Despedida de solters conjunta

bodes 10!

Re: Despedida de solters conjunta

EntradaAutor: Al&Bel » dg. juny 06, 2010 3:55 pm

Que guai les vostres despedides!!! Molt divertides!!! A mi també m'agradaria una despedida conjunta però els seus amics segur que li organitzaran una bona, són uns animals!!!!
Al&Bel
:: núvia rookie

Entrades: 110
Membre des de: dl. abr. 19, 2010 7:04 pm

EntradaAutor: Martaa » dg. juny 06, 2010 7:09 pm

Hola!
Jo soc del 2011 pero agafaré idees, la despedida la voldriem fer conjunta y a un lloc de risa res de boys y chicas!
espero que es coneguim tan be como nosoltres creiem!!
El día mas feliz de nuestras vidas, un día inolvidable, repetiriamos mil veces más!
Imatge
Martaa
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze

Entrades: 1673
Membre des de: ds. maig 29, 2010 5:33 pm

EntradaAutor: Papita » dg. juny 06, 2010 7:27 pm

Martaa ha escrit:Hola!
Jo soc del 2011 pero agafaré idees, la despedida la voldriem fer conjunta y a un lloc de risa res de boys y chicas!
espero que es coneguim tan be como nosoltres creiem!!

ja veuràs com si!! nosaltres vem alucinar!!! :-)ok: :-)ok: :-)ok:
Imatge

... floating on a tidal wave...
Papita
:: supernúvia
:: supernúvia

Entrades: 6931
Membre des de: ds. març 01, 2008 8:13 pm

EntradaAutor: Javi-Neny » dl. set. 20, 2010 4:49 pm

Hola chicas!!! Nosotros hicimos la despedida este sábado pasado, fue despedida conjunta y genial.
Nosotros llevamos casi 4 años viviendo juntos y queríamos hacer la despedida conjunta pero con todos sus "extras", jeje! Yo solo le dije a las organizadoras que no se fliparan pero que pa'lante!!!
Yo iba disfrazada de monja pero con una raja que se me veía hasta el ombligo, jeje! Y mi chico, iba disfrazado de bailarina, jeje!
Llegamos al restaurante y estuvimos cenando. Mientras estábamos con el 2º plato llegó un tio haciendo juegos/bromas. Cuando nos sirvieron el postre, entró la stripper y cuando sirvieron el café entró el boy. Luego nos fuimos todos de discoteca!!!!!!!!!!!!
Imatge
- Neny -
Javi-Neny
:: núvia experta

Entrades: 708
Membre des de: ds. juny 05, 2010 10:46 pm

EntradaAutor: Oscar_Montse » dt. set. 21, 2010 12:28 am

nosotros también,somos deun pueblecito cerca de barcelona.
fue un finde en logroño con los mas intimos, me lo pase : ban : ufff hacia años que no me reia tanto!!

al final todos derrotadisimos con los chacolis a las tantas de la madrugada..fue genial
Oscar_Montse

Entrades: 117
Membre des de: ds. gen. 17, 2009 7:06 pm
Ubicació: Premia de Dalt

EntradaAutor: Javi-Neny » dg. set. 26, 2010 8:50 pm

23Bella32 ha escrit:Nosaltres si, la fem conjunta!!!!!!! quant ho vam anunciar als amics, dèiem....venga vaa!!! no es el mateix no se que...i jo...
EH!!!! que es fa conjunta i ja està!, que ho em decidit així, i que ens ho passarem genial tots junts! ara es qüestió de buscar i trobar la millor oferta!!.. doncs si, estem a 3 dies de la despedida i estic nerviossiiiiiisima! uns ens diuen que ens preparem, els altres que chalarem moltísim, altres que passarem vergonya, altres diuen que ens porten a la hermita que hi ha aquí al poble amb tendes de campanya que farem una rostida i au! jajaajajajaaj no se, jo estic preparada per a tot, si em disfressen chalaré, si em fan passar vergonya chalaré, així que més igual!!! tinc unes ganes ja!!!!

Hola guapa! Com ha anat? Espero que molt bé. Ja ens explicaràs alguna coseta, jeje!
Imatge
- Neny -
Javi-Neny

Entrades: 708
Membre des de: ds. juny 05, 2010 10:46 pm

EntradaAutor: Oscar_Montse » dc. oct. 06, 2010 4:09 pm

23Bella32 ha escrit:Nosaltres si, la fem conjunta!!!!!!! quant ho vam anunciar als amics, dèiem....venga vaa!!! no es el mateix no se que...i jo...
EH!!!! que es fa conjunta i ja està!, que ho em decidit així, i que ens ho passarem genial tots junts! ara es qüestió de buscar i trobar la millor oferta!!.. doncs si, estem a 3 dies de la despedida i estic nerviossiiiiiisima! uns ens diuen que ens preparem, els altres que chalarem moltísim, altres que passarem vergonya, altres diuen que ens porten a la hermita que hi ha aquí al poble amb tendes de campanya que farem una rostida i au! jajaajajajaaj no se, jo estic preparada per a tot, si em disfressen chalaré, si em fan passar vergonya chalaré, així que més igual!!! tinc unes ganes ja!!!!

estem que ens morim de ganones de saber que tal va anar!!!! :-):-):-): fes_nos 5 centims
Oscar_Montse

Entrades: 117
Membre des de: ds. gen. 17, 2009 7:06 pm
Ubicació: Premia de Dalt

EntradaAutor: Vani_2010 » ds. nov. 13, 2010 10:47 am

Hola nosaltres ja ens hem casat i la despedida la vam fer per separat, vam tenir tots tant bon rotllo a las despes i a la boda que no hem tingut prou. Tots deien que hauriem de fer-ho més sovint, i així va sorgir la idea de fer les dues quan fagi el primer aniversari tots hem decidit fer una conjunta!!!!!!. El dissabte passat vam anar tots a sopar i ja estem preparant la conjunta, segurament la farem a una casa de colonies.
Vani_2010

Entrades: 74
Membre des de: ds. ago. 15, 2009 9:35 am

EntradaAutor: neus29 » dg. nov. 14, 2010 12:01 pm

nosaltrs la vem fer conjunta i va ser molt divertit, ens van disfressar de nens petit feiem unes pintes. jejejjjeejejej , vem sopar i despres a un karaoke. va ser molt divertit sobretot la taja ke va enganxar el meu marit.
Imatge

Imatge

ImatgeImatgeImatgeImatge
neus29
:: núvia de platí
:: núvia de platí

Entrades: 4342
Membre des de: dg. ago. 30, 2009 2:30 pm

Anterior

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants