Quina llástima!!!!

bodes 10!

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dv. març 06, 2009 3:16 pm

Eliti ha escrit:no nos cuenta nada! creo que no está.... :-/

Hola noiessss!!!!!!! torno a ser aquí per explicar-vos cosetes|||| :: orrr::

Traigo noticias frescas!!!jejejej Primerament, espero que tot us vagi molt bé. Jo he estat liadeta amb el treball i clar, ara pensava "Necessito un petit descans...i on anar millor que a saludar a la gent del fórum"!!!jejeej
Total, estic contenta pq en certa manera ja tinc lo essencial solucionat, és a dir, esglèsia, fotògraf i restaurant, l'únic, que hem hagut de canviar la data...però tampoc hi ha molta diferencia.
Total....la boda és el dia 04/09/2010....i abans hagués sigut el 18 del mateix mes. Perquè em canviat la data? doncs pq al final ens em quedat amb el resturant l'Encanteri, aquell de la carpa....jejejej...si si, com us ho dic. és l'unic que ens va agradar per tot, excepte per aquell petit imprevist...que sigui el que Déu vulgui.no?
El fotograf al final serà Alcolor, uns que treballen principalment a Barcelona però también tenen seu aqui a Tarragona. Espectaculars els reportatges, la veritat, i res ahir vam fer la paga i senyal, i per últim....que ens casem a la nostra esglèsia a les 17:00h de la tarda....així que he trigat en escriure...però moltes novetats veritat?...jejeje
Vosaltres que? diu-m'he que us sembla!!!! i espero que tot ho tingueu en process...

Petonets!!!
Mrs. Happiness
:: núvia de bronze

Entrades: 1601
Membre des de: dc. feb. 04, 2009 10:07 am

EntradaAutor: montseijordi » dv. març 06, 2009 5:10 pm

ei guapa, enhorabona x tot, javeies q x aqui esperavem a veure q ens explicaves, q be q ja ho tingueu tot enllestit no? Moltes felicitats!!!
montseijordi
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 16778
Membre des de: dg. ago. 24, 2008 7:48 pm
Ubicació: Premià de Mar

EntradaAutor: nur_jor » dv. març 06, 2009 8:46 pm

ei compi de restaurant!! jo tambe sóc un "encanterina", jejeje!!

enhorabona! ja ho tens tot lligat! que bé!

en la data que et cases sempre fa bo, ja veuràs com sortirà tot rodó i tindras una boda molt bonica, sense preocupar-te pel vent ni res... a l'estiu no passa aixo... o almenys així ho esperem!! jejeje

en quina esglesia et cases?
Imatge
Imatge
nur_jor
:: núvia de platí

Entrades: 4053
Membre des de: dg. nov. 09, 2008 8:26 pm

EntradaAutor: Mrs. Happiness » ds. març 07, 2009 9:42 am

espluguina ha escrit:ei compi de restaurant!! jo tambe sóc un "encanterina", jejeje!!

en la data que et cases sempre fa bo, ja veuràs com sortirà tot rodó i tindras una boda molt bonica, sense preocupar-te pel vent ni res... a l'estiu no passa aixo... o almenys així ho esperem!! jejeje

Gràcies a totes!!!! la veritat esk estic bastant contenta per tenir-ho tot ja mig enllestit!!!!
I l'esglesia, a la del Lledó de Valls!!!

petonets a totes!!!!
Mrs. Happiness

EntradaAutor: nur_jor » ds. març 07, 2009 3:27 pm

Mrs. Happiness ha escrit:
espluguina ha escrit:ei compi de restaurant!! jo tambe sóc un "encanterina", jejeje!!

Gràcies a totes!!!! la veritat esk estic bastant contenta per tenir-ho tot ja mig enllestit!!!!

petonets a totes!!!!

Mrs Happiness, no se si t'has passat pel post de les núvies de tarragona 2010, però t'hi he posat un link on veuràs una cronica d'una noia que es va casar a l'Encanteri aquest passat juny, i hi ha penjat moltes fotos.

Tindrem una boda molt bonica allí, nena!!

L'esglesia del Lledó de Valls no la coneixo personalment, però n'he sentit a parlar i diuen que és molt bonica!
Imatge
Imatge
nur_jor

Entrades: 4053
Membre des de: dg. nov. 09, 2008 8:26 pm

EntradaAutor: oshia » dl. març 09, 2009 11:27 am

petonets a totes!!!!

que bien no???me alergo mucho!!!
oshia
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 12107
Membre des de: dl. oct. 22, 2007 1:44 pm
Ubicació: en el mundo!!

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dt. març 10, 2009 12:40 pm

espluguina ha escrit:

petonets a totes!!!!

Mrs Happiness, no se si t'has passat pel post de les núvies de tarragona 2010, però t'hi he posat un link on veuràs una cronica d'una noia que es va casar a l'Encanteri aquest passat juny, i hi ha penjat moltes fotos.

Tindrem una boda molt bonica allí, nena!!

L'esglesia del Lledó de Valls no la coneixo personalment, però n'he sentit a parlar i diuen que és molt bonica!

Hola noies!!!
com anem?? alguna novetat per aqui?jejeje
Doncs l'altre dia vaig estar mirant la crónica aquella que em vas comentar Espluguina...i tot, molt bé, la veritat.... La gent ja em comenta que ha sigut una bona elecció, i a més els nois del restaurant m'hane explicat que per a les cerimonies que es fan a la tarda li dpnen un ambient molt "chill out" ja que els jardins estan decorats amb espelmes, torxes, etç....a veure que tal...jejeje

L'esglesia la vam escollir pq és la nostra de tota la vida, a més jo estic batejada, he fet la comunió i la confirmació allà i ara, doncs per últim la boda...jejeje...a veure que tal!!!!

Petonets a totes!!!!
Mrs. Happiness

Anterior

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 12 visitants