MAS CAN FERRER 2010

bodes 10!

Re: MAS CAN FERRER 2010

EntradaAutor: xuxuneta » dc. feb. 03, 2010 12:57 pm

JAJAJAJA

I ET PUC ASSEGURAR QUE LA POSAREM!! JAJAJA ÉS MOLT NOSTRE PER CULPA DE LES MARES! ja et vaig explicar la història jijijiji.

això això, quan poguis penges les cançons a veure si tens algunes que a mi m'agradin i ara no hi caigui !

el que uneixi ferrer que no ho separi ningú!
Imatge
xuxuneta
:: núvia experta

Entrades: 882
Membre des de: dl. nov. 10, 2008 11:46 am

EntradaAutor: crisbert » dc. feb. 03, 2010 12:58 pm

xuxuneta ha escrit:JAJAJAJA

I ET PUC ASSEGURAR QUE LA POSAREM!! JAJAJA ÉS MOLT NOSTRE PER CULPA DE LES MARES! ja et vaig explicar la història jijijiji.

això això, quan poguis penges les cançons a veure si tens algunes que a mi m'agradin i ara no hi caigui !

el que uneixi ferrer que no ho separi ningú!

I Q DURI PER SEMPRE! :))))))

TIA! les amigues ja han posat data al COMIAT!! mare meva!!! q aixo va en serio ja! jajajajaj
Imatge
crisbert
:: núvia d'or

Entrades: 3094
Membre des de: dl. oct. 27, 2008 12:11 pm

EntradaAutor: xuxuneta » dj. feb. 04, 2010 9:51 am

que m'expliques?!! ja tens dia?!

quin quin ???

jo aviat començaré a fer la llista de les noies que vull que vinguin, on hi marcaré les que realment vull que vinguin per tant les que m'interessa que quadrin agendes entre elles jajajja, ho varem fer per un altre casament que la núvia ho va demanar, i va ser genial, perquè totes aquelles que ella realment volia passar el dia hi van ser jejej
Imatge
xuxuneta

EntradaAutor: crisbert » dj. feb. 04, 2010 10:02 am

molt bona idea xuxuneta!!!! com q haig de fer la llista, faré això q dius, q hi ha gent q no pot faltar :D:D:D

de moment es el finde 6 i 7 de juny, pq una de les q organitza el comiat es infermera i és el finde q té festa al juny :D a veure si mantenim la data i no la canviem jijijijij

espero q no es passin... pq 10 dies dps faig anys... (28 ja, deu meu!!!) ja tremolooooooooooooooooo!!!

x cert, la setmana q ve l'albert fa anys, he estat mirant coses x regalar-li i un company em va comentar q a arbucies hi ha un hotel molt “especial” jijiji són unes Cabanes als arbres (si poses al Google Cabanes als arbres et sortirà). Us ho comento per si voleu aprofitar un finde xulo a a arbucies ;)
Imatge
crisbert

EntradaAutor: xuxuneta » dj. feb. 04, 2010 10:19 am

nenaaaaaaaaaaaaaaaa ho tinc per algún lloc!!

ho vam veure en un reportatge per la tele, i ens ho vam apuntar!!

nosaltres que hem agafat vacances per st.jordi, passarem el dia a girona ciutat ( pq per aquestes dates barcelona serà impossible... ) i em agafat aquest hotel... www.hotel-llegendes.com el pack romanticot !! jajaja les habitacions són xulíssimes!!

ei per cert!! com tens el tema papers??
Imatge
xuxuneta

EntradaAutor: crisbert » dj. feb. 04, 2010 10:30 am

la web BRUTALLLLLLLLLLLLLLL!! m'ho apunto amb majuscules! jajajaj ens encanta girona, aprofitarem un finde per anar a desconectar :D:D:D

tema papers de moment hem d'esperar. Vam anar a empadronar a l'albert de nou a sabadell, q es on ens faran els papers de l'expedient. Ja tenim tots els papers i els formularis q s'han d'omplir. El dia 6/04 hem d'anar amb un testimoni a entregar i signar els papers. A partir d'aquí es tramita l'expedient i si tot va be a finals de maig- principis de juny ja els tindrem :D, a veure si tot va be!!
i vosaltres?
tia stic morta! porto una setmana de bojos!!!! i aquest finde marató de dansa.... 8 hores dissabte i 8 diumenge..... jo no sé si arribaré al casament! jajajaja
Imatge
crisbert

EntradaAutor: xuxuneta » dj. feb. 04, 2010 12:26 pm

jajaja tampoc se com arribaras el casament amb aquest ritme! suposo que els nervis i la ilusió et farà ser persona, però l'endema estaràs morta!! ajjaja

nosaltres els papers ja estan en curs, els dos testimonis ja han firmat i aquesta és la última setmana que estem penjats a l'ajuntament per si hi han reclamacions ( que tot anirà bé ! ) o sigui que la setmana que ve s'enviaran a Arenys de mar, i d'allà un altre vegada a l'ajuntament, on els recollirem i portarem a arbúcies.
o sigui.... que tot funciona.. pas a pas..

sisi noia!! ja et diré que tal l'estada a l'hotel! jajaja.
Imatge
xuxuneta

EntradaAutor: crisbert » dj. feb. 04, 2010 12:48 pm

xuxuneta ha escrit:jajaja tampoc se com arribaras el casament amb aquest ritme! suposo que els nervis i la ilusió et farà ser persona, però l'endema estaràs morta!! ajjaja

nosaltres els papers ja estan en curs, els dos testimonis ja han firmat i aquesta és la última setmana que estem penjats a l'ajuntament per si hi han reclamacions ( que tot anirà bé ! ) o sigui que la setmana que ve s'enviaran a Arenys de mar, i d'allà un altre vegada a l'ajuntament, on els recollirem i portarem a arbúcies.
o sigui.... que tot funciona.. pas a pas..

sisi noia!! ja et diré que tal l'estada a l'hotel! jajaja.

q be! un problema menys :)
l'hotel és brutal! i el pack romantic también!
però només una cosa!!! no saps q abans de casar-vos no podeu fer segons quines coses?????? el pack l’haurieu de fer dps de casats! jijijijjjj

m’ha encantat, ja el tinc guardadet i potser anem a passar una nit x setmana santa, q farà 12 anys q ens vam conèixer :D
x cert, m'acaba d'arribar el pressu de fontanillas! ara cal q arribi el de la bloomie....
Imatge
crisbert

EntradaAutor: xuxuneta » dv. feb. 05, 2010 10:09 am

ja tens el pressupost de fontanilles ? !!!!

si el de la bloomie és molt més car m'ho diràs? encara que sigui per un privi ? pq si ja és més car no valdrà la pena baixar a barna.

eiii una pregunteta... tu tens el document on explica les pautes de la cerimònia civil ? que li hem de preguntar l'home d'arbúcies que ens el passi ?

mmm és una bona manera de celebrar els 12 anys !!
Imatge
xuxuneta

EntradaAutor: crisbert » dv. feb. 05, 2010 11:12 am

xuxuneta ha escrit:ja tens el pressupost de fontanilles ? !!!!

si el de la bloomie és molt més car m'ho diràs? encara que sigui per un privi ? pq si ja és més car no valdrà la pena baixar a barna.

eiii una pregunteta... tu tens el document on explica les pautes de la cerimònia civil ? que li hem de preguntar l'home d'arbúcies que ens el passi ?

mmm és una bona manera de celebrar els 12 anys !!

si, ja tinc pressu de fontanillas (si vols te'l passo x privat), de la bloomie ara només tinc idees però res de pressupost, però de seguida q tingui algo t'ho envio ;)

tema cerimònia civil no tenim res de res, i fa dies q hi rumio... l'home d'arbucies ens va dir q uns dies abans ho muntariem però jo vull tenir una mica de pauta per saber com és i per veure si fem canvis o afegim alguna lectura, etc... también vull saber-ho per coordinar-ho amb la música....
et volia comentar algo i se m'ha anat del cap totalment!jajajajaja
Imatge
crisbert

EntradaAutor: xuxuneta » dv. feb. 05, 2010 11:44 am

jajajaja doncs diga-li que torni !!!

doncs et fa rés enviar-ho per privi? *.O.-O*

el que puc fer és trucar a arbúcies i demanar si m'ho podenn passar per mail, i t'ho reenvio.
Imatge
xuxuneta

EntradaAutor: crisbert » dv. feb. 05, 2010 11:49 am

xuxuneta ha escrit:jajajaja doncs diga-li que torni !!!

doncs et fa rés enviar-ho per privi? *.O.-O*

el que puc fer és trucar a arbúcies i demanar si m'ho podenn passar per mail, i t'ho reenvio.

ara mateix t'ho passo :)

ja em diràs quan tinguis algo d'arbucies ;)
Imatge
crisbert

EntradaAutor: xuxuneta » dv. feb. 05, 2010 12:03 pm

moltes gràcies!

que tinguis un bon cap de setmana !!!
Imatge
xuxuneta

EntradaAutor: crisbert » dv. feb. 05, 2010 12:04 pm

jajajajaj gràcies!!!! només tindré 16 hores de ball, serà molt bo jijijijij

difruta tu también :DD:D:D
Imatge
crisbert

EntradaAutor: xuxuneta » dl. feb. 08, 2010 12:09 pm

acabo de parlar amb en Josep per demanar els passos de la cerimonia civil...... m'ha dit que com nosaltres ens casem per l'agost que durant el mes de juny truquessim i quedessim amb el jutge que es diu jaume tarrés i li demanéssim,

però de totes maneres tinc un escrit dels passos que l'he tret del foro, si no el tens vols que t'ho passi? o pots trucar directament a l'ajuntament i demanar pel jutge perquè et passi l'informe, suposo que dient que et cases pel juny a tu no et posaran problemes....
Imatge
xuxuneta

EntradaAutor: crisbert » dl. feb. 08, 2010 12:14 pm

xuxuneta ha escrit:acabo de parlar amb en Josep per demanar els passos de la cerimonia civil...... m'ha dit que com nosaltres ens casem per l'agost que durant el mes de juny truquessim i quedessim amb el jutge que es diu jaume tarrés i li demanéssim,

però de totes maneres tinc un escrit dels passos que l'he tret del foro, si no el tens vols que t'ho passi? o pots trucar directament a l'ajuntament i demanar pel jutge perquè et passi l'informe, suposo que dient que et cases pel juny a tu no et posaran problemes....

Si me'l passes em faràs un favor!
de tota manera li diré a l'Albert q truqui quan pugui (ja es coneixen dps del follon dels papers jajajaj) i q li demani, aixi también te'l puc passar a tu :D
Imatge
crisbert

EntradaAutor: crisbert » dl. feb. 08, 2010 12:22 pm

xuxuneta ha escrit:acabo de parlar amb en Josep per demanar els passos de la cerimonia civil...... m'ha dit que com nosaltres ens casem per l'agost que durant el mes de juny truquessim i quedessim amb el jutge que es diu jaume tarrés i li demanéssim,

X CERT! merci pel privat! q el vaig veure, però venia de ballar i stava petada!
Imatge
crisbert

EntradaAutor: xuxuneta » dl. feb. 08, 2010 12:25 pm

jajaja tranqui !!!!

ara t'ho passo per privi... per cert, tinc uns amics que m'han demanat hotels de la zona, els he passat la llista que ens van donar mas can ferrer, però vosaltres coneixeu algún de la llista o d'altres, ho dic per poder donar alguna referència...

vinga que et passo el privi, i si cas, si vosaltres aconseguiu l'informe d'arbúcies m'avises jejeje.
Imatge
xuxuneta

EntradaAutor: crisbert » dl. feb. 08, 2010 12:43 pm

xuxuneta ha escrit:jajaja tranqui !!!!

ara t'ho passo per privi... per cert, tinc uns amics que m'han demanat hotels de la zona, els he passat la llista que ens van donar mas can ferrer, però vosaltres coneixeu algún de la llista o d'altres, ho dic per poder donar alguna referència...

vinga que et passo el privi, i si cas, si vosaltres aconseguiu l'informe d'arbúcies m'avises jejeje.

si vols tinc al google maps tots els hotels de la llista ubicats.si el vols m'hauries de passar el teu mail per poder-te'l passar desde el google. Nos de moment només hem vist l'hotel torras i els lofts la farga. El torras, correcte, no és gran cosa però és de lo milloret.... es carot per lo q és... si no recordo malament tenia 8 habitacions dobles (ampliables) i valia uns 90 i algo la nit per habitacio, también tenen un parell d'individuals q surt algo més econòmic.
Els lofts estan be, poden dormir 4 i fins i tot 5, tenen una cuina i stan be. En tenen 6 crec en total. en un principi era la opció q teniem per dormir nosaltres 2, però sincerament, ens esperavem algo més xulo per la nit de noces… hem buscat i tot queda força lluny, encara no sabem q farem, si anar a casa, si anar als lofts o agafar el cotxe i anar una mica mes lluny però agafar un hotel xulo, xulo…. no se, però ens hem de posar les piles :S
Imatge
crisbert

EntradaAutor: xuxuneta » dt. feb. 09, 2010 11:49 am

AII NOIETA,

nosaltres ens passava el mateix que vosaltres i final farem....

autocars per tothom i nosaltres dos pujarem en cotxes, a l'hora de marxar baixarem amb l'últim autocar amb la resta d'invitats cap a casa a dormir el nostre llitet ( creiem que acabarem tant reventats, que millor fer el boig a casa nostre i a dormir si és el cas, ja aprofitarem el viatge de noces jejeje ) i a l'endemà acompanyarem amb el nostre cotxe a recollir els dos cotxes que haurem deixat a mas can ferrer . ( bé primer preguntarem si els podem deixar ) d'aquesta manera el pobre que li ha tocat portar-nos pot beure.

però es clar que el nostre poble està a 40 minuts de la finca... i això vol dir que és relativament aprop, i per anar els hotels de la zona tampoc són propers així que el temps que perds per anar-hi ja estariem a mitg camií, l'hotel són per uns amics de barcelona.
Imatge
xuxuneta

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 9 visitants