Boda Heretat Sabartés

bodes 10!

EntradaAutor: aurora84 » dv. maig 01, 2009 12:44 pm

AnNy-JoSe ha escrit:uufff... quines fotos més xules!!! sembla preciós el lloc!! =0-0-) =0-0-) Llàstima que ens agafes tan lluny i ja ni el fossim a veure...

La decoració es el mateix pel que veig... sabeu si els preus també??? :-/

aurora, que tal la prova???? que veu prova i que triar???? jejejej Tinc unes ganes de que arrivi ja!!!

La prova molt bé!! Excepte un plat, que no ens va agradar a cap dels 6, tot lo demés estava més que bonísssssimmmmm!!!!!

Si voleu us passo el meú per privat pq tinc "espies" i vull que tot sigui una sorpresa i no se sàpiga el menú abans d'hora!!

:-()-)
Imatge
aurora84
:: núvia de bronze

Entrades: 1551
Membre des de: dc. abr. 16, 2008 6:50 pm

EntradaAutor: AnNy-JoSe » dv. maig 01, 2009 1:24 pm

aurora84 ha escrit:
AnNy-JoSe ha escrit:uufff... quines fotos més xules!!! sembla preciós el lloc!! =0-0-) =0-0-) Llàstima que ens agafes tan lluny i ja ni el fossim a veure...

aurora, que tal la prova???? que veu prova i que triar???? jejejej Tinc unes ganes de que arrivi ja!!!

La prova molt bé!! Excepte un plat, que no ens va agradar a cap dels 6, tot lo demés estava més que bonísssssimmmmm!!!!!

Si voleu us passo el meú per privat pq tinc "espies" i vull que tot sigui una sorpresa i no se sàpiga el menú abans d'hora!!

Hola aurora!!!!

Si, si us plau!! jejejeje :-)ok: :-)ok:
Diguem també que veu provar i el que no us va agradar també per saber-ho i tenir-ho en compte... suposo que els plats seran els mateixos!
Imatge
AnNy-JoSe
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 22424
Membre des de: dv. març 06, 2009 11:09 pm
Ubicació: Sant Andreu de la Barca

EntradaAutor: Nefeer » dv. maig 01, 2009 10:04 pm

aurora84 ha escrit:

Quan et vagi bé m'ho passes a mi també! >.-<:
Tens fotos? és abundant? i es pot repetir el dia del banquet? jejej qué preguntona! :P

Petons wapa!
Imatge

CRÓNICA NEFEER: http://foro.guianupcial.com/viewtopic.php?f=41&t=20500&p=2540180#p2540180 --> CON FOTOS!!!
Nefeer
:: núvia experimentada

Entrades: 368
Membre des de: dj. gen. 22, 2009 10:48 pm
Ubicació: Vilanova i la Geltrú

EntradaAutor: aurora84 » dg. maig 03, 2009 8:51 pm

Guapis, a veure si demà tinc una estoneta i us ho envio!! Que he anat de culete tot el finde... això si, he disfrutat un munt!

Tinc fotos, però són dels papis i nosaltres més que dels plats... Així que no us serviran de massa jajajajaja estavem tan pendents del menjar que se'm va oblidar fer fotos de les presentacions!

Imatge
aurora84

Entrades: 1551
Membre des de: dc. abr. 16, 2008 6:50 pm

EntradaAutor: Nefeer » dc. maig 06, 2009 10:57 pm

HAs d'explicar fil per randa com va anar eh!!! ;)
Imatge

CRÓNICA NEFEER: http://foro.guianupcial.com/viewtopic.php?f=41&t=20500&p=2540180#p2540180 --> CON FOTOS!!!
Nefeer

EntradaAutor: carol44 » dg. juny 14, 2009 9:01 pm

Hola, soy nueva en esto de escribir en foros, he estado leyendo vuestras opiniones sobre la finca Heretat Sabartes y al final nos han ayudado a
decidirnos. NOS CASAMOS, por fin, el día escogido es el 26/06/2010. Que nervios, solo queda un año,,, puff y un monton de cosas que hacer. Me gustaria que me dierais referencias de algun fotografo o músico que
para poder contratarlo, ya que no hay exclusividad.

::-) MUXAS GRACIAS!!!!
carol44

Entrades: 4
Membre des de: dg. maig 03, 2009 5:00 pm

EntradaAutor: Nefeer » dl. juny 29, 2009 11:56 pm

Hola Carol!

de donde eres?

Yo también me caso allí y soy de Vilanova, por lo tanto he cogido a Joan Tudó de fotógrafo. De precio está igual que los demás. Además es muy profesional, por eso nos gustó.
Imatge

Nefeer

EntradaAutor: carol44 » dc. jul. 08, 2009 11:46 pm

Hola!!!
He estado un poco desconectada y por eso no te he contestado
Yo soy de Viladecans, nos decidimos por Heretat Sabartes
despues de ir a verlo por recomendación de una amiga y la verdad
es que nos gusto mucho. Todavía no tenemos fotografo ni hemos mirado
el tema de la música. Con que musicos lo haces tu???
Imatge
carol44

Entrades: 4
Membre des de: dg. maig 03, 2009 5:00 pm

Re: Boda Heretat Sabartés

EntradaAutor: roser.pie » dt. oct. 05, 2010 11:30 am

Hola noies!!

Soc nova per aqui, ens casem l'any vinent i estem decidint el lloc. Ens ha agradat molt la finca Hertat Sabartés pero no tenim cap referencia...

Em podeu dir que tal va anar els vostres convits? EM preocupa el menjar, m'han dit que es catering.... que no ho fan tot allà...
roser.pie

Entrades: 1
Membre des de: dt. oct. 05, 2010 11:26 am

Anterior

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants