Esquena a l'aire, sostens?

bodes 10!

Re: Esquena a l'aire, sostens?

EntradaAutor: cucurutxo » dj. jul. 15, 2010 9:08 am

Marteta3, saps que passa..?? el vestit no m'arrapa lo suficient...i ja no tinc 20 anys...con lo cual...LA GRAVETAT I EL MOVIMENT NO PERDONAAAAAAAAAAAAAA!!!!

Quina situació...semblava una tonteria i el final es el que m'està portant més mal de caps...coi!...quina rabia...
cucurutxo

Entrades: 21
Membre des de: dl. juny 29, 2009 9:54 am

EntradaAutor: sipama » dc. jul. 21, 2010 2:45 pm

Guapi, continuen sense apareixer :-/ . Fa temps que no els faig servir i potser al fer el canvi de la roba de temporada han anat a parar amb la roba d'hivern, perquè no les trobo enlloc. Ho sento!
sipama
:: núvia rookie

Entrades: 103
Membre des de: dl. abr. 20, 2009 1:32 pm

EntradaAutor: Sita_yo » dc. jul. 21, 2010 2:50 pm

i la casa on t'has comprat el vestit no et dona cap solucio? potser et poden afegir com han comentat una tira al darrera a l'alçada dels sostenidors, alguna tira de pedreria, o alguna cosa original, potser queda bé!
Imatge
Sita_yo
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze

Entrades: 1957
Membre des de: dv. jul. 16, 2010 8:24 am

EntradaAutor: sipama » ds. jul. 31, 2010 3:59 pm

Al final com ho has solucionat? Així podrien agafar idees
sipama

Entrades: 103
Membre des de: dl. abr. 20, 2009 1:32 pm

EntradaAutor: cucurutxo » dl. ago. 23, 2010 8:40 am

Bones noies!

Ja soc una dona casadaaa!!!!!!!!!!!!!

Bé, us explico el que finalment vaig haver de fer amb el tema dels sostenidors...

Finalment vaig tenir que posar-me els sostens "multiposicion" lligats a la cintura, però els vaig haver de modificar, vaig rondar per totes les merceries de la ciutat fins que vaig trobar-ne un que tenia cinta-goma igual que els meus sostens i vaig fer una cinta mes llarga, per lligar a la cintura, que la que portaven els sostens originals. La "monyiga" me la feia igual...pero al apretar-me menys, donava la sensació d'anar mes comode....

Apa noies!
cucurutxo

EntradaAutor: Javi-Neny » dj. set. 02, 2010 4:33 pm

cucurutxo ha escrit:Bones noies!

Ja soc una dona casadaaa!!!!!!!!!!!!!

Bé, us explico el que finalment vaig haver de fer amb el tema dels sostenidors...

Finalment vaig tenir que posar-me els sostens "multiposicion" lligats a la cintura, però els vaig haver de modificar, vaig rondar per totes les merceries de la ciutat fins que vaig trobar-ne un que tenia cinta-goma igual que els meus sostens i vaig fer una cinta mes llarga, per lligar a la cintura, que la que portaven els sostens originals. La "monyiga" me la feia igual...pero al apretar-me menys, donava la sensació d'anar mes comode....

Apa noies!

Doncs jo m'he provat aquest sostenidor i no em fa "el apaño" perque la goma em queda per la cintura i jo porto TOTA l'esquena a l'aire. També he vist com unes copes de silicona que van eganxades als pits però no te les deixen emprovar, i clar, valen 30€ i es arriscar-se! Alguna ha fet servir o farà servir aquestes copes? Sino, faré el que tenia pensat des d'un principi, no posar-me res, el que passa es que diuen que sempre queda més maco si et poses alguna coseta que realci el bust.
Imatge
- Neny -
Javi-Neny
:: núvia experta

Entrades: 708
Membre des de: ds. juny 05, 2010 10:46 pm

EntradaAutor: llunes » dv. set. 03, 2010 1:39 pm

hola noies,

jo tinc un casament a primers d'octubre i tinc més o menys el mateix problema ja que tinc un vestit molt escotat per davant i l'esquena también bastant.
la setmana que bé tinc que anar a la botiga a probar-me'ls amb el vestit a veure que em quedo al final!!!!

javi-neny jo tinc uns d'aquest de silicona i a mi la veritat es que no em van bé. o tens uns pits molt ben possats que gairebé s'aguantin sols o portes la roba molt ajustada.
que tot i això a mi tampoc em varen anar bé.
la veritat es que jo no els aconsello gaire.
Imatge
llunes

Entrades: 189
Membre des de: dt. gen. 24, 2006 1:03 pm

EntradaAutor: cucurutxo » dv. set. 03, 2010 2:11 pm

Sincerament us aconselo a aquelles que tingeu el mateix problema que jo vaig tenir que us deixeu d'històries, perque mes coses i invents que vaig intentar jo...agafeu un sostens "multiposicion" creuats a la cintura i "makajeu-los" com pugueu, aneu a una modista o algu que en sapiga i feu-vos vosaltres mateixes els enganxes a la mida que us vagin bé.

La gran majoria, per pena nostra no els tenim massa ben posat ni massa ben colocats, per això necesitem sostens. Feu això, crec que és el millor.
cucurutxo

EntradaAutor: Javi-Neny » dv. set. 03, 2010 4:54 pm

La propera setmana tinc la 2ª prova del vestit, en principi no cal que em posi res però... no sé, a veure com em queda el vestit d'ajustadet i prenc una decisió!

Neny
Imatge
- Neny -
Javi-Neny

Entrades: 708
Membre des de: ds. juny 05, 2010 10:46 pm

EntradaAutor: Bie » dv. oct. 01, 2010 3:01 pm

Holaa em colo del 2011 :-) als Óscars, on les actrius porten aquests vestits tan especials, amb escots impossibles i esquenes a l'aire, utilitzen cinta aïllant per fixar el pit... jo al principi em vaig quedar *.O.-O* però després pensant-ho no em sembla tan mala idea! alguna cinta color carn, discreta i protegint els mugrons... a la fi i al cap és el mateix principi que les copes de silicona pero fixa més i pots modificar la forma... algún dia ho provaré! jaja
Imatge
Imatge
Bie

Entrades: 583
Membre des de: dt. ago. 24, 2010 5:12 pm

Anterior

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants