NUVIES DE MARÇ

bodes 10!

Re: NUVIES DE MARÇ

EntradaAutor: becqueriana » ds. gen. 16, 2010 3:28 pm

ja he arribat als 50 comentaris!!! ja em queda menys.

pd- jejejej a mi también m'han posat cara rara, alguns familiars, quan els hem dit que era al març. Fins i tot una tieta em va dir... uy quin fred.... no? pues buenu...

Ni que visquessim a siberia collons :)
becqueriana
:: núvia rookie

Entrades: 167
Membre des de: dj. set. 03, 2009 12:47 pm

EntradaAutor: MAY_23 » ds. gen. 16, 2010 10:28 pm

Ay noies quins records!!

Istar fa just un any estava com tu!! ara et venen aquests dos mesos moooolt mogudets! però ja veuràs como tot anirà bé!! i no tinguis por de res, després si ho tens tot planificat tot surt a la perfecció!! jo sóc molt perfeccionista i pensava que aquell dia estaria pendent de tot per veure si sortia tot bé i no! vaig gaudir molt i tot va sortir rodó!

Nenes a la gent, ni cas!! a mi també m'ho feien, uyy al març farà fred!! i pq al març?? doncs coi, pq volem!! i llavors els hi explicava la història real per escollir dia, ajuntar els permís de 15 dies amb la setmana santa! jeje va anar genial!!
Un any abans vaig mirar per internet com queia la setmana santa del 2009, vaig comptar 15 dies enrere i sortia el 21 de març, ens va agradar la data i a més ens coincidien els números amb altres dates, ens va fer gràcia i llestos!

Vam sortir de viatge el dimarts seguent del casament, que va anar genial pq el diumenge vam veure a la familia, el dilluns vam preparar les maletes, vam estar 15 dies fora i vam arribar aqui el dilluns de la setmana santa al mati i dp tota la setmana descansant, suuuuper bé!
Imatge
Imatge
MAY_23
:: núvia de platí

Entrades: 4234
Membre des de: dv. des. 07, 2007 9:08 pm

EntradaAutor: becqueriana » dg. gen. 17, 2010 12:28 am

*.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*
becqueriana

EntradaAutor: marsal75 » dg. gen. 17, 2010 9:23 am

i a més May tu i jo compartirem restaurant si no canvia la cosa!!!! ens hem decidit per Can Biel al final, un diumenge d'aquest anirem a dinar allà amb els nostres pares per a que ho vegin tot, encara que ja els hi hem ensenyat en foto i els hi ha agradat, ara només falta que també els hi agradi en persona (encara que amb les edats que tenim ja sabem que ens diran el que vosaltres digueu a nosaltres ja ens estarà bé)
Imatge
Imatge
marsal75
:: supernúvia

Entrades: 6156
Membre des de: dl. oct. 19, 2009 6:35 pm
Ubicació: Valles Oriental

EntradaAutor: ISTAR82 » dg. gen. 17, 2010 11:49 am

A mi em va passar igual, quan vam dir al març tothom es quedava ( menys els meus pares que es van casar a l'abril ) una mica parat....que si farà fred, que si patatim, que si patatam...doncs per això escolleixo el Març per no fregir-me! a més que jo crec que aquell dia tindré calor dels nervis, a mi em fan suar.
Imatge

ImatgeImatge

ImatgeImatge
ImatgeImatge
ISTAR82
:: núvia experta

Entrades: 506
Membre des de: dv. maig 29, 2009 9:26 am

EntradaAutor: MAY_23 » dg. gen. 17, 2010 8:41 pm

Istar jo no vaig pasar gens de fred!! només a la nit quan vam sortir però clar ja era tard, però durant el dia vaig pasar calor i tot!

Marsal ostres Can Biel!! quina ilu m'ha fet quan ho he llegit jeje Jo vaig acabar moooolt contenta!! el restaurant una passada, super atents en tot, i tot el que vaig voler fer no em van posar cap pega, al contrari! ja t'ho trobaras que amb la de idees que es treuen d'aqui fareu moltes cosestes jeje quan vaig arribar la setmana d'abans a deixar les coses van flipar, vaig omplir la caseta aquella de fusta jeje
Qualsevol dubte que tinguis m'ho dius!
El menjar va estar molt bé!! nosaltres volem anar aquest cap de setmana a dinar

Amunt les núvies de març!!!!
Imatge
Imatge
MAY_23

EntradaAutor: nuvia2010 » dg. gen. 17, 2010 8:55 pm

Una altra del març!!! Del 27 de Març d'aquest any!!! És el dia que es van casar els meus pares, pero 27 anys enrere i a la mateixa esglesia on es van casar els meus avis, els meus pares, els meus tiets, van batejar al meu pare, etc, etc, etc. :)

Ja ens queda menys!!!! Jo crec que ploura, a veure si mequivoco!!! Lany passat el dia 27 va fer sol i el 28 va diluviar! A veure que ens toca aquest any!
Imatge
Imatge
nuvia2010
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1033
Membre des de: dv. ago. 29, 2008 11:14 am
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: marsal75 » dg. gen. 17, 2010 9:15 pm

nosaltres no sabem si anar aquest diumenge que ve, l'altre o el primer de febrer amb els papis a dinar a Can Biel, perque només l'han vist en foto. Ens diuen que el que nosaltres decidim que esta bé, pero sabem que els hi fa gracia que comptem amb ells

per cert, el tema dj.... em preocupa el tema de la sgae, tu saps si et demanen alguns dinerets o ja va inclos? i et dona alguna llista de suggerencies per a la musica? són coses que no vaig caure a preguntar al Santi
Imatge
Imatge
marsal75

EntradaAutor: MAY_23 » dg. gen. 17, 2010 11:30 pm

marsal75 ha escrit:nosaltres no sabem si anar aquest diumenge que ve, l'altre o el primer de febrer amb els papis a dinar a Can Biel, perque només l'han vist en foto. Ens diuen que el que nosaltres decidim que esta bé, pero sabem que els hi fa gracia que comptem amb ells

per cert, el tema dj.... em preocupa el tema de la sgae, tu saps si et demanen alguns dinerets o ja va inclos? i et dona alguna llista de suggerencies per a la musica? són coses que no vaig caure a preguntar al Santi

mmmmmm doncs tema dj, tema sgae a nosaltres no ens van dir res, suposo que aniria inclòs en el preu que vam pagar.. nosaltres no vam parlar amb ell però tampoc es calia gaire pq ho teniem bastant clar, però si que li vaig donar algunes suggerències al Santi pq li fes arribar, però amb el dj no vam tenir gaire sort nosaltres, ara no t'espantis eh?? jeje es que nosaltres vam fer un ball sorpresa, d'aquestes que comencen lents i s'espatlla la musica i vam fer la coreografia de grease jeje i la cançó la vaig preparar jo amb el so espatllat i tot i no vam caure en explicar-li bé al Santi, li vam dir que era sorpresa però no que la cançó s'espatllava i clar, el dj a l'escoltar-ho la va treure.. en aquell moment el volia matar!!! dp la va tornar a posar desde el principi i la vam poder ballar bé

jo et recomano que li diguis al Santi de parlar amb el dj per deixar-li ben clar tot el que voleu pel ball, etc., per si de cas jeje

de totes maneres els fotografs que han treballat molt a can biel ens van dir que mai habien tingut problemes amb aquell dj, vam tenir mala sort jeje
Imatge
Imatge
MAY_23

EntradaAutor: ISTAR82 » dl. gen. 18, 2010 2:43 pm

Nuvia!!! hola guapa! per aquí també eh?? jijijijijiji....xD tu tranquila que ens farà un sol que enamorarà...i si plou prenem-nos-ho amb filosofia...més romàntic i diferent!! Ais que ens queda molt poc.....
Doncs lo del DJ a nosaltres no ens han fet pagar res " extra" pel tema sgae,suposo que cada restaurant es un mon.
Imatge

ImatgeImatge

ImatgeImatge
ImatgeImatge
ISTAR82

EntradaAutor: ISTAR82 » dl. gen. 18, 2010 2:45 pm

MAY_23 ha escrit:
marsal75 ha escrit:nosaltres no sabem si anar aquest diumenge que ve, l'altre o el primer de febrer amb els papis a dinar a Can Biel, perque només l'han vist en foto. Ens diuen que el que nosaltres decidim que esta bé, pero sabem que els hi fa gracia que comptem amb ells

mmmmmm doncs tema dj, tema sgae a nosaltres no ens van dir res, suposo que aniria inclòs en el preu que vam pagar.. nosaltres no vam parlar amb ell però tampoc es calia gaire pq ho teniem bastant clar, però si que li vaig donar algunes suggerències al Santi pq li fes arribar, però amb el dj no vam tenir gaire sort nosaltres, ara no t'espantis eh?? jeje es que nosaltres vam fer un ball sorpresa, d'aquestes que comencen lents i s'espatlla la musica i vam fer la coreografia de grease jeje i la cançó la vaig preparar jo amb el so espatllat i tot i no vam caure en explicar-li bé al Santi, li vam dir que era sorpresa però no que la cançó s'espatllava i clar, el dj a l'escoltar-ho la va treure.. en aquell moment el volia matar!!! dp la va tornar a posar desde el principi i la vam poder ballar bé

jo et recomano que li diguis al Santi de parlar amb el dj per deixar-li ben clar tot el que voleu pel ball, etc., per si de cas jeje

de totes maneres els fotografs que han treballat molt a can biel ens van dir que mai habien tingut problemes amb aquell dj, vam tenir mala sort jeje

Per cert ENHORABONA!! Veig per la firma( o com es digui ) que estàs embarassada!! uoooo que guay! es el/la primer/a?
Imatge

ImatgeImatge

ImatgeImatge
ImatgeImatge
ISTAR82

EntradaAutor: MAY_23 » dl. gen. 18, 2010 8:27 pm

Istar gràcies!!
Si es la primera!! és una nena i si tot va bé neixerà al març, bon mes eh??? jeje A més surto de comptes dos dies abans de l'aniversari de casament! tot pot ser que celebri el 1r aniversari a l'hospital amb la petita!
Imatge
Imatge
MAY_23

EntradaAutor: marsal75 » dl. gen. 18, 2010 8:36 pm

doncs és una forma molt maca de celebrar el primer aniversari, amb la primera nena, que per cert tambe et falta poquet per a tenir-la en braços
Imatge
Imatge
marsal75

EntradaAutor: becqueriana » dl. gen. 18, 2010 8:48 pm

vamos que la nena gairebé la vau encarregar a la lluna de mel :P

Felicitats guapa!!!
becqueriana

EntradaAutor: ISTAR82 » dt. gen. 19, 2010 11:54 am

Que guay!! que t'imagines que la teva filla neix per l'aniversari? quin regal,el millor!!
Jo ja en tinc una de 6 anys,la vaig tenir amb 22 anyets amb la meva exparella, o sigui que el meu futur marit no es el pare i com no té fills ni res i jo vull que la meva filla tingui un/a germà/na doncs suposo que passat l'estiu ens ficarem a buscar( passat l'estiu perquè neixi un mes diferent i distanciat de la meva filla,que quan arriben els cumpleanys... )
Ja veuràs és una experiència única...jo vaig ficar-me a plorar com una magdalena quan la vaig tenir en braços...i al part no li tinguis por ( ho dic perquè n'hi ha que li tenen molta por ) pensa que els metges no deixen que pateixi ningú. Jo la vaig tenir al natural,sense epidural ni res...i va durar 6 hores ( dilatació i part ), vamos super ràpid! Tu tranquila...aprofita la època de bebé perquè creixen molt ràpid,que ara amb la meva m'ho passo molt bé perquè m'explica les seves coses del cole i juguem juntes ( sobretot a la Wii, a perruqueres, a jocs de taula ) i t'explica coses dels "novios",jejejeje em fa molta gràcia, i la veritat que es molt bonica aquesta etapa però ja comencen a revolucionar-se i a treure el seu caràcter, per això disfruta-la bé. :-)ok:
Imatge

ImatgeImatge

ImatgeImatge
ImatgeImatge
ISTAR82

EntradaAutor: becqueriana » dt. gen. 19, 2010 1:14 pm

ayyyyyyyyyy noies que ja gairebé arribo *.-o-o.* *.-o-o.*
becqueriana

EntradaAutor: becqueriana » dt. gen. 19, 2010 1:15 pm

als 100 ....
becqueriana

EntradaAutor: becqueriana » dt. gen. 19, 2010 1:15 pm

missatgessssssssssssssssss *.-o-o.*
becqueriana

EntradaAutor: MAY_23 » dt. gen. 19, 2010 7:14 pm

Gràcies noies!!

Becqueriana ja tens 100 missatges, enhorabona! Doncs nola vam encarregar a la lluna de mel, pero vamos, casi casi jeje vam trigar uns 3 mesets en quedar-nos embarassats, em tingut "punteria" jeje

Istar espero que el meu part sigui igual de ràpid que el teu! jeje

Marsal si que falta mooooolt poquet!! el temps passa volant! ufff i sembla que va ser ahir quan estava amb els preparatius del casament!
Imatge
Imatge
MAY_23

EntradaAutor: eiva » dc. gen. 20, 2010 1:01 pm

que poquet us queda a les de març.....
eiva