Cómo colocar a los padres en la mesa presidencial¿¿??

bodes 10!

Re: Cómo colocar a los padres en la mesa presidencial¿¿??

EntradaAutor: cadui » dc. juny 30, 2010 7:59 pm

doncs nosaltres estem fets un lio... a nosaltres no ens acabava d'agradar això de la taula presidencial perquè pensem que nosaltres parem poc a la taula i els pares es passen llargues estones sols i amb cara d'avorrits... i l'altre dia ma mare em va dir el mateix i em va demanar si els podríem fer seure amb els nostres tiets. Per nosaltres cap problema, volem que estiguin a gust però el dubte ara està en si assentem als pares amb els seus germans, nosaltres què fem? una taula per nosaltres dos sols o bé ens assentem amb els cosins o els amics?? què en penseu??!!! com veieu ens saltem del tot el protocol jajaja!
Imatge
Imatge
cadui
:: meganúvia

Entrades: 7975
Membre des de: dl. ago. 31, 2009 7:03 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: fiona84 » dc. juny 30, 2010 8:48 pm

Nosaltres també pasem del protocolo, jo tinc clarisim que vull al meu pare al meu costat!!!
fiona84
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada

Entrades: 212
Membre des de: dg. maig 09, 2010 12:04 pm

EntradaAutor: buniketa » dc. juny 30, 2010 10:21 pm

cadui ha escrit:doncs nosaltres estem fets un lio... a nosaltres no ens acabava d'agradar això de la taula presidencial perquè pensem que nosaltres parem poc a la taula i els pares es passen llargues estones sols i amb cara d'avorrits... i l'altre dia ma mare em va dir el mateix i em va demanar si els podríem fer seure amb els nostres tiets. Per nosaltres cap problema, volem que estiguin a gust però el dubte ara està en si assentem als pares amb els seus germans, nosaltres què fem? una taula per nosaltres dos sols o bé ens assentem amb els cosins o els amics?? què en penseu??!!! com veieu ens saltem del tot el protocol jajaja!

Carol... doncs una boda a la italiana! jejejeje Es veu que a Itàlia els nuvis estan en una taula sols; el que passa és que la seva taula acostuma a estar en una tarima, més alts que la resta dels convidats.
Imatge

Imatge
buniketa
:: núvia d'argent

Entrades: 2570
Membre des de: dj. oct. 08, 2009 8:49 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: cadui » dj. jul. 01, 2010 3:43 pm

ah si??!!! no ho sabia! però em sembla que nosaltres prescindiríem de la tarima jajajaja sinó al meu nen li dóna algo!!
Imatge
Imatge
cadui

EntradaAutor: buniketa » dj. jul. 01, 2010 3:46 pm

cadui ha escrit:ah si??!!! no ho sabia! però em sembla que nosaltres prescindiríem de la tarima jajajaja sinó al meu nen li dóna algo!!

jejejejeje... però la tarima és com un esglaó, eh? no és gaire alta, només perquè quedin una mica més alts que els convidats, i així els convidats els veuen a ells, però el més important... els nuvis no perden detall del que fan els convidats, jejejejeje!
Imatge

Imatge
buniketa

EntradaAutor: cadui » dj. jul. 01, 2010 6:16 pm

tot i així jajaja!! es que és bastant tímid el meu nen i fins i tot li fa pal el primer ball perquè diu que tothom ens mirarà i jo li contesto: "carinyo ens miraran mooooolt tot el dia, no només el moment de ball" jajajaja! així que millor sense tarima :-)ok:
Imatge
Imatge
cadui

EntradaAutor: kevoly » dg. jul. 18, 2010 4:26 pm

jajaja pobret!
nosaltres seurem cadascú al costat dels seus respectius pares
Imatge
kevoly
:: núvia rookie

