NUVIES "ROSA CLARA" 2010

bodes 10!

Re: NUVIES "ROSA CLARA" 2010

EntradaAutor: roser82 » dt. set. 07, 2010 11:07 am

nenas!!! jo ja començo a estar nerviosa :-///: :-///: dijous vam tenir el primer dia de curset prematrimonial, ahir el segon i encara hem d'anar avui i dema!!! els 2 dies q hem anat han estat bastan be... ens han parlat de la convivencia i ahir de sexualitat!! aviam avui que... mirisugar tu ja els has fet?? nosaltres els voliem fer a sant boi pero no hi havia mes nuvis q nosaltres :-/ :-/ i ens han enviat a sant joan despi...
i la despe de soltera... jo también la faig el 2 d'octubre!!! encara ens trobarem!!! lo q no tinc ni idea ni on anirem ni q farem ni res de res... ho porten amb un secretismo q no sels hi escapa res!!! i mira q pregunto ajjajajajja
llavors a la lluna de mel vosaltres marxeu el dia 1 i torneu el 13, nosaltres tornem el 5 de novembre >.-<: teniu molt bona ruta, oi? aixo de poder anar de barcelona a nova york directes es una triomfada!!! a las vegas fareu l'excursio del gran cañon?? heu mirat algo d'espectacles?? o ho mirareu un cop arribeu alla?? la veritat es q jo tinc el tema viatge una mica abandonat i aixo no pot ser!! es q la boda m'absorveix tot el temps :hmm::
i referent al vestit... no mhe comprat ni jaqueteta ni res... la gent mho pregunta i quan els hi dic q anire amb tirants i prou s'escandalitzan una mica jajajjaja pero es q jo soc molt calurosa i l'any passat vaig anar a una boda el 31 d'octubre i vaig passar una calor!! portava jaqueteta pero nomes me la vaig posar per l'esglesia i despres ja me la vaig treure... i mirisugar el teu vestit dona calor?? el meu si!!! a una mala si m'agafa fred la noia de la botiga mha dit q em posi la mantilla com a xal... quedara be???
i tema pentinat... m'imagino una mica el pentinat amb tirabuzones q than fet... a mi em passa el mateix pq también tinc cara de molt nena i aquest tipus de pentinat no m'acaba de fer el pes pel tipus de cara q tinc... ho trobo molt be q et torni a fer una altra prova i fins q no trobis el pentinat q va amb tu no desisteixis!!! jo al final he anat per lo facil... un moño alt i ale... a mi sem bufa molt el cabell amb res d'humitat q hi hagi i prefereixo portarho tot recollit enrere i aixi m'oblido del cabell >.-<:
aiii i al final q faras amb el maquillatge??
Imatge
roser82
:: núvia rookie

Entrades: 155
Membre des de: dg. juny 28, 2009 12:12 pm

EntradaAutor: mirisugar » dc. set. 08, 2010 10:19 pm

Doncs roser et contesto per parts... Sobre el viatge, si, es una triunfada anar directes a ny i ny-las vegas... ens van proposar una altra convinació que surtia mes barata pero haviem d'agafar 3 vols més... i la tornada eren 4 vols... i vam dir ke ni hablar... L'excursio del Gran Canyon per supostissim ke la fem, ja la tenim encarregada.. i a riviera maya les agafarem alla mateix, desde aki no es pot.D'espectacles anirem a veure algun, pero encara no hem decidit kin... a més,son super cars... pero es lo ke hay!!
Respecte al curset, el vam fer a finals de març, vam anar per feina,jeje. Ens van fer anar 2 caps de setmana dissabte i diumenge de 21 a 22,30h... i dins del ke ens pensavem, ens ho vam passar bé i tot,era una mica pal anar-hi pero com erem tantes parelles, haviem de comentar preguntes sobre els temes que tu has dit, familia, amor, sexe, Deu.... va ser interessant,jajaj.
Jo la jaqueta si tinc calor tinc clar que va fora!! I el vel com em molesti per fer les fotos de nuvis mel treure pesi a ma mare el ke li pesi...
Avui estic d'un bajon impressionant... ma mare ultimament no em recolza com al principi, només es preocupa de lo seu... i quan li demano opinió, o em diu "fes el ke vulguis" o no li agrada... Avui mateix mhe fet la prova de makillatge a la pelu i el semi recollit amb el cabell mes llis, i mha agradat. Pero arribo a casa ma mare i el primer que em diu, ufff, no magrada gens com than maquillat,pero geeens, sembla que thagin pegat un cop de puny als ulls... massa foscos... i tal i kual... despres he anat a classe i una companya mha dit "ui ke guapa estàs, ke t'has fet? m'encanta!" i de cami a classe mhe trobat a una noia i mha dit ke li agradava molt... a mi magradava... pero clar, ja mha deixat xafada,saps... Al final he decidit que em maquillaré jo. Mho faig igual que com mho han fet avui o millor, és més, li he portat el meu maquillatge a la noia i ha utilitzat la majoria de coses meves... Doncs bueno, ma mare no sé per què pero està com seca,i kuan em truca és per dir-me algo seu, algo del seu vestit (sel fa fer a mida a Tot-hom, es deixara un paston...) o coses d'ella...
I per altra banda, mestan fallant gent... i em fa ràbia...
I també estic disgustada amb el meu germa gran, perque no s'ha mogut per fer res de la despedida del javi, tot ho esta fent el meu germa petit, i amb la meva ajuda... es molt trist... en fi...
Imatge
Imatge
mirisugar

Entrades: 70
Membre des de: ds. gen. 16, 2010 12:53 am

EntradaAutor: roser82 » dv. set. 10, 2010 11:07 am

mirisugar no et desanimis!!! la gent falla i jo tampoc ho entenc!!! al principi agafava unes enrabiades q no vegis!! sobretot quan donava la invitacio i hi ha gent q no li dona la gana d'anar... quan jo soc de las tipiques q vaig a tots els llocs q em conviden!!! i em va fer molta rabia q hi hagi gent q em digui q no... pero ben pensat no penso estar trista per aquesta gent i em concentro en estar ben contenta per tota la gent q ve ::love::
i lo de la teva mare... potser esta una mica nerviosa o estressada per tot lo de la boda... ho has parlat amb ella???
i la despedida del javi ja la tenen organitzada?? potser va molt liat el teu germa gran... a mi amb la despe el divendres passat em vaig enfadar moltissim pq de la familia del meu novio no ve ningu!!! vaig convidar a la seva cunyada, la germana de la cunyada i a les seves 2 cosines... i mhan dit q no ve ninguna!!! despres mhe pogut enterar q no venen pq la idea principal es anar a domir fora... pero bueno q tampoc ho acabo d'entendre q no vinguin... i a sobre jo si q vaig anar a la despe de la cuñada... i ara no ve a la meva...
pero bueno no deixarem q ens posin tristes!!! no??? *.-o-o.* *.-o-o.* q ens casem un cop a la vida (o aixo esperem jajajajja) i hem d'estar contentissimes i q vulgui participar en l'alegria guay i q no pues q el bombin :-eh_::
i ara canviant de tema... a tu et va agradar el maquillatge q et van fer??? o t'agrada mes el teu??? i al final el pentinat te l'han encertat??? jo tinc molta por a despentinarme en el moment q em tregui la mantilla... tinc el cabell tan fi...
saps q ja començo a estar una mica nerviosaaaaaaaa jajajjajaja
Imatge
roser82

EntradaAutor: mirisugar » dl. set. 13, 2010 1:43 pm

Hola guapa! Doncs bueno, torno a començar de 0... demà en principi aniré a la perrukera ke pentinarà a ma mare, per veure si ella em pot pentinar també a mi, a veure si és factible... i no me'n vaig d'alla sense tindre pentinat triat. I les noies de Bobbi Brown m'han ofert fer-me una segona prova per definir el maquillatge tal com a mi m'agrada, així ke bueno, a veure ke tal al final...
Avui he anat amb la meva germana i la meva mare a comprar el vestit per la meva germana, i la veritat és ke s'ha comprat un preciós, super elegant(mha fet una mica d'enveja sana..jeje) A mi em keden 2 setmanes per la segona prova del vestit i estic super nerviosa... és ke vull estar guapíssima,la més guapa,vaja... com totes clar! Però soc tonta i tinc complexes, i bueno, tothom en té però mira, no puc evitar pensar-hi, per això estic aprimant.. no es ke estigui grossa, vull dir ke faig 1,57 i peso 53,3kg, pero no soc de complexió prima, però bueno, no es pot ser perfecte!
Avui també m'ha treucat la de la agència de viatges i mha dit ke ja te tot encarregat i ke avui anava a agafar ja els bitllets. Kè bé! Una cosa menys!! També tinc les flors de l'ermita encarregades, vaig anar-hi l'altre dia amb la nuvia ke es casa després nostre, i així compartim els gastos, i mira, va estar bé perquè vam compartir nervis i impressions sobre moltes coses.Fins i tot potser coincidim al viatge,jeje.
En fi, ja et keda 1 meset!!! I a mi 1 meset i mig!!! Bfffff... això s'acosta... I la gent de moment no dona senyals de vida... i tampoc hem rebut casi bé cap ingrés, només dels avis i d'algun amic... espero ke la gent no s'esperi a la última setmana,pff.... en fi, passarem nervis fins a l'ultim moment!!
El tema despedida del Javi la porten millor, el meu cunyat va ajudar al meu germa petit i ho han avançat una mica..
L'altre dia vaig poder xerrar una mica amb una amiga ke es va casar al juliol, i la veritat es ke em vaig kedar molt millor, la gent en ocasions així es kuan et demostra si son coneguts o son AMICS de veritat...i els bons amics escassejen... però bueno, totes estàn super contentes i emocionades i em diuen ke la despedida serà super maca, tinc moltes ganes,la veritat.
Tu com portes tots els preparatius? Ja ho teniu tot o kè? Ke vas fer amb els detallets al final? i fareu algo de sorpresa?
Imatge
Imatge
mirisugar

EntradaAutor: roser82 » dv. set. 24, 2010 10:02 am

hola wpaaa!!! quants dies sense poder escriure per aqui!!! porto unes setmanes de locura total amb els preparatius bufffffff
com et va anar la prova de pentinat??? i a bobby browm q tal??
jo aquest dimecres vaig tenir la segona prova del vestit... pero saps q em va passar... em provo les sabates, que eren de rosa clarà también, i el peu dret m'anava gran!!! sem queia :--( pots contar com em vaig posar en aquell moment... i es q semblava q havien deixat les meves sabates a la gent pq se les proves... tot i q les noies de la botiga diuen q es impossible... pero es veien atrotinades i gens noves... i lo mes fort es q no tenien cap sabata mes en el 37!!! al final es va solucionar i vaig pujar a rosa clarà de diagonal i em vaig agafar unes altres sabates... menys mal pq jo ja estava dels nervis pero he de dir q les sabates q mhe agafat ara m'agraden mes q les q tenia jejejejejeje
els detallets ja els tenim demanats i estem esperant a q arribin per embolicarlos... ara estem pensant en q regalar als pares i germans... tu els hi faras algo especial?? es q fer el tipic ram de flors a les mares no m'acaba d'agradar la idea... pero tampoc se q fer...
dimecres vam anar al restaurant i ja ho tenim tot lligat, taules fetes i extres triats...
aiiii es q em queden 3 setmanes!!!! estic nerviosissimaaaaaa!!! i tu com ho portes??? us falten gaires coses???
Imatge
roser82

EntradaAutor: mirisugar » dv. set. 24, 2010 11:35 am

Ostres roser, kin sustooo amb lo de les sabates!!! Jo pateixo tant amb el vestit.... bfff... sobretot amb la jaketeta, ke m'anava enorme i me la han d'arreglar, i fins a mitjans d'octubre no me la veure com m'ha de kedar... i bff, tot es nervis constants... Akest dimarts vaig a la segona prova del vestit, a veure ke tal.. només faig ke mirar les fotos ke em va fer ma mare a la primera prova, i mirar tot detall... pero clar, tampoc puc fer molt de cas perke entre la llum, ke m'anava una mica gran, i tot en general, doncs no deu de ser igual ke kuan ja està tot a la teva mida.. A veure com va dimarts.. mhe aprimat 2 kilets aixi ke em tornara una miketa holgat,pero em van dir ke per això son les proves.
La prova de pentinat PER FI GENIAL.Ara m'arrepenteixo tant d'haver fet 2 proves a l'altra perrukeria... mhe gastat els calers per despres acabar fent-mho amb la perrukera de ma mare... si es ke de vegades tenen rao les mares.. (no sempre eh..jejej) I la prova amb Bobbi Brown també super bé al final, kin pes em vaig treure de sobre,nena...
Ara ens ve el comiat de soltera el dia 2, oi ke tu també el tenies el 2?? Ostres estaria super guai coincidir,jeje, aixi ens coneixeriem!
Bueno kuan tornem dels viatges ens hem d'ensenyar fotos de tot,eh!! Tu on fas el convit?? Jo a Vilanova del Valles, a El Paratge. Tinc tantes ganes de ke arribi el dia.... Tu kin dia tornes del viatge??
Ai i ja tens el tema del ram de nuvia o ke?? Jo vaig anarhi l'altre dia, i ja tinc les flors decidides, serà senzill, però molt elegant.
Kuants sou al final al casament? Nosaltres som 80 adults i 5 pekes, pokets pero casi millor..
Imatge
Imatge
mirisugar

EntradaAutor: roser82 » dl. set. 27, 2010 10:28 am

wpaaaaaa q aquest dissabte tenim la despeeeeeee!!! estas nerviosa?? jo una mica jejeje, mhan dit q he d'anar amb bambes i roba d'sport i q em vindran a buscar a casa despres de la siesta... on anirem??? ojala anessim al mateix lloc!!! m'encantaria coneixet!!! i es q a sobre serem veines!! q fort, no???
nosaltres tornem del viatge el dia 4 de novembre, i vosaltres??? a la vostra tornada ens ensenyem totes les fotos!!! em sembla genial!!!!
et pots creure q nosaltres también ens casem a vilanova del valles!!! jajajajjaja, quantes coincidencies q tenim... les 2 vivim a viladecans, vestit rosa clara, lluna de mel a las vegas, la despe el 2 d'octubre, el restaurant a vilanova del valles... nosaltres ho fem al mas de sant llei =0-0-) voliem ferho al paratge pero ens van dir q si erem mes de 120 persones q potser sens quedava una mica petit :-( i ens van recomanar el mas de sant llei... en total som uns 170 convidats, som molta familia i els meus pares tenen bastants compromisos pel tema de la feina... no se si podre estar per tothom i aixo em preocupa una mica... 80 es molt bon numero :-)ok: :-)ok:
aiiii m'alegro un munt q ja tinguis pentinat!!! al final q et faras??? jo el porto tot recollit pq a mi sem bufa molt el cabell :--(
i les maquilladores de bobby brown on tho fan?? a casa teva?? o has d'anar al corte ingles? o algun altre lloc???
a quina hora us caseu???
muaaaaaaaaa!!!!!
Imatge
roser82

