens una gran boda amb molt convidats es com si no fos res.. i no se n'adonen de q es tracta de la boda de veritat, de la q realment compta... només en pensen en fer la gran interpretació amb la familia i amics, jejejeje. i ma mare bueno, ella sempre havia dit q les bodes son una xorrada... i me diu, i et casaras de balnc ara también? i jo li dic, pos potser no, i va i me diu, pos quina xorrada!!! jo ja no entenc res... aixi q deixe-m'ho estar!!!!

jo aquesta setmana vaig amb la tara i amb les q volgueu/pogueu venir a ocmprar-me un vestit, sigui blanc o no, per la meva boda i als altres q els bombin!!!!! jijijijiji

us estimoooooooooooooooooo ::love:: ::love:: ::love::
Imatge
blackmamba

EntradaAutor: blackmamba » dl. ago. 24, 2009 11:16 pm

elxa ha escrit:Hola ninetes acabem d'arribar a casa
us acabo de passar per mail les fotos de la boda del dissabte ja hem direu que tal, jo també us explicaré tot, només he ficat les fotos l'arxiu hem pesava molt i no hem deixava adjuntarlo, he tingut que reduir-lo.

Ahora le echo un vistazo!!!! mañana comentooooo

nanit guapaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

fins demà ninetes meves!!!!!

::love:: ::love:: ::love::
Imatge
blackmamba

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dl. ago. 24, 2009 11:19 pm

Elxa...
Per començar....vaja currada amb la presentació de les fotos!!!! ets una "machine"!!! t'ha quedat molt guapuuu!!!

2o. ANAVES INCREIBLE!!!!!!! EL PENTINAT UN 10, EL VESTIT UN 10, EL MORENO I MAQUILLATGE UN 10 I COM A NOTA FINAL PER A TOTS 2... MATRÍCULA DE HONOR!!!!!!!
En serio... anaveu molt elegants i el vestit...nena....preciós!!!!!

3r. Quedava xuloooo, no???? les taules, els centres de taula, les plats tenien una pinta.... una font de xocolata és el que nosaltres también volemmmmm....jopeta!!!!!jejeje

4t. Felicitats pels ninots....molt xulossss. Són els Bubinots, no??? maquissimmssss.... Eren els 1rs no???? jupiiiiiiiiiiiiii!!!!

5e...el vestit surt fora del comú...però queda macot la veritat!!! diferent però no és el meu estil!!!!!

Demà observo millor i segueixo comentant...!!!!!!jejejeje.

Per cert, demà a la tarda tinc lliure....si algu vol quedar...anem al Viena a prendre alguna coseta..jejejej.

Petonets i bona nit!!!
Mrs. Happiness

EntradaAutor: tara » dt. ago. 25, 2009 7:17 am

Bon dia ninetes!

Happiness, per mi perfecte lo de quedar un dia d¡aquesta setmana!

Black, no els hi facis cas, tu saps xq ho fas i es el que importa, i si la gent no ho enten es que no tenen cor!
Imatge
tara

EntradaAutor: tara » dt. ago. 25, 2009 7:18 am

Tia elxa lo que pesa el arxivo, lleva 10 minutos descargando!!!!!!!!
Imatge
tara

EntradaAutor: tara » dt. ago. 25, 2009 7:26 am

Elxa, el vestido me encanta (es el que pediste en kanaka?), el peinado genial y tambien el maquillage, el niño tambien guapisimo!

Que guai os tocaron unos bubinots!!!!!!!!!!!!!!

Nena el vestido de ella no me gusta nada, demasiado recargado, los abanicos eran de plastico, no? y el detallito un poco rancio!

Jolines que criticona a estas horas de la mañana!

Las mesas me gustan, ademas erais poquitos, asi que estarias anchos!
Los platos tienen buena pinta!

Bueno lo importante es que vosotros estabais genial!
Imatge
tara

EntradaAutor: annaiesteve » dt. ago. 25, 2009 7:33 am

Q HEM DE FER PER A PODER SER NINETES ??????? :hmm::
Ja tenim la nostra princesa amb nosaltres ! q gran et fas amor ! els papis t'estimem molt.

ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
annaiesteve
:: núvia d'or

Entrades: 3987
Membre des de: dl. març 03, 2008 1:34 pm
Ubicació: SANT QUIRZE DEL VALLES

EntradaAutor: tara » dt. ago. 25, 2009 7:38 am

Nosaltres som de tarragona i anem quedant de tant en tant!
Imatge
tara

EntradaAutor: tara » dt. ago. 25, 2009 7:42 am

Nena elxa tienes que darme la direccion de la tienda donde compraste el vestido, te salió muy caro!

Lo encuentro super xulo!
Imatge
tara

EntradaAutor: Papallona* » dt. ago. 25, 2009 9:33 am

Bon dia ninetes!!!

les que esteu de viatge gaudiu molt ja ens fareu cronica del viatge jejej

Tara... he llegit que si que has sentit "alguna coseta" diferent quan aniras a emprovar-te'l????? he tornat a veure l'email i no se'm carrega bé la foto delmodel que dus... jooooooooo a quina BM has anat??? dons gust llegir com et van tractar.. que guai!!! es que es molt important el tracte!!!! uff.. estic emocionada amb això del possible vestit!!! nenaaaaaaaaaaaa.. que l'has trobatttttt!!!!! =0-0-)

Happi tiaaaaaaaa.. estaras morenaza ehhhh.. uff piscinieta que passada!!!! ara tot okis amb el xicot no???? ah! i quan has quedat per anar a Blanca M.???? de reus o de on???

Black--- que fuete' tu famili!!! en fin.... aix. doncs a mi em faria ilu anar de blanc.. el vestit aquell de kannacca era molt xulu!!!!!!!!!!!!

Eli!!!!! l'arxiu s'esta descarregant ufff.. falten 20'!!! juas juas

petons bunikes!!!
Papallona*

Entrades: 3890
Membre des de: dc. març 26, 2008 10:48 pm
Ubicació: Tarragona

EntradaAutor: estiu2010 » dt. ago. 25, 2009 9:43 am

Elxa.....me parece q de todos los invitados la mejor eres tu....

x dios el novio donde va con zapatos blancos???a mi se me presenta el mio asi i me voy pa casa!!!

i la novia no os parece un poco cargado el vestido???i mas para ser ceremonia civil no???bueno eso me parece a mi.... y el ramo??a mi no me a gustado muxo..

La decoracion de la mesas super xulas, el detallito para invitados senxillo esta bien y la fuente de xoco una pasada....
Imatge
estiu2010

EntradaAutor: estiu2010 » dt. ago. 25, 2009 9:46 am

Happi vols dir q o faras???aixo del ball diferent???q bo!!!

Tara avui e somiat amb tu i el teu vestit!!!!!bueno i q ja estavem al gener...

Black no els i fasis cas mira q no volen estrenar roba q no n'estrenin q no volen venir q no vinguin nosaltres si q vindrem eee
Imatge
estiu2010

EntradaAutor: Giss » dt. ago. 25, 2009 9:51 am

Hola guapas!!!
Jo, ultimamente no escribo mucho pero no me olvido de vosotras eh? es que como está mi cuñada en casa, me sabe mal venirme para el ordenador y dejarla en el comedor... El jueves se van así que ya volveré a la normalidad... osea todo el día en el foro, vamnos... jejeje
Os voy leyendo a ratos eso sí...

Laiac i Torsaeann! de vacancetes eh? passeu-vos-ho molt bé, i Laia a la tornada quedada per comentar tot i tot lo de la boda eh?

Tara! nos vemos un ratito el jueves no? a ver quien se apunta...

Black! me alegro mucho de tu celebración en septiembre... y de verdad que no pierdas la ilusión por lo que te digan... lo importante es que tu padre va a estar ahí disfrutando de ese día junto contigo... ya nos contarás novedades, fecha exacta, hora, vestido...

Nur! tu tampoc pares pel foro eh? a disfrutar l'estiu que ja s'acaba...

Eli!!! Tranquila por lo del mail... si yo estoy igual, no paro por el foro... he visto las fotos de la boda. Ibais muy guapos nena... y el peinado me ha encantado! luego comento con más detalle...

Happiness!!! guapetona!!! que ganas de verte!!! sigue disfrutando de piscinita tu que puedes!

Estiu! tu tampoc no pares eh? això està bé... a veure quan ens veiem...

Papallona! tu currant? no m'ho crec... en serio? jejeje
Hem de celebrar el teu cumple o qué? quan surtis de treballar empalmem! jajaja

Un petonet a totes, boniques meves.
Muaaaaaaaaaack!
Imatge

Imatge
Giss
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1287
Membre des de: dg. abr. 19, 2009 9:12 pm

AnteriorSegüent