Autor: dual » dt. feb. 02, 2010 7:30 pm
Bueno, doncs ja hem fet el tastet!!!!!!!!!!!!!
El vem fer al Jardi, el rst que tenen a Igualada, en una sala que tavem els 6 sols, amb la Carme que ens nava portant els plats!!
Nosaltres hem escollit 12 aperitius + 2 buffets (que tastarem el dia 21 de març), estem pensant en agafar el pernil i el buffet del segle 21, aquell de les crispetes!
Us dic els plats que vem tastar pero no us dire els guanyadors per si tenim espies!!
De primer: amanida de pop, es bona pero es veu una mica pobre.
amanida de llagosti i foie, molt bona!
raviolí de llamantol (bogavante) també molt bó.
Tant l'amanida com el ravioli eren plats molt complerts, que no es veien gens buits, i molt ben presentats!
L'únic que es veia una mica pobre era l'amanida de pop.
De segon: lluç amb embolcall de pernil iberic
poularda de bresse
melos de vedella
Tots 3 molt complerts!!!els 3 van acompanyats d'una salseta molt bona, de vi dolç els dos primers i de oporto el melós.
Els postres son sorbets, la veritat es que s'assemblen tots bastant!! son fresquets i ajuden a baixar el menjar!
Dels 5 pastissos no vem tastar el de ametlles pq no el tenien...aixo va ser un fallo, vem tastar un molt classic que semblava d'aniversari que no em va agradar.
Llavors dels altres son monos, molt ben preparats, pero penso que bastant empalagosos tots, potser es on estan mes fluixets.
Hi ha una bomba de xocolata negre per fora i mouse de xocolata dins, pastis de xocolata i cafe, embolcall de xocolata amb mousse de xocolata dins i el mes diferent es mousse de gelat de formatge amb embolcall de xocolata blanca.
Estava tot molt bo, si algo no t'agradava ho intentaven arreglar, tic força contenta. Els vins perfectes (nosaltres gairebe no els em escollit em agafat els que recomanen). Llavors et fan un pressupost (que m'han d'enviar per mail) i t'expliquen com montar les taules. Després em escollit el mantell i les flors provisionals (les de 2010 les presenten al tastet del 21 de març i si volem canviar encara estarem a temps!!).
Tic molt contenta del tracte i menjar menjarem superbé!!