SESOLIVERES!!!!

bodes 10!

Re: SESOLIVERES!!!!

EntradaAutor: snake35 » dc. gen. 20, 2010 12:39 pm

A veure, el fotògraf el vam agafar de Mataró i es diu Joan Selva, he vist bastants comentaris d'aquest noi i la veritat és que són bones. Ens va agradar molt el seu treball i els albums, ja que els hi volem regalar un parell d'albums idèntics del nostre casament però més petits a la meva mare i als sogres.
El viatge, aquí va ser complicada la cosa, jo volia anar a les Seychelles o una illa d'aquestes paradisíaques i ell volia un creuer, al final fem un creuer per l'adriàtic i egeu d'una setmana però com que embarquem a Venècia anirem un dia abans i ens quedarem un dia després de tornar. Veurem Venecia, Dubrovnic, Mikonos, Rhodes, Santorini, Olimpia i Bari. No està gens malament!! jejeje.
I vosaltres quan us caseu? el tema del viatge és fer una llista amb els 3 llocs que us agradaria visitar i és parlar-ho i negociar-ho jejejje!
snake35
:: núvia experimentada

Entrades: 464
Membre des de: dt. gen. 19, 2010 6:36 pm

EntradaAutor: 13titus » dc. gen. 20, 2010 12:40 pm

snake una mes sesolivarenca, que be!!!! Ja tens moltes cosetes enllastides...vestit, invis, viatge, fotograf...millor fer-ho em tems.
Cronica de la entrevista y fotos si pots eh!!!
13titus
:: núvia bi-mil·lenària
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2383
Membre des de: ds. juny 13, 2009 1:30 pm

EntradaAutor: snake35 » dc. gen. 20, 2010 12:53 pm

Prometo explicar-vos com ha anat l'entrevista i que m'han dit!!!!
snake35

EntradaAutor: AnNy-JoSe » dc. gen. 20, 2010 12:55 pm

Quant la teniu?
Imatge
AnNy-JoSe
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 22424
Membre des de: dv. març 06, 2009 11:09 pm
Ubicació: Sant Andreu de la Barca

EntradaAutor: snake35 » dc. gen. 20, 2010 1:10 pm

no ho sabem encara, ens van trucar de que ens farien l'entrevista i de quin horari ens anava bé!
snake35

EntradaAutor: snake35 » dj. gen. 21, 2010 5:53 pm

Hola!!!!

M'acaben de trucar de Sesoliveres i tenim l'entrevista el dia 29 de gener a les 20.00 hores que guai!!!! Ja us explicaré!
snake35

EntradaAutor: ursulasm » dj. gen. 21, 2010 5:55 pm

Snake!!! ya nos contaras!!! yo me caso el 2 de Julio de 2011, pero tengo unas ganas de ver que os van diciendo!!!

muakkkk
Imatge
ursulasm
:: núvia experta
:: núvia experta

Entrades: 649
Membre des de: ds. ago. 15, 2009 3:31 pm

EntradaAutor: silvia i jordi dj's » dv. gen. 22, 2010 11:10 pm

Hola noies Sesoliverenques, em dic Jordi i soc profe de ball i dj's, perdoneu la intromisió però veig que algunes aneu una mica tabalades amb el tema de l'entrevista, dels menús, etc.

La setmana vinent començo entrevistes amb les que es casen al març, que ja han tingut entrevista amb Sesoliveres per escollir menú la setmana passada, i en 15 dies tenen el tastet, així que feu-vos a la idèa que si us caseu al juliol, més o menys comencereu entrevista per escollir menú cap al maig i el tastet a finals o principis de juny.

No us atabaleu, Sesoliveres són moooooolt bons i molt professionals, estigeu tranquiles.

Apa, que el compte enrera està en marxa i el 2010 és el vostre any!!!!!!

Deuuuuuuuuuuuuuu
"El ball i la festa són el final més esperat de cada casament i val la pena gaudir-los intensament i personalitzar-los al màxim"

Sílvia i Jordi (profes de ball, animadors de la festa i discjoqueis)
silvia i jordi dj's

Entrades: 479
Membre des de: dl. set. 22, 2008 5:25 pm

EntradaAutor: dual » dc. gen. 27, 2010 5:31 pm

Jo el dia 29 a les 20:30h ja tinc el tastet!!!!!!!!!!

A veure que tal!!!
Imatge
dual

Entrades: 22
Membre des de: ds. set. 26, 2009 3:24 pm

EntradaAutor: AnNy-JoSe » dc. gen. 27, 2010 5:51 pm

dual ha escrit:Jo el dia 29 a les 20:30h ja tinc el tastet!!!!!!!!!!

A veure que tal!!!

>.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:

fotos i cronica, eh?????????????
Imatge
AnNy-JoSe
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: PekeVito » dc. gen. 27, 2010 7:28 pm

quines ganes tindreu no???

ja ens explicaràs que tal tot i quins plats t'has agafat!
Imatge
PekeVito
:: núvia rookie

Entrades: 140
Membre des de: dl. feb. 02, 2009 9:00 pm

EntradaAutor: dual » dj. gen. 28, 2010 3:12 pm

Hola!
Avui m'han trucat que el tastet no el farem a Sesoliveres, si no al Rst El Jardi (que es dels mateixos), a més m'han dit que no tenen encara els centres de flors nous del 2010 ni les estovalles, que aixo ho escollirem més endavant (de fet m'han dit el dia de les portes obertes, pero es que les portes obertes son el 21 de març i la boda el 10 d'abril així que ho veig molt just!!)

Ja us explicaré!
Imatge
dual

EntradaAutor: CARIA » dg. gen. 31, 2010 10:04 pm

Cómo ha ido la prueba de menú dual??? estoy intrigada...
Imatge
CARIA

Entrades: 42
Membre des de: dl. des. 07, 2009 9:44 pm

EntradaAutor: snake35 » dl. feb. 01, 2010 11:48 am

Hola noies!!!!

El divendres vam fer l'entrevista a Sesoliveres. Va estar molt bé allà ens vam seure a la saleta aquella que hi ha abans d'arribar al saló i ens van ensenyar els nous plats amb un video. Impressionants, a mi em van agradar la majoria, ens van preguntar quin tipus de pica-pica voliem. A nosaltres ens agrada que la gent no es quedi gaire embafada amb el pica-pica ja que després a l'hora de sopar la majoria del menjar queda als plats i fa molta pena. Vam escollir uns primers, uns segons i els postres. Ens van dir els 5 pastissos que tenien però no hi havien imatges. Vam escollir els vins blancs, negres i cava.
Hi havien dos menús que es podia fer 10 tipus diferents de pica-pica i ens aconsellaven fer dos buffets mentres que amb l'ultim menú com que era més carregós ens van dir de fer 10 pica-pica i un buffet.
El tema de les flors i la mantelleria s'escull el 21 de març i el tast el fem al mateix Sesoliveres, ja que estàven fent obres a la cuina i per això els que es casen al febrer han hagut d'anar a Igualada, al restaurant que tenen per fer el tast.
Molt bé, vaig sortir super contenta i amb una sensació de no haver-nos equivocat de lloc, al contrari, vaig molt confiada i tranquil.la de que res no sortirà malament. Ho vaig trobar molt professionals, gens barruers a l'hora de la presentació de plats i molt simpàtics.
Ara a esperar el tast!!!!
snake35

EntradaAutor: CARIA » dl. feb. 01, 2010 9:20 pm

Gracias por la explicación! cuándo tienes la prueba del menú?? que ganas tengo de que me llamen....!jjajaj
Imatge
CARIA

Entrades: 42
Membre des de: dl. des. 07, 2009 9:44 pm

EntradaAutor: dual » dt. feb. 02, 2010 7:30 pm

Bueno, doncs ja hem fet el tastet!!!!!!!!!!!!!

El vem fer al Jardi, el rst que tenen a Igualada, en una sala que tavem els 6 sols, amb la Carme que ens nava portant els plats!!
Nosaltres hem escollit 12 aperitius + 2 buffets (que tastarem el dia 21 de març), estem pensant en agafar el pernil i el buffet del segle 21, aquell de les crispetes!

Us dic els plats que vem tastar pero no us dire els guanyadors per si tenim espies!!

De primer: amanida de pop, es bona pero es veu una mica pobre.
amanida de llagosti i foie, molt bona!
raviolí de llamantol (bogavante) també molt bó.
Tant l'amanida com el ravioli eren plats molt complerts, que no es veien gens buits, i molt ben presentats!
L'únic que es veia una mica pobre era l'amanida de pop.

De segon: lluç amb embolcall de pernil iberic
poularda de bresse
melos de vedella
Tots 3 molt complerts!!!els 3 van acompanyats d'una salseta molt bona, de vi dolç els dos primers i de oporto el melós.

Els postres son sorbets, la veritat es que s'assemblen tots bastant!! son fresquets i ajuden a baixar el menjar!

Dels 5 pastissos no vem tastar el de ametlles pq no el tenien...aixo va ser un fallo, vem tastar un molt classic que semblava d'aniversari que no em va agradar.
Llavors dels altres son monos, molt ben preparats, pero penso que bastant empalagosos tots, potser es on estan mes fluixets.
Hi ha una bomba de xocolata negre per fora i mouse de xocolata dins, pastis de xocolata i cafe, embolcall de xocolata amb mousse de xocolata dins i el mes diferent es mousse de gelat de formatge amb embolcall de xocolata blanca.

Estava tot molt bo, si algo no t'agradava ho intentaven arreglar, tic força contenta. Els vins perfectes (nosaltres gairebe no els em escollit em agafat els que recomanen). Llavors et fan un pressupost (que m'han d'enviar per mail) i t'expliquen com montar les taules. Després em escollit el mantell i les flors provisionals (les de 2010 les presenten al tastet del 21 de març i si volem canviar encara estarem a temps!!).

Tic molt contenta del tracte i menjar menjarem superbé!!
Imatge
dual

EntradaAutor: AnNy-JoSe » dt. feb. 02, 2010 8:48 pm

>.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:

Que pedazo cronica!!!!!!!!!! si que los pasteles parecen muy pesados... quizás el de mousse de queso con choco blanco me ace gracia (a mi novio no seguro... jajajaja) Pero a mi el cafe no me gusta, asi que descartado!!! y el otro es muy chocolate... creo que demasiado y os lo dice una adicta al chocolate! jajajajaja

LA ensalada de langostinos y foie era fria????? Con lechuga???
Los segundos tienen muy buena pinta todos.. quizas nosotros probemos otros, ya veremos!!! jejejeje

No tienes fotos de los platos? :-(
Imatge
AnNy-JoSe
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: snake35 » dj. feb. 04, 2010 1:56 pm

Sesoliverenques!

M'han trucat els del restaurant i tinc el tast pel 26 de febrer al vespre. Ja us explicaré la crònica!!!!
snake35

EntradaAutor: AnNy-JoSe » dl. feb. 15, 2010 2:54 pm

Hola!!!!!

Como va?????????? a nocosotros todavia no nos han llamado!!!
Solo nos han enviado la invitacion para la feria de Igualada, que hablaremos con ellos!! jijiji Que ganitas ya!! Se empieza a hacer eterno esto de la entrevista y el tastet!
Imatge
AnNy-JoSe
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: PekeVito » dl. feb. 15, 2010 7:01 pm

Hola!!!
pues a nosotros tampoco nos han llamado pero yo creo que hasta mayo ná de ná! La verdad que ya tenemos ganas de ir a probar los menús y los aperitivos! que ya queda poco para eso!

Tambien nos han enviado la invitación para la feria de igualada! nosotros iremos para que nos expliquen un poco y para ver si vemos algun DJ! que estamos aun sin ninguno y ya me empieza a preocupar!
Imatge
PekeVito

Entrades: 140
Membre des de: dl. feb. 02, 2009 9:00 pm

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 10 visitants