Mrs. Happiness ha escrit:Uola...uola!!! quant de moviment per aqui aquest matí!!!!! ups....això corre que vuela!!!!
Laiac i Torsaeann.....heu de disfrutar moltissim i ens veiem a la tornada amb crònica i tots els detallets del viatge. Per cert Laiac, has trobat les fotos???? aixx...aix...
Elxa....estabas perdida del todo...jejeje. Como ha ido el finde? esperamos impacientes la crónica...jejeje. La llevamos pidiendo hasta creo que antes de que se casaran...jejejeje. Petonets!!!
Giss...donde estás???? tienes a la cuñi en casita, no? pues ale...a no parar!!!!! en cuanto tengas un ratito hazlo saber...
Tara... em dona a mi que totes o gairebè la majoria em coincidit amb el tema vestit, no???? jejejejej. Considero que si realment t'agrada i et trobes còmoda amb ell....ja sapssss....

cap a la botiga!!!!!!! ahhh...els ninots li van encantar al xic...super originals i diferents als de sempre!!!!

els deixareu bocabadatsss!!!! jijijiji
Estiu....esk cada cop que comentes algo....m'hi peto!!!

Tu ets d'un extrem o de l'altre, però no d'un punt mig....jejejejej. La leche!!!!
Black....ja tinc la information!!!! a veure.... m''han dit que el vestit que en realitat la noia va portar se'l va comprar al Vendrell a una botiga que es diu Vanessa Duque, però que va estar mirant también a una botiga de Tgn que hi ha al carrer Cristòfol Colon. D'aquesta no sap el nom.
Papallona....no pares!!!!! si esk no tens temps per a res...i 11 hores el dia del teu cumple???? jopeta!!!! aquest finde el tens ocupat ocupat!!!!! ens faràs crònica, no?????
Petonets!!!!