CAN RIBAS 2010

bodes 10!

EntradaAutor: petitacampaneta » ds. gen. 17, 2009 9:57 pm

Hola Oscar i Montse!!! Uns alts can ribencs al sac!!!!! Nosaltres tot i ser de l'Hospitalet de tota la vida ens hem comprat el pis a Sant Andreu de la Barca!!! Qué bé que hi hagi gent d'allà per aquí també i que a sobre ens casem al mateix lloc jejeje!!!!
Hoc non pereo habebo fortior me

Imatge

La historia de mi Cuenta Atrás:

viewtopic.php?f=42&t=19158

La Crónica (y la pre-crónica) de Nuestra Boda:

viewtopic.php?f=50&t=22075
petitacampaneta
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 17454
Membre des de: dt. des. 23, 2008 10:52 pm
Ubicació: Sant Andreu de la Barca

EntradaAutor: Oscar_Montse » ds. gen. 17, 2009 10:08 pm

tinita... gracies per contestarme...
trocare a crec que es deia Isabel, per preguntar-li i de pas confirmar assistencia pel dia de portes obertes, que vull portar als meus sogres i els meus pares!!!
seria guay trobar-nos alla totes els que estem en el foro alla aaaaaaaah quina iluuuu!!!
petita campaneta jo visc a prop del dia... también estem mirant un piset mes gran per sant andreu de la barca pero mes al centre... on esta la guarderia... nosaltres anem al big ben a menjar bocattas guarros jejejej en tant en tant!!! a vera si ens trobem un dia!!! petonets
Oscar_Montse
:: núvia rookie

Entrades: 117
Membre des de: ds. gen. 17, 2009 7:06 pm
Ubicació: Premia de Dalt

EntradaAutor: petitacampaneta » dg. gen. 18, 2009 1:47 pm

Hola Oscar i Montse, nosaltres tenim el pis al costat del mercat tot i que encara no hi vivim, estem en plena obra. Coneixem poquet Sant Andreu perquè som de l'Hospitalet de tota la vida!!!

Nosaltres potser pujem dissabte a donar la paga i senyal i aprofitem per pregutar lo de les portes obertes, si podem anar-hi tots o només els nuvis!!! A veure si ens trobem totes per allà i ja ens possem cara jajaja!!!

Petonets can ribenques!!!

Imatge

petitacampaneta
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: petitacampaneta » dg. gen. 18, 2009 1:59 pm

Ay que m'he deixat una cosa, la pregunta catalana: a la jornada de portes obertes s'ha de pagar??? jajajaja

Imatge

petitacampaneta
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: Oscar_Montse » dg. gen. 18, 2009 3:57 pm

petitacampaneta ha escrit:Ay que m'he deixat una cosa, la pregunta catalana: a la jornada de portes obertes s'ha de pagar??? jajajaja

hola campaneta, a nosantres ens van convidar a la fira, de totes formes crec que no pero millor fes un truc. et deixo el telefon de can ribes i el mail un petonet

Can Ribas, S.L.
Tel:93 8656330
info@canribas.com
www.canribas.com
Oscar_Montse

EntradaAutor: petitacampaneta » dg. gen. 18, 2009 4:01 pm

Gràcies guapa és que com vam decidir casar-nos al nadal no hem anat a cap fira encara!!!! Ara al febrer és la d'hospi però no crec que hi siguin.De totes maneres els trucaré.

Imatge

petitacampaneta
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: Tinita » dg. gen. 18, 2009 11:00 pm

Hola can riberenques!!

Aquesta setmana és la fira de Granollers, la que vé la de Terrassa i la següent la d´Hospi. A Terrassa si que hi son, per si us voleu apropar.

Nosaltres quan vam anar a l´anterior jornada de portes obertes de Can Ribas em sembla que no era un dia per donar pagues i senyals, però suposo que no hi ha cap problema, estaven tots enfeinats!

El dia 15 si que hi anirem, però trucarem abans, ja que em van dir que sobretot volien confirmació , així que suposo que no hi ha cap problema en portar-hi a la familia si s´avisa!! jejeje que guay!

Aishhhh quines ganetes que arribi el dia!! xx;-.)
Imatge

17 Setembre 2010
Tinita
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 10861
Membre des de: dc. juny 06, 2007 9:45 am
Ubicació: Sant Feliu de Codines

EntradaAutor: ShuRa » dl. gen. 19, 2009 9:52 am

Holaaaaaaaaa chicas!!!!!

:)

Para esta puertas abiertas, me comentó Gemma que era mejor llamar para confirmarlo :)

Pero vamos, que puedes ir con la family o con quien gustes....jejejeje y es Gratis (alguna lo preguntó, ahora no recuerdo quién, ainsss).

Y también dijo que iba a ser más sonada que la anterior!!!! jejejeje así que miedo me da!! si ya estaba increíble en la anterior....bufffffff podemos quedarnos 'emosionásss' perdidas jajajajajaja
Imatge
Imatge
ShuRa
:: núvia d'or

Entrades: 3570
Membre des de: dv. oct. 10, 2008 3:24 pm
Ubicació: Cerdanyola

EntradaAutor: petitacampaneta » dl. gen. 19, 2009 10:17 am

Shura la que preguntó la catalanada de si se tenía que pagar fui yo jajaja es que para la prueba del menú los novios no pagan pero si quieres llevar a la family sí, mucha gente me ha dicho que es normal pero yo no lo había oído nunca! Por eso preguntaba lo de la jornada.

Pues anda que yo quiero ir con mi family que somos 4 y la family de mi novio otros 4... también da un poco de corte jajaja!!!! Es que mi hermano mi cuñada y mi suegro aun no han estado...

Este sábado seguramente subamos a dar la paga y señal... y ya no habrá vuelta atrás!!!! Que nervios!!!! Y eso que aun me falta la iglesia!!!! Hasta que no lo tenga todo no me quedo tranquila!!! Que larga la espera....

Besitos can ribencas

Imatge

petitacampaneta
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: ShuRa » dl. gen. 19, 2009 10:21 am

Jajajajajaja no seas tonta!!!! e id todos!!! jajajaja

Yo iré con mi pareja y mis padres, pero es que los suyos están en tenerife, así que ya lo verán para la prueba de menú jajajajaja será más sorpresa :D
Imatge
Imatge
ShuRa

EntradaAutor: Lluna1981 » dl. gen. 19, 2009 2:02 pm

HOLA!!!

Em dic Anna!!! ahir el meu novio i jo vem anar a veure CAN RIBAS i ens va encantar!!! pero tinc un dilema!!! a la data que ens agradava delsd os mensjadors que hi ha nomes queda llliure el menjador que no ens agrada tant i l'altra opció es agafar el menjador que ens agrada mes pero en divendres!!! i no sé què fer!! vosaltres què farieu??

Gracies!!!
Lluna1981

Entrades: 6
Membre des de: dl. gen. 19, 2009 1:57 pm

EntradaAutor: ShuRa » dl. gen. 19, 2009 2:07 pm

¿I quin t'agrada? ¿el de ferro o el de fusta? :)

Jo vaig tindre que fer-la divendres pel nº de convidats :) som poquets jijiji

60 + o - :-///:

Al principi no estava gaire convençuda però....cada vegada m'agrada més :D dissabte a las 18h... la gent amb ganes de començar el cap de setmana i....dos dies per recuperar-se de la farra!!!! jajajaja

Per cert.... ENHORABONAAAAAAAAA!!!! (¿I quin dia us caseu?)
Imatge
Imatge
ShuRa

EntradaAutor: Lluna1981 » dl. gen. 19, 2009 2:11 pm

Hola Shura!!

Gracies per respondre!! el menjador que m'agrada es el de ferro!!! i ens volem casar el 24 de juliol, pero com et dic esta ocupat aquell dia,l'altre opció es fer-ho el divendres 23...la meva por es que la gent no pugui venir perque treballa fins tard!!! quin dilema!! tu quin dia et cases i quin menjador has triat??
Lluna1981

EntradaAutor: Arcadia » dl. gen. 19, 2009 2:25 pm

Eiiii, Lluna!!! que tal guapa.....te estoy leyendo....

Yo tenia ese mismo problemilla....pr no por falta de dias ni de salones, sino mas bien pq a mi novio se le metió en la cabeza casarse en viernes por el tema del descuento y tal...pr hija...yo solo veia problemas!!!! por eso mismo que tu dices de la gente si tiene que trabajar....

Pr bueno....yo pq preferia hacerlo en sabado, pero un viernes tampoco está mal y ShuRa tiene razon....luego les queda el find para aprovechar!!!!

Mira mi novio dice que quien quiere ir....va!!! y hace lo que sea...se pide fiesta, se pone enfermo...con tanto tiempo de antelacion la gente se lo monta como puede si realmente quiere ir...

Nosotros finalmente hemos reservado para el 11 de septiembre que es la DIADA!! y cae en sabado.

Y te has planteado cambiar la fecha??? supongo que algun sabado habrá aun???? el de antes o el de despues me refiero...
Arcadia
:: meganúvia
:: meganúvia

Entrades: 9073
Membre des de: dj. jul. 03, 2008 11:40 am
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: Lluna1981 » dl. gen. 19, 2009 2:31 pm

Hola Arcadia!!!

Gracias por contestar!!! los sabados anteriores y posteriores estan ya cogidos!!! solo tenemos esa opción!!! lo decidiré hoy supongo aunque creo que me quedare con el sabado en el salon de madera...por la noche tampoco se ve mucho el salon!!! no se ya vere....el dia de la diada?? qué bonito dia!! enhorabuena!!!
Lluna1981

dia de portes obertes a can ribes

EntradaAutor: Oscar_Montse » dl. gen. 19, 2009 4:07 pm

noies he parlat amb gemma de can ribes...
m'ha comentat que es te previst fer una jornada de portes obertes...
pero que encara no s'has fet oficial...
pero que estem tranquiles que quan es faci oficial ens enviaran una invitacio.
aaaaaaaaaaaah algu s'apunta per anar a la fira d granollers? petonetsssssssssssssss
Oscar_Montse

EntradaAutor: Tinita » dl. gen. 19, 2009 5:45 pm

Hola noies!!

Jo m´apunto!! que l´Oscar diu que amb la fira de Barcelona ( bodasybodas ) ja va complir jajaja que fins les d´aquest any a finals ja no hi torna, que de moment no necesitem res més!

Ja tinc l´entrada ( si aneu a l´apartat fira hi surt per imprimir ) o sigui que proposeu dia i hora que m´apunto!!

Per cert Anna felicitats pel casament, jo em caso en divendres, pel descompte principalment, i no m´he plantejat en cap moment que els convidats no puguin vindre, primer pq he avisat amb gairebé dos anys d´antelació, la meva familia , la del meu xicot i els nostres amics no s´ho perdrien ni que fos un dimarts jajaja i que tothom disposa de dies lliures a la feina o inclòs vacances o sigui que no ha de servir d´excusa per no anar a un casament, jo he anat a dos en divendres i he treballat per exemple fins al migdia en un d´ells ja que era a prop de casa i l´altre em vaig demanar festa, no hi ha problema!!! qui no vé, és pq no vol!!

Lluna nosaltres tenim el saló de ferro ( els cirerers ) però el de fusta també és molt maco, i si teniu l´idea de dissabte endavant!! ( a nosaltres principalment va ser el descompte del divendres qui ens va acabar de convencer jajaja ).

Vinga noies anem a la fira??? :-///:
Imatge

17 Setembre 2010
Tinita
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 10861
Membre des de: dc. juny 06, 2007 9:45 am
Ubicació: Sant Feliu de Codines

EntradaAutor: ..FLOR.. » dl. gen. 19, 2009 7:07 pm

Yo si que voy Tinita!!!!! Confirmadoooo!!!!

A la fira y a las puertas abiertas!!! Si tu me dices ven... ajjajaja
CRIS & LUCAS 10 JULIO 2010

DAVID
Imatge

Imatge

LA CRÓNICA viewtopic.php?f=50&t=21875&p=2704156#p2704156
..FLOR..
:: supernúvia
:: supernúvia

Entrades: 5231
Membre des de: dl. feb. 19, 2007 10:49 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: petitacampaneta » dl. gen. 19, 2009 7:28 pm

Hola LLuna!

No sé si te servirá de mucho mi consejo pero yo estaba igual que tu sólo que yo siempre he tenido metido en la cabeza que quería boda en sábado porque mira soy así de cabezota y porque si quiero que vengan los compañeros de trabajo (somos 3) tenía que ser en sábado pues no podemos cerrar la ofi. Ahora bien esto a parte que depende de cada persona Tinita tiene razón si avisas con tiempo como estamos ahora con casi dos años de antelación todo el mundo se lo puede montar y piensa que es TU día y quien quiera estar a tu lado va a estar, lo más importante es que escojas el día que a ti te guste y lo que tu quieras porque hagas lo que hagas nunca podrás acontentar a todo el mundo!

Respecto al tema del salón te diré, yo me enamoré de can ribas en la boda de mi prima que se casó este año en junio y lo hizo en el de fusta y te puedo decir que ese salón es una pasada, que la boda (no sé si lo quieres hacer de noche o de día) mi prima la hizo por la noche y fue precioso, yo he cogido el de ferro pero por hacerlo también diferente a ella ya que repito lugar pero la verdad que el tema del salón es el que menos me preocupaba. Piensa en el día que te gustaría, el salón es lo de menos, los dos son preciosos y el de fusta lo hicieron antes pero tiene unas vistas impresionantes y mi obsesión que no me canso de decírselo a mi chico para mi que tiene más verde y más explanada que el de ferro. Ya te digo mi prima se casó en ese y fue todo muy muy bonito! Si te gusta el día por el salón que no sea!

Y ya no queda nada en todo el año de sábados??? Madre mia con can ribas!!!!

Lluna decidas lo que decidas estará bien y seguro que será un dia fantástico!!!!

Imatge

petitacampaneta
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: ShuRa » dt. gen. 20, 2009 9:25 am

¿pero de qué descuentos habláis? jajajaja ayyyy, que me 'tan' timandoooo jajajajaja

Supongo que a nosotros descuentos pocos.....ya que nos han quitado el plus ese que se ha de pagar por ser menos de 150 personas....

¿o las de los viernes también sois menos y os hacen descuento? ainsss :D

Lluna, nos casamos el 16 de Julio a las 18h de la tarde :D en el de hierro :D
Imatge
Imatge
ShuRa

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010