Llevareis velo?

bodes 10!

Re: Llevareis velo?

EntradaAutor: Zahara » dc. ago. 11, 2010 11:52 am

Yo no llevaré velo... me vi demasiado recargada pero esto va a gustos!
Imatge
Zahara
:: núvia rookie

Entrades: 113
Membre des de: dv. feb. 19, 2010 6:55 pm

EntradaAutor: nuriaisaac » dc. ago. 11, 2010 1:36 pm

jo ho veig una cosa mooool personal jo es que ni me l'he probat directament perque no mi veig amb ell, ho trobo superficial, pero es una cosa mooool respectable cadaescu decideix per si mateix. :yium:-)
4-09-2010 un gran dia!!
nuriaisaac

Entrades: 106
Membre des de: dc. jul. 07, 2010 8:59 am

EntradaAutor: buniketa » dc. ago. 11, 2010 2:18 pm

El dia que em vaig anar a emprovar algun vestit, no me'l vaig emprovar. Però el primer dia que hi torni, ja amb la intenció de quedar-me'n un, sí que ho faré. Penso que sí que en portaré. A veure, d'una banda, és per tradició: és una tradició que m'agrada, penso que fa més núvia, i em faria il·lusió poder portar-lo. Si no em queda bé, no m'hi trobo a gust o amb el vestit no casa, doncs no el portaré. L'altre motiu pel qual penso que el vull portar és per entrar a l'església amb les espatlles cobertes, tot i que ja sé que el respecte és el que portem a dins, pot resultar només un formalisme, però em sembla adient. Així també ho sento. Si no porto vel, portaré algun bolero o similar.
Imatge

Imatge
buniketa
:: núvia d'argent

Entrades: 2570
Membre des de: dj. oct. 08, 2009 8:49 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: madiene » dc. ago. 11, 2010 4:16 pm

con mi vestido kda demasiado recargado
madiene

Entrades: 101
Membre des de: dc. feb. 03, 2010 6:50 pm

EntradaAutor: vanesa14/05/11 » dv. ago. 13, 2010 9:04 pm

Yo pensaba llevar velo, pero con mi vestido me lo estoy planteando, creo que alomejor es demasiado, y que además le quitará gracia a la cola del vestido que es espectacular.....
Imatge
vanesa14/05/11
:: núvia experimentada

Entrades: 218
Membre des de: dl. maig 17, 2010 3:55 pm

EntradaAutor: Clairevili » dv. ago. 13, 2010 9:45 pm

Jo si que en portare, enganxat al semirrecollit. Sera tipus mantilla, ja que la roba de vel normal la trobo molt rigida i no m'agrada gaire.
Un dubte que m'ha sorgit: cal dur les espatlles cobertes a l'esglesia? es que jo no porto cap complement i el vel m'agrada com queda tirat enrera pero no cubrint les espatlles :S
Imatge
Imatge
Clairevili

Entrades: 359
Membre des de: dg. jul. 06, 2008 9:11 pm

EntradaAutor: buniketa » dv. ago. 13, 2010 9:53 pm

Clairevili ha escrit:Jo si que en portare, enganxat al semirrecollit. Sera tipus mantilla, ja que la roba de vel normal la trobo molt rigida i no m'agrada gaire.
Un dubte que m'ha sorgit: cal dur les espatlles cobertes a l'esglesia? es que jo no porto cap complement i el vel m'agrada com queda tirat enrera pero no cubrint les espatlles :S

No és imprescindible, pots portar-lo com vulguis. El que passa és que tradicional es duia així perquè recorda que abans el vel es posava tapant la cara a la núvia i quan es declarava a la parella "marit i muller" el nuvi li retirava a la núvia. Com que els cobria la cara, també els cobria les espatlles.

De totes maneres, pensa que encara que el retiris cap enrera, el més normal és que el mateix vel es vagi obrint des d'allà on està agafat per cobrir després tota la cua del vestit...
Imatge

Imatge
buniketa

EntradaAutor: Shaik » dv. ago. 13, 2010 11:09 pm

buniketa ha escrit:El dia que em vaig anar a emprovar algun vestit, no me'l vaig emprovar. Però el primer dia que hi torni, ja amb la intenció de quedar-me'n un, sí que ho faré. Penso que sí que en portaré. A veure, d'una banda, és per tradició: és una tradició que m'agrada, penso que fa més núvia, i em faria il·lusió poder portar-lo. Si no em queda bé, no m'hi trobo a gust o amb el vestit no casa, doncs no el portaré. L'altre motiu pel qual penso que el vull portar és per entrar a l'església amb les espatlles cobertes, tot i que ja sé que el respecte és el que portem a dins, pot resultar només un formalisme, però em sembla adient. Així també ho sento. Si no porto vel, portaré algun bolero o similar.

Penso el mateix que tú, jo no em veig entrant a l'església amb un paraula d'honor i sense res que em cobreixi les espatlles. M'agraden les mantilles, però si no s'addiu amb el vestit hi posaré un bolero o bé un xal que em cobreixi una mica. Penso que em sentiré més còmoda d'aquesta manera.
10 de SETEMBRE de 2011, el nostre gran dia.
Imatge
Shaik
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze

Entrades: 1909
Membre des de: dl. maig 03, 2010 1:50 pm

EntradaAutor: Lau_82 » dt. ago. 17, 2010 4:53 am

hola chicas, yo vestido todavia no tengo pero lo que si tengo calro es que no llevare velo, no me gusta.
He ido a alguna boda que la novia llevaba velo y segun con que vesitdo queda muy bonito!
Imatge
Lau_82
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1084
Membre des de: dg. jul. 11, 2010 3:06 pm

EntradaAutor: eba » dt. ago. 17, 2010 5:49 am

Hola noies :-///:

Els vels són molt macos. Però jo em caso pel civil i no em ve de gust portar vel.
eba
:: núvia experta

Entrades: 573
Membre des de: ds. jul. 10, 2010 9:24 am

EntradaAutor: danka » ds. set. 04, 2010 1:27 pm

Jo tinc clar que si que portare vel!! m'agrada molt com queda
danka

Entrades: 118
Membre des de: dg. des. 27, 2009 11:45 pm

EntradaAutor: Crisxyz » ds. set. 04, 2010 3:26 pm

Jo portaré vel per les fotos a casa i després per la cerimònia al restaurant, però per la boda al jutjat mel treure perquè no m'hi veig.

Es una elecció molt personal i de cada una :-)ok:
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Crisxyz

Entrades: 864
Membre des de: dg. juny 06, 2010 7:02 am

EntradaAutor: danka » ds. set. 04, 2010 6:25 pm

I tant que es una elecció molt personal, igual que el vestit, les sabates etc!!! es més, sino aniriem totes iguals!!!! jejjej
danka

Entrades: 118
Membre des de: dg. des. 27, 2009 11:45 pm

EntradaAutor: kris28 » dg. set. 05, 2010 8:31 pm

Shaik ha escrit:
buniketa ha escrit:El dia que em vaig anar a emprovar algun vestit, no me'l vaig emprovar. Però el primer dia que hi torni, ja amb la intenció de quedar-me'n un, sí que ho faré. Penso que sí que en portaré. A veure, d'una banda, és per tradició: és una tradició que m'agrada, penso que fa més núvia, i em faria il·lusió poder portar-lo. Si no em queda bé, no m'hi trobo a gust o amb el vestit no casa, doncs no el portaré. L'altre motiu pel qual penso que el vull portar és per entrar a l'església amb les espatlles cobertes, tot i que ja sé que el respecte és el que portem a dins, pot resultar només un formalisme, però em sembla adient. Així també ho sento. Si no porto vel, portaré algun bolero o similar.

Penso el mateix que tú, jo no em veig entrant a l'església amb un paraula d'honor i sense res que em cobreixi les espatlles. M'agraden les mantilles, però si no s'addiu amb el vestit hi posaré un bolero o bé un xal que em cobreixi una mica. Penso que em sentiré més còmoda d'aquesta manera.

Nois jo no porto vel i el meu vestit es paraula d'honero, com que no he trobat cap bolero que m'encaixi he agafat un foulard de tul, el posare sobre les espatlles i lligat al darrera amb un precios "broche", d'aqui tres setmanes us poso fotos a veure que us sembla! :-)ok: :-)ok:
Imatge
kris28

Entrades: 208
Membre des de: dc. març 24, 2010 5:12 pm

EntradaAutor: buniketa » dg. set. 05, 2010 9:44 pm

És una molt bona solució!
Imatge

Imatge
buniketa

EntradaAutor: aairinn » dl. set. 06, 2010 5:54 pm

Doncs a mi sí que m'agradaria portar-ne. Em caso pel civil i no necessitaria cobrir-me les espatlles, però em fa gràcia, sempre me n'ha fet i, si més no, me'n provaré algun quan vagi a mirar vestits. Si després no s'hi adiu o no em queda bé, doncs res, sense vel i punt.
Imatge
Imatge
aairinn
:: núvia bi-mil·lenària
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2367
Membre des de: dc. maig 26, 2010 1:54 pm

EntradaAutor: buniketa » dl. set. 06, 2010 8:43 pm

És que el vel no és només per a l'església... depén de la núvia, jejejejeje

Personalment, si és per l'església, cada cop que he vist una núvia sense vel m'ha donat la sensació que li faltava alguna cosa... però això no vol dir que al civil no es pugui dur, ni molt menys!
Imatge

Imatge
buniketa

EntradaAutor: jesy-fidel » dl. set. 06, 2010 9:37 pm

yo siempre le e dixo a mi hermana q me pondria el suyo como xal.....es de pronovias del 2000....no s eel mdel si lo encuentro os lo pongo...iba a conjunto con el vestido tenia unas flores de colores pastel...es muy bonito,pero con el estilo que me gusta no me pega xa nada...es una pena....
[size=200][/[url][/url]size]
FIDEL Y FIDEL JR........LOS HOMBRESDE MI VIDA
24 DE SEPTIEMBRE DE 2011...UN GRAN DIA !!!
jesy-fidel

Entrades: 152
Membre des de: dc. ago. 18, 2010 12:53 am

EntradaAutor: KYARA25 » dj. set. 09, 2010 11:20 am

yo siiiiiiiiiiii!!! por la cara no eh! pero velo si tengo claro que quiero. *.-o-o.*
El gran día 14 mayo 2011!!!
KYARA25

Entrades: 104
Membre des de: dl. maig 31, 2010 12:29 am

EntradaAutor: JS » dj. set. 09, 2010 11:42 am

I les que no portareu vel... què en portareu? Jo encara no ho he decidit, suposo que quan trii el vestit ho veuré més clar no?
JS

Entrades: 123
Membre des de: dj. juny 11, 2009 5:35 pm

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants