Uñas De Gel

bodes 10!

Re: Uñas De Gel

EntradaAutor: nuriaisaac » dt. ago. 10, 2010 1:41 pm

jo em posaré ungles no se quin tipus si gel acrilic,... el que se que man dit 30€, sabeu si esta be?
4-09-2010 un gran dia!!
nuriaisaac
:: núvia rookie

Entrades: 106
Membre des de: dc. jul. 07, 2010 8:59 am

EntradaAutor: montseijordi » dt. ago. 10, 2010 4:19 pm

si Nuria, es el q mes o menys em va costar a mi la veritat, deuen rondar totes per alla mateix no?
montseijordi
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 16778
Membre des de: dg. ago. 24, 2008 7:48 pm
Ubicació: Premià de Mar

EntradaAutor: neus29 » dt. ago. 10, 2010 7:47 pm

kris28 ha escrit:
neus29 ha escrit:hola nenes¡¡¡¡ ke tal? tinc un problema, em vull posar les ungles de gel per la boda pero les tinc curtes de mossegarmeles i clar no se si me les podran posar.

Hola Neus, jo tinc el mateix mal vici que tu, mossegar-me les ungles. Jo m'he posat 2 cops les de porcellana i cap problema, es clar que no et posen unes ungles quilometriques, pero si que te les posen. Jo ara estic intentant deixar-les una mica llargues, perque sigui mes facil, i tingui mes ungla per poder fcar les de gel.

hola wapaaaaa¡¡¡¡¡¡ i no es cauen les de porcellana?perke saps ke passa ke em van posar un cop les acriliques i no se si es ke me les van posar malament ke vaig anar a una comunio i se m anaven caien.
Imatge

Imatge

ImatgeImatgeImatgeImatge
neus29
:: núvia de platí

Entrades: 4342
Membre des de: dg. ago. 30, 2009 2:30 pm

EntradaAutor: nuriaisaac » dt. ago. 10, 2010 9:31 pm

quina por jo nose de quin tipus son pero man dit que son per unes 3 semanes i que ja cauran, diuen que son per la boda i el viatje.
4-09-2010 un gran dia!!
nuriaisaac

Entrades: 106
Membre des de: dc. jul. 07, 2010 8:59 am

EntradaAutor: montseijordi » dc. ago. 11, 2010 12:23 pm

Hola Nuria!

Bueno, no siempre se caen, si tienes una buena base pueden aguantarte lo uncio q a las tres semanas o asi hay q rellenarlas
montseijordi
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: Neki » dc. ago. 11, 2010 12:27 pm

Yo las llevo desde la boda, casi dos meses ya madre mia, y muy bien!!!
Las mias son de porcelana con el esmalte de gel, y cada 3-4 semanitas las voy rellenando....
Imatge
Neki
:: meganúvia
:: meganúvia

Entrades: 7679
Membre des de: dt. ago. 18, 2009 3:41 pm

EntradaAutor: neus29 » dc. ago. 11, 2010 7:35 pm

Neki ha escrit:Yo las llevo desde la boda, casi dos meses ya madre mia, y muy bien!!!
Las mias son de porcelana con el esmalte de gel, y cada 3-4 semanitas las voy rellenando....

hola wapaaa¡¡¡¡¡¡ yo el problema ke tengo es ke me como las uñas y no se si tendre base para que me las pongan.
Imatge

Imatge

ImatgeImatgeImatgeImatge
neus29

EntradaAutor: Zahara » dc. ago. 11, 2010 7:46 pm

Pues yo estoy intentando que me crezcan un poquitín y veré a ver al final que hago... es que no conozco ningún sitio que me caiga cerca para ir y que no me claven...
Imatge
Zahara

Entrades: 113
Membre des de: dv. feb. 19, 2010 6:55 pm

EntradaAutor: Javi-Neny » dv. ago. 20, 2010 11:33 pm

aqnetas ha escrit:Buenas,

Me he estado informando ya que yo también quiero hacermelas...he estado mucho tiempo sin mordermelas... y cuando ya me queda poco... me las destrozo a bocaos!!!

Las uñas de gel y de porcelona, tienen la misma base (material) pero con alguna diferencia. De hecho, las de gel son más faciles de manipular y colocar que las de porcelana (son más elasticas) y eso hace que te las puedan colocar facilmente y casi sin limar la uña, por lo que no se ven muy bastas. Las de porcelana, te liman bastante la uña y eso hace que se debiliten más todavia...o sino... te queda el pegote...

luego está el tema de quitarselas... las de gel son mas faciles.

Yo voy a hacerme las de gel en Solmania (diagonal), ya que mi compañera de trabajo se las ha hecho y le han quedado monisimas y finisimas, como una uña de verdad

Hola aqnetas. Sabes si las ponen en todos los centros Solmania? Y el precio, aproximadamente?
Gracias! Neny
Imatge
- Neny -
Javi-Neny
:: núvia experta

Entrades: 708
Membre des de: ds. juny 05, 2010 10:46 pm

EntradaAutor: neus29 » ds. ago. 21, 2010 3:13 pm

hola ¡¡¡¡¡ yo al final me las pondre de porcelan porke tengo poca base de uña y me ha dicho la chica que para empezar me ponga las de porcelana, me salen por 60 €
Imatge

Imatge

ImatgeImatgeImatgeImatge
neus29

EntradaAutor: Papallona* » ds. ago. 21, 2010 5:13 pm

hola!

Os explico mi experiencia a ver si os puede ayudar en algo..
yo probé con las de porcelana y después con las de gel, diferencia... mm si en el grosor de la uña.. las de porcelana se me veían más aritificiales. supongo que también la maña de la que te lo ponga..
Para la boda me hice relleno un día antes, ( hacia tres semanas que me las había puesto por primera vez, para la boda quedaron más bonitas!!) y duré con ella todo el viaje de novios unos 23 días.. a mi me gustaron!
si os interesa en la crónica podeis ver una fotillo de mi mano....
yo creo que el truco es que hagan bien la punta.
Papallona*
:: núvia d'or
:: núvia d'or

Entrades: 3890
Membre des de: dc. març 26, 2008 10:48 pm
Ubicació: Tarragona

EntradaAutor: neus29 » dg. ago. 22, 2010 11:31 am

hola papallona, yo me pondre las de porcelana porque tengo poca base de uña, no me la hara muy larga . me dijo ke era mejor para empezar y que mas alante me haria las de gel. yo me las pondre dos dias antes de la boda.
Imatge

Imatge

ImatgeImatgeImatgeImatge
neus29

EntradaAutor: Laury_82 » dl. ago. 23, 2010 11:55 pm

hola wapis,

Neus yo las llevo de porcelana desde hacer 4 años y piko, ya q me mordia muxiiiiisimo las uñas, vamos en carne viva las llevaba.

Te aconsejo q te las pongas unos dias antes o una semanita a poder ser,ya que si nunka has tenido las uñas largas, te molestaran.. no hacen daño pero molestan y cojes las cosas con torpeza, vamos yo el primer dia no era capaz de bajarme la cremallera del pantalon ajsjajasj

Despegarse nunca se me ha despegado ninguna, lo que si q alguna se me a partido por la mitad, sobre todo los dedos meñikes, q la uña es mas estrecha y al no tener casi base y al no controlar.. pues las he partido, una vez ya tengas mas uña tuya de largura aguantan muy bien.

la primera puesta creo q me costó 50 y ahora cada 3 semanas voy para el relleno y me cuesta 35€. Hay sitios mas baratos, en glorias mismo me han dicho que hay unos chinos que por 20-25 te las hacen, lo que sucede q el material es muy fuerte y luego te destrozan las uñas con las sesiones de relleno. Aunque si el pensamiento es ponerselas solo para ese dia puede serviros.

Enga, nanitt
Imatge
Laury_82
:: núvia experimentada

Entrades: 219
Membre des de: dv. març 12, 2010 8:41 pm

EntradaAutor: Javi-Neny » dj. ago. 26, 2010 4:44 pm

montseijordi ha escrit:si Nuria, es el q mes o menys em va costar a mi la veritat, deuen rondar totes per alla mateix no?

