Música entrada triomfal d l núvia...!!!

bodes 10!

Re: Música entrada triomfal d l núvia...!!!

EntradaAutor: NU23 » dc. oct. 21, 2009 3:54 pm

Muy chula, yo creo q me decido o por la de Forrest Gump, me encanta el principio y me imagino yo entrando y se me ponen los pelos de punta. O la marxa nupcial de Wagner tocada a piano y violin. Q hagooooooo???
NU23
:: núvia rookie

Entrades: 109
Membre des de: dv. abr. 03, 2009 9:24 pm

EntradaAutor: ANATKF » dc. oct. 21, 2009 4:36 pm

HOLA¡¡¡
pues al final entro con "an angel",de kelly family,porque es muy especial para mì¡¡¡,mi entrada no hago màs que imaginarmela con esta canciòn¡¡¡
Imatge
ANATKF

Entrades: 164
Membre des de: dv. oct. 16, 2009 9:42 am

EntradaAutor: ANATKF » dc. oct. 21, 2009 4:40 pm

http://youtube.com/watch?v=q-FcvdyTcX4

<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/q-FcvdyTcX4&hl=es&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/q-FcvdyTcX4&hl=es&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>
Imatge
ANATKF

EntradaAutor: NU23 » dc. oct. 21, 2009 9:17 pm

Molt maca la de Kelly Family, emociona molt.
NU23

EntradaAutor: anit@ » dc. oct. 21, 2009 9:27 pm

Hola Nenis, la de Homelis de Leina Lewis me encanta , la quiero utilizar para algo`pero aun no se.... la que sin duda tengo decidida es mi entrada con esta canción...de Il divo

http://youtube.com/watch?v=-S96tk3lbB4

Imatge
CRÓNICA Anit@.................. viewtopic.php?f=50&t=22175
anit@
:: núvia d'or
:: núvia d'or

Entrades: 3253
Membre des de: dv. gen. 30, 2009 8:31 pm

EntradaAutor: ANATKF » dc. oct. 21, 2009 10:30 pm

Codi: Selecciona’ls tots
Hola Nenis, la de Homelis de Leina Lewis me encanta , la quiero utilizar para algo`pero aun no se.... la que sin duda tengo decidida es mi entrada con esta canción...de Il divo

a mì tambièn me gusta mucho la de homeless,estoy por ponerla en el pastel,porque tambièn es emocionante,pero dudo entre esta o better in time que tambièn es de leona lewis¡¡¡
Imatge
ANATKF

EntradaAutor: ANATKF » dc. oct. 21, 2009 10:41 pm

aquì podeis escuchar LA VERSIÒN EN ESPAÑOL E INGLÈS que grabè cantando junto a mi hermano jony de "an angel"cuando tenìa 18 años,y èl 14. :-)
Imatge
ANATKF

EntradaAutor: ANATKF » dc. oct. 21, 2009 10:42 pm

http://profile.myspace.com/index.cfm?fu ... =330895916

perdòn,jejej,se me olvidò el enlace¡¡¡ :-))
Imatge
ANATKF

EntradaAutor: Maria Teresa » dl. oct. 26, 2009 12:44 pm

ThePitis ha escrit:Hola!! doncs jo com que em caso per l'esglesia he pensat que tinc clar que no em ve de gust la marxa nupcial!! hauré de buscar alguna alternativa!! s'accepten suggerències...

Bon dia ThePitis,

encara que no ens coneixem, em prenc la llibertat de donar-te alguna idea en el tema de la música.

Dius que, per la teva entrada a l'església, no vols la típica Marxa Nupcial. Si t'agrada un tipus de música solemne, tipu marxa i alhora alegre hi ha "La marxa del Príncep de Dinamarca" també anomenada "Trumpet voluntary" de J. Clarke que és molt bonica. T'adjunto dos links perquè la puguis escoltar.

http://youtube.com/watch?v=5tCY6-XCgto

A continuació et poso aquest altre link. La peça comença als 59 segons

http://youtube.com/watch?v=FpmMb2RTDU4

Si teniu una soprano,l’ària d’ópera el “Lascia chio pianga”de G. F. Haendel és molt bonica i en una església petita com la que us casareu queda molt bé i molt intima. La cançó és molt llarga però per fer l’entrada es pot cantar la primera part fins a 1 minut 30 segons des que comença la cançó

http://youtube.com/watch?v=LjycNVMTmeU

Hi ha una altre ària d’òpera molt bonica que també queda molt bé per l’entrada de la núvia és el “O mio babbino caro” de Puccini

http://youtube.com/watch?v=ul9OTShQ_rc

Si vols més informació pel tema de la música no dubtis en preguntar-m'ho.

Dóna la casualitat que aquest dissabte a les 12'30 h vaig cantar un casament a l'església de Sant Vicenç d'Espinelves. Va ser un casament molt bonic. l'Església és preciosa, la il•luminació, les flors, etc. tot era preciós!

Per si no ho saps, a més de cantar cerimònies, que és la meva feina, col•laboro amb Guia Nupcial i porto el tema de les esglésies. Aqui tens el link:

http://www.guianupcial.com/esglesies-bo ... esies.html

Doncs bé, com a primicia et poso alguna de les fotografies que vaig fer de l'església d'Espinelves i que properament posarem a la web. Espero que t'agradin

Una abraçada :-()-)

Maria Teresa
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Maria Teresa l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. nov. 04, 2009 6:14 pm, en total s’ha editat 2 vegades.
Maria Teresa

Entrades: 196
Membre des de: dg. nov. 14, 2004 6:55 pm

EntradaAutor: Cati_23 » dl. oct. 26, 2009 2:27 pm

Maria Teresa! A vingut a cantar alguna vegada a l'esglesia de Sant Pere de Premia de Dalt ????
Imatge
Cati_23
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1231
Membre des de: dt. set. 01, 2009 5:07 pm

EntradaAutor: ThePitis » dl. oct. 26, 2009 2:41 pm

Hola Maria Teresa!!

Moltissimes gràcies per les fotos de l'església! m'ha fet moltíssima il.lusió veure-la tota llesta per un casament! i així il.luminada és preciosa!! quan la vam anar a veure no vaig poder fer fotus a l'interior pq no estava il.luminada!! ::love::

Per cert no sabia que cantaves als casaments!! m'ha agradat molt La "Lascia Chio pianga" de GF Haendel! >.-<: és preciosa! Nosaltres encara no tenim soprano... m'agradaria saber quines cançons cantes i si tens acompanyament!
Imatge
ThePitis
:: núvia de bronze

Entrades: 1552
Membre des de: dv. set. 25, 2009 5:00 pm

EntradaAutor: Maria Teresa » dl. oct. 26, 2009 3:29 pm

Cati_23 ha escrit:Maria Teresa! A vingut a cantar alguna vegada a l'esglesia de Sant Pere de Premia de Dalt ????

Bona tarda Cat_23,

i tant que he cantat a Premià de Dalt!!! I ara t'explicaré una anècdota.

L'últim casament que vaig cantar va ser un dia octubre del 2008 a les 17 h. Al començament tot va anar molt bé, van començar a entrar els convidats, els nuvis i, al cap d'una estona, va començar a caure un xàfec dels que fan història. Nosaltres, l'organista i jo, estàvem col·locades dalt el Cor perquè ens havien dit que l'orgue de baix no funcionava i nosaltres vam portar un teclat. Total en un moment donat va fer un llamp i ens vam quedar a les fosques. Al cap d'un moment va tornar el llum pero....oh! el teclat havia petat!!!!

Corrents vam baixar cap a baix tot passant pel bell mig dels convidats per arribar a la capella lateral esquerra de l'altar on hi havia l'orgue que, en teoria, no funcionava. El tenien arraconat a la paret. Vam passar un bona estona per trobar el llum, i l'endoll per posar-lo en marxa, la capella era fosca com una gola de llop! Fent un esforç molt gran,i ajudats per convidats que ens van ajudar, el vam posar una mica més de cara i vam intentar sense que es notés gaire anar tocant alguna tecla per veure si funcionava. Eureka, funcionava!!!!

Vaig cantar , l'Ave Maria sense cap problema però quan cantava el Cant dels Ocells, un altre llamp espectacular i va tornar a marxar el llum, Au! vaig seguir cantant a capella! Aleshores l'aiguat era descomunal i va començar a caure pedra! Al cap d'un moment va tornar el llum i es va continuar la cerimònia fins just la Benedicció Final.

En aquell moment va caure un llam amb un soroll que va tremolar tot. Aleshores ens vam quedar definitivament sense llum.

Els nuvis van signar al llum d'una espelma, i és quan ens vam adonar que l'església s'estava inundant. Era tanta l'aigua i la pedra que queia que no vam poguer sortir de l'església fins al cap d'una hora! Els nuvis van sortir una mica abans, la núvia sense sabates i el vestit totalment arramengat, per l'aigua que hi havia dins l'església, per poguer arribar just a la porta i pujar al cotxe. La resta de convidats tots dins l'església petant la xerrada. El paisatge de fora era tot blac com si hagués nevat.

L'anecdota és de les que no oblides mai però tampoc oblidaré mai el gran sentit de l'humor amb que es van prendre els nuvis la situació. Va ser admirable!!!!

Una abraçada :-()-)

Maria Teresa
Maria Teresa l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. oct. 26, 2009 4:26 pm, en total s’ha editat 2 vegades.
Maria Teresa

EntradaAutor: Maria Teresa » dl. oct. 26, 2009 3:33 pm

ThePitis ha escrit:Hola Maria Teresa!!

Moltissimes gràcies per les fotos de l'església! m'ha fet moltíssima il.lusió veure-la tota llesta per un casament! i així il.luminada és preciosa!! quan la vam anar a veure no vaig poder fer fotus a l'interior pq no estava il.luminada!! ::love::

Per cert no sabia que cantaves als casaments!! m'ha agradat molt La "Lascia Chio pianga" de GF Haendel! >.-<: és preciosa! Nosaltres encara no tenim soprano... m'agradaria saber quines cançons cantes i si tens acompanyament!

ThePitis,

m'alegro que t'hagin agradat les fotografies, la veritat és que l'església és preciosa i té una mida ideal per fer-hi casaments. És molt acollidora.

Si vols m'envies un e-mail a info@mariateresafiga.cat i et puc informar, això si, sense cap compromis per part vostre.

Una abraçada

Maria Teresa
Maria Teresa

EntradaAutor: ThePitis » dl. oct. 26, 2009 4:00 pm

Moltes gràcies Maria Teresa, seguim en contacte via e-mail!
Imatge
ThePitis

Entrades: 1552
Membre des de: dv. set. 25, 2009 5:00 pm

EntradaAutor: NU23 » dg. nov. 01, 2009 8:30 pm

Jo entro amb el Canon de Pachebel, tocada amb piano i violi.
NU23

EntradaAutor: kasia25 » dg. nov. 01, 2009 8:47 pm

M'encanta el canon de Pachebel!!!! el que passa és que suposo que la meva versió haurà de ser amb piano ( o teclats pq no sé pas d'on treure el piano, ja que el de casa meva és de dificil traslladar!!! )pk el meu germà toca el piano i posar-hi un violí seria treure-li protagonisme a ell, però wenu, suposo que quedarà genial pk ell és un crack!!!
Imatge
kasia25
:: núvia experta

Entrades: 588
Membre des de: dc. oct. 07, 2009 5:46 pm

EntradaAutor: NU23 » dl. nov. 02, 2009 9:11 am

Segur q quedarà genial, jo m'imagino aquesta canço amb piano i violi i m'emociono. Trobo q és perfecte x aquest moment, i no és la típica marxa nupcial. Q jo no em veig entrant amb marxa nupcial.
NU23

EntradaAutor: Neki » dl. nov. 02, 2009 5:29 pm

anit@ ha escrit:Hola Nenis, la de Homelis de Leina Lewis me encanta , la quiero utilizar para algo`pero aun no se.... la que sin duda tengo decidida es mi entrada con esta canción...de Il divo

http://youtube.com/watch?v=-S96tk3lbB4

Ole, mi Anita, que ya sabes que compartimos canción de entrada!!!!!!!!! me encanta!!!! ::love::
Imatge
Neki
:: meganúvia
:: meganúvia

Entrades: 7679
Membre des de: dt. ago. 18, 2009 3:41 pm

EntradaAutor: Olga** » dt. nov. 03, 2009 7:50 pm

Hola noies, encara no ho tinc decidit, tinc dues opcions una de més classica i l'altre és una cançó molt especial per mi perquè me la va cantar la meva parella per un aniversari d'alt de l'escenari, és el I can't falling in love però cantat per Andrea Boccelli. A més vull acabar-la de decidir amb el meu pare (crec que la cançó ens ha d'emocionar als dos).

http://youtube.com/watch?v=eR1AbAYHdD0

Imatge
Olga**

Entrades: 149
Membre des de: dj. jul. 31, 2008 10:09 am

EntradaAutor: JennyGus » dt. nov. 03, 2009 11:58 pm

NU23 ha escrit:Tinc tota la música de l'esglèsia però l'entrada de la nuvia, no se quina possar. No m'agrada la típica marxa nupcial. Q em recomaneu??

Hola pues a una amiga mia le regalaron su cancion favorita mezclada con la marcha nupcial en piano!

Es una idea que a mi me encanta, pero claro a ver quien tiene un amigo que sepa mezclar.....

Pero quedó muy bonita la mezcla y es lo clásico con un toque muy personal. :-.:·:: ya me quedan menos para llegar a los 100 jajajajaj
JennyGus

Entrades: 789
Membre des de: dv. oct. 30, 2009 12:39 pm

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 9 visitants