SESOLIVERES!!!!

bodes 10!

EntradaAutor: AnNy-JoSe » dj. abr. 02, 2009 8:20 am

ise ha escrit:
PekeVito ha escrit:Ise!!!!

Esperem la teva mini crònica del casament!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Sobretot diga'ns la teva opinió!!!!

Merci wapa!

Cap problema!!! Ja us diré el que m'ha agradat i el que no, si és que hi ha alguna cosa que no m'agrada...hehehe :-)) :-)) :-)) :-))

Jo espero q no hi hagi cap... jejejeje Ja ens explicaras!!!!!
Imatge
AnNy-JoSe
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 22424
Membre des de: dv. març 06, 2009 11:09 pm
Ubicació: Sant Andreu de la Barca

EntradaAutor: 35395vlr » dc. abr. 08, 2009 8:35 pm

:-()-) Hola !! A nosaltres ens queden 2 mesos pel casament... 6/6/2009 i ara ja començo a estar nerviosa... ens casem a Esglesia esparreguera... el convit a Sesoliveres... ja hem escollit el menu...tenim fotografa... musica, cotxe, viatge, nit de noces... hem preparat bosses organça amb arros tenyit de color rosa... tambe hem comprat "pompero" i els hem posat uns adhesius amb un dibuixet i els nostres noms i data enllaç... ja he fet la primera prova del vestit i les sabates... tenim les aliances... i el pack de "belleza" jajjaja... em falta acabar de concretar lo de UVA i l'unic mal de cap es que la floristera amb la que havia parlat... s'ha posat mlaltona i no se si al final podra fer.me el ram i la decoracio de l'esglèsia...les invitacions les vam fer nosaltres i ja noms ens quedar repartir-ne 3 o 4... Una abaraçada a tot@s i ja us anire explicant... espero que tot surti bé...
ENS CASEM 6 JUNY 2009
35395vlr

Entrades: 11
Membre des de: dt. oct. 21, 2008 2:10 pm

EntradaAutor: AnNy-JoSe » dc. abr. 08, 2009 11:04 pm

Hola!!! dons pots estar tranquila pq ho tens tot força abançat, eh???

Per cert, quina fotografa tens??? i dj??? Nosaltres estem ara buscant-ne ara i amb el dj sobretot anem una mica desorientats... :-/ :-/ :-/ :-/ Aveure si ens pots ajudar...

Per cert, una pregunta, com et dius???? Es que "coneixo" a una noia q es casa también al rte i crec q es pel juny...
Imatge
AnNy-JoSe
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: PekeVito » dj. abr. 09, 2009 1:00 pm

Que bé no??? Ja ho tens tot!! no t'has de preocupar de res...

Quins nervis! Jo estaria "atacada", veient que queden 2 mesos pel casament.

A mi también m'interessa el tema dj. Perquè anem molt perduts; encara que tenim temps.

si no es molt preguntar: quins plats heu agafat? i el preu? Es per fer-nos una idea!!!! :-)
Imatge
PekeVito
:: núvia rookie
:: núvia rookie

Entrades: 140
Membre des de: dl. feb. 02, 2009 9:00 pm

EntradaAutor: cbayer » dl. abr. 13, 2009 10:25 pm

hola noies, jo también em caso a sesoliveres pero el 18-7-09

laltre dia vam nar a fer el tast i ja em escollit els plats:
1r--> calamarsets farcits
2n--> xai
3r--> sorbet mandarina cava
i pastis de xoxoclata individual

ens surt a 97€/pers +8€ de barra lliure
Imatge
cbayer
:: núvia experimentada

Entrades: 248
Membre des de: dt. oct. 30, 2007 10:25 pm
Ubicació: Manresa

EntradaAutor: AnNy-JoSe » dt. abr. 14, 2009 7:58 am

cbayer ha escrit:hola noies, jo también em caso a sesoliveres pero el 18-7-09

laltre dia vam nar a fer el tast i ja em escollit els plats:
1r--> calamarsets farcits
2n--> xai
3r--> sorbet mandarina cava
i pastis de xoxoclata individual

ens surt a 97€/pers +8€ de barra lliure

Holaaaaa!!! i q tal tot?????? Quant aperitius posareu???

Ja no os queda res, eh??????? Que bé!!! jejeje
Percert, i el dj d'on l'has tret???? es q no se on anar!
Imatge
AnNy-JoSe
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: cbayer » dt. abr. 14, 2009 1:12 pm

doncs d'aperitius son 12 + 2 buffets. keda bastant complert, no?

uns amiks nostres token en directe en diverses bodes i token una trompeta, un piano, i despres posen ells la musica de disco. el seu nom es grup manila. tambe hi ha una empresa que es cuida de sonoritzar les bodes que es diu ase musica i esta molt be. basicament perque treballa el meu xicot alla. jajajaj
Imatge
cbayer

EntradaAutor: Hansen » dt. abr. 14, 2009 1:56 pm

PekeVito ha escrit:Pues nosotros también tenemos el fotografo: es L'ART DE LA LLUM (los que estuvieron en las puertas abiertas). Nos gusto su trabajo, que eran de Igualada y tenian mucha idea de donde hacer las fotos por alli.

La ceremonia la haremos por la iglesia pero estamos dudando entre santa maria que esta en el centro de igualada o una pequeña ermita en lo alto de una montaña llamasa La Tossa. de momento va ganando la ermita pero falta confirmar y hablar con el rector.

Nosotros somos de Calafell ( a una hora en coche de Igualada) y por eso lo hacemos todo por alli. Si no seria un follon.....para los invitados!!!

Yo tengo el mismo fotógrafo! Son geniales, he trabajado con ellos.

He estado en bodas en la ermita de la Tossa y en Santa María. La ermita es una cucada!!! Si me casara por la iglesia, sería allí sin duda. Mis padres se casaron en Santa María. Es muy bonita, pero un jaleo para aparcar y demasiado grande. Si no se llena queda como desangelada.
Imatge

Crónica de la Fiesta Pagana: viewtopic.php?p=2424903#2424903
Hansen
:: meganúvia
:: meganúvia

Entrades: 7607
Membre des de: dt. oct. 23, 2007 4:58 pm
Ubicació: Anoia

EntradaAutor: AnNy-JoSe » dj. abr. 16, 2009 5:44 pm

cbayer ha escrit:doncs d'aperitius son 12 + 2 buffets. keda bastant complert, no?

uns amiks nostres token en directe en diverses bodes i token una trompeta, un piano, i despres posen ells la musica de disco. el seu nom es grup manila. tambe hi ha una empresa que es cuida de sonoritzar les bodes que es diu ase musica i esta molt be. basicament perque treballa el meu xicot alla. jajajaj

Quantes persones sereu???? Jo trobo que està bastant bé!!! I de preu os ha sortit bé al final!!! :-)ok: :-)ok:
Imatge
AnNy-JoSe
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: cbayer » dj. abr. 16, 2009 8:58 pm

serem uns 150 mes o menys
Imatge
cbayer

EntradaAutor: AnNy-JoSe » dj. abr. 16, 2009 9:03 pm

Molts més del que serem nosaltres... pero això crec q potser posarem un aperitiu menys... no se. ja veurem!!! Encara ens queda temps per pensar!!!

Per cert, que és el que veu provar a la proba de menú??????? Estava bo????? Explica explica... jjejeje No tindras fotus, no?????
Imatge
AnNy-JoSe
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: Nefeer » dj. abr. 16, 2009 11:37 pm

M'encanta l'elecció que heu fet! El tema ravioli també el teniem clitxat! però és més d'un o només és un gros?

Jo ho hauré de fer per Heretat Sabartés, però també haurem d'anar a Igualada a tastar-ho.

Ja ens explicaras com està tot el dia del casament i tal, així ens expliques si sobrava alguna cosa o algun consell.
Imatge

CRÓNICA NEFEER: http://foro.guianupcial.com/viewtopic.php?f=41&t=20500&p=2540180#p2540180 --> CON FOTOS!!!
Nefeer

Entrades: 368
Membre des de: dj. gen. 22, 2009 10:48 pm
Ubicació: Vilanova i la Geltrú

EntradaAutor: laia_sun » ds. abr. 18, 2009 1:15 pm

DEU MEU!!!

L'acabem de veure per internet i ens ha encantat!!
Nosaltres tenim pensat casar-nos el 30/04/2011 i ja hem demanat les invitacions per la jornada de portes obertes d'enguany!!
No hem vist gaires llocs (fa poc que hem decidit la data) pero es el que ens ha encantat!!! :-)ok: :-)ok: :-)ok: aiiiiiiiiiiish!!!!

Laia & David
laia_sun

Entrades: 7
Membre des de: ds. abr. 18, 2009 12:22 pm

EntradaAutor: AnNy-JoSe » dj. abr. 30, 2009 5:46 pm

laia_sun ha escrit:DEU MEU!!!

L'acabem de veure per internet i ens ha encantat!!
Nosaltres tenim pensat casar-nos el 30/04/2011 i ja hem demanat les invitacions per la jornada de portes obertes d'enguany!!
No hem vist gaires llocs (fa poc que hem decidit la data) pero es el que ens ha encantat!!! :-)ok: :-)ok: :-)ok: aiiiiiiiiiiish!!!!

Laia & David

hola laia!!! dons la veritat es que en viu i en directe és molt més macu encara... ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: jjajajajajaja

Ja t'han respos per les portes obertes???? Perquè van fer una al març i fins novembre o aixi no crec que en fagin un altre...

Ja ens explicaras!
Imatge
AnNy-JoSe
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: nuca07 » dg. maig 03, 2009 5:11 pm

Hola a tots/es!!!

Nosaltres ja tenim data a Sesoliveres. Serà el 24 de juny de 2010.

Ja anirem preguntant algunes coses que veig que la gent sap molt en aquest foro.

Adeu
Imatge
nuca07

Entrades: 5
Membre des de: dg. maig 03, 2009 5:07 pm
Ubicació: Sabadell

EntradaAutor: AnNy-JoSe » dl. maig 04, 2009 7:00 pm

nuca07 ha escrit:Hola a tots/es!!!

Nosaltres ja tenim data a Sesoliveres. Serà el 24 de juny de 2010.

Ja anirem preguntant algunes coses que veig que la gent sap molt en aquest foro.

Adeu

hola nuca!!!! que veee, ja anem sent més!!! jejejeje
com van els preparatius???? que teniu ja???
Imatge
AnNy-JoSe
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: nuca07 » dg. maig 10, 2009 12:10 pm

Hola a tots/es.

La veritat es que anem de bòlit.
Únicament tenim el lloc, que penso que ja es molt. Ara estem amb el tema del fotògraf, a veure quin ens agrada més i tot.
Un cop tinguem el fotògraf, pararem fins al setembre, per començar a mirar tema invitacions i altres cosetes.

És una bogeria!!!! :star::

Vosaltres com ho porteu??
Imatge
nuca07

Entrades: 5
Membre des de: dg. maig 03, 2009 5:07 pm
Ubicació: Sabadell

EntradaAutor: AnNy-JoSe » dl. maig 11, 2009 8:57 am

Hola nuca!!

Dons nosaltres també tenim només el restaurant... ens falta el fotograf, el dj i l'actor per la cerimonia! :star:: :star::
Teniu DJ ja???? La veritat q és el q ens ports més de "c.u.l" perquè no sabem per on començar a buscar! Però suposo q ja el trobarem! jeje
Imatge
AnNy-JoSe
forofa de l'any
forofa de l'any

Re: SESOLIVERES!!!!

EntradaAutor: alai » dj. maig 14, 2009 11:21 am

AnNy-JoSe ha escrit:Hola!!!

Abrimos post para Sesoliveres!! ese restaurante de Igualada con tanto encanto!!! :D >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:

Cuando vayamos siendo más (q eso espero por favor... jajaja) Podríamos poner una lista con las fechas...

De momento, es el restaurante donde nosotros nos casaremos el 18/09/2010!!!!!! Con lo que nos ha costado decidirnos!! jajaja

Es un sitio muy bonito con unos detalles preciosos!! No tiene 50.000hectareas de jardín... pero tiene rinconcitos y unos detalle smuy bien cuidados para ese día tan especial!!! ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love::

http://www.grupjardi.com/default2.asp?web_id=3

Aquí teneis la web para que lo veais!!

Hola Anny!!:

Nosotros nos casamos el 25/09/2010 por lo civil, asi que lo haremos todo todo alli!! Y espero tus comentarios,para que me quites un monton de dudas y de nerviiooos!! jeje!

estabamos tan nerviosos cuando fuimos , que no preguntamos un monton de cosas...
:o-o:
Por ejemplo: no sabemos si permiten fumar en la sala de banquetes, o a partir del pastel o el baile.... es que seremos unos 130 y casi la mitad serán fumadores!!!

Bueno, pues felicidades por el sitio que habeis elegido, jeje, y ya nos iremos conociendo por aqui!! :-///:

Alai y Anscari
alai

Entrades: 3
Membre des de: dj. maig 14, 2009 9:41 am

EntradaAutor: AnNy-JoSe » dj. maig 14, 2009 12:10 pm

Hola Alai!!!!!!!!!

Que gracia!!! Os casais una semana después que nosotros!!!!!!!! jejejeejje

Bueno, a mi me paso lo mismo, pero estoy haciendo una lista con las dudas y a ver cuando les llamo o vamos a verlos y me dicen el que... jejejejejejeje

Tienes algo má????????
Imatge
AnNy-JoSe
forofa de l'any
forofa de l'any

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 14 visitants