De com una núvia ballava descalça i li trepitjaven el vestit

bodes 10!

Re: De com una núvia ballava descalça i li trepitjaven el vestit

EntradaAutor: silvia i jordi dj's » dv. abr. 16, 2010 1:02 am

Pujo el post que moltes em consulteu temes que estan aqui..................
"El ball i la festa són el final més esperat de cada casament i val la pena gaudir-los intensament i personalitzar-los al màxim"

Sílvia i Jordi (profes de ball, animadors de la festa i discjoqueis)
silvia i jordi dj's
:: núvia experimentada

Entrades: 479
Membre des de: dl. set. 22, 2008 5:25 pm

EntradaAutor: nananda2 » ds. abr. 17, 2010 9:28 am

hola, nosaltres no sabem que fer encara amb el ball, veient-nos, començo a pensar q seria millor no fer-n'hi...aiiisssss.... jo encara (el q dius les noies ens costa menys) pero ell... a més es nega, s'agobia de pensar q no sera capaç, li he dit de anar a clases pero no sabem on, (som de Balaguer-Lleida).. a veure si ens podeu recomanar algun lloc, ... no volem gran cosa, una lenteta que no sigui molt monoton el ball... i bueno si ens atrevisim a fer algo diferent seria pq a ell el veguessim amb facultats, que ara mateix diu q es imposible.....

mireu per la entrega del meu pare posem una sevillana ' esta tarde se casa mi niña' jo en se una mica de sevilanes i havia pensat fer un paset abans de anar directes a fer l'entrega, ell gaire be no ha de fer res més que acompanyarme, gairebe no fa falta q es mogi de puesto, i ja li esta costant una barvaritat, aixi que potser ni aixo farem al final...... no ze... a veure q em recomaneu
Imatge
nananda2

Entrades: 282
Membre des de: dc. des. 30, 2009 9:36 pm

EntradaAutor: silvia i jordi dj's » dl. abr. 19, 2010 9:17 am

Aixxxxxxx Nananda, com no balleu el vostre ball, sereu els primers nuvis que coneixem que no ballen!!!!!

Sobre les classes, per aquella zona no coneixem ningú, nosaltres ens desplacem per fer classes, però es clar als nuvis que volen que els hi muntem tot el casament, nomès per les classes no surt gaire a conte, tot i que ho podriem parlar.

I sobre l'entrega del regal del teu pare amb una sevillana, seria una bona sorpresa per la teva part i val la pena fer.ho, i crec que el teu furtur marit també participarà encara que sigui quedant-se darerra teu mentres balles, ell podria dur el regal.

Mira, ens trobem amb parelles que sobretot el nuvi és un negat en el ball, en les entregues del regals, en fer una entrada xula amb música canyera dins el restaurant....i a l'hora de la veritat, a vegades participen més que la núvia, te n'explicaria cada anècdota que te'n faries creus.
L'any passat, un nuvi seriòs, vergonyòs i tímid, se'ls hio van ocorrer els amics emportar-se'l al bany i treure-li la roba i que la nuvia l'anés a buscar.
Nosaltres conmeuixent els nuvis, vaig pensar que no seria una bona idèa, i menys per ell per la seva manera de ser, al final els amics se'l van dur i ho van fer.........
Quina va ser la nostra sorpresa, que abans que la núvia anés al bany a dur-li la roba, va aparèixer el nuvi sortint del lavabo en calçotets, ballant, jo vaig improvisar la cançó de French Affair - Sexy (escoletu-la i veureu), i no t'imagines com va ballar al voltant de les taules en plan sexy tope full monty.
Al març, un casament on el nuvi era negat en tot i la nuvia marxosa, ja només l'entrada al restaurant la núvia va entrar tota posada i sèria saludant (ella volia entrar ballant i febt gresca) i el nuvi darrera, entrava ballant i saludant tope marxòs, la sorpresa va ser de la nuvia que ella anava de sèria per ell i quan s'hi va adonar, festa!!!!!

Crec Nananda que no t'has d'amoïnar, tot sortirà superbé i la improvització està a l'ordre del dia.

Apa, que vagi be.
"El ball i la festa són el final més esperat de cada casament i val la pena gaudir-los intensament i personalitzar-los al màxim"

silvia i jordi dj's

EntradaAutor: buniketa » dl. abr. 19, 2010 9:32 am

nananda2 ha escrit:hola, nosaltres no sabem que fer encara amb el ball, veient-nos, començo a pensar q seria millor no fer-n'hi...aiiisssss.... jo encara (el q dius les noies ens costa menys) pero ell... a més es nega, s'agobia de pensar q no sera capaç, li he dit de anar a clases pero no sabem on, (som de Balaguer-Lleida).. a veure si ens podeu recomanar algun lloc, ... no volem gran cosa, una lenteta que no sigui molt monoton el ball... i bueno si ens atrevisim a fer algo diferent seria pq a ell el veguessim amb facultats, que ara mateix diu q es imposible.....

mireu per la entrega del meu pare posem una sevillana ' esta tarde se casa mi niña' jo en se una mica de sevilanes i havia pensat fer un paset abans de anar directes a fer l'entrega, ell gaire be no ha de fer res més que acompanyarme, gairebe no fa falta q es mogi de puesto, i ja li esta costant una barvaritat, aixi que potser ni aixo farem al final...... no ze... a veure q em recomaneu

Doncs per Lleida hi ha algunes escoles de ball... En balls de saló una que té força nom i que ja fa moooooolts anys que funciona és l'escola El Mirall. Jo tinc intenció d'anar allí a preguntar pels balls de saló i tal...
De totes maneres, hi ha altres escoles que suposo que també fan balls de saló a nivell bàsic: una és el Dance Scape, i n'hi ha algunes més, però ara no en recordo el nom... aix!

Si al final et decideixes a preguntar a algun lloc, em pots passar la info, també?
Imatge

Imatge
buniketa
:: núvia d'argent

Entrades: 2570
Membre des de: dj. oct. 08, 2009 8:49 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: carlina » dl. abr. 19, 2010 3:03 pm

A mollerussa també n'hi ha una, hem sembla que surt a les pàgines blanques. O dic per si no vols baixar fins a Lleida.
carlina
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1067
Membre des de: ds. nov. 29, 2008 9:35 pm

EntradaAutor: nananda2 » dc. abr. 21, 2010 5:03 pm

Eiii gracies pels consells i per les referencies!!

pero el meu xicot diu q pasa d'anar a clases, aixi que em queden 9 caps de setmana (jajajajajaj m'acabo d'adonar q em queden 'nou setmanes i mitja' per casarme.... :-)0(-: quina tonteria...) per davant per assajar nosaltres alguna cosa sencilleta i que no fem gaire riicul.... ara si el més dificil sera triar la cançó que ens agraden tantes i tant diferents que no se pas.....
Imatge
nananda2

EntradaAutor: mosi » dl. abr. 26, 2010 1:32 pm

Gracias por los consejos "silvia i jordi dj's " la verdad es que pensar en los zapatos en que todavia me pueda mover a la hora del baile me atormenta bastante y todavia no hemos empezado a pensar en que musica bailar
mosi
:: núvia rookie

Entrades: 102
Membre des de: dv. des. 11, 2009 8:18 pm

EntradaAutor: silvia i jordi dj's » dl. abr. 26, 2010 2:21 pm

De nada Mosi, una ventaja que tenis las novias el dia de la boda, que si os quitais los zapatosp ara el baile y llevais vestido largo, pues no se ve que vais descalzas.

Ya te digo, os recomiendo llevar aunque sean zapatillas de recambio.......

silvia i jordi dj's

EntradaAutor: silvia i jordi dj's » dv. maig 14, 2010 5:23 pm

Hola noies, de tan en tan us vaig passant informació que pot servir pel vostre casament, aqui en teniu una altra:

Tema música dj's, escolliu vosaltres les cançons que voleu i no les que us digui ell per què "sempre es fa i segur que és millor que...." o que "normalment es posen i no cal canviar-les" en entrades de plats, regals, el pastís, etc...

És el vostre casament i sou vosaltres que heu de disfrutar del moment i de la música que us agrada.
Una altra cosa és que escolliu vosaltres la música i el dj's us doni la seva opinió sobre les cançons, si estan be o no, nosaltres mateixos aprenem coses noves en cada casament en teme musicals i ens agrada, ampliem lai nformació.

En el ball, feu un llistat de quin tipus de música us agrada, grups musicals, ritmes, etc i no deixeu el dj's que us ho posi ell, i sobretot, sobretot sobretot, quina música no voleu que us posin!!!

Hi ha parelles que no volen sevillanes i altres nomès volen rumbes i sevillanes, d'altres res de música catalana i altres quasi tot música catalana, altres res de Operacion Triunfo, el nuvi que no li agrada la Shakira (ens va posar en un compromís....) doncs no hi ha Shakira.
Però què passa quan un convidat demana allò que a vosaltres no us agrada????

Nosaltres el que fem és dir-lis que els nuvis no volen aquest tipus de música i s'ha de respectar per què és el seu casament, que quan ell faci una festa i som nosaltres els dj's, li posarem la que ell vulgui.
Però segueixen insistin en que es posi allò que no agrada els nuvis, solució, que els hi preguntin als nuvis si volen que es posi allò que demanen, si dieu que sí cap problema, si dieu que no, doncs res.
I això ho hauríeu de comentar amb el dj's, sembla una tonteria per què tohom balla i li agrada la música i la festa, però us han de respectar com a nuvis i que és la vostra festa.

Apa, adeu.

silvia i jordi dj's

EntradaAutor: nananda2 » dv. maig 14, 2010 9:52 pm

Ufff. m'has llegit el pensament!!!

ahir vam estar mirant un video d'una boda que es va fer al mateix restaurant on ens casem nosaltres. Els nuvis van deixar triar al dj, i per favor quina musica!!!! tot pachanguero de verbena de poble.... ufff.. cuatre gats borratxos ballant, jo no vull aixó!!! vull tothom ballant, no tinc molta idea de musica, pero no se alguna cosa més actual, que li pugui agradaar a tothotm i no només a m'ha padrina....

He enviat un mail a la del restaurant i m'ha dit que ella li transmetra al dj els nostres gustos, pero no creu q poguem parlar amb ell directament... ja veurem per on surt el tir,.... no se tampoc quines indicacions li donaré haure d'informarme més del tema musical!! ja em va costar triar les cançons de la cerimonia i el restaurant i ara veeenga posat amb el ball !! buff..... :star:: :star::
Imatge
nananda2

EntradaAutor: buniketa » dv. maig 14, 2010 9:54 pm

I en el cas que tinguem una orquestra? com ho fem? com funciona en aquests casos? algú ho sap?
Imatge

Imatge
buniketa

EntradaAutor: silvia i jordi dj's » dv. maig 14, 2010 10:13 pm

Ostres buniketa, una orquestra és excel·lent, però no els hi demanis música moderna, una orquestra és per ballar, si sabeu ballar (balls de saló, salsa, tangos, etc) és ideal, també hi ha orquestres, duos o trios amb ritmes fets amb caixa de ritmes i et poden tocar el que vulguis, desde disco d'ara fins el més antic.

Nomès m'he trobat amb un casament amb orquestra i després havien d'actuar nosaltres amb la nostra música, l'orquestra tocaba una hora i mitja i nosaltres després unes 2 horetes de ball i animació, i es clar, la música és molt diferent.

On us caseu buniketa i nananda??

silvia i jordi dj's

EntradaAutor: buniketa » ds. maig 15, 2010 6:56 pm

Jo sóc de Lleida, i em caso a un restaurant anomenat El Palau de Margalef: www.palaudemargalef.com

L'orquestra ens entra en el preu i toquen em penso que unes 2h o 2'30h, ara no ho recordo gaire bé; també hi ha l'opció d'agafar una hora més de DJ, però és que ens demanen 1200€ més amb barra lliure, però com que és sopar, no ho agafarem. Ens sembla massa car i a més desaprofitat. Preferim reservar aquells diners (si els tenim per gastar, jejejeje) per algun espectacle, rollo batukada amb foc o alguna cosa diferent. Segurament buscarem algun altre lloc per entrada la nit si els convidats hi volen anar... segurament nosaltres aprofitarem la nit d'hotel que també ens regala el restaurant, més que res per no dormir aquella nit a casa, que ja és on estem sempre, jejejejeje.
M'imagino que deuen posar passodobles i coses així però també cançons relativament actuals... bé, d'aquí 15 dies hi tenim un casament, així que ja us explicaré el que he vist. Està bé, això, així podré prendre notes i canviar o mirar de negociar les coses que no m'agradin o no em convencin...
Imatge

Imatge
buniketa

EntradaAutor: silvia i jordi dj's » dj. maig 20, 2010 10:03 am

Hola a totes, be aquesta "conversa" no l'hauria de tenir amb volsatres núvies, per què igual us ho fan com a sorpresa, però si voleu fer-ho vosaltres si aneu de convidades, podeu preparar pels nuvis un flash mob, per les que no sabeu de que va el significat és aquest:
" traducido literalmente de inglés como "multitud instantánea" (flash: destello, ráfaga; mob: multitud), es una acción organizada en la que un gran grupo de personas se reúne de repente en un lugar público, realiza algo inusual y luego se dispersa rápidamente...."

Els ultims casaments que hem fet ha donat molt bon resultat, tan pels convidats que saben de que va el tema com pels que no saben que passa.
Imagineu-vos que esteu dinant, de sobte sona una música o cançó en la qual la majoria de convidats s'han posar d'acord a quedar-se estàtics sigui la posicio que sigui, sdinant, passejant, abraçant-se, donant-se un petó, això unes 40 o 50 persones.
La resta de convidats no saben que passa, i els nuvis menys, quan el dj's canvia la cançó és el senyal per a que tot continui igual, ningú dels que han fet el flash mob riu ni comenta la jugada, tot està planificat.

O una lluita d'espasses tipus pirates, i al final tots acaben al terra....

Hi ha versions més currades on fem una coero de ball d'unes 40 - 50 persones, quan sona una cançó per exemple en l'entrega dels regals que fan els nuvis, 2 parelles ballen, després en surten 3 més, després 5 i així fent tots la mateixa coreo de ball

Aqui teniu uns exemples fets al carrer o locals publics, el 1r és d' un super, per a que us feu una idèa, tots estàtics, vem posar una canço tipus Chill Out lenta i per acabar el lleó de la Metro.....

http://youtube.com/watch?v=X4GMXavfKPY

Aquest és una lluita de pirates, vem captar la idèa i amb la cançó que vem posar de Piratas del Caribe va quedar de conya.

http://youtube.com/watch?v=mPmqgGTd

... re=related

Una coreo de ball entre uns quans convidats, la resta es quedan al·lucinant, una idèa seria com això, fet al març al metro de Diagonal en la inauguració de la nova estació que es va fer:

http://youtube.com/watch?v=XGAL0FZZ5IY

I aquesta és per a que la gaudiu, que és una currada impressionant, us imagineu un grup musical que toca i ningú ballés, i de sobte.....

http://youtube.com/watch?v=IN_YvaW5

... re=related

Apa, aqui teniu unes idèes que no les hem pogut explicar abans per què moltes de vosaltres que us heu casat, no sabíeu que us fariem això...............

silvia i jordi dj's

EntradaAutor: nananda2 » ds. maig 29, 2010 7:59 am

aixo es genial, m'ho apunto per la boda de la meva amiga que es casa a l'octubre i a vere si els hi agrada als altres per fer-los hi

una pregunta...

natros en l'entrada a la cerimonia hem pensat fer l'entrada de nuvi amb una cançó i despres abans de q entri jo posem una canço curteta per a q entrin les nenes dels anells (q van super mones, son tres una tirant pétals i les altres dos acafadetes al coixi) i quan ja arribin a puesto entrar jo, quedara be? em sembla que no es sol fer posar una canço diferent per les nenes dels anells que per la nuvia... bueno espero que quedi be, pq m'agradaba l'idea que pasesin elles soletes....
Imatge
nananda2

EntradaAutor: silvia i jordi dj's » ds. maig 29, 2010 9:31 am

Hola Nananda, qualsevol idèa que tinguis pel teu casament t'ha d'agradar a tu i al teu futur marit, és el vostre casament i podeu fer-ho com vulgueu.
L'entrada de les nenes amb un cançó i després tu amb una altra és bona idea, que no es sol fer, millor, així trenques la dinàmica i surts de "lo tipico".
Ahir divendres, per exemple vem fer aquesta entrada dels nuvis a Sesoliveres, que moltes de vosaltres ja l'heu vist pel foro, i va quedar superbé, i totalment diferent, i els pares dels nuvis es van apuntar a la moguda tot i que és dificil per la imatge que tenen ells d'un casament...

http://youtube.com/watch?v=IR7m2HB6fzg

Ah, la voltereta no la van fer!!!!!

silvia i jordi dj's

EntradaAutor: marteta3 » dt. juny 08, 2010 8:44 am

A nosaltres això ens encantaria fer-ho però quanta gent hauria de ballar? pq vaja, entre el meu pare i la meva sogra que diran que ni hablar i els meus amics que són més tímids que pa que... no se si ho aconseguirem.
marteta3

Entrades: 72
Membre des de: ds. maig 29, 2010 8:09 am

EntradaAutor: silvia i jordi dj's » dt. juny 08, 2010 12:40 pm

Per fer aquesta entrada que vem fer a Sesoliveres, eren unes 5 parelles, si et fixes be en el video, hi ha parelles que repeteixen, és a dir, entren i fan la volta pel costat i tornen a entrar i fan un ball diferent al que han fet abans, hi ha molta coordinació musical, sinó haurien passat totes les parelles i encara quedaria cançó per a que entressin els nuvis, hi hauria un "buit" pel mig...
De totes maneres, aquest video és un exemple, hi ha un munt de diferents que es poden fer, el problema és que no els tinc gravats, doncs si fem de dj's és difícil estar per la música i gravar el video al mateix temps......sempre hi ha la possibilitat que algú ens faci una còpia, però no podem penjar els videos dels nuvis sense el vostre permís!!!!

El que conta és tenir una colla d'amics "folloneros" i que els hi vagi la gresca, i poder assajar uns dies en concret (que sempre hi ha algú que no lo va be) i anar assajant.

silvia i jordi dj's

EntradaAutor: carlina » dt. juny 08, 2010 2:03 pm

Nananda jo ho vaig fer això que dius el meu marit va entrar amb Cannon de Johann Pachelbel, les meves 4 cosinetes anàvent dos germanes agades d'una cistella tirant pètals, les altres dos germanes igual i raderra d'elles anaba el meu nebot amb el coixí dels anells van entrar amb la cançó what a wonderful world de louis armstrong i jo després que elles arribéssin a l'altar vaig fer la meva entrada del braç del meu pare amb la cançó
marxa nupcial de richard wagner.
a10.
carlina

Entrades: 1067
Membre des de: ds. nov. 29, 2008 9:35 pm

EntradaAutor: silvia i jordi dj's » dv. ago. 13, 2010 1:10 am

Hem de pujar el post per les consultes que ens esteu fent, aqui teniu respostes i solucions i cosetes que podeu fer.......

silvia i jordi dj's

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants