MAS CAN FERRER 2010

bodes 10!

EntradaAutor: annaiesteve » dc. gen. 14, 2009 2:26 pm

LES DE MAS CAN FERRER. JA OS HEU APUNTAT AL DINAR DEL DIA 7?¿?¿?
Ja tenim la nostra princesa amb nosaltres ! q gran et fas amor ! els papis t'estimem molt.

ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
annaiesteve
:: núvia d'or

Entrades: 3987
Membre des de: dl. març 03, 2008 1:34 pm
Ubicació: SANT QUIRZE DEL VALLES

EntradaAutor: xuxuneta » dj. gen. 15, 2009 10:34 am

ja ja ja ja JUDITH creurem els dits pq no sigui el primer cap de setmana! :D

i personalment no estic apuntada a cap dinar/sopar, ara busco de que va això ji ji ji
xuxuneta
:: núvia experta

Entrades: 882
Membre des de: dl. nov. 10, 2008 11:46 am

EntradaAutor: oshia » dj. gen. 15, 2009 1:46 pm

Hay un post!!.
oshia
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 12107
Membre des de: dl. oct. 22, 2007 1:44 pm
Ubicació: en el mundo!!

EntradaAutor: annaiesteve » dv. gen. 16, 2009 12:08 pm

xuxuneta ha escrit:ja ja ja ja JUDITH creurem els dits pq no sigui el primer cap de setmana! :D

i personalment no estic apuntada a cap dinar/sopar, ara busco de que va això ji ji ji

Hola guapi, has d'anar a BODES 2010. I VEURAS UN POST Q INDICA LISTA DEFINITIVA COMIDA.

Allà es!
Ja tenim la nostra princesa amb nosaltres ! q gran et fas amor ! els papis t'estimem molt.

annaiesteve

EntradaAutor: JUDITH H » dl. gen. 19, 2009 12:17 pm

annaiesteve ha escrit:
xuxuneta ha escrit:ja ja ja ja JUDITH creurem els dits pq no sigui el primer cap de setmana! :D

Hola guapi, has d'anar a BODES 2010. I VEURAS UN POST Q INDICA LISTA DEFINITIVA COMIDA.

Allà es!

No puedo ir, trabajo!!
mas can ferrer 31/07/2010
JUDITH H
:: núvia rookie

Entrades: 184
Membre des de: dv. abr. 25, 2008 11:44 am

EntradaAutor: annaiesteve » dl. gen. 19, 2009 1:17 pm

bueno.....

no pasa res!

Anna :-/

annaiesteve

EntradaAutor: crisbert » dl. feb. 02, 2009 1:28 pm

EIS! jo también em caso a can ferrer el 2010 :D
segurament ens anirem trobant x aki amb tots els dubtes q ens vagin sorgint!
un petó per totes i ànims! :)
crisbert

Entrades: 3094
Membre des de: dl. oct. 27, 2008 12:11 pm

EntradaAutor: xuxuneta » dt. feb. 03, 2009 11:43 am

crisbert ha escrit:EIS! jo también em caso a can ferrer el 2010 :D

mecachis QUE BÉ UN MÉS!! ahir vaig parlar amb una noia que havia treballat amb el catering de montserrat a MAS CAN FERRER i els va deixar a tots dos pels núvols, que és un lloc fantàstic ( això ja ho sabem nosaltres je je je j) i aquest catering que són una gent molt maca, que ho porta una parella. ens va felicitar per l'eleccio de mas can ferrer, així que yujuuuu ens ho passerem de por !!

jo em casaré el 28 d'agost, i tu? com ho portes? saps quin catering ho faràs, o el florista' explica explica...

fins ara una abraçada"!
xuxuneta

EntradaAutor: JUDITH H » dt. feb. 03, 2009 1:06 pm

crisbert ha escrit:EIS! jo también em caso a can ferrer el 2010 :D

HOLA, BIENVENIDA! DE MOMENTO SOMOS DOS DE MAS CAN FERRER 2010.
como llevas la elección del catering? nosotras dos estamos entre les magnolies y montserrat! bueno ya nos explicas, saludos
JUDITH H

EntradaAutor: crisbert » dt. feb. 03, 2009 5:00 pm

gràcies!!
doncs estem pensant encara a veure amb qui ho fem! no ho sé, ens dóna la sensació q tots dos treballen super be, potser x això ens costa tant decidir-nos. ens casem al juny del 2010, aixi q encara tenim prou temps, espero! ejejjej
com ho feu vosaltres? civil o esglesia? nosaltres ho farem de tarda i civil. El lloc i la data són les uniques coses q hem decidit, la resta està a l'aire encara!!!
Mica en mica ens haurem de posar les piles, pq no ens venia de gust correr.....
per cert, d'on sou¿ nosaltres de sabadell =)
crisbert

EntradaAutor: JUDITH H » dt. feb. 03, 2009 6:33 pm

crisbert ha escrit:gràcies!!
doncs estem pensant encara a veure amb qui ho fem! no ho sé, ens dóna la sensació q tots dos treballen super be, potser x això ens costa tant decidir-nos. ens casem al juny del 2010, aixi q encara tenim prou temps, espero! ejejjej
com ho feu vosaltres? civil o esglesia? nosaltres ho farem de tarda i civil. El lloc i la data són les uniques coses q hem decidit, la resta està a l'aire encara!!!
Mica en mica ens haurem de posar les piles, pq no ens venia de gust correr.....
per cert, d'on sou¿ nosaltres de sabadell =)

DE VILASSAR; PER CERT JA QUE TU TAMBÉ NO ETS APROP DEL LLOC. UNA DE LES COSES QUE EM TE MES PREOCUPADA ES LA GENT QUE HO TROBI JUNY, POSARAS AUTOCARS O QUEDAREU PER ALLA A DORMIR. nosaltres i els amics volem llogar una casa rural i quedarnos,pero la family nose perque al se juliol i fer-ho per la tarda també acabará tard. Bueno que tinc dubtes, perque tothom estigui be! Ah, tambe ho fem per lo civil alla. Segim parlant, aixi podem comparar!!
JUDITH H

EntradaAutor: crisbert » dc. feb. 04, 2009 8:34 am

doncs la veritat és q ho estem rumiant, hi ha qui ens ha preguntat si per allà hi ha llocs per dormir i qui pregunta si hi haurà autocars... així q no sabem q fer... suposo q anirem preguntant i en funcio del q ens vagi dient la gent farem una cosa o l'altre.
Per cert, a mi em te una mica preocupada el tema de les fotos... has vist d'algú q se les hagi fet allà? l'espai x fer-les és reduit, i em fa por q les fotos es vegin repetitives o soses..... :S q en penses?
crisbert

EntradaAutor: xuxuneta » dc. feb. 04, 2009 10:39 am

crisbert ha escrit:doncs la veritat és q ho estem rumiant, hi ha qui ens ha preguntat si per allà hi ha llocs per dormir i qui pregunta si hi haurà autocars... així q no sabem q fer... suposo q anirem preguntant i en funcio del q ens vagi dient la gent farem una cosa o l'altre.
Per cert, a mi em te una mica preocupada el tema de les fotos... has vist d'algú q se les hagi fet allà? l'espai x fer-les és reduit, i em fa por q les fotos es vegin repetitives o soses..... :S q en penses?

bon diaaaa, nosaltres ens caserem casi segur per lo civil i de tarda ( dic casi segur pq si per l'església és més economic, ens canviarem je je je, però com que iguallment has de pagar el lloguer de la finca, fet i fotut surt igual.)
del tema fotograf tampoc ho tinc molt clar, em passa el mateix que tu crisbert, el dia que varem anar, em vaig quedar amb la sensació que l'espai era molt reduit, i quan ens deien que sortien unes fotos maquisimes en el porxo.... no ho sé, no ho veig clar, així que ho farem amb qui treballa amb ells que ja s'ho coneix i tenen experiència, o si escollim un altre faré quedar algun dissabte abans del casament pq conegui la zona, i vegi com les podriem fer, d'aquesta manera el gran dia, aniriem una mica més per feina i segurs del que fem.

he mirat cròniques de la gent que s'hi acasat però no veig fotos del jardi, si coneixessim algú de la vora que s'hi hagi casat i ens ensenyes les fotos seria fantàstic je je je je, o sino un altre dia que pujem a la finca, demanar si tenen fotos del jardi del fotograf que treballen.
és que no les veig! no les puc imaginar!! .

per cert.... som de TORDERA ( BARCELONA ).

EIII el dia del tastet, a veure si ens coneixem !! nosaltres hi anirem amb els pares respectius je ej je
xuxuneta

EntradaAutor: crisbert » dc. feb. 04, 2009 10:45 am

bon dia wapa!
jo también he estat mirant les croniques, però no he trobat res de res!
a kin tastet et refereixes? al del menu o al q fan a la finac? fa temps q no parlo amb el toni i stic desconectada!!!jejejeje si vols q et passi preus, crec q tinc el detall de la cerimonia civil i el de lesglesia, si vols t'ho miro i t'ho passo per privat!
crisbert

EntradaAutor: xuxuneta » dc. feb. 04, 2009 10:56 am

mecachis mira, si m'ho pots passar? així estarem més segurs de la decisió.

volia dir el tastet del catering de MONSERRAT a MAS CAN FERRER, que serà mitjans de març. i ara també pel febrer-març hi haurà el tastet del catering de les MAGNOLIES a MAS MARTI. ( un lloc també molt bonic a uns 10 minuts de mas can ferrer ).
són els 2 catering que estic dubtan, un d'aquests dos serà però fins que no hagi anat els tastets em sembla que no ens podrem decidir per cap dels dos je je je je

truca en toni, pq t'avisi del dia del tastet, o quan ho sapiguem ja et diré alguna cosa, amb la JUDITH vam quedar que ens avisariem si alguna sap alguna cosa, pequè no ens passi per alt je ej ej
xuxuneta

EntradaAutor: crisbert » dc. feb. 04, 2009 11:00 am

OK! doncs estem en contacte, pq nosaltres también tenim clar q volem q sigui amb un d'aquests dos!!! jejejejej
el q passa, és q de vegades ho veig tan lluny q no sé si no és massa aviat! però dps m'entra l'atac de nervis de pensar q es l'any vinent jajajajaja

aquesta nit quan arribi a casa miro de trobar lo de lesglesia i la cerimonia civil i tho passo ;)
anem parlant!
:D
crisbert

EntradaAutor: xuxuneta » dc. feb. 04, 2009 11:14 am

d'acord quedem així doncs!

et deixo que vaig a fer el dinar!!

FINS DESPRÉS!

i tranqui, passam'ho quan et vagi bé ehhh,
xuxuneta

EntradaAutor: JUDITH H » dj. feb. 05, 2009 1:37 pm

crisbert ha escrit:OK! doncs estem en contacte, pq nosaltres también tenim clar q volem q sigui amb un d'aquests dos!!! jejejejej
el q passa, és q de vegades ho veig tan lluny q no sé si no és massa aviat! però dps m'entra l'atac de nervis de pensar q es l'any vinent jajajajaja

aquesta nit quan arribi a casa miro de trobar lo de lesglesia i la cerimonia civil i tho passo ;)
anem parlant!
:D

hola!! Ahir vaig estar parlant amb el Toni i el tema del tastet de Monserrat a Mas Can Ferrer ho sabra segur a mitjans de mes, he quedat que el trucare i m.ho confirmarà, entre nosaltres ens anem informant!! Per cert passam la info de les cerimonias a mi tambè que em sembla que no ho tinc, gràcies!!
JUDITH H

EntradaAutor: crisbert » dj. feb. 05, 2009 3:24 pm

ok!! ja ens anirem avisant!
t'envio privat amb la info ;)
crisbert

EntradaAutor: crisbert » dl. feb. 16, 2009 1:22 pm

noies!! això està molt parat!!!
escolteu, no mirareu més caterings a part de les magnolies i de montserrat? jo avui he demanat a un parell més de llocs dels q recomanen a can ferrer.....
crisbert

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 8 visitants