Autor: mirisugar » dg. oct. 03, 2010 9:29 pm
jajaja, ke guaiiiiii!!!!! Siiiiiiiii, explika explikaaaaa, ke estava desitjant ke mho explikessis tot!!!!
T'explico la meva i kuan contestis m'acabes d'explikar la teva ke mhas deixat amb la intriga!!!!
Doncs jo a les 17,45h havia d'estar al C/Sant Elies, ke està per Pl.Molina. Vaig arribar i no hi havia ningu..., i allò era una esglesia!!! Total ke arriben totes vestides de blanc i carregades,jajaja. Em tapen els ulls i apa, de la ma de les amigues em comencen a donar voltes per alla.. em fan ensumar una cosa ke feia olor a xocolata,jajaj, i era Bailys,jaja,i apa,chupito al canto!! Total ke em fan pujar unes escales tocant parets,jo cagadeta de por,jeje,i em seuen a un silló... i dos veus de tios em comencen a parlar i a dir-me.. eres miiiiiaaaaa.... i a tocarme, i despres a donarme voltes... bueno al final em deixen treurem el mocador i em trobo a dalt dun escenari d'un teatre!! jajajaj,kina vergonya!!! Total, l'activitat era RISOTERAPIA!!!! Buaaaaahhhh, com vam riure!!!!! Vam estar 3hores i pico alla, ens van fer fer unes coses ke vam sortir d'alla suant, amb mal de cap de tan riure, pero sense vergonyes!!! jajaj. Total, a la cantonada del carrer ens esperava... una limousine blanca!!!!! Oleeeeeeeee!!!! Ens van donar una volta d'una horeta per Barcelona, vam passar per Pg.Gracia, Pl. Catalunya, kè guai!!! Entre tot això vam fer una parada per sortir i fernos fotos, i van aprofitar per vestirme de hawaiana!!!!! Em van plantar dos cassoles com cocos amb flors de sostens, i una faldilla de flecos fins el terra, i tots els complements,jaajaj. Cada cop ke paravem a un semafor em feien sortir pel sostre a lo Pretty Woman, ensenyant els pits, es a dir els cocos!!jajaja, la gent saludant, fent fotos,un tio es va apropar i em va donar un peto!! Va estar guai. I ja despres ens van deixar al restaurant per sopar. El sopar super bo. Els hi vaig donar les minilligues i els hi van encantar, i els hi vaig escriure un poema molt maco on parlava de cada una de les noies del comiat, de com ens vam coneixer, i bueno donant-lis les gràcies per estar al meu costat i bla bla bla, pero es van emocionar!! Em van fer un joc de preguntes que havia respos previament el Javi a un email,preguntes sobre ell,sobre mi i sobre els dos, i si encertava em donaven una chuche. Les chuches formaven un caminet en forma de cor,i al final del cor estava la foto de l'ermita on ens casem,molt chulo!!!! I em van regalar un massatge a escollir. Mooooooooooooolt guai!!!!
I despres van anar amb els nois, que ens esperaven a la vila olimpica i vam sortir de festa junts a Sottavento,va estar molt bé. El Javi anava super contentillo,jajaj!
Bueno a grandes rasgos això va ser el meu comiat, van passar moltes més coses pero per ke et facis una idea...Espero no haverte avorrit!!!! Ara et toca a tu!!!!
Kuan tornis de viatge kedem fijo,eh!!!
Muaaaaas guapi