EntradaAutor: mirisugar » dl. set. 27, 2010 12:33 pm

uaaaaaaaala!! Kina coincidència!!!! Nosaltres vam anar a mirar el Mas de St. LLeí també!!! PEro al contrari que vosaltres el veiem massa gran pels que erem,jajaja. Nosaltres ens casem a l'ermita de Sta. Quiteria, vosaltres ho feu civil o per l'esglesia?
Doncs el pentinat es un semi-recollit,que fa com cascada però es veu la melena, i mel ondulara una mica per donarli forma,perque el tinc tan llis que sino no pot enganxar-me res, perque es rellisca tot. Bobbi Brown em ve a casa, primer em fara a mi i despres a la meva mare.
Nenaa que demà tinc la segona provaaaaa, kins nerviiiiis!!! Ja t'explicaré, a veure si està tot bé, ai si us plau....
Nosaltres marxem el dia 1 cap a les Vegas i estem alla fins el dia 6, no coincidim alla cap dia? Nosaltres del viatge tornem el diumenge 14, el 15 estaré feta pols pero segur que em tiro tot el dia mirant fotosss!!! Els hi he dit a les meves amigues que facin mooooltes fotos, i que me les passin mentre estem de viatge a una conta de GMAIL que he obert nomes perque em passin fotos,jaja. Aixi quan tornem podrem veureles.

Ostres a mi em pinten taaan bé la despedida que tinc unes ganes de ke arribi!!! Uffff!!! De moment no mhan dit a quina hora em vindran a buscar... pero si averiguo alguna cosa ja t'explikaré.. Crec que acabarem sortint al Shoko,pero no se ni on soparem ni tot el que mhan organitzat.... Jo els hi he fet a totes les noies que venen unes minilligues perque se les posin com a pulsera i les portin el dia del casament. Mira, un detallet per tot el que sho han currat. T'adjunto les fotos perque les vegis, vaig comprar el material i durant 3 nits vaig estar cosint,jeje. En vaig fer 12!!

Jo també tinc ganes de coneixet i descobrir amb ki tinc tantes coincidencies!! jeje. Petonetsssss
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge
Imatge
mirisugar

EntradaAutor: roser82 » dj. set. 30, 2010 5:46 pm

q mones les minilligues!!!! ::love:: ::love:: es un detallazo, segur q els hi encanta!!!
ens queda poquissim per la despe eh... ja than dit com thas de vestir??? a mi mhan dit q he d'anar amb tirants i pantalons curts... perdona??? em congelare de fred!!!! on anirem?? em tenen en ascuas!!!!
i la prova del vestit com va anar???? quan has de tornar???
nosaltres a las vegas estarem del 21 al 23 d'octubre... no coincidirem joooo, pero a la tornada hem de quedar!!!!
muaaaaaaaaaaaaa
Imatge
roser82

EntradaAutor: mirisugar » dj. set. 30, 2010 10:00 pm

Doncs si, ja mhan dit que dissabte a les 17,45h he d'estar per la zona de Pl. Molina, a un carrer de per alla... i crec que ho han fet per despistar-me... i m'han dit ke portés roba comoda, uns leggins i bambes, i ke vagi ben dinada!! A veure si em faran fer un maraton,tu!! Els leggins crec ke serà per disfressar-me d'alguna cosa... aii.... I despres mhan dit ke porti algo per arreglar-me...( pel sopar i festa suposo) Dilluns ja m'estàs explicant,eh!!!! Jo escriuré sense falta! jejeje

Doncs la prova genial, a la meva germana li va encantar, sobretot amb la jaqueteta, es ke li dona una elegancia al vestit... com mhe aprimat em van haver d'agafar una mica dels costats, per la cintura, una mica més el baix, i la jaqueta a la mida, que ara ja m'encanta... Vam practicar el vals i tot amb ma mare, per veure si em trepitjaria el Javi,jeje, i ké maco ke keda kuan et mous, semblava com una princeseta de Disney,jejej. Tinc ganes d'ensenyar ja el vestit!!!! Ara he de tornar el dia 14. I el 16 et cases!!! Ai kina ilu!! Ja ho tens tot lligat?? Jo ahir em vaig haver de fer una llista, perquè son tantes coses ke em fa por que sem passi algo!!!
Bueno ja ens anirem explicant!!!

Molts petonets i si no tornem a parlar, passatho suuuuuuuuuuper bé!!!!!!!! Jo me'n recordaré de tu!!!

Un petonas!!!
Imatge
Imatge
mirisugar

EntradaAutor: roser82 » dg. oct. 03, 2010 9:08 pm

mirisugar!!!!!!!!! ja hem fet la despeeeeee!!!! com ha anat??? q vau fer??? on vau anar???
t'explico la meva... el dissabte a les 12 havia de baixar "un moment" a l'estacio de sants per despedir a una amiga q marxava a valencia a una boda pero volia q em passes per l'estacio per veurem el dia de la despe... he de dir q jo estava super trista pq la meva amiga no podia venir... total q em vesteixo tota de negre (piratas de xandal negra i samarreta negra) i em baixa el carlos a sants... despres es suposava q anava a dinar amb una amiga per sants i per aixo em va dir q anes ja vestida per si no ens donava temps de tornar a casa... jo aqui vaig sospitar pero estava taaaaaaaaaan nerviosa q no menterava de res!!! al lio... arribo a sants i vec a 8 abejas mayas revoloteando pel carrer!!! jajajaja eren les meves amigues ja disfrassades i amb les maletes!!!! em baixo del cotxe i vinga a plorar de l'emocio jajajajaja, es q no sabia ni q venia pq portaven setmanes dientme q si tal no pot, l'altre tampoc... al final tot mentida!! fins i tot la q deia q anava a una boda a valencia también estava alla preparada per la despe!!! quina ilu em va fer... i bueno em posen la disfressa de la abeja maya... i m'ensenyen una nevera plena de cerveses i em diuen q les he de vendre per poder pagarme el billet de tren!!! perdonaaaaaaaaa?? on anem??? jo no he portat roba!!!
mirisugar potser m'estic enrollant massa, no??? continuo???
ahhh dissabte jo también em vaig enrecordar moltissim de tu!!! m'hagues encantat trucarte per saber q t'estaven fent!!!! els hi vaig explicar i tot a les meves amigues q tu también estaves de despe!!
Imatge
roser82

EntradaAutor: mirisugar » dg. oct. 03, 2010 9:29 pm

jajaja, ke guaiiiiii!!!!! Siiiiiiiii, explika explikaaaaa, ke estava desitjant ke mho explikessis tot!!!!
T'explico la meva i kuan contestis m'acabes d'explikar la teva ke mhas deixat amb la intriga!!!!
Doncs jo a les 17,45h havia d'estar al C/Sant Elies, ke està per Pl.Molina. Vaig arribar i no hi havia ningu..., i allò era una esglesia!!! Total ke arriben totes vestides de blanc i carregades,jajaja. Em tapen els ulls i apa, de la ma de les amigues em comencen a donar voltes per alla.. em fan ensumar una cosa ke feia olor a xocolata,jajaj, i era Bailys,jaja,i apa,chupito al canto!! Total ke em fan pujar unes escales tocant parets,jo cagadeta de por,jeje,i em seuen a un silló... i dos veus de tios em comencen a parlar i a dir-me.. eres miiiiiaaaaa.... i a tocarme, i despres a donarme voltes... bueno al final em deixen treurem el mocador i em trobo a dalt dun escenari d'un teatre!! jajajaj,kina vergonya!!! Total, l'activitat era RISOTERAPIA!!!! Buaaaaahhhh, com vam riure!!!!! Vam estar 3hores i pico alla, ens van fer fer unes coses ke vam sortir d'alla suant, amb mal de cap de tan riure, pero sense vergonyes!!! jajaj. Total, a la cantonada del carrer ens esperava... una limousine blanca!!!!! Oleeeeeeeee!!!! Ens van donar una volta d'una horeta per Barcelona, vam passar per Pg.Gracia, Pl. Catalunya, kè guai!!! Entre tot això vam fer una parada per sortir i fernos fotos, i van aprofitar per vestirme de hawaiana!!!!! Em van plantar dos cassoles com cocos amb flors de sostens, i una faldilla de flecos fins el terra, i tots els complements,jaajaj. Cada cop ke paravem a un semafor em feien sortir pel sostre a lo Pretty Woman, ensenyant els pits, es a dir els cocos!!jajaja, la gent saludant, fent fotos,un tio es va apropar i em va donar un peto!! Va estar guai. I ja despres ens van deixar al restaurant per sopar. El sopar super bo. Els hi vaig donar les minilligues i els hi van encantar, i els hi vaig escriure un poema molt maco on parlava de cada una de les noies del comiat, de com ens vam coneixer, i bueno donant-lis les gràcies per estar al meu costat i bla bla bla, pero es van emocionar!! Em van fer un joc de preguntes que havia respos previament el Javi a un email,preguntes sobre ell,sobre mi i sobre els dos, i si encertava em donaven una chuche. Les chuches formaven un caminet en forma de cor,i al final del cor estava la foto de l'ermita on ens casem,molt chulo!!!! I em van regalar un massatge a escollir. Mooooooooooooolt guai!!!!
I despres van anar amb els nois, que ens esperaven a la vila olimpica i vam sortir de festa junts a Sottavento,va estar molt bé. El Javi anava super contentillo,jajaj!
Bueno a grandes rasgos això va ser el meu comiat, van passar moltes més coses pero per ke et facis una idea...Espero no haverte avorrit!!!! Ara et toca a tu!!!!
Kuan tornis de viatge kedem fijo,eh!!!
Muaaaaas guapi
Imatge
Imatge
mirisugar

EntradaAutor: roser82 » dt. oct. 05, 2010 10:41 am

d'avorrirme no mhas avorrit genssssssss, si estava desitjant q mho expliquessis jajajajja :-)ok: :-)ok: lo de la risoterapia q xulu!!!!! era per vosaltres soles o hi havia mes gent?? quina vergonya a dalt de l'escenari, no? jajajajja i amb els ullts tapats i sentint veus d'homes... sera el boy?? jajajjajaja
nena pues quina despe mes xula q et van montar!!!! et vas emocinar?? jo moooolt!!!
continuo amb la meva... ara no se on mhavia quedat... bueno em van disfressar de abeja reina... amb un ventilador dintre de la disfressa pq s'infles jajajaj, anava xocant a tot arreu i amb tothom jijijii, llavors em vaig posar a vendre cervesses a l'estacio de sants per poder comprarme el meu billet de tren... no em van tenir gaire estona pq el tren sortia a las 13:06 direccio... sorpresaaaaaaaaa!!!! ens muntem al tren i ens posem al ultim vago i alla ballant, cantant... ens vam posar musica... fins q ens van cridar l'atencio... menys mal q ja era la nostra parada! ens baixem i em donen un mapa amb un punt rosa marcat q es on lhas he de portar... jo soc nefasta pels mapes : sgra : menys mal q va agafar les riendes una de les amigues i ens va guiar ella pq jo entre la sangria q ja portava en el cos, la disfressa posada i anar venent cerveses no m'enterva ni de per on passavem jajajjaja... al final arribem al nostre destino... una caseta a sitges al costat de la platja!!! vam estar alla tot el finde i em tenien preparades proves, jocs, gimkamas... no em van deixar parar ni un moment!! el dia abans per la nit van portar menjar i la meva roba... i d'on havien tret la meva roba?? tenien compinxat al carlos ::love:: encara no se com no em vaig donar compte q em faltava roba... estava tan nerviosa q no m'enterava de res!!! com a regal em van fer un powerpoint amb fotos desde q tenim totes 5 anys fins ara... surtien fotos del cole, de festes per la nit... un pupurri i al final surtia una foto de cadascuna on m'escrivia cada persona una carta... una emocio!!! tenia els ulls plens de llagrimes i no podia llegir be... ara quan mho grabin ho mirare 1000 cops pq em va encantar!! i al final van posar un video q surtim al toro mecanico de la fira... d'aixo fa una setmana... un riure... jajajajajjaja
en resum... una despe genial!!!! estic tannnnnnn contenta!!!!
i ara dema el cumple del carlos... fa 30 anys... estic mes nerviosa jo q ell jajajajjaa, i avui em porten els detallets de la boda... aviam com arribem pq suposo q els tindre q embolicar o algo... i estic esperant también las galletitas de la suerte pero encara no mhan arribat!! dema els trucare per veure com ho porten...
vosaltres poseu autocar???
muaaaaaaaaaaa
Imatge
roser82

EntradaAutor: mirisugar » dj. oct. 07, 2010 6:39 pm

Neniii, perdona però estic malaltona, estic amb unes angines i un mal de cap... pfff... i a sobre diumenge va marxar el javi per feina a mallorca, per sort torna ja avui, però he estat soleta i malaltona, un rollo.... Però vaig llegir la teva despe..i ke guaaaaaii!!!! Com s'ho curren les noies,eh? jeje. La risoterapia ens la van fer per nosaltres soles,erem 6 i els dos nois ke ho feien, va estar molt divertit,però en part gràcies a ke vaig seguir el rollo desde el primer moment,perquè hi havia coses ke tela... i el lloc era una mica...ejem... vamos ke estava una mica brut, els objectes ke feiem servir tenien pols... els mitjons ens van kedar negres!!jajaj. Pero bueno, va estar molt diver!! Despres a la limousine ja es van afegir la meva germana, la meva cunyada i una altra amiga, i vam acabar sent 9.
Ostres kina gràcia ke no t'enteressis de ke t'havien agafat roba!!jaja, però lo guai es aixo,no esperar-te res!!! I lo de la casa tot el finde...uaaa,ke bé!! Finde de noies!! jeje
Galletitas de la suerte??? Alaaaaaaaa, ke chuloooooooooooo!!! On ho has encarregat??? I al final els detallets ke fareu? Ja t'han arribat?
Nosaltres no agafem autocar, la familia ke ve de fora han agafat l'hotel al costat del Paratge, aixi ke ho tenen a 5 minuts, i els demes tots preferien anar en cotxe. Vosaltres com torneu? Passareu la nit a casa vostra o heu agafat nit d'hotel? A nosaltres ens portara la meva mare xq ella no beu. A mi em porta a l'altar el meu germà petit, te 18 anys i està contentissim, jo li dic ke chupara camara i cotxe de nuvia!!!jaja L'altre dia es van anar a mirar els trajes, aniran els meus dos germans iguals, estaran guapissims. I aquest dissabte el Javi anira ja a triar el traje.
I ja t'has fet algun tractament? Jo tinc la setmana ke una higiene facial, un peeling corporal al chocolate( estic desitjan-hoo!!!) i bueno, manicura i pedicura el dia abans. Ja has anat a pel vestit????? Aiiiiiiiiiiiii, digam kin es!! jajaj, bueno, o l'ultim dia ke mescriguis abans del casament mho dius!!!!!
Ai ke et keda reeeesssss!!!! I a mi una mica mes ke ressssss,jajaj.
Petunets!!
Imatge
Imatge
mirisugar

EntradaAutor: roser82 » dj. oct. 07, 2010 10:03 pm

wpaaaaaaaa ja et posava falta ehhhh ;))) estic histerica ja!!! tenim els detallets a casa pero mels han portat sense targeteta amb els nostres noms... i he trobat per internet un lloc q et fan pegatines amb el teu logo, els noms, la data... amb el q vulguis... i ho he demanat q mho enviin pero no se si em donara temps pq ve desde eeuu!!! calia q fos tan lluny?? jajaajjajaja
i les galletitas de la suerte arriben dimecres... han trigat una mica mes pq la frase de dintre esta personalitzada i donem les gracies per acompanyar-nos :-)ok: les he comprat per internet a la web de la fabrica de la suerte. quan ho vaig veure em va agradar molt la idea i quan sho vaig dir al meu germa em va dir era una idea super original!!! si tho vols mirar encara tens temps!!!
i els tractaments... dimarts em vaig fer la higiene facial, dimecres tinc el peeling i divendres depilacio i pedicura, i el mateix dia de la boda la manicura... estem q no parem ehh jejejeje. els tractaments on tels fas???
hi ha alguna estetica q estigui be a viladecans??? encara no conec res del poble!!!
i la despe quina casualitat pq nosaltres también erem 9!!!! ara estic desitjant veure les fotos ;)
i quina limusina et van portar??? nosaltres l'any passat vam anar amb el lingote de oro jijiji, quin riure!!!
ja teniu les taules fetes??? es un rollo, oi??? jo ara vull veure la reaccio de la familia del carlos pq hem fet les taules nosaltres i el carlos no ha volgut ensenyar-ho als seus pares... ai ai aiiii quina por!!!
i ja teniu decidies les entregues???
dilluns tinc prova de vestit!!! estic super intrigada per saber quin portes :-///: :-///:
aiiiiiii i amb tot aixo com et trobes?????
muaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Imatge
roser82

EntradaAutor: mirisugar » dv. oct. 08, 2010 1:39 pm

Doncs els tractaments mels faig a dos llocs diferents, la higiene facial ens la fem al C.C Vilamarina, un lloc ke es diu Look Esthetic, ja et diré kè tal. El peeling mel faig al lloc on em van regalar el massatge, ke es a Barcelona, es diu Ambrosia, i la veritat es ke fa molt bona pinta!! La limusina era blanca, estava guai, tot i ke jo ja havia pujat dos cops en limusina, a NY, a una HUMMER i a una normal ke era taxi,jeje. Però amb les amigues va estar divertit, sobretot sortir pel sostre a cada semàfor!!jaja
Les taules les tinc ja muntades, a punt de ke les dues famílies passin revisió d'on seure a la gent, al costat de ki seure a ki,saps? Però bueno, mes o menys ja estàn... D'entregues en tenim bastantes, farem 4 nuvis, el ram, 1 ramet a una amiga soltera, les lligues als germans petits, els rams de les mares... Tinc moltes sorpresetes durant el dinar... amb el tema cançons he intentat currar-m'ho, i crec ke kedarà genial tot, només espero ke el javi em vagi seguint tot el rollo... I no sé si tho vaig dir, però li tinc una sorpreseta al Javi per abans del ball.... li cantaré!! stic molt nerviosa perque com m'emocioni no sé si podré acabar-la, pero pot kedar molt maco i emotiu.
Avui he anat a perfilar el tema ram de nuvia...oooohhh.... crec ke quedarà super romàntic, com el vestit!!! Aiiii, tinc unes ganes que arribi ja!!!
Avui a la tarda tenim un casament d'uns amics... pero bueno.. un casament bastant senzillot... de fet, ja ens han avisat ke nada de arreglarse, ke com si volem anar en texans..... ejem... jo pels casaments m'arreglo!!! Pero clar... la noia porta un vestit no se si de Berska o Zara d'akest tipu ibizencos amb la goma elastica al pit, saps els ke et vull dir? I per sopar hi haura parrillada de carn... pero bueno,això no m'importa, cadascu fa el tipus de casament ke vol. Pero akests ho van voler fer tot depressa, han tingut una nena i ara no poden fer el casament ke voldrien... i em fa una mica de ràbia perquè ell en particular no et deixa explicar-li RES del nostre casament, dels preparatius... tot gira entorn a lo seu... és super egoista... però bueno,mira... ja passo,no van ni voler venir al nostre comiat de solters cap dels dos... xq ells no n'han fet... un amic no ha de ser aixi.. t'has d'alegrar pels demés!!! Però bueno, avui ho parlavem amb la meva mare, ke ens hem donat compte de com és la gent realment, i ens hem emportat algun desengany, i altra gent ke ens ha sorprés per bé!! I amb això ens kedem,oi?? A ser positives nena!!!!

Nena ja em diras ke tal la ultima prova del vestit!!!!! aiiiiiiiiii, kins nerviiiiiiiiiiiiiiiiissssss!!!!! Ho fas de tarda o de nit?
Ai i et cases a Sta. Quiteria o a on???
Imatge
Imatge
mirisugar

EntradaAutor: roser82 » dl. oct. 11, 2010 9:54 pm

nenaaaaaa!!!! com va anar el casament??? va estar guay o q?? on ho van fer?? a un merendero?? q son amics teus o del javi?? pq no van voler venir a les vostres despes?? q preguntona q estic avui, no?? jajajajjajaja. es q masses dies sense parlar amb tu i sens acumula el xafarderio jajajajajja
aquest dissabte el carlos ha tingut la seva despe... el javi ja ha fet la seva?? al carlos el van portar primer de barbacoa dp al paintball i per la nit a sopar al comedor de las tinieblas o com es digui... i dp a ballar ;) diu q sho van passar molt be i jo encara ric quan vec les fotos q el van disfressar de pipi calzas largas pero per sota de la faldilla s'assomava una part sexual masculina jajajajjaja, aixo per dirho finament i no ens censurin al foro jajajja
aquest mati he anat a fer la ultima prova del vestit!!! perfecte nena!!! les sabates me les he tornat a portar a casa per si les mosques jajajajja i ara lhe d'anar a buscar el divendres pq lhan de planxar... también he aprofitat i mhe passat per la perruquera i ja hem quedat q vindra a casa dels meus pares a les 12:30... els fotografs venen a les 15:30 i ens casem a les 17:00. vosaltres a quina hora us caseu?? i quin fotograf teniu??
nena li cantaras al javi!! super emocionat i moooolt bonic!! q li cantaras??? li encantara segur, es un detall maquissim!!!
avui mhe anat a comprar una guia de california i de la polinesia... aixi a l'avio ja tinc per llegir... i también mhe comprat el llibre perdona si te llamo amor o algo aixi... aviam q tal, mhan dit q esta molt be ;)
aiiii i quines sorpreses faras durant el convit??? explicam alguna ;)))
muaaaaaaaaaaaaaaa!!!!
Imatge
roser82

EntradaAutor: mirisugar » dl. oct. 11, 2010 11:09 pm

Q guaiiii!! Només et keden 5 dies!!! Kins nervis....
Doncs nosaltres ens casem a les 12h del mati!! M'hauré d'aixecar suuuper d'hora, ens ve la perrukera a les 7.30 del mati!! Els nostres fotografs son By Foografs, jo ja els coneixia perquè havia treballat a Fotostil BCN i el noi era fotograf d'alla, pero fa anys es van montar per la seva conta... i la veritat es ke ho fan molt bé... es bastant car, pero amb això no volia escatimar...
El casament un desastre.... el nuvi es amic del javi..pero bfff..els nuvis cadascun per la seva banda, ni un peto... tot super fred, mal organitzat... el javi m'anava dient... el nostre dia serà perfecte... jejej, clar, despres de veure allo segur ke ho serà!!!
El javi va fer el comiat el mateix dia ke jo.
Perdona si te llamo amor!! Siii, jo he vist la peli, està guai. Potser també mel compro,mira!!! jeje.
Dijous jo tinc una altra prova del vestit, més ke res per veurem la jaketa arreglada. A veure!!! Kines ganes ja!!!
De sorpresetes no t'en explico cap ke sino les amigues ke xafardejen es poden enterar....
Diumenge vam triar la manteleria, ke maca ke kedara.... serà marro amb els faldons i la funda negra, i el llaç marro.. pero es un marro com daurat vell,saps?? super elegant.... crec ke a la gent li impactara, kedarà preciós!!

Bueno neniii, ke estic desitjant saber kin es el teu vestitttttt *.-o-o.*
Et trobaré a faltar akestes dues ultimes setmanes ke em kedaran a mi!!! jooooo, a ki liexplikaré tot?? jejeje Bueno a la tornada sera millor ke ens preparem, ke no sens escapi res!!
Petonets!!!!!!!! Aki estic fins dissabte!!!!
Imatge
Imatge
mirisugar

EntradaAutor: roser82 » dj. oct. 14, 2010 4:19 pm

hola wpaaaaaaaa!!! ja estic de vacances!!! des d'aquest migdia!!! :-)ok: :-)ok:
com ha anat la prova de la jaqueteta??? :-///:
et pots creure q encara no mhan arribat las galletitas de la suerte!!!! despres de porsar el grito en el cielo mhan dit q no em preocupi q dema abans de les 10 del mati les tindre... els hi vaig dir q a les 11 havia d'estar al restaurant amb els detalls aixi que... pero fins l'ultim moment patint pq encara no les tinc totes amb mi!!!
i también estic esperant les pegatines... estan a l'aduana... em vec pujant al restaurant dema a les 12 de la nit... es q son tantes coses... tu com ho portes?? et falten gaires coses???
jo ara vaig a prepararme la maleta q diumenge marxem!!!!
quin estressssssss jajajajajajaja
aquestes 2 setmanes q et quedaran si vols ens podem escriure al hotmail... aixi desde el iphone ho puc fer sense haver d'entrar per aqui...
muaaaaaaaa!!!
Imatge
roser82

EntradaAutor: mirisugar » dj. oct. 14, 2010 5:13 pm

T'acabo d'escriure un missatge privat :-)ok:
Imatge
Imatge