MASIA VILASENDRA 2010

bodes 10!

Re: MASIA VILASENDRA 2010

EntradaAutor: Txell-Jose Luis » dj. maig 06, 2010 8:15 am

Noies !!! Que s'ensorra el post !

El mes que ve em caso !!! ::love:: ::love::

Ahir nit fent manualitats, si si m'estic fins les 12h fent coses.., ems vaig donar compta que les setmanes estan passant volant i encara haig de fer moltes coses... uuufff.. estres estres... Com pot ser que aquests mesos m'hagin passat volant?? Vui anar adelantant cada dia una mica perque sino no hi ha manera d'acabar res !
Imatge
Txell-Jose Luis
:: supernúvia

Entrades: 6424
Membre des de: dt. des. 30, 2008 9:31 am
Ubicació: Santa Perpetua de Moguda

EntradaAutor: annapatxi » dt. juny 01, 2010 7:03 pm

Hola noies!!!
soc una infiltrada del 2011.
M'agrada molt aquesta masia, a l'agost l'aniré a veure!!!
la meva pregunta es si en el casament civil t'ha de casar algú de Olost o et pot casar algú d'un altre poble!!!
hi ha les 2 posibilitats????

Molta sort a totes, espero que us vagi molt be el casament!!! ja us queda poc!!!
Imatge
annapatxi
:: núvia rookie

Entrades: 150
Membre des de: dt. maig 25, 2010 6:25 pm
Ubicació: Agoitz

EntradaAutor: Txell-Jose Luis » dc. juny 02, 2010 8:18 am

Hola Annapatxi !!

Benviguda al 2010 ! jeje Aquest post esta una mica abandonat.. les noies d'aquest any fa molt dies que no es passen !

A mi em queden 23 dies per casar-me !!!! Oleeeee !! ::love:: ::love::

Respecte a la teva pregunta... a la masia et pot fer la cerimonia qui vulguis ja que no te validesa legal ! Pero primer li hauries de consultar a l'Eva, es la noia que s'encarrega de la Masia, ja que ella t'ofereix la posibilitat de que vingui l'alcalde d'Orista.

Un peto !
Imatge
Txell-Jose Luis

EntradaAutor: annapatxi » dc. juny 02, 2010 9:40 am

Txell-Jose Luis ha escrit:Hola Annapatxi !!

Benviguda al 2010 ! jeje Aquest post esta una mica abandonat.. les noies d'aquest any fa molt dies que no es passen !

A mi em queden 23 dies per casar-me !!!! Oleeeee !! ::love:: ::love::

Respecte a la teva pregunta... a la masia et pot fer la cerimonia qui vulguis ja que no te validesa legal ! Pero primer li hauries de consultar a l'Eva, es la noia que s'encarrega de la Masia, ja que ella t'ofereix la posibilitat de que vingui l'alcalde d'Orista.

Un peto !

Primer de tot, moltes felicitats!!!! espero que et vagi molt be el dia!!!!

Justament avui m'ha enviat un email l'eva explicantme una mica tot i la veritat es que fa molt bona pinta!!!!
A l'Agost l'anirem a veure que tal, però es el lloc que ens agrada mes!
Aixi ens podriem casa al meu poble i que em casi el meu tiet, encare que no tingui validesa, però em fa ilusió :-)

quin catering has agafat?? la musica has agafat la que et recomanen??
quantes preguntes jejej

gracies per tot ;)
Imatge
annapatxi

EntradaAutor: Txell-Jose Luis » dc. juny 02, 2010 10:35 am

Moltes gracies !!! :-)) :-)) :-)) Aixo ja ho tinc aqui !!

A veure... pero ja has agafat data?? O et dona igual.. Perque jo vaig agafar la masia amb mes de un any i mig d'antelacio i vaig tindre que agafar un divendres ! Tenien totos els dissabtes plens...

El nostre catering es Terra Endins, son de Taradell, i estem molt contents d'haber escollit aquest restaurant !! Son uns grans professionals i el tracte es genial !

Respecte a la musica.. no vaig agafar el que em va recomenar l'Eva, em van dir per aqui el foro que el DJ era un mica especial, molt serio i no parlaba gaire... I vaig agafar en Xevi !! Els seu telefon m'el va passar una noia que es casa al Serrat del Figaro... Aquest diumenge el vaig a veure per acabar d'escollir les cançons!
Imatge
Txell-Jose Luis

EntradaAutor: annapatxi » dc. juny 02, 2010 11:55 am

Txell-Jose Luis ha escrit:Moltes gracies !!! :-)) :-)) :-)) Aixo ja ho tinc aqui !!

A veure... pero ja has agafat data?? O et dona igual.. Perque jo vaig agafar la masia amb mes de un any i mig d'antelacio i vaig tindre que agafar un divendres ! Tenien totos els dissabtes plens...

El nostre catering es Terra Endins, son de Taradell, i estem molt contents d'haber escollit aquest restaurant !! Son uns grans professionals i el tracte es genial !

Respecte a la musica.. no vaig agafar el que em va recomenar l'Eva, em van dir per aqui el foro que el DJ era un mica especial, molt serio i no parlaba gaire... I vaig agafar en Xevi !! Els seu telefon m'el va passar una noia que es casa al Serrat del Figaro... Aquest diumenge el vaig a veure per acabar d'escollir les cançons!

No, encare no tinc data, estem bastant oberts...pero no quedava cap dissabte???de cap mes?? bueno, ja veurem....
el problema es que no podem anar a veure el restaurant fins l'agost perque vivim a pamplona, la meva parella es d'allà, i preferim veure'l abans.....a veure que ens diuen...

el catering em feria gracia el de can jubany, pero ja veurem... i la musica, no se, un amic meu va a casament aixi que a lo millor l'agafem a ell.

ja ens explicaras com ha anat tot ^^
Imatge
annapatxi

EntradaAutor: Txell-Jose Luis » dc. juny 02, 2010 2:31 pm

Perdona.. no m'he explicat gaire be ! :--(
Si que quedaven dissabtes lliures pero no per les dates que voliem nosaltres, juny o juliol, teniem que anar al maig o ja be passar al setembre... I nosaltres voliem que fos estiu amb una mica de calor ! jeje

Jubany nosaltres tambe el vam mirar pero s'ens anava de pressupost... Es que comences a sumar-ho tot i es un bon pico !! I aixo del vostre amic dj es una molt bona idea !! Pero si el volieu convidar com a amic a la boda ja no la podra disfrutar tant, no??
Imatge
Txell-Jose Luis

EntradaAutor: annapatxi » dc. juny 02, 2010 2:48 pm

Txell-Jose Luis ha escrit:Perdona.. no m'he explicat gaire be ! :--(
Si que quedaven dissabtes lliures pero no per les dates que voliem nosaltres, juny o juliol, teniem que anar al maig o ja be passar al setembre... I nosaltres voliem que fos estiu amb una mica de calor ! jeje

Jubany nosaltres tambe el vam mirar pero s'ens anava de pressupost... Es que comences a sumar-ho tot i es un bon pico !! I aixo del vostre amic dj es una molt bona idea !! Pero si el volieu convidar com a amic a la boda ja no la podra disfrutar tant, no??

a vale jejej nosaltres voldriem al juny, pero estem oberts, ho sigui que ens es igual que sigui al setembre. Tot hi això, l'eva no m'ha dit res de que no hi hagi dissabtes lliures al juny i quan em els hi vaig demenar informació vaig dir que volia ser al juny.
avui li enviaré un mail dient-li si queden dates pel juny, sino que el meu xicot s'agafi festa un cap de setmana i ho anem a veure, que m'agrada molt la masia :)

Lo del meu amic, m'ho va dir ell mateix i la seva novia no li va fer gaire gracia jejej el que passa que son dos que posen musica, aixi que ell nomes si posaria un ratet.
ja veurem, per això encare hi ha temps!!
Imatge
annapatxi

EntradaAutor: Txell-Jose Luis » dc. juny 02, 2010 3:35 pm

I tant que queda temps !! Canviareu d'opinio mil i una de vegades amb coses com aquestes...

Doncs jo et diria que si.. que li enviesis un correu a l'Eva preguntant-li quines dates lliures te pel 2011 i aixi sabras com vas de temps per pensar-t'ho !
Imatge
Txell-Jose Luis

EntradaAutor: annapatxi » dc. juny 02, 2010 3:48 pm

Txell-Jose Luis ha escrit:I tant que queda temps !! Canviareu d'opinio mil i una de vegades amb coses com aquestes...

Doncs jo et diria que si.. que li enviesis un correu a l'Eva preguntant-li quines dates lliures te pel 2011 i aixi sabras com vas de temps per pensar-t'ho !

gracies guapa!!!
espero que et vagi tot molt be, espero que expliquis com ha anat tot i que pengis fotos!!!
avui mateix em posaré en contacte amb l'eva.
Imatge
annapatxi

EntradaAutor: Txell-Jose Luis » dc. juny 02, 2010 4:01 pm

De res !! Per aixo estem !

I si que explicare com ha anat tot.. fare una cronica com gairebe totes les nuvies del foro ! Les meves sensacions, els ultims dies, els ultims preparatius,... i la gran cronica del dia del meu casament !! jajaja

Estic fatal !! Porto uns dies molt nerviosa.. suposo que es normal pero no em concentro en la feina i encara em queden 3 setmanes per plegar !

Per cert, has vist les fotos que hi ha al principi d'aquest post??
Imatge
Txell-Jose Luis

EntradaAutor: annapatxi » dc. juny 02, 2010 6:29 pm

Txell-Jose Luis ha escrit:De res !! Per aixo estem !

I si que explicare com ha anat tot.. fare una cronica com gairebe totes les nuvies del foro ! Les meves sensacions, els ultims dies, els ultims preparatius,... i la gran cronica del dia del meu casament !! jajaja

Estic fatal !! Porto uns dies molt nerviosa.. suposo que es normal pero no em concentro en la feina i encara em queden 3 setmanes per plegar !

Per cert, has vist les fotos que hi ha al principi d'aquest post??

Ho explicaras al compte enrera no?? jo encare no hi puc accedir, a veure si puc veure-ho aviat ^^

no em vull imaginar com estaré jo quan quedi tan poc pel casament!!!uffff

si, ja he vist les fotos!!!! es una pasada de lloc, a veure com ho veiem quan anem a veure, pero de moment es el que ens fa mes pes :)
Imatge
annapatxi

EntradaAutor: Txell-Jose Luis » dc. juny 02, 2010 8:19 pm

Al compte enrere s'escriu abans de la boda.. ho explicare a les croniques del 2010 ! Com dicten les normes del foro..

Pero tu tranquila que en res ja arribes al 100 missatges.. y sino et vas al post que fica "100 missatges" i escrius fins arribar-hi... Moltes noies han fet aixo ! jajaja

Me'n vaig a fer manualitats !! Tinc que acabar unes coses pels nens.. I quant arribi el meu xicot ens hem de ficar amb els temes de la cerimonia i les cançons...
Imatge
Txell-Jose Luis

EntradaAutor: Mari (MJM) » dg. juny 06, 2010 1:18 pm

Hola!!!

Felicitats per les bodes!!!

Nenes, ahir la vaig anar a veure i no tinc clar si casar-me a la Masia Vilasendra o a Cal Puntes, esque m'agradaria que algu es quedès a dormir también, pero no tenen habitacions (cal puntes si que ho te) pero la bellesa que te la masia Vilasendra i els voltants no ho te Cal Puntes!! jooo!

Vosaltres heu mirat alguna masia dels voltants per que es quedin a dormir?? Creieu que es bona idea posar dormitori a alguns convidats encara que visquin a 20 min.??
Imatge

29 d'Octubre de 2011
Mari (MJM)
:: núvia experta

Entrades: 885
Membre des de: dc. març 10, 2010 11:07 pm
Ubicació: Manresa

EntradaAutor: Txell-Jose Luis » dl. juny 07, 2010 3:25 pm

Hola Mari !!!

Si que es bona idea si !
Jo ho vaig mirar pero al casar-me en aquest pont de Sant Joan no em deixaven agafar nomes 1 nit... pero si tu ho fessis en un cap de setmana normal no crec que tinguessis cap problema !

De masies n'hi ha i de molt maques !!
Imatge
Txell-Jose Luis

EntradaAutor: Mari (MJM) » dl. juny 07, 2010 10:07 pm

Mare meva Txell ja ho tens tot clar no?? ara he vist que et queden 2 setmanetes!!! em passare pel teu compte enrere a veure que tal tot!!
Imatge

29 d'Octubre de 2011
Mari (MJM)

Entrades: 885
Membre des de: dc. març 10, 2010 11:07 pm
Ubicació: Manresa

EntradaAutor: Txell-Jose Luis » dt. juny 08, 2010 10:52 am

Aaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhh !!!!!

Quins nervis !!!

Com passa el temps !! Aquest any i mig que porto organitzant la boda m'ha passat volant !! I ara... 2 setmanes i se acabo !

Buufff... que llorera que me va a coger ese dia ! Es que ya me lo imagino y todo !!!

P.D: jajaja escribo en catalan y me paso al castellano como si nada... :star:: :star::
Imatge
Txell-Jose Luis

EntradaAutor: annapatxi » dj. juny 10, 2010 12:45 pm

Txell, per un dia no veig el teu casament montat jejej el dia 26 vaig a veure la masia :-)
espero que tot et vagi molt be!!! llastima que no puc veure el teu compte enrera...l'haure de veure just despres pq encare no tinc el mes d'antiguetat i no he arribal als 100 misatges....
Imatge
annapatxi

EntradaAutor: Txell-Jose Luis » dj. juny 10, 2010 2:49 pm

Que dius??? Vens el 26??
Doncs jo aquell mati encara estare per alla que ens quedem a dormir a la Masia !! Es el regal que fan als nuvis !

A quina hora aneu??

Ostres.. ara ho veig ! Et vas registrar el 25 de maig i el 25 de juny just fas el mes !! jajaja quina casualitat ! No et preocupis que les noies penjaran fotos del meu dia !!! I aixi em veus !
Imatge
Txell-Jose Luis

EntradaAutor: annapatxi » dj. juny 10, 2010 2:59 pm

Txell-Jose Luis ha escrit:Que dius??? Vens el 26??
Doncs jo aquell mati encara estare per alla que ens quedem a dormir a la Masia !! Es el regal que fan als nuvis !

A quina hora aneu??

Ostres.. ara ho veig ! Et vas registrar el 25 de maig i el 25 de juny just fas el mes !! jajaja quina casualitat ! No et preocupis que les noies penjaran fotos del meu dia !!! I aixi em veus !

Hem quedat a les 4 de la tarde, m'han dit que tenen un casament a la nit, aixi que segurament ho veurem tot montat, segur que ens encanta!

Quan vam decidir que hi aniriem aquell cap de setmana i vaig veure que et casaves la mateixa data, vaig dir, mira quina casualitat jeje pero despres vaig veure que et casaves el divendres, com que alla teniu pont....

espero que tot surti genial!!! :-)ok:
Imatge
annapatxi

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants