Susu ha escrit:m'en alegro snake35!!! ara ja saps, a escriure la teva crónica!! jeje.. una abraçada!
Jejejeje va ser molt emotiu el casament. El cap de setmana del 21 de maig era pont, així que hi havia operació sortida. La núvia va sortir després del nuvi amb la sessió fotogràfica per en Joan Selva, un gran professional, ara falta veure les fotografies. Quan vaig arribar al restaurant, que és el Sesoliveres, el nuvi encara li faltava una mitja horeta així que vaig pirar i me'n vaig anar a donar una volta. A les set vaig entrar i ja hi eren tots els convidats, cosa que a les sis faltaven més de la meitat.
La cerimònia va ser preciosa, amb l'amor particular del Lluis Llach que sonava a l'entrar amb el meu tiet. Les cadines engalanades, les flors....
Mentres els convidats feien el pica pica nosaltres ens vam fer les fotos una estona, després vam poder menjar i estar amb els familiars i els amics. Després vam estar-nos fent les fotos amb tota la gent fins que vam arribar al sopar. Impressionant el muntatge de les taules, el sopar, la música, el pastís, tot! ens ho vam passar bomba, la gent se'ls veia que estàven a gust i vam estar fins les tres de la matinada sense parar de ballar!!!
El dissabte vam descansar i preparar les maletes per fer el viatge de noces. Diumenge vem anar cap a Venècia allà ens vam estar un dia ja que el següent embarcàvem cap a Bari, Katakolon, Santorini, Mikonos, Rhodes, Dubrovnik i Venècia. Al tornar de Venècia ens vam estar un altre día i al dia segÜent vam vindre a Barcelona. Vam arribar a les 2 de la matinada, mentres que trèiem la roba de la maleta i ho arreglavem tot ens em vem anar a dormir a les 3, a les 8 ens aixecàvem, anàvem a buscar la moto i ens anàvem camí a Andorra. Allà vam aprofitar per comprar equipació de moto i al dia següent vam marxar cap a Carcassone. Un dia ens vam estar i vam baixar a BCN.
Bé això és la meva crònica.
A totes les núvies donar-vos un consell, que estigueu tranquiles, jo ho estava molt, sabia que el restaurant on celebravem el casament no em decepcionaria gens i així va ser, així que noies disfruteu del dia pq és un día unic i ho heu de gaudir amb la vostre parella, familiars i amics.
Sort a totes les núvies espero que us vagi tant bé com a mi m'ha anat!!!!!!