"NINETES" 2010

bodes 10!

EntradaAutor: Papallona* » dl. ago. 24, 2009 9:33 am

hola wapis!

jo también m'he ficat al dia.. aix aix.. pero taraaaaaaaaaaaaaaa.. kin es el que t'agrada?????????? m'estic morint de curiositat!!!!

laiac ets una motuuuuuu... a aquestes hores sempre!! i lo dels albums?????

happi!!! aix.. wapi.. he llegit lo de l'altre dia amb el xicot menus mal que us heu arreglat.. naltros también hem tingut alguna.. p ero a mi me dures 2 minutets.. aixi que res, molts animus wapi... eaixo de la parella..

elxa... ara estaràs amb la cronica jejejje

molts ptonets a totes avaig a treure a la gosseta

muaks!!
Papallona*
:: núvia d'or
:: núvia d'or

Entrades: 3890
Membre des de: dc. març 26, 2008 10:48 pm
Ubicació: Tarragona

EntradaAutor: estiu2010 » dl. ago. 24, 2009 9:48 am

Ninetes bon diaaaa

Happi ja o as arreglat ara tot perfecte...jo am ell no em barallo mai xq cm q ell no senfada mai la q senfada soc jo i ell lunic q em fa es o vens o et qedes despres no em truquis q no vindre i si si o et passa la tonteria o et qedes sola.....aixi q cm q ja se cm es intento passar de tot i cm q tinc lesqena mes ample q un elefant.......ara aixo si quan peto......tremola el morelll!!!!!!

Tara q guay.....ja tinc ganes q arribi el gener 1 xq ja aure tornat a fer vacances x nadal, 2 xq aura pasat el meu cumple, 3 xq fara un any q em va reglaar l'anell i 4 xq et cases!!!!!no ets el 4 per meys importancia sino xq o e fet amb ordre!!!!vacances, cumple, nadal i boda de la tara!!!!!jijijiji!!!

Au torsaeann q tombes mes q una baldufa despres diuen q ia crisis madrid asturies......jolin!!!jijiji!!!

I tu laiac tanto de lo mismo bueno i la nur tmb q us o paseu mol be i a la tornada ens veiem

Elxa i la cronica????????jolin yo qiero ver fotos!!!!

Giss q tal con tu cunyada???ya vais a la playa??
Imatge
estiu2010
:: núvia experta

Entrades: 552
Membre des de: dl. juny 08, 2009 3:39 pm

EntradaAutor: tara » dl. ago. 24, 2009 9:50 am

Papallona, tens una gosseta?

Et contesto per mail a lo dels vestits, que no vull influenciar a la elxa!

I nena no treballis tant i disfruta de la vida, que es molt curta!

Per cert, quin solet que tens d'home, un usb xq et puguis connectar al foro, aixo si que es amor!
Imatge
tara
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2026
Membre des de: dt. abr. 21, 2009 10:55 am

EntradaAutor: estiu2010 » dl. ago. 24, 2009 9:55 am

Ara q i penso tara es veritat q i avien motos a alcover....mu va dir el jefe q suns fills corren...menus mal q no vai pensar a dirli sino cap alla q anem xo tmb ara q i penso ell a anat tot el finde de nit aixi...q sages fotut!!!!

Ais nenes man explicat coses del casament de dissabte mol lletges a la meva opinio.... trobo mol lleig tirar mes cap a la teva familia q cap a la dell

mira la nuvia li va donar els novis a la seva germana petita, la toya a la seva germana gran i als germans dell res de res i aixo q la germana esta embarassada i es un fill mol desitjat xq al desembre va patir un abort...dns res de res!!!o trobo tan lleig aixo!!!

Aixi q prenen nota mai fer mes a la nostra familia q a la dells xq qeda fatal xq totom despres et critica....o almenus disimularo si cal q pels nostres sigui millor xo almenus algo x tots!!!! i no poseu mai filet x sopar xq ells o van posar i els cambrers van anar preguntan com el volien al punto exo qemado.....i no en van encertar ni un i la gent estaba una mica emprenyada!!!!
Imatge
estiu2010

EntradaAutor: tara » dl. ago. 24, 2009 9:59 am

Escolta papallona ja m'explicaras com funciona aixo del usb, que jo en vull un per cuan surti de viatge!
Imatge
tara

EntradaAutor: laiac » dl. ago. 24, 2009 10:27 am

Nineteeeeeeeeeesssssss!!!!!!BOn diaaaaaaaa!!!!

que guai papallona que puguis estar més conectada!!!!!i el detall del teu xic, el meu no es preocuparia de portar-me res!!!!!!

elxaaaaa que jo marxo d'aquí un parell d'horetes, explica explica almenys com va anar!!!!!!!

estiuuuuuu jo ahir vai veure els nuvis, però nu sé més detalls....crec que potser marxen...aix, em va semblar sentir vietnam potser???però no sé ni on van fer el convit!!!!

taraaaaa...jopetaaaaa en cap dels dos llocs on vaig estar el divendres troben les fotos.....i ara acabo de trucar per segona vegada, al primer on vam estar, i m'han dit que els truqui d'aquí 5 min que m'ho tornen a mirar....a algun lloc han d'estar...........jopetaaa!!!!!

Giss....per on pares guapíssimaaa!!!!colta, el disseny de la pancarta...el vau fer apart i després vau carregar la foto a vistaprint????? ninetes tinc un dilema....ja us vaig comentar per l'altre foro que el meu nen fa 30 anys i li haig de fer algo...i mira..un detall voldria fer algo a vistaprint..o una pancarta petita amb algun text i foto seva de petit...o imans.o....aixxxx..però es que es el 12 de setembre!!!!!sinf snif!!!!!

torseann i nur_jor....a passar-s'ho bé també....tot i que pel nord farà pluja han dit!!!!!!

Blackkk....que ja estàs inmersa en els preparatius???
i mrs.happiness!!!! bon diaaaaaaaaa.............avui millor????

Patunets!!!!!
Imatge
Imatge
laiac
:: núvia de bronze

Entrades: 1707
Membre des de: dc. març 18, 2009 12:44 pm

EntradaAutor: torsaeann » dl. ago. 24, 2009 10:32 am

Bon dia ninetes¡¡¡¡¡¡¡¡
Vaig a arreglar piset i cap a asturias¡¡¡¡¡¡¡ aquesta nit no he dormi't gens....no se si son nervis o que......eren les 4 que encara donaba tomps per el llit....

ESPERO QUE TINGUEU UNA MOLT BONA SETMANA ¡¡¡¡¡¡
US ESTIMOOOOO NINETES¡¡¡¡¡¡¡
Pensaré molt amb vosaltres¡¡¡¡¡¡
Imatge
torsaeann
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1342
Membre des de: dc. set. 24, 2008 3:16 pm

EntradaAutor: estiu2010 » dl. ago. 24, 2009 10:52 am

laiac ha escrit:Nineteeeeeeeeeesssssss!!!!!!BOn diaaaaaaaa!!!!

que guai papallona que puguis estar més conectada!!!!!i el detall del teu xic, el meu no es preocuparia de portar-me res!!!!!!

elxaaaaa que jo marxo d'aquí un parell d'horetes, explica explica almenys com va anar!!!!!!!

estiuuuuuu jo ahir vai veure els nuvis, però nu sé més detalls....crec que potser marxen...aix, em va semblar sentir vietnam potser???però no sé ni on van fer el convit!!!!

taraaaaa...jopetaaaaa en cap dels dos llocs on vaig estar el divendres troben les fotos.....i ara acabo de trucar per segona vegada, al primer on vam estar, i m'han dit que els truqui d'aquí 5 min que m'ho tornen a mirar....a algun lloc han d'estar...........jopetaaa!!!!!

Giss....per on pares guapíssimaaa!!!!colta, el disseny de la pancarta...el vau fer apart i després vau carregar la foto a vistaprint????? ninetes tinc un dilema....ja us vaig comentar per l'altre foro que el meu nen fa 30 anys i li haig de fer algo...i mira..un detall voldria fer algo a vistaprint..o una pancarta petita amb algun text i foto seva de petit...o imans.o....aixxxx..però es que es el 12 de setembre!!!!!sinf snif!!!!!

torseann i nur_jor....a passar-s'ho bé també....tot i que pel nord farà pluja han dit!!!!!!

Blackkk....que ja estàs inmersa en els preparatius???
i mrs.happiness!!!! bon diaaaaaaaaa.............avui millor????

Patunets!!!!!

Si q sen van al vietnam i van anar al nautic esq amics q son familia i tenim famili en comu i air mu van explicar...ara q el menjador del nautic era el petit i fatal xq eren molta gent i ara e vist alguna foto i els meus amics q son cosins amb el novi estaben aseguts casi casi a la porta del carrer....

Bueno espero q et vagi be la setmaneta de relax...i lo de els fotos as mriat xl cotxe, pels bolsos, a casa tuns pares o de tagermanes.....
Imatge
estiu2010

EntradaAutor: estiu2010 » dl. ago. 24, 2009 10:54 am

Elxaaaaaaa q a les 2 me voy a trabajar i aun no habre visto ninguna foto de la boda????

Tara tamare quan torna???xq si ja o tens clar del tot q es el teu vesi no vagi a ser q tel prenguin i agis de tornar a començar a buscar vestit....

Ninetes q us vagi be el mati jo men vai a fer una mica de feina i a dianr i a treballar... a la tarda ja em conectare q ja tinc el portatil arreglat!!!!!
>.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
Imatge
estiu2010

EntradaAutor: tara » dl. ago. 24, 2009 11:12 am

Dons els papies tornen em sembla el dissabte, pero li dire a veure si poden venir divendres i aixi dissabte el mati anem a veure'l!

Ja l'ha vist per mail diu que no li desagrada pero que vist aixi li agrada mes el ñelago de rc, es aquell que fa com unes puntes a la faldilla, tipu hippi!

Pero el papa diu que si m'agrada que no m'ho pensi mes i que mel quedi!!!

Que faig????????????
Imatge
tara

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dl. ago. 24, 2009 11:15 am

Uola...uola!!! quant de moviment per aqui aquest matí!!!!! ups....això corre que vuela!!!!

Laiac i Torsaeann.....heu de disfrutar moltissim i ens veiem a la tornada amb crònica i tots els detallets del viatge. Per cert Laiac, has trobat les fotos???? aixx...aix...

Elxa....estabas perdida del todo...jejeje. Como ha ido el finde? esperamos impacientes la crónica...jejeje. La llevamos pidiendo hasta creo que antes de que se casaran...jejejeje. Petonets!!!

Giss...donde estás???? tienes a la cuñi en casita, no? pues ale...a no parar!!!!! en cuanto tengas un ratito hazlo saber...

Tara... em dona a mi que totes o gairebè la majoria em coincidit amb el tema vestit, no???? jejejejej. Considero que si realment t'agrada i et trobes còmoda amb ell....ja sapssss.... :: orrr:: cap a la botiga!!!!!!! ahhh...els ninots li van encantar al xic...super originals i diferents als de sempre!!!! :-)ok: els deixareu bocabadatsss!!!! jijijiji

Estiu....esk cada cop que comentes algo....m'hi peto!!! : muaahhhh : Tu ets d'un extrem o de l'altre, però no d'un punt mig....jejejejej. La leche!!!!

Black....ja tinc la information!!!! a veure.... m''han dit que el vestit que en realitat la noia va portar se'l va comprar al Vendrell a una botiga que es diu Vanessa Duque, però que va estar mirant también a una botiga de Tgn que hi ha al carrer Cristòfol Colon. D'aquesta no sap el nom.

Papallona....no pares!!!!! si esk no tens temps per a res...i 11 hores el dia del teu cumple???? jopeta!!!! aquest finde el tens ocupat ocupat!!!!! ens faràs crònica, no?????

Petonets!!!!
Mrs. Happiness

Entrades: 1601
Membre des de: dc. feb. 04, 2009 10:07 am

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dl. ago. 24, 2009 11:18 am

tara ha escrit:Dons els papies tornen em sembla el dissabte, pero li dire a veure si poden venir divendres i aixi dissabte el mati anem a veure'l!

Ja l'ha vist per mail diu que no li desagrada pero que vist aixi li agrada mes el ñelago de rc, es aquell que fa com unes puntes a la faldilla, tipu hippi!

Pero el papa diu que si m'agrada que no m'ho pensi mes i que mel quedi!!!

Que faig????????????

A tu quin t'agrada???? jo penso q és això el que has de pensar....i si realment et convenç el de Blanca Miret més que cap altre que hagis vist....fes el que et teu pare et diu...Tu mateixa!!!!. Vaig a mirar quin és el que diu la teva mare....
Mrs. Happiness

EntradaAutor: tara » dl. ago. 24, 2009 11:39 am

Happiness, la botiga que hi ha a tarragona tambe es diu vanesa duque!

