MAS DELS VIVENCS 2010

bodes 10!

Re: MAS DELS VIVENCS 2010

EntradaAutor: Hansen » dj. abr. 15, 2010 7:41 pm

Hola nenes!

Nosaltres no vam posar fundes. Ho trobo ja passat de moda. Va a gustos, eh? Que ningú s'ofengui!
I sobre el tema preus i tast: oblideu-vos ja de la Blanca, a partir d'ara totes aquestes coses amb el Jordi que és un encant i molt més comprensiu. Feu com si no haguessiu parlat amb ella i punto, i en cas de dubte, cop de telèfon o mail al Jordi, que us atendrà al moment.
Imatge

Crónica de la Fiesta Pagana: viewtopic.php?p=2424903#2424903
Hansen
:: meganúvia

Entrades: 7607
Membre des de: dt. oct. 23, 2007 4:58 pm
Ubicació: Anoia

EntradaAutor: Rosereta » dg. abr. 18, 2010 5:31 pm

Hola Hansen!

Si,si, és el que hem pensat de fer, de passar una mica de la Blanca, nosaltres vem fer la primera visita al mas amb en Jordi i és amb ell que volem fer tots aquests tractes, a més és amb qui estem en contacte via mail si hi ha qualsevol dubte.
Tema fundes... de moment el tenim aparcat, ja decidirem quan fem el tast, jo penso igual que tu, que potser ja ta una mica "antiquat" i a part, que trobo que s'aprofiten amb això de fer-les pagar.

Petonets i fins aviat!!
Imatge
Rosereta
:: núvia rookie

Entrades: 144
Membre des de: dl. gen. 04, 2010 10:43 pm

EntradaAutor: JS » dl. abr. 19, 2010 5:24 pm

Hola noies!
Sobre les fundes, ja no és només que sigui algo antiquat és que... no les vau trobar horroroses????? No sé, em sembla que el color... i a més els 2 euros per cadira!!! Nosaltres també serem uns 150... bueno, com dius tu Rosereta, qüestió de consens!!!!! Tot i que us diré que si realment el veig molt encapritxat amb les fundes cediré segur!! No sé, potser la taula que has triat tu amb les estovalles negres, les fundes no quedin tan malament... bueno, quan aconsegueixi arribar als 100 veuré la crònica de la Hansen (hi ha cap foto de la sala?), el 7 d'agost es casa l'Yre oi? (penja una foto de la sala si us plau!), el 2 d'octubre la Sariva (penja una foto de la sala si us plau!) i el 16 la Rosereta (et demano lo mateix si us plau!)...
JS

Entrades: 123
Membre des de: dj. juny 11, 2009 5:35 pm

EntradaAutor: Hansen » dl. abr. 19, 2010 6:34 pm

JS, et poso alguna foto de la sala:

Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge

Hansen

EntradaAutor: JS » dt. abr. 20, 2010 12:27 pm

Gràcies Hansen!
Sense fundes m'agrada molt més... si al final cedeixo serà per amor!
JS

EntradaAutor: Rosereta » dt. abr. 20, 2010 6:21 pm

Si! jo també penso que sense fundes queda millor!!! A veure com acabaran les negociacions eh JS?jejejejeje

Quins centres de taula més xulos Hansen!! m'agraden moltíssim!!!

A veure que ens ofereix Flor Alba aquest any!!!
Imatge
Rosereta

EntradaAutor: Hansen » dt. abr. 20, 2010 6:41 pm

Aquests centres els vaig veure a les portes obertes que vaig anar i ens van agradar moltíssim. Crec que tinc fotos de les portes obertes a les que jo vaig anar amb bastants centres de taula. Vaig a veure què trobo.
Imatge

Hansen

EntradaAutor: Hansen » dt. abr. 20, 2010 6:57 pm

Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge

Hansen

EntradaAutor: Rosereta » dt. abr. 20, 2010 9:30 pm

Merci Hansen!! El que penja del sostre és super xulo!!! Aquest any també hi havia algo semblant però amb flor blanca. Diria que es veu en alguna de les fotos que vaig penjar jo!

Els centres de taula k hi havia aket any, era força variat, des d'alguns molt simples però macos, a d'altres més semblants al teu!!!

La idea que tenim és tipus així, amb rosa vermella!!!

Petonets!!!
PD: Com portes l'embaràs??? de quan estas??
Imatge
Rosereta

EntradaAutor: Hansen » dc. abr. 21, 2010 10:04 am

L'embaràs se m'està fent ja bastant llarg... tinc moltes ganes de tenir en braços al meu nen!!! Estic de 32 setmanes, em queda poquet menys de 2 mesos. Sé que ja és poc, però es fa llarg.
Imatge

Hansen

EntradaAutor: JS » dc. abr. 21, 2010 6:23 pm

Hola noies!!!
Doncs jo de totes les fotos que has penjat Hansen, només puc veure 2 (la resta surt la creu vermella), afortunadament les 2 que puc veure son de la sala (i cada vegada que la veig més m'agrada la sala sense fundes). La resta no les puc veure i m'estimo més no demanar ajuda perquè no descobreixin en quin foro participo...
JS

EntradaAutor: Hansen » dc. abr. 21, 2010 6:56 pm

No pots veure les meves? Les he penjat des del Picasa perquè no necessiteu permisos per veure-les. Prova d'obrir amb un altre navegador: Internet Explorer, Mozilla, Google Chrome... a vegades canviant de navegador ho sol.luciones. Aquestes les haurien de poder veure tothom!
Imatge

Hansen

EntradaAutor: Hermi » dl. abr. 26, 2010 5:00 pm

HOLAA!!!!!!!!!!

Ei!! novetats???!! manteleria negre???!! l'any passat no hi era pero la trobo molt chula!! :-)) :-)) esta mb k vagin posant cosetes noves cada any XD
Nosaltres tpc vam posar fundes a les cadires, trobo que ja son prou chules tal cual son, pero "para gustos colores"!!
A nosaltres la decoració extra también ens va agradar molt, pero la veritat es k pica una mica ;) per cert que el chilout d'enguany en blanc i plata l'he trobat molt bonic. A mi personalment, de l'any passat, em van encantar els gerros que hi havia abans d'entrar a la sala (crec k la Hansen va penjar fotos l'any passat, jo ara no les trobo), pero kuan vaig preguntar el preu vaig decidir que el jardí ja era prou maco :-)). El k sí vam posar d'extra nosaltres van ser les roses vermelles penjant del sostre (tal qual surt a la foto de la Hasen) ma mare s'hi va enamorar quan va veure les fotos de la jornada de portes obertes i ens les va regalar. La decoració extra es molt tentadora pero la veritat és que el Mas ja es maco de per sí, i per tant, tot es qüestió de pressupost...

JS k raru k no puguis veure les fotos, la solució que t'han donat de cambiar o actualitzar el navegador et pot anar mb!
Hansen si ja no et queda res!! tot i k per molt k et diguem m'imagino k les ganes de tenir el peke en braços i estar tant a prop fan k realment es faci més llarg... pero ja veuras k en no res tindras l'Ahren amb tú!
Hermi
:: núvia experimentada

Entrades: 256
Membre des de: dv. nov. 14, 2008 8:20 pm

EntradaAutor: JS » dc. abr. 28, 2010 5:27 pm

Hola noies!!!
Lo raro raro raro és que puc veure 2 (la del petó i una altra), de totes maneres ja probaré el que m'heu dit, tot i que us he de confesar que jo sóc un cero a l'esquerra en això de la informàtica, em defenso bastant bé amb el word i l'excel per obligació però no em treieu d'aquí... jo sóc d'agenda de paper (portem juntes molts anys!!!!).
De totes maneres moltes gràcies, no pararé fins que aconsegueixi veure les fotos!!
Sobre la decoració, tens tota la raó Hermi, el Mas és prou maco... i d'aquí al 10 DE SETEMBRE DEL 2011 encara queda mooooolt de temps!
Tenim lligat l'església i el restaurant, i no pensava fer res fins al setembre però he vist que les noies del 2011 ja han començat a mirar i a contractar així que ens hi posarem amb calma... cap recomanació Senyores Assessores?
JS

EntradaAutor: Hermi » dj. abr. 29, 2010 7:11 pm

Aconsellar sempre és delicat, cadascú ha de triar lo k mes li convingui... ad+ encara tens temps de sobra de buscar mirar i remirar lo k mes t'agradi :-)ok:
De tota manera em "tiraré a la piscina" i per la nostra experiència et recomano en Marc de Monproduccions com a DJ, nosaltres en vam kedar molt i molt contents!
Pel fotògraf tot depen d'on siguis i del k vulguis, jo visc a un lloc i el vaig contractar a una altre pk una companya de feina me n'havia parlat mb i también he kedat contenta, fotografs n'hi tants.... depen de lo k sigui prioritari per tú pordras crivar.. si voleu video o no, pre-post boda o no, que treballi amb plantilles o no, k sigui més clàssic o més modern fent fotos, k et doni els originals o no, i sobretot i el k es bastant definitiu és el preu, apa doncs, ja tens feina :D
Hermi l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. abr. 29, 2010 7:32 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Hermi

Entrades: 256
Membre des de: dv. nov. 14, 2008 8:20 pm

EntradaAutor: Hansen » dj. abr. 29, 2010 7:26 pm

Jo sense cap dubte també t'aconsello al Marc de Monproduccions.
Imatge

Hansen

EntradaAutor: scarlet » dv. maig 07, 2010 2:39 pm

Jo també vaig tenir el Marc de MOn produccions i molt bé!!! :-)ok:
scarlet
:: núvia experta
:: núvia experta

Entrades: 777
Membre des de: dc. oct. 03, 2007 1:52 pm

EntradaAutor: Rosereta » dt. maig 18, 2010 4:18 pm

Hola!!!A veure mas vivenques, us he de fer una consulta, a veure que us sembla!jejejeje

Després de molts dies i dies donant-hi tombs a veure que podiem fer per animar una mica el banket ( no és pk la gent que vingui sigui avorrida eh, tot al contrari) si no per crear ambient, per trencar el gel entre la gent gran i la gent jove i a més tenint en compte que serem bastants i de diferents ambients i estils....

Doncs bé, haviem pensat de fer proves tipus joc o ginkama, també un bingo... una tombola... pero cap idea ens acabava de lligar, sempre li trobavem un pero....

La idea que tenim ara son cosetes simples i divertides, que facin la boda més nostra...

La idea es que cadascu tindrà un sobre tamany full sobre la seva cadira i dins els següents objectes:
1.- Una mà gran de cartolina (tipus partits de futbol) : fet per nosaltres
2.- Un collaret tipus hawaiano: comprat
3.- Una màscara del shrek: fet per nosaltres(evidentment en farem una, de fet ja l'he trobat per internet i fotocopies)
4.- Unes ulleres que he vist per interent en forma de copa de cava ( les farem o comprarem, ja veurem).

tothom tindrà una nota amb les següents instruccions:

1.- Per la entrada dels nuvis a la sala, fes ballar la mà i dona'ls-hi la benvinguda.
2.- Per l'entrada del primer plat poseu-vos el collaret de hawaiano i balleu ( musica de la sirenita)
3.- Per l'entrada del segon plat poseu-vos la màscara del shrek.

4.- Per al pastís i brindis poseu-vos les ulleres.

També hem pensat d'afegir-hi, només per les embarassades, alguna cosa referent al Chin-Chan i una nota que digui que han d'anar al mig de la pista, així entreguem tots els detallets a les embarassades en una vegada.

Com veieu, totes les músiques estan relacionades amb pel·lícules de dibuixos animats. L'entrada és Madagascar( anem a Tanzania de viatge de noces). Els cartelelts de les taules també són imatges de les pelis, inclós, els hi farem un mini joc per entrar a la sala, ja que mentre ens fem la foto amb tots els convidats, la gent no hagi d'esperar assegut i avorrit.
A l'entrada de la sala, posarem el cartellet de les taules només amb les imatges. Una taula amb tot de sobres amb el nom de cadascu i dins una pista escrita de la taula que li ha tocat.... així mentre comenten, desxifren i riuen... l'estona passa més rapid....

Que en penseu??
Imatge
Rosereta

EntradaAutor: JS » dj. maig 20, 2010 1:27 pm

Per què a mi no em toca mai assistir a una boda tan original com les que s'organitzen per aquí?????
A mi tot el que es faci per animar la gent em sembla molt bé, les teves idees son genials, i al final és lo que la gent recordarà... en el meu cas em fa una mica de por, les 2 famílies son molt diferents, els meus són molt sorollosos i de la gresca, la de la meva parella són molt més seriosos i tradicionals... no me'ls acabo d'imaginar amb una carteta!!!!
Però m'agrada la idea, així que és qüestió de seguir pensant...
JS

EntradaAutor: octubre10 » dt. jul. 06, 2010 11:28 pm

Hola a totes!!!!

Soc nova al forum! Jo també em caso al Mas dels Vinecs a l'octubre del 2010 *.-o-o.*

Fa molt poquet (1 mes) que ho hem decidit i ja tenim esglesia, restaurant, fotògraf, dj ,vestit i participacions encarragades! jijijij..... El tast no l'hem fet encara, deiem de fer-ho al setembre tot i que tenim força clar el menú a escollir, per tant no creiem que hi sigui problema en deixar-ho per la primera setmana de setembre, ja que ens casem a finals d'octubre.

En quant de temps l'heu fet vosaltres? :-/

Tema fundes de cadires he vist que la gent en parlava.Nosaltres no ho tenim decidit encara. Tema estovalles les vaig trobar molt originals amb negra. Algú té una foto de les estovalles i les cadires? seria interessant ja que així em faria més la idea!

El centre de flors de les taules tampoc ho hem mirat, suposo que ara quan fem vacances ens hi posarem, ja que les flors i els detallets de la gent és l'únic que ens falta!

M'agradaria alguna idea original per posar a les taules, he llegit per sobre que hi ha qui posa fotos dels invitats, del viatge, de pelis, etc.... m'agradraia fer alguna "coseta" així, al igual d'alguna cosa animada durant el banquet, així com per animar la festa.... :hmm::

Bé ja ens anirem dient cosetes per aquí ja que és molt interessant anar veient els comementaris i les opinions de les altres noies ja que totes estem amb els mateixos preparatius.

petonets!!!
:-()-)
octubre10

Entrades: 7
Membre des de: dg. juny 13, 2010 10:47 pm

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants