NUVIE DEL GIRONES

bodes 10!

Re: NUVIE DEL GIRONES

EntradaAutor: Aley » dc. oct. 07, 2009 10:54 am

Doncs em vaig casar fa 2 mesos aproximadament , el 25 de juliol, al mas terrats a pontós.

www.masterrats.com
Imatge

25 de juliol de 2009
Aley
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze

Entrades: 1937
Membre des de: dc. gen. 21, 2009 11:52 am

EntradaAutor: GPG » dc. oct. 07, 2009 11:47 am

Aley, m'ha agradat molt això que portaves com una especia de jaqueta-vel, no ho havia vist mai!!

Jo tampoc crec que porti vel...

Aixó que diuen que quan t'emproves el vestit saps que és el teu, a totes us ha passat? Jo tinc por que no em passi... Es que sóc tan "cagadubtes"!!
Els que he vist aquest dissabte me n'han agradat dos, però no he tingut aquesta sensació.
Es normal que passi aixó?

Aley, explica explica, que jo també sóc molt xafardera!!
Imatge
GPG
:: núvia rookie

Entrades: 163
Membre des de: dj. nov. 06, 2008 7:55 pm

EntradaAutor: Mariantonia » dc. oct. 07, 2009 4:19 pm

Annaiol ha escrit:
Mariantonia ha escrit:Hola què tal?
Som nous per aquí, i nosaltres també ens casem al Mas Marroch... o no, ho estem estudiant pq ens tira molt però pica bastant. I hi ha la qüestió del DJ: algú sap quin és el que ofereixen? Com ho fa? És gaire car?
Tothom ens canta les excel·lències del menjar i del lloc, i la veritat és que veient les fotos et quedes flipaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaant!
Salut i bons aliments!

Ostresssssss!!!! ja sms 3 al mas marroch!!! jeje!!!! dncs la veritat és k nosaltres vam mirar algun altre lloc i els preus... a x tot més o menys, eh?!
Nosaltres tampoc hem stat a cap casament allà xò tothom diu el k dius tu: k el menjar s excel lent, la organització... i el lloc... x mi ... fabulós!!! =0-0-)

L únic inconvenient k m han dit és k a l aperitiu la gent ab els talons s enfonsa... s veu k molta gent es keixa... n sé!!!

El Dj no en tinc ni idea... nosaltres agafem Feelgood d olot k els hem vist i ho fan mlt b i ja vam anar a parlar ab ells i t donen mltes idees... a veure...!!!

Kuan us caseu???

Hola noies! Quina rapidesa en les respostes!
Nosaltres ens casem la propera primavera, però encara no tenim tancat el dia (sí, ja sabem que anem moooooooolt tard).
GPG, sí, potser són els preus estàndards, també hem mirat a d'altres llocs i són semblants... però aquí no hi inclouen la barra lliure durant el ball, per exemple. Això ho fa pujar tot una mica més, clar.
Annaiol! Ostres, ens n'han parlat molt bé, d'en Feelgood! Fa bones condicions? Ens ho mirarem... Alguna altra alternativa, per si de cas?
Fins ara!
Mariantonia

Entrades: 2
Membre des de: dt. oct. 06, 2009 7:26 pm

EntradaAutor: soniah86 » dc. oct. 07, 2009 5:36 pm

bones wapis veig que parleu de dj jo vaig agafar tudiscomobil que ho porta en ruben i la veritat la gent ha quedat encantada ho fan molt be a nosaltres ens va costar 1100€ el pack ceremonia, coctel, banquet, 3 hores ball i 2 pantalles grans i el pack sense pantalles crec que eren 950€

mira si us serveix la informacio aixi ja la teniu :-)ok:
LA CRONICA 11/07/2009: viewtopic.php?f=41&t=19873

Imatge
soniah86
:: supernúvia

Entrades: 6315
Membre des de: ds. nov. 01, 2008 11:31 am
Ubicació: d' un poble de girona

EntradaAutor: irene26 » dv. oct. 16, 2009 9:57 pm

Holaaaaaaaaaaa a totessssssss!!!!!!
Nosaltres també ens casem al Mas Marroch, el 21 d'agost. Nosaltres si que habiem anat a un casament anteriorment i la veritat es que ens va encantar a tots dos així que quan vam decidir casar-nos varem anar directament allà amb la sort que els hi quedava aquest dia lliure. El puesto es una passada i els jardins per fer el pica pica t'enamoren.
Ens han donat un telefon d'un dj que treballa molt a mas marroch i dilluns hem d'anar a parlar amb ell. Ja us explicare que m'han dit.
Quan us caseu vosaltres???
Imatge
irene26

Entrades: 7
Membre des de: dv. oct. 16, 2009 12:37 pm

EntradaAutor: nutrimat » dc. nov. 18, 2009 11:42 pm

soniah86 ha escrit:BONES A LES GIRONINES 2010!!!!!!!!!!!!!!!!!!

OSTRES VEIG QUE YA TENIU POST BEN FET GUAPES VEURAS QUE AQUI PODREU COMPRATIR MOLTES IDEES I FAREU MOLTA AMISTAT JO SOC DEL 2009 ME VAIG CASAR AL PALAU LO MIRADOR 11/07/2009 I BUENO ARA D' AQUI 2 DIES ENS ANEM DE LLUNA DE MEL PERQUE ABANS PER TEMA DE FEINA NO HEM POGUT ANAR

NOMES UN CONSELL DISFRUTEU AL MAXIM D' AQUEST FANTASTIC ANY DE PREPARATIUS QUE US ESPERA PASA RAPISIDIM PERO ES GENIAL I IRREPETIBLE I MAI L' OLVIDAREU UN PETONAS A TOTES I QUE US VAGI TOT MOLT BE

Hola Sonia,
com va anar el viatge de nuvis?? nosaltres también ens cassem en Palau lo mirador, no sé si t'enrecordes de mi??? hem reservat el viatgge, anirem a NY + riviera maya + miami.
Petnssss
Ja t'aniré explicant,
Nos casamos, jejejeje
nutrimat

Entrades: 76
Membre des de: dj. gen. 15, 2009 11:25 am
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: nutrimat » dc. nov. 18, 2009 11:45 pm

soniah86 ha escrit:bones wapis veig que parleu de dj jo vaig agafar tudiscomobil que ho porta en ruben i la veritat la gent ha quedat encantada ho fan molt be a nosaltres ens va costar 1100€ el pack ceremonia, coctel, banquet, 3 hores ball i 2 pantalles grans i el pack sense pantalles crec que eren 950€

Hola Sonia,
a nosaltres com ens casem en diumenge ens regalaven la barra lliure i el dj, però resulta que l'ultima vegada que vam parlar amb la Palmira, ens ha dit que no entren les hores de la disco i no sabem a kin preu ens poden sortir.
Nos casamos, jejejeje
nutrimat

EntradaAutor: GPG » dj. nov. 19, 2009 10:10 am

Hola gironines!!

Que tenim el post molt paradet, eh!! Aixó no pot ser!!

Irene26 jo també em caso al Mas Marroch, però el 4 de setembre. A nosaltres també ens va enamorar, ens encanta!!
Com va anar amb el music?

Què us expliqueu de bo reines?
Imatge
GPG

Entrades: 163
Membre des de: dj. nov. 06, 2008 7:55 pm

EntradaAutor: Abelsa » dj. nov. 19, 2009 10:14 am

Hola a tothom, sóc nova al foro!
Nosaltres ens casem a Joanetes a la vora d'Olot, al Mas les Comelles, el dia 26 de Juny!

He vist que hi ha forces parelles que us caseu al mas Terrats, aquesta era la meva primera opció, ho vaig anar a veure i hem va encantar, pero per proximitat no ens anava gaire bé! llavors, vaig trobar aquest mas, és una casa rural tipus hotel, lloguen la casa sencera o només habitacions! tenen una era molt maca on hi caben menys de 100 persones. El lloc és precios!! i n'estic ben enamorada!!! Ja tenim el catering encarregat amb la Cristina de CrisCatering, hi ara només hem falta triar el Dj i el fotograf, els preus que he mirat per la zona es disparen molt! com que he d'anar a firanuvis per feina (ja que treballo a una agencia de viatges) aprofitaré per pasejar i buscar ofertes!
Si algú hem pot aconsellar bons fotografs i djs que treballin economic i bé, us ho agrairira!!!
Imatge
Abelsa

Entrades: 107
Membre des de: dt. nov. 17, 2009 10:53 am

EntradaAutor: soniah86 » dj. nov. 19, 2009 3:27 pm

nutrimat ha escrit:
soniah86 ha escrit:bones wapis veig que parleu de dj jo vaig agafar tudiscomobil que ho porta en ruben i la veritat la gent ha quedat encantada ho fan molt be a nosaltres ens va costar 1100€ el pack ceremonia, coctel, banquet, 3 hores ball i 2 pantalles grans i el pack sense pantalles crec que eren 950€

Hola Sonia,
a nosaltres com ens casem en diumenge ens regalaven la barra lliure i el dj, però resulta que l'ultima vegada que vam parlar amb la Palmira, ens ha dit que no entren les hores de la disco i no sabem a kin preu ens poden sortir.

doncs me sona que eran 80 € la hora a partir de la tercera hora pero clar no se com ho tindreu vosaltres si ja us ho incorporen.... la veritat no en tinc ni idea...

el viatge que vols fer molt maco vaya es el que hem fet nosaltres una semana NY i una semana mexic i bueno miami anem l'any que ve perque fem un creuer per allà pero ja veuras que t'ho pasaras momlt be :-)ok:
LA CRONICA 11/07/2009: viewtopic.php?f=41&t=19873

Imatge
soniah86

Entrades: 6315
Membre des de: ds. nov. 01, 2008 11:31 am
Ubicació: d' un poble de girona

EntradaAutor: Abelsa » dt. nov. 24, 2009 6:58 pm

Hola noies!!!
Una consulta: estic buscant DJs i Fotograf pel casament, hem podeu donar la vostra opinió???
Aquest cap de setmana aniré a fira nuvis a mirar com està el mercat, pero si me n'aconsellessiu algun....

Gracies!!!!
Imatge
Abelsa

EntradaAutor: nutrimat » dc. nov. 25, 2009 1:03 am

Abelsa ha escrit:Hola noies!!!
Una consulta: estic buscant DJs i Fotograf pel casament, hem podeu donar la vostra opinió???
Aquest cap de setmana aniré a fira nuvis a mirar com està el mercat, pero si me n'aconsellessiu algun....

Gracies!!!!

Hola wapa,
nosaltres tenim Vivianne fotograf, en el post de fotògrafs he posat per lo que hem surt, nosaltres també anirem a la fira de Girona, tot i que no sabem quin dia i així mirarem music que no tenim.
Nos casamos, jejejeje
nutrimat

Re: NUVIES DEL GIRONES

EntradaAutor: mixaster » dt. des. 08, 2009 8:24 pm

Hola,
EM dic Ester i em caso el 24 d'abril del 2010 al Park Hotel San Jorge de PLatja d'Aro.
El meu germà es va casar al mateix lloc el passat setembre (nosaltres ja sabiem que ens casariem al mateix lloc) i em va encantar el lloc, el restaurant,.... tot.
Estic veient que hi ha gent que busca DJ i fotògraf, el nostre fotògraf és amic del meu novio i ens ha arreglat una mica el preu. I el DJ és de DIVERTA-SONA (http://www.diverta-sona.cat/), són de Manlleu (Osona) però també van a Girona, i està bé de preu (uns 450 euros per l'aperitiu, el banquet i 3 hores de ball).
Espero haver ajudat una miqueta.
mixaster

Entrades: 3
Membre des de: dl. oct. 12, 2009 7:47 pm

EntradaAutor: Abelsa » dc. des. 09, 2009 10:13 am

Bon dia Mixaster,
Jo també he estat mirant la gent de Diverta, i realment ho fan moltbé de preu, pero no conec a ningú que els hagi contractat... per la boda del teu germà hi varen ser??? us van agradar??

A fira-nuvis vaig trobar una fotografa de Camprodon molt trempada es diu Sonia Aparicio i segurament ho farem amb ella! i el tema dj en vaig veure molts... pero cap amb un preu com el de Diverta.
Ja hem diràs el què mixaster, gràcies!!
Imatge
Abelsa

EntradaAutor: Abelsa » dt. des. 29, 2009 7:02 pm

Hola Noies!
Semble que el sector Girona ha quedat molt apagat!
L'hem de tornar a despertar!!

Torno amb el tema de Djs, i m'agradaria saber què tal són els Diverta, perque segurament em quedaré amb ells!
Que hi ha alguna nuvia que sigui de la Garrotxa per aqui?
Imatge
Abelsa

DJ

EntradaAutor: mixaster » dv. feb. 05, 2010 8:15 pm

Hola!
Perdona haver tardat tant a contestar.
Jo fa 2 anys vaig anar a un casament on estaven els de diverta i em va agradar. A més a més una amiga meva hi treballa, parlo sovint amb ella així el tema del DJ estic més traquila pq sé que ella ho controla, i per això nosaltres també hem contractat Diverta pel nostre casament.
Vas veient preus d'altres DJs i són molt cars. Jo demanaria informació i parlaria amb ells sobre el què vols a veure com ho veus, però jo ja tinc el DJ reservat pel dia del casament!!!
Petons
mixaster

Entrades: 3
Membre des de: dl. oct. 12, 2009 7:47 pm

EntradaAutor: Abelsa » ds. feb. 06, 2010 11:36 am

Bon dia!
Al final ho faig amb uns nois de St Feliu de Guixols, molt trempats i també economics!!!
Gracies per els consells!
Imatge
Abelsa

EntradaAutor: Abelsa » dt. feb. 16, 2010 10:37 pm

Hola noies, sabeu on puc comprar la roba interior pel casament a la provincia de Girona? que tinguin varietat i que estigui bé de preu???
Imatge
Abelsa

EntradaAutor: geisha » dl. abr. 19, 2010 3:48 pm

Hola noies!!
jo soc nova per aqui, finalment ens em dicidit a casar-nos (basicament ell, jo ja volia)jjajaj, i la data en principi era pel 4 de juny del 2011, el lloc que estem mirant es el mas marroch!! algu em pot donar informacio, sobre que tal es? gràcies
Imatge

14-05-2011
geisha
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada

Entrades: 481
Membre des de: dl. abr. 19, 2010 3:34 pm

EntradaAutor: yolanda i jordi » dt. maig 18, 2010 4:35 pm

Hola noies. A veure si algu hem pot ajudar. Sabeu algun lloc fasin ungles de gel per Girona o voltants?
I evidentment que ho facin bé.
Gràcies
url=http://nuvis.org/yolandaillaijordivila2010] Imatge [/url]
yolanda i jordi

Entrades: 110
Membre des de: dg. feb. 15, 2009 5:12 pm

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants