cucurutxo ha escrit:Bones noies!
Ja soc una dona casadaaa!!!!!!!!!!!!!
Bé, us explico el que finalment vaig haver de fer amb el tema dels sostenidors...
Finalment vaig tenir que posar-me els sostens "multiposicion" lligats a la cintura, però els vaig haver de modificar, vaig rondar per totes les merceries de la ciutat fins que vaig trobar-ne un que tenia cinta-goma igual que els meus sostens i vaig fer una cinta mes llarga, per lligar a la cintura, que la que portaven els sostens originals. La "monyiga" me la feia igual...pero al apretar-me menys, donava la sensació d'anar mes comode....
Apa noies!
Doncs jo m'he provat aquest sostenidor i no em fa "el apaño" perque la goma em queda per la cintura i jo porto TOTA l'esquena a l'aire. També he vist com unes copes de silicona que van eganxades als pits però no te les deixen emprovar, i clar, valen 30€ i es arriscar-se! Alguna ha fet servir o farà servir aquestes copes? Sino, faré el que tenia pensat des d'un principi, no posar-me res, el que passa es que diuen que sempre queda més maco si et poses alguna coseta que realci el bust.