Autor: Papallona* » dl. ago. 24, 2009 9:33 am

Autor: estiu2010 » dl. ago. 24, 2009 9:48 am

Autor: tara » dl. ago. 24, 2009 9:50 am

Autor: estiu2010 » dl. ago. 24, 2009 9:55 am

Autor: tara » dl. ago. 24, 2009 9:59 am

Autor: laiac » dl. ago. 24, 2009 10:27 am

Autor: torsaeann » dl. ago. 24, 2009 10:32 am

Autor: estiu2010 » dl. ago. 24, 2009 10:52 am
laiac ha escrit:Nineteeeeeeeeeesssssss!!!!!!BOn diaaaaaaaa!!!!
que guai papallona que puguis estar més conectada!!!!!i el detall del teu xic, el meu no es preocuparia de portar-me res!!!!!!
elxaaaaa que jo marxo d'aquí un parell d'horetes, explica explica almenys com va anar!!!!!!!
estiuuuuuu jo ahir vai veure els nuvis, però nu sé més detalls....crec que potser marxen...aix, em va semblar sentir vietnam potser???però no sé ni on van fer el convit!!!!
taraaaaa...jopetaaaaa en cap dels dos llocs on vaig estar el divendres troben les fotos.....i ara acabo de trucar per segona vegada, al primer on vam estar, i m'han dit que els truqui d'aquí 5 min que m'ho tornen a mirar....a algun lloc han d'estar...........jopetaaa!!!!!
Giss....per on pares guapíssimaaa!!!!colta, el disseny de la pancarta...el vau fer apart i després vau carregar la foto a vistaprint????? ninetes tinc un dilema....ja us vaig comentar per l'altre foro que el meu nen fa 30 anys i li haig de fer algo...i mira..un detall voldria fer algo a vistaprint..o una pancarta petita amb algun text i foto seva de petit...o imans.o....aixxxx..però es que es el 12 de setembre!!!!!sinf snif!!!!!
torseann i nur_jor....a passar-s'ho bé també....tot i que pel nord farà pluja han dit!!!!!!
Blackkk....que ja estàs inmersa en els preparatius???
i mrs.happiness!!!! bon diaaaaaaaaa.............avui millor????
Patunets!!!!!

Autor: estiu2010 » dl. ago. 24, 2009 10:54 am

Autor: tara » dl. ago. 24, 2009 11:12 am

Autor: Mrs. Happiness » dl. ago. 24, 2009 11:15 am
cap a la botiga!!!!!!! ahhh...els ninots li van encantar al xic...super originals i diferents als de sempre!!!!
Tu ets d'un extrem o de l'altre, però no d'un punt mig....jejejejej. La leche!!!!

Autor: Mrs. Happiness » dl. ago. 24, 2009 11:18 am
tara ha escrit:Dons els papies tornen em sembla el dissabte, pero li dire a veure si poden venir divendres i aixi dissabte el mati anem a veure'l!
Ja l'ha vist per mail diu que no li desagrada pero que vist aixi li agrada mes el ñelago de rc, es aquell que fa com unes puntes a la faldilla, tipu hippi!
Pero el papa diu que si m'agrada que no m'ho pensi mes i que mel quedi!!!
Que faig????????????

Autor: tara » dl. ago. 24, 2009 11:39 am

Autor: laiac » dl. ago. 24, 2009 11:59 am
tara ha escrit:Happiness, la botiga que hi ha a tarragona tambe es diu vanesa duque!
Tens rao, pero com soc tant indecisa demano opininio a tothom, per agradar, pero se que em quedi el que em quedi hi haura gent que li agradara i gent que no, per gustos els colors!
Aixi que aquesta tarda fare un pensament!
De totes maneres els pares arriben divendres i ja he trucat a la blanca per anar a provarmel amb els papis!
El que em fa por es que com nomes en te un que algu em passi al davant, sino no patiria tant!

Autor: Mrs. Happiness » dl. ago. 24, 2009 12:01 pm
tara ha escrit:Happiness, la botiga que hi ha a tarragona tambe es diu vanesa duque!
Tens rao, pero com soc tant indecisa demano opininio a tothom, per agradar, pero se que em quedi el que em quedi hi haura gent que li agradara i gent que no, per gustos els colors!
Aixi que aquesta tarda fare un pensament!
De totes maneres els pares arriben divendres i ja he trucat a la blanca per anar a provarmel amb els papis!
El que em fa por es que com nomes en te un que algu em passi al davant, sino no patiria tant!

Autor: tara » dl. ago. 24, 2009 12:02 pm

Autor: tara » dl. ago. 24, 2009 12:04 pm

Autor: tara » dl. ago. 24, 2009 12:09 pm

Autor: laiac » dl. ago. 24, 2009 12:13 pm