Tens rao, pero com soc tant indecisa demano opininio a tothom, per agradar, pero se que em quedi el que em quedi hi haura gent que li agradara i gent que no, per gustos els colors!

Aixi que aquesta tarda fare un pensament!

De totes maneres els pares arriben divendres i ja he trucat a la blanca per anar a provarmel amb els papis!

El que em fa por es que com nomes en te un que algu em passi al davant, sino no patiria tant!
Imatge
tara

EntradaAutor: laiac » dl. ago. 24, 2009 11:59 am

tara ha escrit:Happiness, la botiga que hi ha a tarragona tambe es diu vanesa duque!

Tens rao, pero com soc tant indecisa demano opininio a tothom, per agradar, pero se que em quedi el que em quedi hi haura gent que li agradara i gent que no, per gustos els colors!

De totes maneres els pares arriben divendres i ja he trucat a la blanca per anar a provarmel amb els papis!

El que em fa por es que com nomes en te un que algu em passi al davant, sino no patiria tant!

Eiiiiiiiiii que aviat ja marxoooo!!!

Tara.....ara no hi ha manera de trobar el que diu ta mare, i volia mirarme'l bé per comparar, però a que el que diu no és palabra de honor???? jo, sincerament, et queden molt millor els palabra de honor que no els altres, opino jo eeeeee!!!!! i escolta...aquell era que ni pintat, i per l'hivern, perfecte!!!!!

jo.............entre nosaltres, si el que ta impressionat de debò era el de blanca miret....(no faria cas a ta mare).......ara, ja et dic jo que quan te'l vegi posat!!!!!!!jijijijijiji

ja diràs com va la cosa, i a veure si quan torni puc llegir que ja tens vestit!!!!

muaaaaaaaaaa
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dl. ago. 24, 2009 12:01 pm

tara ha escrit:Happiness, la botiga que hi ha a tarragona tambe es diu vanesa duque!

Ja t'entenc....en aquest aspecte sóc com tu!!!!! penso més en el que li agrada als demès que no el meu propi gust...i per això trigo tant en decidir-m'he!!!
Així si venen els pares el Divendres...ho tens perfecte...però no t'ho poden guardar fins divendres??? esk com han d'entendre...ho han de veure els teus pares i aquest mes és lógic que la gent estigui de vacances!!!!! Ho has parlat amb la botiga???
Mrs. Happiness

EntradaAutor: tara » dl. ago. 24, 2009 12:02 pm

Laiac el que diu mamare es aquet, jo crec que es mes dificil de que agradi, a mes ja li he dit que el de bm, no em fa gens de panxa i l'altre al ser drapejat la panxa no em queda tant plana!
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge
tara

EntradaAutor: tara » dl. ago. 24, 2009 12:04 pm

Definitivament m'agrada mes el de blanca miret, aixi que no li donare mes voltes, me'l vull tornar a provar a veure si sento algo especial com sempre diu la nur!
I si es aixi de cap a la piscina!!!!!!!!!!1
Imatge
tara

EntradaAutor: tara » dl. ago. 24, 2009 12:09 pm

Ella no hem va posar cap pega, al contrari, li vaig dir que si hi havia algu que sel proves durant aquest dies que m'ho digues, i em va dir que ja em trucaria!
Espero poder confiar en ella!

I si passa alguna cosa, es que no era el meu, jo crec en el desti i si passa alguna cosa es perque no era per mi!
Imatge
tara

EntradaAutor: tara » dl. ago. 24, 2009 12:10 pm

Jo tambe crec que els palabra de honor queden millor!
Imatge
tara

EntradaAutor: laiac » dl. ago. 24, 2009 12:13 pm

Si si veus???????? aquest no és palabra de honor, i no et quedava tan tan bé com l'altra!!!!!!!jijijijiji!!!!!!

Ninetes........per tercera vegada he trucat als dos llocs on vaig estar i res....com pot ser que si m'ho vaig deixar no tinguin els àlbums??????

Res, quina ràbia!!!!

bueno ninetes....vaig tancant que el meu xic s'ha despertat i jo sense fer la maleta.........
si puc, a veure si em puc conectar des d'algun lloc....sinó fins diumenge....que fueeeeeeeeeeerteeee!!!!!

espero que vagi molt bé la setmana....
pensaré en vosaltres....

Patunets a totes!!!!!!!
Imatge
Imatge
laiac

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010