Eliti ha escrit:no nos cuenta nada! creo que no está....
Hola noiessss!!!!!!! torno a ser aquí per explicar-vos cosetes||||

Traigo noticias frescas!!!jejejej Primerament, espero que tot us vagi molt bé. Jo he estat liadeta amb el treball i clar, ara pensava "Necessito un petit descans...i on anar millor que a saludar a la gent del fórum"!!!jejeej
Total, estic contenta pq en certa manera ja tinc lo essencial solucionat, és a dir, esglèsia, fotògraf i restaurant, l'únic, que hem hagut de canviar la data...però tampoc hi ha molta diferencia.
Total....la boda és el dia 04/09/2010....i abans hagués sigut el 18 del mateix mes. Perquè em canviat la data? doncs pq al final ens em quedat amb el resturant l'Encanteri, aquell de la carpa....jejejej...si si, com us ho dic. és l'unic que ens va agradar per tot, excepte per aquell petit imprevist...que sigui el que Déu vulgui.no?
El fotograf al final serà Alcolor, uns que treballen principalment a Barcelona però también tenen seu aqui a Tarragona. Espectaculars els reportatges, la veritat, i res ahir vam fer la paga i senyal, i per últim....que ens casem a la nostra esglèsia a les 17:00h de la tarda....així que he trigat en escriure...però moltes novetats veritat?...jejeje
Vosaltres que? diu-m'he que us sembla!!!! i espero que tot ho tingueu en process...
Petonets!!!