Autor: xuxuneta » dc. feb. 03, 2010 12:57 pm
Autor: crisbert » dc. feb. 03, 2010 12:58 pm
xuxuneta ha escrit:JAJAJAJA
I ET PUC ASSEGURAR QUE LA POSAREM!! JAJAJA ÉS MOLT NOSTRE PER CULPA DE LES MARES! ja et vaig explicar la història jijijiji.
això això, quan poguis penges les cançons a veure si tens algunes que a mi m'agradin i ara no hi caigui !
el que uneixi ferrer que no ho separi ningú!
Autor: xuxuneta » dj. feb. 04, 2010 9:51 am
Autor: crisbert » dj. feb. 04, 2010 10:02 am
Autor: xuxuneta » dj. feb. 04, 2010 10:19 am
Autor: crisbert » dj. feb. 04, 2010 10:30 am
Autor: xuxuneta » dj. feb. 04, 2010 12:26 pm
Autor: crisbert » dj. feb. 04, 2010 12:48 pm
xuxuneta ha escrit:jajaja tampoc se com arribaras el casament amb aquest ritme! suposo que els nervis i la ilusió et farà ser persona, però l'endema estaràs morta!! ajjaja
nosaltres els papers ja estan en curs, els dos testimonis ja han firmat i aquesta és la última setmana que estem penjats a l'ajuntament per si hi han reclamacions ( que tot anirà bé ! ) o sigui que la setmana que ve s'enviaran a Arenys de mar, i d'allà un altre vegada a l'ajuntament, on els recollirem i portarem a arbúcies.
o sigui.... que tot funciona.. pas a pas..
sisi noia!! ja et diré que tal l'estada a l'hotel! jajaja.
Autor: xuxuneta » dv. feb. 05, 2010 10:09 am
Autor: crisbert » dv. feb. 05, 2010 11:12 am
xuxuneta ha escrit:ja tens el pressupost de fontanilles ? !!!!
si el de la bloomie és molt més car m'ho diràs? encara que sigui per un privi ? pq si ja és més car no valdrà la pena baixar a barna.
eiii una pregunteta... tu tens el document on explica les pautes de la cerimònia civil ? que li hem de preguntar l'home d'arbúcies que ens el passi ?
mmm és una bona manera de celebrar els 12 anys !!
Autor: xuxuneta » dv. feb. 05, 2010 11:44 am
Autor: crisbert » dv. feb. 05, 2010 11:49 am
xuxuneta ha escrit:jajajaja doncs diga-li que torni !!!
doncs et fa rés enviar-ho per privi?![]()
el que puc fer és trucar a arbúcies i demanar si m'ho podenn passar per mail, i t'ho reenvio.
Autor: xuxuneta » dv. feb. 05, 2010 12:03 pm
Autor: crisbert » dv. feb. 05, 2010 12:04 pm
Autor: xuxuneta » dl. feb. 08, 2010 12:09 pm
Autor: crisbert » dl. feb. 08, 2010 12:14 pm
xuxuneta ha escrit:acabo de parlar amb en Josep per demanar els passos de la cerimonia civil...... m'ha dit que com nosaltres ens casem per l'agost que durant el mes de juny truquessim i quedessim amb el jutge que es diu jaume tarrés i li demanéssim,
però de totes maneres tinc un escrit dels passos que l'he tret del foro, si no el tens vols que t'ho passi? o pots trucar directament a l'ajuntament i demanar pel jutge perquè et passi l'informe, suposo que dient que et cases pel juny a tu no et posaran problemes....
Autor: crisbert » dl. feb. 08, 2010 12:22 pm
xuxuneta ha escrit:acabo de parlar amb en Josep per demanar els passos de la cerimonia civil...... m'ha dit que com nosaltres ens casem per l'agost que durant el mes de juny truquessim i quedessim amb el jutge que es diu jaume tarrés i li demanéssim,
però de totes maneres tinc un escrit dels passos que l'he tret del foro, si no el tens vols que t'ho passi? o pots trucar directament a l'ajuntament i demanar pel jutge perquè et passi l'informe, suposo que dient que et cases pel juny a tu no et posaran problemes....
Autor: xuxuneta » dl. feb. 08, 2010 12:25 pm
Autor: crisbert » dl. feb. 08, 2010 12:43 pm
xuxuneta ha escrit:jajaja tranqui !!!!
ara t'ho passo per privi... per cert, tinc uns amics que m'han demanat hotels de la zona, els he passat la llista que ens van donar mas can ferrer, però vosaltres coneixeu algún de la llista o d'altres, ho dic per poder donar alguna referència...
vinga que et passo el privi, i si cas, si vosaltres aconseguiu l'informe d'arbúcies m'avises jejeje.
Autor: xuxuneta » dt. feb. 09, 2010 11:49 am