Autor: SusanaBlas » dv. maig 08, 2009 6:05 pm
Autor: Seaweed » dv. maig 08, 2009 7:17 pm
Autor: INGLESITA » ds. maig 09, 2009 6:59 am
Seaweed ha escrit:Nosaltres tenim 21 dies, i a més podem empalmar una setmana de vacances o tot el mes, així que segurament farem un viatge d'uns 25 dies, i deixem 3 per no tenir jet lag i que ens doni temps de tornar a la realitat
Autor: Seaweed » ds. maig 09, 2009 8:05 am
Autor: INGLESITA » ds. maig 09, 2009 9:50 am
Seaweed ha escrit:Bon dia noies!
Com es presenta el cap de setmana, jo acabo d'arribar a casa de treballa, m'he pres un ibuprofeno pq estic amb unes angines impresionants i ara aniré a dormir.
Amy guapi, nosaltres tenim: Jo tinc dos mesos de vacances a l'any (menys dos dies crec) i a més els 15 dies del casament. Per això agafo els 15 dies i el 2º període (que li diem) que són 5 dies laborables del meu torn (que en realitat són 15 dies més), i així encara em queden 45 dies per les vacances d'estiu i dies per agafar durant l'any![]()
I l'Hernán té 21 dies per casament (ja que els que porten més de 5 anys a l'empresa els hi donen 21 i no 15) i després el mes de vacances.
Així q... per això empalmem tants dies junts!![]()
M'hauràs d'acompanyar un dia d'aquests a que ens donin preus ja concrets!!!
Autor: Papita » dg. maig 10, 2009 12:26 pm
Autor: Papita » dg. maig 10, 2009 12:30 pm
aramat4 ha escrit:Papita ha escrit:, siempre mejor una agencia por media (aunque sean los billetes) por si acaso..
¿Qué beneficio tiene comprar los billetes de aviópn por agencia en lugar de en internet? El seguro de anulación o cancelación se tiene que contratar y pagar aparte tanto por agencia como por internet.
Autor: nuvia2010 » dc. maig 13, 2009 9:57 pm
Autor: lluneta29 » dc. maig 13, 2009 11:32 pm
Autor: AnNy-JoSe » dj. maig 14, 2009 7:56 am
Seaweed ha escrit:Bon dia noies!
Com es presenta el cap de setmana, jo acabo d'arribar a casa de treballa, m'he pres un ibuprofeno pq estic amb unes angines impresionants i ara aniré a dormir.
Amy guapi, nosaltres tenim: Jo tinc dos mesos de vacances a l'any (menys dos dies crec) i a més els 15 dies del casament. Per això agafo els 15 dies i el 2º període (que li diem) que són 5 dies laborables del meu torn (que en realitat són 15 dies més), i així encara em queden 45 dies per les vacances d'estiu i dies per agafar durant l'any![]()
I l'Hernán té 21 dies per casament (ja que els que porten més de 5 anys a l'empresa els hi donen 21 i no 15) i després el mes de vacances.
Autor: AnNy-JoSe » dj. maig 14, 2009 7:58 am
Papita ha escrit:ja veus!! quants dies!
nsoaltres tenim 15 per la feina (més 2 mesos de vancanes.. ejje) però ens agafem uan setmaa de més de premis.. jejejeje
vaig fent una llista provisional dels vostres viatges a laprimera pàginaaaa
Autor: Papita » dj. maig 14, 2009 9:49 am
AnNy-JoSe ha escrit:Papita ha escrit:ja veus!! quants dies!
nsoaltres tenim 15 per la feina (més 2 mesos de vancanes.. ejje) però ens agafem uan setmaa de més de premis.. jejejeje
vaig fent una llista provisional dels vostres viatges a laprimera pàginaaaa
A veure!! a mi m'esteu donant enveja!!!!!! jajajaj E spot saber on treballeu totes queteniu 2 mesos???????? Pq jo vull!!!!!!!!!! jajaja
Autor: Papallona* » dj. maig 14, 2009 9:58 am
Autor: Seaweed » dj. maig 14, 2009 10:36 am
AnNy-JoSe ha escrit:Seaweed ha escrit:Bon dia noies!
ui, 21 dies????????? estàs segura????? Pq el meu noi porta 10 anys a l'empresa i només en té 15 dies.... No serà pel conveni que sigui especial o alguna cosa??? Pq no és a totes, no???
Esque mira que m'he llegit convenis i mai m'ho havia trobat aixo!!! quina sort!!!!
Autor: AnNy-JoSe » dj. maig 14, 2009 11:15 am
Autor: Papita » dj. maig 14, 2009 11:18 am
nuvia2010 ha escrit:Nosaltres tenim volem fer San Francisco - Las Vegas - Los Angeles pero al nostre aire sense anar a cap agencia. Arribar, llogar cotxe i pa'lante!!!
Autor: aramat4 » dj. maig 14, 2009 1:28 pm