Txell-Jose Luis ha escrit:Perdona.. no m'he explicat gaire be !
Si que quedaven dissabtes lliures pero no per les dates que voliem nosaltres, juny o juliol, teniem que anar al maig o ja be passar al setembre... I nosaltres voliem que fos estiu amb una mica de calor ! jeje
Jubany nosaltres tambe el vam mirar pero s'ens anava de pressupost... Es que comences a sumar-ho tot i es un bon pico !! I aixo del vostre amic dj es una molt bona idea !! Pero si el volieu convidar com a amic a la boda ja no la podra disfrutar tant, no??
a vale jejej nosaltres voldriem al juny, pero estem oberts, ho sigui que ens es igual que sigui al setembre. Tot hi això, l'eva no m'ha dit res de que no hi hagi dissabtes lliures al juny i quan em els hi vaig demenar informació vaig dir que volia ser al juny.
avui li enviaré un mail dient-li si queden dates pel juny, sino que el meu xicot s'agafi festa un cap de setmana i ho anem a veure, que m'agrada molt la masia :)
Lo del meu amic, m'ho va dir ell mateix i la seva novia no li va fer gaire gracia jejej el que passa que son dos que posen musica, aixi que ell nomes si posaria un ratet.
ja veurem, per això encare hi ha temps!!