Hola! A on vas fer-te les ungles? Es que estic mirant preus i se'm dispara moltíssim! Avui mateix he anat a un centre de bellesa i m'han demanat 230€ per les ungles de gel, prova de maquillatje, neteja de cutis i maquillatje. Com ho veieu?

Gràcies! Neny
Imatge
- Neny -
Javi-Neny

EntradaAutor: montseijordi » dv. ago. 27, 2010 7:15 pm

Javierrr ha escrit:
montseijordi ha escrit:si Nuria, es el q mes o menys em va costar a mi la veritat, deuen rondar totes per alla mateix no?

Hola! A on vas fer-te les ungles? Es que estic mirant preus i se'm dispara moltíssim! Avui mateix he anat a un centre de bellesa i m'han demanat 230€ per les ungles de gel, prova de maquillatje, neteja de cutis i maquillatje. Com ho veieu?

Gràcies! Neny

Hola guapa!

Bueno, jo no sabria que dir-te, jo tot el q has posat m'ho vaig fer a un lloc diferent, jajaja. Les ungles concretament q em preguntes vaig anar a una esteticien que nomes es dedica a ungles q esta a Badalona, d'on ets tu?
montseijordi
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: Javi-Neny » dg. ago. 29, 2010 4:06 pm

montseijordi ha escrit:
Javierrr ha escrit:

Gràcies! Neny

Hola guapa!

Bueno, jo no sabria que dir-te, jo tot el q has posat m'ho vaig fer a un lloc diferent, jajaja. Les ungles concretament q em preguntes vaig anar a una esteticien que nomes es dedica a ungles q esta a Badalona, d'on ets tu?

Hola! Una mica lluny, jo sóc de Barcelona província. Continuaré mirant però tinc que espavilar-me perque arribarà el dia i no tinc maquilladora ni esteticien d'ungles!!!

Gràcies! Neny
Imatge
- Neny -
Javi-Neny

EntradaAutor: montseijordi » dg. ago. 29, 2010 6:16 pm

ostres, llavors jo si que no et puc ajudar perque de Barcelona no coneixo res, sorry!
montseijordi
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: siu__84 » dg. ago. 29, 2010 8:30 pm

Hola noies!!

Jo també estic pensant en posar-me ungles de gel i encara q em queda molt vull anar a algun lloc per veure q tal em queden.
M'ha comentat bastanta gent q son mes maques les ungles de porcellana, jo no en tinc ni idea i m'agradaria q les q us heu posat algun cop aquesta mena d'ungles m'aconsellesiu de quins tipus son millors o si es el mateix.

Moltes gràcies :-)
Imatge

Imatge
siu__84

Entrades: 257
Membre des de: ds. des. 05, 2009 10:23 pm

EntradaAutor: siu__84 » dg. ago. 29, 2010 8:31 pm

Per cert, jo soc de Tarragona provincia coneixeu d'algun lloc de per aqui on estigui be?? MOltes gràcies;)
Imatge

Imatge
siu__84

Entrades: 257
Membre des de: ds. des. 05, 2009 10:23 pm

EntradaAutor: Ariadniita27 » dl. ago. 30, 2010 8:19 am

Pues yo despues de meses dejandome crecer las uñas, va y se m parte una uña xo muy exageradamente lo cual, ahora tengo q ponerme postizas, xq ma kedao super corta... :( q ascoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo

asi que ahora estoy en busca de uñas postizas, depues de todo el esfuerzo, se ha ido todo al garete...xq sino se hubiera partido tanto,.....xo es muy exagerado...

miraré en Vilamarina q man dixo q ay algo de uñas y sino m iré a Eroski...xo necesito uñas yaaaaaaaaaa q m kedan 12 días y estoy ma pillao desprevenia...teng las uñas tan debiles q se m tenio q partir la uña ahora..joerrrrrrr :-(
Imatge
Ariadniita27

Entrades: 148
Membre des de: dc. maig 19, 2010 9:16 am

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants