"NINETES" 2010

bodes 10!

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dl. ago. 24, 2009 12:16 pm

tara ha escrit:Definitivament m'agrada mes el de blanca miret, aixi que no li donare mes voltes, me'l vull tornar a provar a veure si sento algo especial com sempre diu la nur!
I si es aixi de cap a la piscina!!!!!!!!!!1

A veure és macuuuu...però esk ja ho estàs dient tu Tara....que prefereixes el de BM..jejeje. Torna a provar-t'he'l i si tornes a dir "L'he trobat" esk és el teu directament. A més...qui l'ha de portar? qui ha d'estar còmoda? doncs tu i només tu!!!!
Mrs. Happiness
:: núvia de bronze

Entrades: 1601
Membre des de: dc. feb. 04, 2009 10:07 am

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dl. ago. 24, 2009 12:19 pm

laiac ha escrit:Si si veus???????? aquest no és palabra de honor, i no et quedava tan tan bé com l'altra!!!!!!!jijijijiji!!!!!!

Ninetes........per tercera vegada he trucat als dos llocs on vaig estar i res....com pot ser que si m'ho vaig deixar no tinguin els àlbums??????

Res, quina ràbia!!!!

bueno ninetes....vaig tancant que el meu xic s'ha despertat i jo sense fer la maleta.........
si puc, a veure si em puc conectar des d'algun lloc....sinó fins diumenge....que fueeeeeeeeeeerteeee!!!!!

espero que vagi molt bé la setmana....
pensaré en vosaltres....

Patunets a totes!!!!!!!

Ninetaaaaaaa!!!!!! que t'ho passis genial i disfrutis molt. A preparar la maleta que sinó....jejejeje.
Vols dir que les fotos no les has deixat en cap lloc de casa o el cotxe??? no les té el xicot???
:o-o:
Mrs. Happiness

EntradaAutor: tara » dl. ago. 24, 2009 12:31 pm

Gracies ninetes per la vostra paciencia!

Laiac, que vagi be, i si jo miraria al cotxe!
Imatge
tara
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2026
Membre des de: dt. abr. 21, 2009 10:55 am

EntradaAutor: tara » dl. ago. 24, 2009 12:37 pm

Hola ninetes, ara per curiositat he estat mirat la cronica de l'aliaga i ja ha donat senyals de vida!
Diu que aviat fara la cronica, no es que em tregui el son, pero tant de dir-nos coses vull saber!
Imatge
tara

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dl. ago. 24, 2009 12:42 pm

Ninetes....vaig a casa de la mare a dinar...i desprès vaig a la piscineta a passar l'estona!!!!!! ja em conectarè a la nit....i em fico al dia!.
Algu vol quedar demà la tarda???? jo esk no tinc plans i si algu vol quedar....dieu-m'ho!!!!!
Petonets a totes!!!! i res...Torsaeann i Laiac....US TROBAREM A FALTAR...!!!!!DISFRUTEU!!!!!!!
Mrs. Happiness

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dl. ago. 24, 2009 12:43 pm

tara ha escrit:Hola ninetes, ara per curiositat he estat mirat la cronica de l'aliaga i ja ha donat senyals de vida!
Diu que aviat fara la cronica, no es que em tregui el son, pero tant de dir-nos coses vull saber!

Nena...a mi em passa el mateix....jo vull detalls jaaa!!!!! jejejeje
Mrs. Happiness

EntradaAutor: tara » dl. ago. 24, 2009 12:52 pm

Nena que vagi de gust!!!!!!!!!!!!!!
Imatge
tara

EntradaAutor: blackmamba » dl. ago. 24, 2009 1:11 pm

Mrs. Happiness ha escrit:Uola...uola!!! quant de moviment per aqui aquest matí!!!!! ups....això corre que vuela!!!!

Laiac i Torsaeann.....heu de disfrutar moltissim i ens veiem a la tornada amb crònica i tots els detallets del viatge. Per cert Laiac, has trobat les fotos???? aixx...aix...

Elxa....estabas perdida del todo...jejeje. Como ha ido el finde? esperamos impacientes la crónica...jejeje. La llevamos pidiendo hasta creo que antes de que se casaran...jejejeje. Petonets!!!

Giss...donde estás???? tienes a la cuñi en casita, no? pues ale...a no parar!!!!! en cuanto tengas un ratito hazlo saber...

Tara... em dona a mi que totes o gairebè la majoria em coincidit amb el tema vestit, no???? jejejejej. Considero que si realment t'agrada i et trobes còmoda amb ell....ja sapssss.... :: orrr:: cap a la botiga!!!!!!! ahhh...els ninots li van encantar al xic...super originals i diferents als de sempre!!!! :-)ok: els deixareu bocabadatsss!!!! jijijiji

Estiu....esk cada cop que comentes algo....m'hi peto!!! : muaahhhh : Tu ets d'un extrem o de l'altre, però no d'un punt mig....jejejejej. La leche!!!!

Black....ja tinc la information!!!! a veure.... m''han dit que el vestit que en realitat la noia va portar se'l va comprar al Vendrell a una botiga que es diu Vanessa Duque, però que va estar mirant también a una botiga de Tgn que hi ha al carrer Cristòfol Colon. D'aquesta no sap el nom.

Papallona....no pares!!!!! si esk no tens temps per a res...i 11 hores el dia del teu cumple???? jopeta!!!! aquest finde el tens ocupat ocupat!!!!! ens faràs crònica, no?????

Petonets!!!!

merci per la info guapa!!!! i el vestit q va portar com era, molt sencillet?? i a bon preu???? aix, vull anar a mirar!!!!!

tara!!!! quan et va vé anar a mirar vestidets??? per cert, jo faria lo q diu ton pare!!!! si a tu t'agrada... endavant!!!!

muaaaaaaaaaaa ::love:: ::love:: ::love::
Imatge
blackmamba

Entrades: 2166
Membre des de: ds. març 07, 2009 7:31 pm

EntradaAutor: blackmamba » dl. ago. 24, 2009 1:44 pm

tara ha escrit:Laiac el que diu mamare es aquet, jo crec que es mes dificil de que agradi, a mes ja li he dit que el de bm, no em fa gens de panxa i l'altre al ser drapejat la panxa no em queda tant plana!

nena...a mi m'agrada molt més l'altre que vaig dir!!!! no li donis més voltes, ÉS EL TEU!!!!!
Imatge
blackmamba

EntradaAutor: blackmamba » dl. ago. 24, 2009 1:46 pm

tara ha escrit:Definitivament m'agrada mes el de blanca miret, aixi que no li donare mes voltes, me'l vull tornar a provar a veure si sento algo especial com sempre diu la nur!
I si es aixi de cap a la piscina!!!!!!!!!!1

eso esooooooooooooooooo >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
Imatge
blackmamba

EntradaAutor: blackmamba » dl. ago. 24, 2009 1:48 pm

tara ha escrit:Jo tambe crec que els palabra de honor queden millor!

i tant nena!!! t'afavoreix molt el paraula d'honor!!! i set veuen bé el ossets q a tu t'agrada q es vegin!!! jijijijiij
Imatge
blackmamba

EntradaAutor: blackmamba » dl. ago. 24, 2009 1:49 pm

laiac ha escrit:Si si veus???????? aquest no és palabra de honor, i no et quedava tan tan bé com l'altra!!!!!!!jijijijiji!!!!!!

Ninetes........per tercera vegada he trucat als dos llocs on vaig estar i res....com pot ser que si m'ho vaig deixar no tinguin els àlbums??????

Res, quina ràbia!!!!

bueno ninetes....vaig tancant que el meu xic s'ha despertat i jo sense fer la maleta.........
si puc, a veure si em puc conectar des d'algun lloc....sinó fins diumenge....que fueeeeeeeeeeerteeee!!!!!

espero que vagi molt bé la setmana....
pensaré en vosaltres....

Patunets a totes!!!!!!!

que vagi bé el viatge!!!!!!!!!!!!!! muaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ::love:: ::love:: ::love::
Imatge
blackmamba

EntradaAutor: blackmamba » dl. ago. 24, 2009 1:50 pm

tara ha escrit:Gracies ninetes per la vostra paciencia!

Laiac, que vagi be, i si jo miraria al cotxe!

per això estem preciosa!!!!
Imatge
blackmamba

EntradaAutor: XIKAAA » dl. ago. 24, 2009 2:37 pm

wapi t'has d'agradar a tu mateixa! si a tú t'agrada doncs endavant!
Imatge
XIKAAA
:: meganúvia
:: meganúvia

Entrades: 9039
Membre des de: ds. abr. 19, 2008 4:59 pm
Ubicació: baix llobregat

EntradaAutor: estiu2010 » dl. ago. 24, 2009 2:53 pm

tara ha escrit:Happiness, la botiga que hi ha a tarragona tambe es diu vanesa duque!

Tens rao, pero com soc tant indecisa demano opininio a tothom, per agradar, pero se que em quedi el que em quedi hi haura gent que li agradara i gent que no, per gustos els colors!

Aixi que aquesta tarda fare un pensament!

De totes maneres els pares arriben divendres i ja he trucat a la blanca per anar a provarmel amb els papis!

El que em fa por es que com nomes en te un que algu em passi al davant, sino no patiria tant!

Ome vols dir...???seria molta mala sort!!!I si pases no pateixis q averiguariem qi la comprat i si calgues lamenaçariem xq ens el dones tu no pateixis!!!!jijiji :-eh_:: :-eh_:: :-eh_::
Imatge
estiu2010
:: núvia experta

Entrades: 552
Membre des de: dl. juny 08, 2009 3:39 pm

EntradaAutor: estiu2010 » dl. ago. 24, 2009 3:04 pm

papallona i ta germnana en qina ora es casa???es casa per la tarda???xq si es aixi potser vindria a veureus xq el xic va de tarda i no tinc res urgent per fer potser vindria a xafardejar...
Imatge
estiu2010

EntradaAutor: tara » dl. ago. 24, 2009 4:51 pm

Bones ninetes!

Black, cuan et vagi be, jo ja saps que per les tardes no treballo!

I m'has de dir on es la botiga de roba interior que aprofitare cuan tornin els pares per anar-hi un dia a la tarda!
Imatge
tara

EntradaAutor: tara » dl. ago. 24, 2009 4:53 pm

Estiu gracies!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Per animer-me i m'ho prenc en serio lo del vestit!
Imatge
tara

EntradaAutor: estiu2010 » dl. ago. 24, 2009 5:00 pm

ninetes estic una miqeta aborida a la feina i estic miran al youtube bailes de recien casados diferents i em peto no puc parar de riure...i mimagino a la laiac i al seu maridet....
jijijijijiji esq ni a cadaun q deu ni do!!!!
Imatge
estiu2010

EntradaAutor: estiu2010 » dl. ago. 24, 2009 5:14 pm

ninetes mireu aqest video jo al noi li dono un 10 xq tenin el tipillo q te i lo q es mou....jajajaja es bonissim

http://youtube.com/watch?v=QujA8YYgTWU

&NR=1
Imatge
estiu2010

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 7 visitants