MEDIAS

bodes 10!

Re: MEDIAS

EntradaAutor: Sita_yo » dl. jul. 19, 2010 8:56 pm

HO TINDRE EN COMPTE, men comprare unes per provar-ho id spres ja decidiré finalment que fare pel dia del casament, encara falta pero son coses que cal pensar, mirar...que despres el temps vola i haurem d correr
Imatge
Sita_yo
:: núvia de bronze

Entrades: 1957
Membre des de: dv. jul. 16, 2010 8:24 am

EntradaAutor: Crisxyz » dt. jul. 20, 2010 9:48 am

Pues jo, tan dir que blanques no i ahir vaig comprar unes de color nacar fins a la cuixa, no se quines em posaré si blanques o de color carn, ay ay ay que ja començo a dubtar de tot... :hmm::
Crisxyz
:: núvia experta

Entrades: 864
Membre des de: dg. juny 06, 2010 7:02 am

EntradaAutor: V30 » dt. jul. 20, 2010 10:21 am

yo me he comprado unas medias hasta el muslo de un color "trasparente" y solo da un poquito de brillo en blanco. La puntilla tambien es blanca y queda muy bien. Lo bueno es que la puntilla no es en color carne, que a mi no me gusta. Me han costado 10 euros y son de la casa Janira. Así que las otras que me compré me las llevaré por si un caso se me rompieran.
V30
:: núvia rookie

Entrades: 100
Membre des de: dg. maig 09, 2010 9:23 pm

EntradaAutor: Ilu » dt. jul. 20, 2010 12:45 pm

Que bò!! En fem una drama fins i tot de les mitges que hem de portar, JA JA JA JA!!!
i això que no es veuran ni de conya amb els vestits llargs que portem!

Crec que me les compraré color carn i fins a mitja cuixa!

No ens posem nervioses...
Quina ILUUUUUUUUUUUUU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Imatge
Ilu

Entrades: 156
Membre des de: dj. set. 10, 2009 6:32 pm

EntradaAutor: Sita_yo » dt. jul. 20, 2010 12:59 pm

jajaja es veritat...fem una muntanya de tot plegat! ho volem tenir tot tant controlat....no se els vostres futurs marits pero el meu...hi ha coses que no enten perque hi penso i m'hi capfico tant! i les mitjes com alguna diu...ni es veuen amb el vestits que portem! jeje
Imatge
Sita_yo

Entrades: 1957
Membre des de: dv. jul. 16, 2010 8:24 am

EntradaAutor: Crisxyz » dt. jul. 20, 2010 1:57 pm

Nena quina raó que tens, jejeje.

El meu m'ha arribat a dir que no miri tan el fòrum que cada dia estic igual, això així o això aixa : sgra :

Homes!!
Crisxyz

Entrades: 864
Membre des de: dg. juny 06, 2010 7:02 am

EntradaAutor: buniketa » dt. jul. 20, 2010 4:09 pm

Ilu ha escrit:Que bò!! En fem una drama fins i tot de les mitges que hem de portar, JA JA JA JA!!!
i això que no es veuran ni de conya amb els vestits llargs que portem!

Crec que me les compraré color carn i fins a mitja cuixa!

No ens posem nervioses...

Home, tant com un drama... em penso que tampoc és això. Però em sembla que és normal que ens ho plantegem, ja que hem d'anar el més còmodes possible, oi?

Per cert... això que no es veuran ni de conya... jo no ho tinc tan clar... Pensa en el moment lliga o en els típics "jocs" de reconeixement de cama o el de la parella perfecta amb les sabates...
Imatge

Imatge
buniketa
:: núvia d'argent

Entrades: 2570
Membre des de: dj. oct. 08, 2009 8:49 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: Zahara » dt. jul. 20, 2010 7:02 pm

Alguna sap que és millor si es porta lliguero si portar mitges amb silicona o sense???... és que resulta que m'han dit que si les portes amb silicona tens el risc que s'escapin jejejeje mare meva nomès faltava això!!!
Imatge
Zahara

Entrades: 113
Membre des de: dv. feb. 19, 2010 6:55 pm

EntradaAutor: buniketa » dt. jul. 20, 2010 8:09 pm

Zahara ha escrit:Alguna sap que és millor si es porta lliguero si portar mitges amb silicona o sense???... és que resulta que m'han dit que si les portes amb silicona tens el risc que s'escapin jejejeje mare meva nomès faltava això!!!

Com? No he entès gaire bé què vols dir. Bé, intentaré explicar-me...

1. si el que vols dir és que si portes les mitges de silicona sense el lliguero s'escapen, et dic que no. No si les portes ben posades (que no estigui la silicona arrugada o que s'ha empegat entre ella, no sé si m'explico) i si no t'has posat cap crema abans que les pugui fer patinar.

2. si el que vols dir és que les de silicona es poden escapar duent lliguero... a mi no m'ha passat. També es veritat que només les he dut així un cop, però no se'm van escapar. T'has d'assegurar, això sí, que les pinces del lliga-cama les agafen bé... Fins i tot et diria que en principi haurien de quedar encara més subjectes, ja que la part que no agafa el lliguero s'enganxa a la pell...
Imatge

Imatge
buniketa

EntradaAutor: Zahara » dt. jul. 20, 2010 9:06 pm

M'ha quedat claríssim!!
merci guapa per resoldre el dubte tant aviat!
Imatge
Zahara

EntradaAutor: buniketa » dc. jul. 21, 2010 12:29 am

De res! A disposar! :-)) :-)) :-))
De totes maneres, que quedi clar que parlo per la meva experiència, eh? Però suposo que en tota marca la cosa deu anar igual...
Imatge

Imatge
buniketa

EntradaAutor: Ilu » dc. jul. 21, 2010 3:20 pm

buniketa ha escrit:
Zahara ha escrit:Alguna sap que és millor si es porta lliguero si portar mitges amb silicona o sense???... és que resulta que m'han dit que si les portes amb silicona tens el risc que s'escapin jejejeje mare meva nomès faltava això!!!

Com? No he entès gaire bé què vols dir. Bé, intentaré explicar-me...

1. si el que vols dir és que si portes les mitges de silicona sense el lliguero s'escapen, et dic que no. No si les portes ben posades (que no estigui la silicona arrugada o que s'ha empegat entre ella, no sé si m'explico) i si no t'has posat cap crema abans que les pugui fer patinar.

2. si el que vols dir és que les de silicona es poden escapar duent lliguero... a mi no m'ha passat. També es veritat que només les he dut així un cop, però no se'm van escapar. T'has d'assegurar, això sí, que les pinces del lliga-cama les agafen bé... Fins i tot et diria que en principi haurien de quedar encara més subjectes, ja que la part que no agafa el lliguero s'enganxa a la pell...

ET PROCLAMO LA FORERA EXPERTA EN MITGES!!!!! *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*
Quina ILUUUUUUUUUUUUU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Imatge
Ilu

Entrades: 156
Membre des de: dj. set. 10, 2009 6:32 pm

EntradaAutor: Zahara » dc. jul. 21, 2010 7:34 pm

Molt bona aquesta!!!

doncs sí millor que buniketa per demanar consell...nenes aquesta tarda he anat a la merceria del barri i m'he comprat les mitjes, finalment m'he decidit per unes de color nàcar que gairabè semblen de color natural. *.-o-o.* *.-o-o.*
Imatge
Zahara

EntradaAutor: buniketa » dc. jul. 21, 2010 8:12 pm

>.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: *.O.-O* *.O.-O* *.O.-O* *.O.-O* *.O.-O* *.O.-O*

Moltes gràcies, moltes gràcies...

És el que té, tenir temps, estar a l'atur... no, és conya, la meva mare treballa a una botiga de roba on en vénen i ara ja sempre me les agafo allí perquè trobo que són les més còmodes, i, a més, maques! Una altra cosa serà que per al meu casament me les pugui comprar d'aquella casa, però ja ho esbrinaré...
Imatge

Imatge
buniketa

EntradaAutor: madiene » dj. jul. 22, 2010 1:00 pm

yo tambien la he comprado hasta el muslo en blanco,la tipica d novia.
madiene

Entrades: 101
Membre des de: dc. feb. 03, 2010 6:50 pm

EntradaAutor: V30 » dj. jul. 22, 2010 3:11 pm

No hacemos drama con las medias, ya que es muy importante ir agusto, sentirse bien y comoda, porque es nuestro dia!
V30

Entrades: 100
Membre des de: dg. maig 09, 2010 9:23 pm

EntradaAutor: buniketa » dj. jul. 22, 2010 8:49 pm

V30 ha escrit:No hacemos drama con las medias, ya que es muy importante ir agusto, sentirse bien y comoda, porque es nuestro dia!

lo mismo pienso yo, hay dramas de verdad y temas en los que nos interesamos para sentirnos a gusto ese día, éste es uno de los del segundo grupo... ¡de algo hay que hablar! pues al menos que acabe resultando productivamente práctico... : besito : *.O.-O*
Imatge

Imatge
buniketa

EntradaAutor: Ariadniita27 » dj. jul. 29, 2010 3:56 pm

Yo en la tienda de novias, me las regalan junto con el can can y para llevar los anillos asi que nada..jeje..a mi m gustan más tmb de color carne, xq keda más natural..
Imatge
Ariadniita27

Entrades: 148
Membre des de: dc. maig 19, 2010 9:16 am

EntradaAutor: nuriaisaac » dc. ago. 11, 2010 1:40 pm

hola, jo he tingut de problemes amb ls mitjes!!!! ne comprat 2 parells i m'apreten a la cuixa pk son de lliguero, aquestes dos me les he menjat. jo tinc una 42 44 de pantalons ni que fos gaire, pero la majoria mapreten, fins que vaig anar al corteingles i em van vendre las WORLOF o algu aixi una marca alemana que com alla son mes grassetes les fan mes grans i amb la L ne tingut prou em van mooooool mooool comodes, lunic que valen 25€, si si realment trist pero ho pagaria una altre vegada de lo comodes que son, a i son blanques transparents.
4-09-2010 un gran dia!!
nuriaisaac

Entrades: 106
Membre des de: dc. jul. 07, 2010 8:59 am

EntradaAutor: Javi-Neny » dj. ago. 12, 2010 3:41 pm

Hola!

A mí me regalan las medias blancas y el liguero en la tienda donde he comprado el vestido de novia pero de todas formas me compraré unas en color carne porque las veo más naturales/elegantes.

Besitos. Neny.
Imatge
- Neny -
Javi-Neny

Entrades: 708
Membre des de: ds. juny 05, 2010 10:46 pm

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants