LLUNA DE MEL 2010

bodes 10!

EntradaAutor: Papita » dv. maig 08, 2009 2:28 pm

hosti..q original.. canadàes veu que és impressionant...
Imatge

... floating on a tidal wave...
Papita
:: supernúvia

Entrades: 6931
Membre des de: ds. març 01, 2008 8:13 pm

EntradaAutor: SusanaBlas » dv. maig 08, 2009 6:05 pm

Madre mia! Yo esque tengo pensado unos 3000€... El ppto no da pa mas!!
Papita y no te da miedo ir por "libre"? Es un idioma muy diferente... Yo seria incapaz, jajaja
Queda molt de temps... Però el temps passa tan ràpid!
Imatge
http://www.****.com/blasysusy
SusanaBlas
:: núvia bi-mil·lenària
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2113
Membre des de: dv. set. 26, 2008 11:24 pm
Ubicació: L´Hospitalet i ara Cornella

EntradaAutor: Seaweed » dv. maig 08, 2009 7:17 pm

Nosaltres tenim 21 dies, i a més podem empalmar una setmana de vacances o tot el mes, així que segurament farem un viatge d'uns 25 dies, i deixem 3 per no tenir jet lag i que ens doni temps de tornar a la realitat :--(
Seaweed
:: núvia de bronze

Entrades: 1743
Membre des de: dt. des. 02, 2008 9:57 am

EntradaAutor: INGLESITA » ds. maig 09, 2009 6:59 am

Seaweed ha escrit:Nosaltres tenim 21 dies, i a més podem empalmar una setmana de vacances o tot el mes, així que segurament farem un viatge d'uns 25 dies, i deixem 3 per no tenir jet lag i que ens doni temps de tornar a la realitat :--(

Uooooo wuapi 25 dies!!!!!si ke vindreu descansats!!!!jajajaja!! nosltres tambe ho podriem emplamar amb les vacances xq jo tinc 45 dies a l any d vacances mes els 15 dies que em donen x casament, l nay que ve tindre dos mesos d vacances!!jaajajaja!! pero no els volem tot junts,xq aixi a l'agost tambe tindrem vacances tots dos!! ke despres de 3 anys, serà el primer any que coincidirem en vacances!uueee!!!

ja heu mirat alguna coseta??? si fa falta jo t aocmpanyo a veure viatges a ls agencies eh!!! jejejejeje!!
INGLESITA
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1385
Membre des de: dc. nov. 05, 2008 9:31 am

EntradaAutor: Seaweed » ds. maig 09, 2009 8:05 am

Bon dia noies!
Com es presenta el cap de setmana, jo acabo d'arribar a casa de treballa, m'he pres un ibuprofeno pq estic amb unes angines impresionants i ara aniré a dormir.
Amy guapi, nosaltres tenim: Jo tinc dos mesos de vacances a l'any (menys dos dies crec) i a més els 15 dies del casament. Per això agafo els 15 dies i el 2º període (que li diem) que són 5 dies laborables del meu torn (que en realitat són 15 dies més), i així encara em queden 45 dies per les vacances d'estiu i dies per agafar durant l'any :-))

I l'Hernán té 21 dies per casament (ja que els que porten més de 5 anys a l'empresa els hi donen 21 i no 15) i després el mes de vacances.

Així q... per això empalmem tants dies junts! :-)ok:
M'hauràs d'acompanyar un dia d'aquests a que ens donin preus ja concrets!!!
Seaweed

EntradaAutor: INGLESITA » ds. maig 09, 2009 9:50 am

Seaweed ha escrit:Bon dia noies!
Com es presenta el cap de setmana, jo acabo d'arribar a casa de treballa, m'he pres un ibuprofeno pq estic amb unes angines impresionants i ara aniré a dormir.
Amy guapi, nosaltres tenim: Jo tinc dos mesos de vacances a l'any (menys dos dies crec) i a més els 15 dies del casament. Per això agafo els 15 dies i el 2º període (que li diem) que són 5 dies laborables del meu torn (que en realitat són 15 dies més), i així encara em queden 45 dies per les vacances d'estiu i dies per agafar durant l'any :-))

I l'Hernán té 21 dies per casament (ja que els que porten més de 5 anys a l'empresa els hi donen 21 i no 15) i després el mes de vacances.

Quan vulguis anem!!!! xq amb tants dies k teniu d vacances... podeu montar un viatge molt xulooooo!!!!!! jo si vols t'ajudo amb el k necesitis!!!!!! heu parlatd nou dels destins? jajajajajajajajaja!
INGLESITA

Entrades: 1385
Membre des de: dc. nov. 05, 2008 9:31 am

EntradaAutor: Papita » dg. maig 10, 2009 12:26 pm

ja veus!! quants dies!

nsoaltres tenim 15 per la feina (més 2 mesos de vancanes.. ejje) però ens agafem uan setmaa de més de premis.. jejejeje

vaig fent una llista provisional dels vostres viatges a laprimera pàginaaaa
Imatge

Papita

EntradaAutor: Papita » dg. maig 10, 2009 12:30 pm

aramat4 ha escrit:
Papita ha escrit:, siempre mejor una agencia por media (aunque sean los billetes) por si acaso..

¿Qué beneficio tiene comprar los billetes de aviópn por agencia en lugar de en internet? El seguro de anulación o cancelación se tiene que contratar y pagar aparte tanto por agencia como por internet.

claroo el seguro se tiene que pagar igual, pero como tengas algun problema (yo los he tenido) mejor conocer la cara del que te va a solucionar el problema.. :-)) :-)) y sacarte del apuro.. en ppo no tiene pq pasar nada!! pero bueno, por internet ninguna vez me has colucionado problemas con vuelos.. y por agencia si.. mira ls chicas que se iban ahora a méjico y lo hac cambiado.. si lo compranpor internet, es más complicado..
Imatge

Papita

EntradaAutor: Papita » dc. maig 13, 2009 11:53 am

alguna núvia me´s té idea d'on anirà????????????
Imatge

Papita

EntradaAutor: nuvia2010 » dc. maig 13, 2009 9:57 pm

Nosaltres tenim volem fer San Francisco - Las Vegas - Los Angeles pero al nostre aire sense anar a cap agencia. Arribar, llogar cotxe i pa'lante!!!
Imatge
Imatge
nuvia2010

Entrades: 1033
Membre des de: dv. ago. 29, 2008 11:14 am
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: lluneta29 » dc. maig 13, 2009 11:32 pm

Nosaltres volem fer Nova York i Rivera Maya però ja vurem si puc convèncer al meu compi per anar a Nova York i costa est o Orlando... pq a Rivera Maya sempre s'hi pot anar en qualsevol dia... jejeje pro bno ja vurem q encara queda temppssssssss ::love::
Imatge
lluneta29
:: núvia d'or

Entrades: 3558
Membre des de: dc. gen. 02, 2008 1:21 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: AnNy-JoSe » dj. maig 14, 2009 7:56 am

ui, 21 dies????????? estàs segura????? Pq el meu noi porta 10 anys a l'empresa i només en té 15 dies.... No serà pel conveni que sigui especial o alguna cosa??? Pq no és a totes, no???

Esque mira que m'he llegit convenis i mai m'ho havia trobat aixo!!! quina sort!!!!
Imatge
AnNy-JoSe
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 22424
Membre des de: dv. març 06, 2009 11:09 pm
Ubicació: Sant Andreu de la Barca

EntradaAutor: AnNy-JoSe » dj. maig 14, 2009 7:58 am

Papita ha escrit:ja veus!! quants dies!

nsoaltres tenim 15 per la feina (més 2 mesos de vancanes.. ejje) però ens agafem uan setmaa de més de premis.. jejejeje

A veure!! a mi m'esteu donant enveja!!!!!! jajajaj E spot saber on treballeu totes queteniu 2 mesos???????? Pq jo vull!!!!!!!!!! jajaja
Imatge
AnNy-JoSe
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: Papita » dj. maig 14, 2009 9:49 am

AnNy-JoSe ha escrit:
Papita ha escrit:ja veus!! quants dies!

A veure!! a mi m'esteu donant enveja!!!!!! jajajaj E spot saber on treballeu totes queteniu 2 mesos???????? Pq jo vull!!!!!!!!!! jajaja

jajaj jo sóc profe!!!! :-( :-( :-)) :-))
Imatge

Papita

EntradaAutor: Papallona* » dj. maig 14, 2009 9:58 am

Hola wapes!!!!
naltros volem fer el Japo i si podem polinèsia...
pero es clar serien molts dies!!! ( i pasta) i no en tindre tants...

eiiiiiii eses profes que teniu tants diesssssssssssssss !!!!!! heu triomfat!!!!
aixi si que podreu fer un bon viatge!!! kina passadaaaaaaaaa!!! :-)ok:
Papallona*

Entrades: 3890
Membre des de: dc. març 26, 2008 10:48 pm
Ubicació: Tarragona

EntradaAutor: Seaweed » dj. maig 14, 2009 10:36 am

AnNy-JoSe ha escrit:

ui, 21 dies????????? estàs segura????? Pq el meu noi porta 10 anys a l'empresa i només en té 15 dies.... No serà pel conveni que sigui especial o alguna cosa??? Pq no és a totes, no???

Esque mira que m'he llegit convenis i mai m'ho havia trobat aixo!!! quina sort!!!!

Hola Anny! Sí que estic segura sí! És el conveni que tenen amb l'empresa, cada empresa té el seu i canvien les clausules aquestes de vacances, dies per casament, permisos...
Seaweed

EntradaAutor: AnNy-JoSe » dj. maig 14, 2009 11:15 am

gracies!!! Ja deia jo... en la del meu xicot van per un conveni colectiu aixi que res... 15 dies :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-(
Imatge
AnNy-JoSe
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: Papita » dj. maig 14, 2009 11:18 am

nuvia2010 ha escrit:Nosaltres tenim volem fer San Francisco - Las Vegas - Los Angeles pero al nostre aire sense anar a cap agencia. Arribar, llogar cotxe i pa'lante!!!

jo ho vaig fer així!! ls vols amb agència i el cotxe también el portavem llogt des d'aki!! però tot per lliure!!

és una passada....
Imatge

Papita

EntradaAutor: aramat4 » dj. maig 14, 2009 1:28 pm

Yo en mi convenio tenemos 20 días, independientemente del tiempo que lleves, pero como mi novio ahora mismo está en el paro... pues cogeremos el viaje de 15 días por si acaso donde trabaje de aquí a un año (esperemos q trabaje para entonces!!) no le dejan juntar con vacaciones.
Imatge
aramat4
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada

Entrades: 364
Membre des de: dj. oct. 25, 2007 6:23 pm

EntradaAutor: Papita » dj. maig 14, 2009 2:08 pm

claro.. más vale prevenir...
Imatge

Papita