Entrades: 79
Membre des de: dt. gen. 05, 2010 12:24 pm

EntradaAutor: Montseta28 » dg. jul. 18, 2010 6:02 pm

jo crec q nosaltres seurem cadascú al costat dels seus pares!!!!jo vull tenir a la meva mare i pare al costat!!!crec que s' ha de fer el que cadascú consideri més còmode, per això jo em sentiré més a gust tenint a ma mare al costat que no pas a la sogra...
Imatge
Montseta28

Entrades: 168
Membre des de: dc. feb. 03, 2010 9:05 pm

EntradaAutor: sipama » dl. jul. 19, 2010 9:35 pm

Como habéis comentado antes se cruzaban, pero ahora se colocan en cada boda de diferente forma, además en ocasiones si hay padres separados hay mucha duda en como colocarlos. En lagunas bodas he visto que incluso colocan a los padrinos y los padres los ponen en otras mesas con sus hermanos. Yo no seguiría ningún "protocolo" los colocaría como nosotros mismos pensaramos que todos estariamos más cómodos.
sipama

Entrades: 103
Membre des de: dl. abr. 20, 2009 1:32 pm

EntradaAutor: Crisxyz » dl. jul. 19, 2010 9:48 pm

Uff, jo prefereixo mil vegades tenir a la meva mare al costat i al costat d'ell la seva...

No tinc mala relació amb la sogra però aquell dia millor tenir la mama al costadet, jeje.
Crisxyz
:: núvia experta

Entrades: 864
Membre des de: dg. juny 06, 2010 7:02 am

EntradaAutor: Sita_yo » dt. jul. 20, 2010 1:30 pm

jo també posare als meus pares al meu costat, i al costat d'ell els seus pares. Una amiga meva el que va fer en el seu casament es que va posar als testics, ja que els pares staven separats i tal. i a la fi i a la cap amb qui t'ho passes millor son amics...així que no ho van dubtar ni un moment. es na altra opcio
Imatge
Sita_yo
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze

Entrades: 1957
Membre des de: dv. jul. 16, 2010 8:24 am

EntradaAutor: Karola » dv. jul. 23, 2010 6:10 pm

yo creo que nosotros nos pondremos cada uno con sus padres, como bien decías la mayoría, mejor tener al lado a nuestros papis!!! jejeje!!
Karola

Entrades: 103
Membre des de: dg. set. 13, 2009 12:06 pm

EntradaAutor: *Sandri* » dv. set. 03, 2010 10:20 am

Nosaltres a la taula presidencial seurem els dos, els meus pares al meu costat i al seu costat la seva mare, pero el problema es que la seva mare vol que al costat d'ella segui el seu germa (tiet del novi) pero a mi no em sembla be...tampoc no queda tan malament que segui ella sola al costat del novi, no? haviem pensat en fer la taula presidencial rodona com les demes, aixi no es notara tant que hi falta una persona...que penseu???
Imatge
Imatge
*Sandri*

Entrades: 555
Membre des de: dj. ago. 12, 2010 9:31 am

EntradaAutor: danka » dv. set. 03, 2010 10:49 am

Doncs jo no se que fer, pq els pares de la meva parella estan divorciats i cadau ara te una altre parella i no es poden veure.
Tinc clar que a la taula presidecial els meus pares estaran al meu costat, pero no se com col·locar als seus pares amb les respectives parelles.... una haura d'anar al costat dels meus pares, pero quina? quedara be? bufff quin problema...
danka

Entrades: 118
Membre des de: dg. des. 27, 2009 11:45 pm

EntradaAutor: esteruchy » dv. set. 03, 2010 11:33 am

nosaltres posarem...

al meu avi (és l'unic que em queda i em fa moltissima ilusió... pero depen de si ell vol, sino anirà a la taula dels meus tiets) - a la meva mare - el meu pare - jo - ell - la mare d'ell - el germà d'ell o el nebot d'ell (aquesta part ens l'hem de pensar, ma sogra es vidua i trobarà a faltar moltissim al seu marit, no la volem deixar sola el rato que ens aixequem nosaltres)
Imatge
Imatge
esteruchy
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1298
Membre des de: dg. març 14, 2010 10:58 pm

EntradaAutor: buniketa » dv. set. 03, 2010 12:20 pm

*Sandri* ha escrit:Nosaltres a la taula presidencial seurem els dos, els meus pares al meu costat i al seu costat la seva mare, pero el problema es que la seva mare vol que al costat d'ella segui el seu germa (tiet del novi) pero a mi no em sembla be...tampoc no queda tan malament que segui ella sola al costat del novi, no? haviem pensat en fer la taula presidencial rodona com les demes, aixi no es notara tant que hi falta una persona...que penseu???

Jo crec que no és tant per si queda bé o malament, és més perquè deu ser un dia molt especial per a ella i trobarà moltíssim a faltar el seu marit, el pare del seu fill, i segurament vol que hi sigui el seu germà perquè així no se sentirà tan sola. Pensa que forçosament hi haurà moments que vosaltres no sereu a la taula i aquest és un dia ple d'emocions.

Personalment no crec que hi hagi cap mal que l'oncle del nuvi segui a la taula presidencial en substitució del seu pare acompanyant la seva germana. I, d'altra banda, des del punt de vista estètic, tot i que com he dit no és el més important, sí que es veu "coixa".
Imatge

Imatge
buniketa

EntradaAutor: Crisxyz » dv. set. 03, 2010 1:12 pm

Mireu noies jo a la taula presidencial hi tindré del meu costat la mare, la germana, la yaya (la mare del meu pare), el nen de ma germana i la parella de ma germana que serà el meu padrí i el meu novio tindrà al seu costat sa mare, la parella de sa mare.

La taula es rodona, potser una taula de nou no es massa normal però cap dels dos tenim els pares vius i no volia deixar a la meva germana separada perquè ha tingut i te molta implicació en la meva boda, m'ha ajudat molt i en complicitat amb el nuvi preparen moltes sorpreses.

Per tot això he cregut que el millor era fer així la taula presidencial :-)ok:
Crisxyz

Entrades: 864
Membre des de: dg. juny 06, 2010 7:02 am

EntradaAutor: danka » ds. set. 04, 2010 6:31 pm

Nosaltres serem 8 a la taula presidencial pero no pot ser rodona, pq els seus pares estan separats i amb noves parelles i no es poden ni veure!!! aixi que taula rodona no jejee
danka

Entrades: 118
Membre des de: dg. des. 27, 2009 11:45 pm

EntradaAutor: Javi-Neny » ds. set. 04, 2010 11:05 pm

Karola ha escrit:yo creo que nosotros nos pondremos cada uno con sus padres, como bien decías la mayoría, mejor tener al lado a nuestros papis!!! jejeje!!

Opino lo mismo, jeje!
Neny
Imatge
- Neny -
Javi-Neny

Entrades: 708
Membre des de: ds. juny 05, 2010 10:46 pm

EntradaAutor: Javi-Neny » ds. set. 04, 2010 11:09 pm

danka ha escrit:Doncs jo no se que fer, pq els pares de la meva parella estan divorciats i cadau ara te una altre parella i no es poden veure.
Tinc clar que a la taula presidecial els meus pares estaran al meu costat, pero no se com col·locar als seus pares amb les respectives parelles.... una haura d'anar al costat dels meus pares, pero quina? quedara be? bufff quin problema...

Nosaltres fa poc vam estar en un casament i els pares de la núvia estan divorciats. Solució? No convidar a les respectives parelles perque no hi havia cap tipus de relació amb els nuvis i tots contents! Els pares van seure junts a la mesa presidencial, es parlaven però hi havia tensió.
Imatge
- Neny -
Javi-Neny

Entrades: 708
Membre des de: ds. juny 05, 2010 10:46 pm

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants