"NINETES" 2010

bodes 10!

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dj. ago. 20, 2009 9:11 pm

Estiu...t'he escrit a l'altre post también....

Tara...al xic no li acabava de convencer, però penso que si el mossèn no ens arregla el tema de l'esglèsia del Lledo ho farem a l'esglesia de Vilallonga. Ara us fico esglèsies de totes dues...i les fotos también quedaràn genials Papallona amb la teva professionalitat i la teva càmara!!!!!!! jejejeje.
Mrs. Happiness l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. ago. 22, 2009 1:00 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Mrs. Happiness
:: núvia de bronze

Entrades: 1601
Membre des de: dc. feb. 04, 2009 10:07 am

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dj. ago. 20, 2009 9:13 pm

La 2ª foto és d'internet i surt amb la verge!!!!!

Black....enhorabonaaa!!!!!! al Setembre cerimonia i ja veuràs que bè anirà tot....però això ja està aqui!!!!!!!! Has vist alguna web per al vestits????
Mrs. Happiness

EntradaAutor: nur_jor » dj. ago. 20, 2009 9:51 pm

Hola ninetes!!
Que guai! Ja tenim un post propi, jejeje!!
Entro a saludar i demà ja m'ho llegiré amb calma...
Ais... se'm tanquen els ulls...
A mumir!!!

Bona nit guapissimes!!!!!!!!!!!!!!!
Imatge
Imatge
nur_jor
:: núvia de platí

Entrades: 4053
Membre des de: dg. nov. 09, 2008 8:26 pm

EntradaAutor: blackmamba » dj. ago. 20, 2009 9:58 pm

Ninetes!!!!!!!!!!!!!!!!

No me n'havia enterat!!!!!!!!! joooooooooooooooooooooooo

i jo que havia posat una super notícia a l'altre post.... i dic, ostres, no em diuen res!!!! jejejejeje, ara algunes ja heu contestat allà però el poso aquí també tal qual l'he posat allà!!!!!

us estimooooooooooooooooo ::love:: ::love:: ::love::
Imatge
blackmamba
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2166
Membre des de: ds. març 07, 2009 7:31 pm

EntradaAutor: blackmamba » dj. ago. 20, 2009 10:07 pm

Ninetes... aquesta vegada de debò.... NOTICIÓN!!!!!!!!!!!!!!!!!

La vostra estimada BLACKMAMBA (como veis no necesito abuela xDD) se os casa en SEPTIEMBRE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Falta per confirmar el dia, pero si si, esta vegada és de debò!!!!!! cerimònia íntima de 8 persones, només la família directa per a què el papi estigui a gust!!!

I d'aquí un ANYET just (si si, mireu el marcador) el gran bodorrio!!!!!

què us sembla???? espero que molt i molt bé!!!!

Així q ja sabeu... I need a dress!!!!!!! no se si blanc o com, però necessito un vestit!!! m'ajudareu, oi????

US ESTIMOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO ::love:: ::love:: ::love::
Imatge
blackmamba

Entrades: 2166
Membre des de: ds. març 07, 2009 7:31 pm

EntradaAutor: laiac » dv. ago. 21, 2009 1:02 am

Nineteeeeeeeeeesssssssss!!!!!

ja sé qe em repeteixo però................mireu quina hora és????????!!!!les 2h!!!buffff.................ha estat una amiga aquí amb mi fins ara, ja us ho explicaré, i com que estic sola a la nit.-..........però ara ja estava cansada!!!!! però no niré a mumir sense dirvos res!!!!!!

BLACK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!FELICITAAAAAAAAAAAAAAAAAAAATTTTTTTTTSSSSSSSSS!!!!!!!!!!!!!..ho trobo perfecte de debò, això és el que hauries d'haver fet en temps......veus que bé?????ara amb el teu pare, i més tranquil perque ell estigui bé, i després ja faràs un gran bodorrio!!!!!

I quin dia???? a on???? aixxxx...que bé noia, el teu pare et podrà veure com a una noia casada!!!! i pel vestit...tranqui que t'ajudarem!!!!!segur que aniràs guapissima!!!!!

Ànim que et queda poc!!!!!!
Imatge
Imatge
laiac

Entrades: 1707
Membre des de: dc. març 18, 2009 12:44 pm

EntradaAutor: laiac » dv. ago. 21, 2009 1:07 am

Nineteeeeeeesssss!!!!!!

ja veig que cadascuna tenim coses a fer...........una cosa us volia dir...el dia que estiguem totes cara a cara....m'ho heu de dir tot......avui a la tarda em mirava les fotos, i el vestit i tot........................i vull que m'opineu sincerament del vestit, com us semblava que anava, que canviarieu...................mira....ara m'ha passat pel cap això.......jijijijijijiji!!!!!perque vull que sigueu sinceres!!!!!!

Me'n vaig de l'olla, però es que avui he estat ordenant fotos i en tinc quaranta mil.....i me estat estona mirant-ho!!!!!!

No em feu cas!!!!!!aixxxxxxxx quines ganes tinc de veureus!!
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: laiac » dv. ago. 21, 2009 1:11 am

Mrs. Happines!!!!!!! me n'alegro que ja tingueu les coses més clares................veus com no us havíeu de preocupar?????

Les esglesies són xules....com ha dit la tara, la del remei és molt maca també.....però si al final anéssiu a vilallonga millor que millor....i jo ho tindria també a dos segons!!!! (us podria espiar al restaurant....jijijijij)

Ninetes....demà estaré tot el dia per Reus.....espero poder-me conectar!!!!!sinó fins quan pugui!!!!!!

aaaaaaaaa papallona...........es que tens una supercamara...quines fotos!!!!!!

muaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: tara » dv. ago. 21, 2009 7:07 am

Bon dia niinetes!

Black, enhorabona!!!!! Fas molt be!

Nena per que no ho feu per el civil i l'any que be per l'esglesia? es una sugerencia!
M'en alegro moltttttttttttt!
Imatge
tara

Entrades: 2026
Membre des de: dt. abr. 21, 2009 10:55 am

EntradaAutor: tara » dv. ago. 21, 2009 7:08 am

Happiness, la de vilallonga no l'havia vist pero es molt bonica tambe!

Casi que m'agrada mes que la de Valls (no t'enfadis, eh!)
Imatge
tara

EntradaAutor: tara » dv. ago. 21, 2009 7:10 am

Papallona, lo del vestit paradet, aquesta tarda vaig a Blanca Miret, a veure que te i a veure si m'agrada alguna cosa!!!!!!!!!!!

Ja se que vaig massa tranquila i que poser m'agafara el toro, pero amb el tema vestit no em vull estressar!

Ostres que indecisa que soc!
Imatge
tara

EntradaAutor: tara » dv. ago. 21, 2009 7:12 am

Laiac, a mi em vas encantar i crec que a les altres tambe, estaves guapissima, super morena, el maquillatge perfecte, el pentinat genial i tu radiant i feliç!

En les bodes dels meus amics mai m'he emocionat tant com en la teva!
Imatge
tara

EntradaAutor: tara » dv. ago. 21, 2009 7:13 am

Laiac aquest video l'hem de veure, que vull veure les cares de la gent, deurien alucinar!!!!!!!!!!!!!!!!
Imatge
tara

EntradaAutor: tara » dv. ago. 21, 2009 7:15 am

Bueno ninetes vaig a treballar una estona!

Veig que esteu totes dormint en aquestes hores, jo faria el mateix! :llit::
Imatge
tara

EntradaAutor: estiu2010 » dv. ago. 21, 2009 9:28 am

BLACKMAMBA!!!!!

FELICITATS!!!!

Ja era ora q prenguesis aqesta decisio!!!i vestit no pateixis xq no et mires els de adolfo dominguez???son super xulos i baratets

Q guay el bodatour torna al ataque!!!
Imatge
estiu2010
:: núvia experta
:: núvia experta

Entrades: 552
Membre des de: dl. juny 08, 2009 3:39 pm

EntradaAutor: tara » dv. ago. 21, 2009 9:30 am

hola elxa, te echavamos de menos!

Tenemos que hacer quedada ya! tengo mono!!!!!!!!!!!!!!

Que acaben de probar las vacaciones del niño!
Imatge
tara

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dv. ago. 21, 2009 10:51 am

laiac ha escrit:Nineteeeeeeesssss!!!!!!

ja veig que cadascuna tenim coses a fer...........una cosa us volia dir...el dia que estiguem totes cara a cara....m'ho heu de dir tot......avui a la tarda em mirava les fotos, i el vestit i tot........................i vull que m'opineu sincerament del vestit, com us semblava que anava, que canviarieu...................mira....ara m'ha passat pel cap això.......jijijijijijiji!!!!!perque vull que sigueu sinceres!!!!!!

Me'n vaig de l'olla, però es que avui he estat ordenant fotos i en tinc quaranta mil.....i me estat estona mirant-ho!!!!!!

No em feu cas!!!!!!aixxxxxxxx quines ganes tinc de veureus!!

Laiac!!!!! jo estic amb la Tara...bé...esk penso que totes vam opinar el mateix. Estaves increible! el vestit, lo morenaza que estaves i això et feia que el vestit resaltès molt més, el maquillatge molt fi. A la 1a prova que et fas fer de maquillatge ja et vaig comentar que era finissim i desprès vas comentar que t'ho havien retocat a millor. Doncs imagina't...tenies una carona... i el pentinat...sincerament...em va agradar molt més que no pas el dia de la prova, aquell que ens vas ensenyar..
Jo esk estic =0-0-) amb la foto que et va fer la Papallona del teu somriure sortint del cotxe...
Però tu tranqui...que quan estem totes amb les fotos analitzarem una per una tots els detalls....jejejej. La meva opinió: IM-PRESIONANTE!!!!
Mrs. Happiness

EntradaAutor: nur_jor » dv. ago. 21, 2009 10:52 am

Bon dia ninetes!!
Ais que bé que estic avui! Necessitava una bona dormida! Estic com a nova avui! Jejeje!!

Black, jo estic amb el que diu l'estiu! :-)ok: Em refereixo als vestits de l'Adolfo Domínguez. Ahir en una botiga d'Adolfo Domínguez del Passeig de Gràcia hi havia un aparador amb 4 o 5 maniquís amb vestits de núvia. Nosaltres ens vam parar en aquell aparador, n'hi havia de molt bonics ::love::

Ei Elxa! Quan de temps sense veure't per aquí, jejeje!! Demà de boda, eh! I el vestit que tal? Guai? Ja ens passaràs fotitos! Nena... que potser demà... cauran ninos!!!!!!! jejejeje!!

Nenes, jo tambe tinc ganes de quedada, però la setmana vinent em va malament... Jo ja de cara al setembre! Jorl!!

Muas!
Imatge
Imatge
nur_jor

Entrades: 4053
Membre des de: dg. nov. 09, 2008 8:26 pm

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dv. ago. 21, 2009 10:54 am

tara ha escrit:Happiness, la de vilallonga no l'havia vist pero es molt bonica tambe!

Casi que m'agrada mes que la de Valls (no t'enfadis, eh!)

Jejejeje...no m'enfado dona!!!! jejeje ja em va bé que m'ho digueu!!! el meu xicot ahir ho deia "Happi si et dic la veritat m'agrada molt més la de Vilallonga que la de Valls...però que si ens guiem pel tema sentimental, doncs es clar...la de Valls en crida més".
Avui baixarè a parlar amb el mossèn....i a veure a que arribem....jejejeje
Gràcies per la opinió de veritat!!!!
Mrs. Happiness

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dv. ago. 21, 2009 10:57 am

elxa ha escrit:jejejejeje.......es la mia!!

nena en Montferri pones la hora tú, la hora que tu kieras es la que pones no te dicen pues hay......esto.....esto....y esto....no, no, escoges tu la hora que kieras.

Bones Elxa.....que bé tenir-t'he per aqui una estoneta!!!!

Jajajaja...m'ha fet molta gràcia!!!!ejjejeje. Ja ho vam mirar, però nosaltres portem un bus amb la family del poble i es clar...els pares deien que és molt maca però preferien que no denèssin tant de tomb...però ja sabem totes que és preciosaaaaa!!!!!
A veure si el tema ho deixem enllestit aquesta week o a l'altra!!!!
Mrs. Happiness

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant