Autor: nuriaisaac » dt. ago. 10, 2010 1:41 pm
Autor: montseijordi » dt. ago. 10, 2010 4:19 pm
Autor: neus29 » dt. ago. 10, 2010 7:47 pm
kris28 ha escrit:neus29 ha escrit:hola nenes¡¡¡¡ ke tal? tinc un problema, em vull posar les ungles de gel per la boda pero les tinc curtes de mossegarmeles i clar no se si me les podran posar.
Hola Neus, jo tinc el mateix mal vici que tu, mossegar-me les ungles. Jo m'he posat 2 cops les de porcellana i cap problema, es clar que no et posen unes ungles quilometriques, pero si que te les posen. Jo ara estic intentant deixar-les una mica llargues, perque sigui mes facil, i tingui mes ungla per poder fcar les de gel.
Autor: nuriaisaac » dt. ago. 10, 2010 9:31 pm
Autor: montseijordi » dc. ago. 11, 2010 12:23 pm
Autor: Neki » dc. ago. 11, 2010 12:27 pm
Autor: neus29 » dc. ago. 11, 2010 7:35 pm
Neki ha escrit:Yo las llevo desde la boda, casi dos meses ya madre mia, y muy bien!!!
Las mias son de porcelana con el esmalte de gel, y cada 3-4 semanitas las voy rellenando....
Autor: Zahara » dc. ago. 11, 2010 7:46 pm
Autor: Javi-Neny » dv. ago. 20, 2010 11:33 pm
aqnetas ha escrit:Buenas,
Me he estado informando ya que yo también quiero hacermelas...he estado mucho tiempo sin mordermelas... y cuando ya me queda poco... me las destrozo a bocaos!!!
Las uñas de gel y de porcelona, tienen la misma base (material) pero con alguna diferencia. De hecho, las de gel son más faciles de manipular y colocar que las de porcelana (son más elasticas) y eso hace que te las puedan colocar facilmente y casi sin limar la uña, por lo que no se ven muy bastas. Las de porcelana, te liman bastante la uña y eso hace que se debiliten más todavia...o sino... te queda el pegote...
luego está el tema de quitarselas... las de gel son mas faciles.
Yo voy a hacerme las de gel en Solmania (diagonal), ya que mi compañera de trabajo se las ha hecho y le han quedado monisimas y finisimas, como una uña de verdad
Autor: neus29 » ds. ago. 21, 2010 3:13 pm
Autor: Papallona* » ds. ago. 21, 2010 5:13 pm
Autor: neus29 » dg. ago. 22, 2010 11:31 am
Autor: Laury_82 » dl. ago. 23, 2010 11:55 pm
Autor: Javi-Neny » dj. ago. 26, 2010 4:44 pm
montseijordi ha escrit:si Nuria, es el q mes o menys em va costar a mi la veritat, deuen rondar totes per alla mateix no?
Autor: montseijordi » dv. ago. 27, 2010 7:15 pm
Javierrr ha escrit:montseijordi ha escrit:si Nuria, es el q mes o menys em va costar a mi la veritat, deuen rondar totes per alla mateix no?
Hola! A on vas fer-te les ungles? Es que estic mirant preus i se'm dispara moltíssim! Avui mateix he anat a un centre de bellesa i m'han demanat 230€ per les ungles de gel, prova de maquillatje, neteja de cutis i maquillatje. Com ho veieu?
Gràcies! Neny
Autor: Javi-Neny » dg. ago. 29, 2010 4:06 pm
montseijordi ha escrit:Javierrr ha escrit:montseijordi ha escrit:si Nuria, es el q mes o menys em va costar a mi la veritat, deuen rondar totes per alla mateix no?
Hola! A on vas fer-te les ungles? Es que estic mirant preus i se'm dispara moltíssim! Avui mateix he anat a un centre de bellesa i m'han demanat 230€ per les ungles de gel, prova de maquillatje, neteja de cutis i maquillatje. Com ho veieu?
Gràcies! Neny
Hola guapa!
Bueno, jo no sabria que dir-te, jo tot el q has posat m'ho vaig fer a un lloc diferent, jajaja. Les ungles concretament q em preguntes vaig anar a una esteticien que nomes es dedica a ungles q esta a Badalona, d'on ets tu?
Autor: montseijordi » dg. ago. 29, 2010 6:16 pm
Autor: siu__84 » dg. ago. 29, 2010 8:30 pm
Autor: siu__84 » dg. ago. 29, 2010 8:31 pm
Autor: Ariadniita27 » dl. ago. 30, 2010 8:19 am