martakarma1 ha escrit:Hola a totes!! es el primer cop que escric al foro... encara que ja fa uns dies que hi dono un cop d'ull!!
jo vaig anar a la Masia tambe i vaig alucinar!! es guapíssim, ja els vaig veure a la fira de nuvis de Manresa i llavors vam contactar, em caso el octubre del 2010 i estem entre dues dates de les que ens varen donar... pero ho fem alla segur!!
Em va agradar molt el lloc, el tracte i que em va donar un llista de càterings i fotògrafs per triar, aixi no tinc que buscar tant, i com tels recomanent doncs millor... el catreing?? he sentit que el del Nando Jubany molt be no??? tenim pendent la data per anar a veure'l tambe..
Del tema catering siusplau si em podeu informar una mica, perque jo m'he quedat aturada amb el nandu pero si em podeu recomanar algun mes noies experimentades!! jejejej
Respecte el fotògraf, la meva cosina es va casar i va contractar a Ekip fotografia, de Manresa, que els recomana la masia també, els hi van fer molt be, molt professionals i sobretot el tracte, el àlbum que els hi van donar (i bastant ràpid) es molt elegant i informal, la veritat es que ho tinc clar, per mi les fotos son molt importants...
us els recomano...
http://www.ekip.es
Moltes gracies guapes i ens anem informant eh!!
Petons!!
HOLA, JO JA TINC EL CATERING I LES FOTOS, EL CATERING D'EN JUVANY, JA EL VAIG MIRAR, HEM VA ENCANTAR, PERO HEM MARXAVA DE PRESSUPOST, SI VOLS MIRA SI T'AGRADA EL MEU CATERING, QUE POTSER TAMBE I TREBALLEN A LA FINCA DE VILASENDRA, ET DONO LA PAGINA WEB, JA QUE ARA NO TINC EL TELEFON A MA, www.criscatering.com