SORPRESA AL MEU XICOT EL DIA DE LA BODA

bodes 10!

Re: SORPRESA AL MEU XICOT EL DIA DE LA BODA

EntradaAutor: Ilu » dj. feb. 18, 2010 10:21 pm

Hola noies!
He estat pensant sorpreses i crec que li encantarà si faig per sorpresa, la figura del pastís amb les nostres cares i dalt de la nostra moto.
Algú sap algun lloc que ho facin: BUENO, BONITO Y BARATO???

GRÀCIES!! :-)
Quina ILUUUUUUUUUUUUU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Imatge
Ilu
:: núvia rookie

Entrades: 156
Membre des de: dj. set. 10, 2009 6:32 pm

EntradaAutor: Rosereta » dj. feb. 18, 2010 10:28 pm

Hola Ilu!!

He llegit que li vols fer una mena de nuvis personalitzats al teu xicot, oi???

Mira, et deixo un parell de pàgines que en fan, jo también els he mirat pk también li volia regalar al meu xicot, que els posessin al pastís sense que ell ho sabés, però m'ha enxampat!!jejejeje Vaig enviar un mail i em van trucar, amb la mala sort que jo estava a la dutxa i ell va contestar al movil!jejeje, pero bé, aixi hem decidit entre els dos com volem que siguin per tal de que ens identifikin totalment a nosaltres. Ell anirà vestit de nuvi amb el seu portatil a la ma( inseparables per la feina,jeje) i amb el seu gatet i jo amb el vestit de nuvia i volem que darrere nostre hi posin una pissarra( jo soc mestra) i jo amb un guix i un borrador a la ma i escrivint la data del nostre casament i els nostres noms.

Ais, a lo que anavem, mira les seguents pagines

www.bufallums.com
www.clarabosch.com

Espero haver-te sigut d'ajuda!
Imatge
Rosereta

Entrades: 144
Membre des de: dl. gen. 04, 2010 10:43 pm

EntradaAutor: Ilu » dv. feb. 19, 2010 12:57 am

Rosereta ha escrit:Hola Ilu!!

He llegit que li vols fer una mena de nuvis personalitzats al teu xicot, oi???

Mira, et deixo un parell de pàgines que en fan, jo también els he mirat pk también li volia regalar al meu xicot, que els posessin al pastís sense que ell ho sabés, però m'ha enxampat!!jejejeje Vaig enviar un mail i em van trucar, amb la mala sort que jo estava a la dutxa i ell va contestar al movil!jejeje, pero bé, aixi hem decidit entre els dos com volem que siguin per tal de que ens identifikin totalment a nosaltres. Ell anirà vestit de nuvi amb el seu portatil a la ma( inseparables per la feina,jeje) i amb el seu gatet i jo amb el vestit de nuvia i volem que darrere nostre hi posin una pissarra( jo soc mestra) i jo amb un guix i un borrador a la ma i escrivint la data del nostre casament i els nostres noms.

Ais, a lo que anavem, mira les seguents pagines

http://www.bufallums.com
http://www.clarabosch.com

Espero haver-te sigut d'ajuda!

Moltes gràcies!! Ja he demanat pressupost als dos llocs. Aveure què em diuen i espero que el meu novio no m'enganxi!!! :-)ok:

Imatge
Ilu

EntradaAutor: agnesi82 » dv. feb. 19, 2010 10:03 am

Jo també havia pensat en això dels ninots. Trobo que és molt original i molt xulo! Sabeu de més pàgines?
Imatge

8 de juliol de 2011
agnesi82
:: núvia de bronze

Entrades: 1766
Membre des de: dv. nov. 27, 2009 2:15 pm
Ubicació: Terrassa

EntradaAutor: ruthi » dv. feb. 19, 2010 1:40 pm

ais nenes... jo primer també li volia fer un detallet, però al final RES!! ja ens farem un regalet a la LLUNA DE MEL! :-)ok:
ruthi
:: núvia d'or
:: núvia d'or

Entrades: 3713
Membre des de: dv. maig 01, 2009 12:10 pm
Ubicació: sant sadurní d'anoia

EntradaAutor: buniketa » dv. feb. 19, 2010 2:21 pm

Jo en principi, si l'economia m'ho permet, sí que li faré un regal el dia del casament. Nosaltres sempre, quan és l'aniversari dels dos, o quan és el seu, o simplement perquè sí, a banda del regal en si ens escribim alguna carta. Aquell dia també ho faré, perquè la llegeixi no sé si a casa abans de sortir o a l'església, segurament li donaré al seu germà perquè li doni, o a alguna de les meves millors amigues perquè li facin arribar quan ja sigui a l'altar, esperant-me.

De totes maneres, quan siguem al banquet, li vull fer entrega d'una cosa que sé que a ell li faria molta il·lusió: un telescopi. Però a més, li posaré el seu nom a una estrella i també li donaré aquell dia. Primer l'estrella, i després faré entrar algú amb la caixa del telescopi i li diré que és perquè la pugui buscar i observar tant com vulgui.
Imatge

Imatge
buniketa
:: núvia d'argent

Entrades: 2570
Membre des de: dj. oct. 08, 2009 8:49 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: agnesi82 » dv. feb. 19, 2010 2:27 pm

buniketa ha escrit:Jo en principi, si l'economia m'ho permet, sí que li faré un regal el dia del casament. Nosaltres sempre, quan és l'aniversari dels dos, o quan és el seu, o simplement perquè sí, a banda del regal en si ens escribim alguna carta. Aquell dia també ho faré, perquè la llegeixi no sé si a casa abans de sortir o a l'església, segurament li donaré al seu germà perquè li doni, o a alguna de les meves millors amigues perquè li facin arribar quan ja sigui a l'altar, esperant-me.

De totes maneres, quan siguem al banquet, li vull fer entrega d'una cosa que sé que a ell li faria molta il·lusió: un telescopi. Però a més, li posaré el seu nom a una estrella i també li donaré aquell dia. Primer l'estrella, i després faré entrar algú amb la caixa del telescopi i li diré que és perquè la pugui buscar i observar tant com vulgui.

Ooooooh que macu!!!! ::love:: ::love:: ::love:: ::love::
Imatge

8 de juliol de 2011
agnesi82

Entrades: 1766
Membre des de: dv. nov. 27, 2009 2:15 pm
Ubicació: Terrassa

EntradaAutor: Ilu » dv. feb. 19, 2010 8:51 pm

agnesi82 ha escrit:Jo també havia pensat en això dels ninots. Trobo que és molt original i molt xulo! Sabeu de més pàgines?

Hola! He estat mirant i en aquest enllaç hi ha molts detallets entre ells nuvis personalitzats: http://diariodebodas.es/2008/03/26/figu ... nalizados/
Els de la Maria Fort Garcia són molt reals!!

Si trobeu altres llocs, dieu-ho. MERCI!!

Imatge
Ilu

EntradaAutor: Carpi » dl. maig 24, 2010 8:33 pm

Chicas ya me ha llegado la mejor sorpresa que le podría hacer a mi futuro. Mi novio es un fan de las motos y como no de Valentino Rossi, así que pensé en conseguirle una foto firmada por el y moviendome he conocido a una chica de Bilbao que me ha hecho el favor, cuando fue el Gran Premio de Jerez, como ella tenía pases para estar con los pilotos, pues me lo ha conseguido y ya lo tengo en casa, no veais la ilusión que me hace, solo con sólo verle la cara....Siiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
Imatge
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
PITU y CAROL 29/05/10
Carpi
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1347
Membre des de: dt. set. 01, 2009 9:20 pm

EntradaAutor: JS » dc. maig 26, 2010 12:49 pm

Hola noies,
Doncs de totes les idees, la de la Laracroft és la que faria més feliç al meu xicot... Per cert, algú sap com li ha anat? Estic molt interessada que m'expliqui lo del ferrari!
No hi havia pensat en lo del ninots personalitzats i la veritat és que m'encanta la idea!
JS

Entrades: 123
Membre des de: dj. juny 11, 2009 5:35 pm

EntradaAutor: laracroft » dc. maig 26, 2010 6:42 pm

JS, encara no m'he casat!! el proper dia 20, així que encara queda per la meva crónica...
també li he fet lo dels ninos personalitzats amb mrs clays... ja els tinc a casa la mar de macos!!! per si se'm pasa lo del ferrari, després del 20 envia'm un privi per recordar-me que t'interesa i t'explico que tal!
Imatge
laracroft
:: núvia bi-mil·lenària
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2348
Membre des de: dt. oct. 13, 2009 10:17 am

EntradaAutor: JS » dj. maig 27, 2010 8:33 am

Ostres! Jo ja t'havia casat! Com no fa gaire que participo en aquest foro encara vaig una mica perduda... aprofito per desitjar-te que disfruteu moltíssim del vostre dia!
Ja t'enviaré el privi, sobretot perquè encara em queda per poder llegir les cròniques... amb aquest només porto 16 missatges!
JS

Entrades: 123
Membre des de: dj. juny 11, 2009 5:35 pm

EntradaAutor: MONIKILLA » dt. juny 15, 2010 8:14 am

Hello !!

Que tal chicas??

Buenos pues yo ya tengo el regalo de Jesús en casa... bueno, mejor dicho en casa de mis padres !! jejejeje

En un principio iba a ser un fin de semana en Valencia, ya que a él le encanta esa ciudad y para mas colmo es super-mega hincha del Valencia CF..... pero claro, con esto de la economía, pues la verdad es que no es factible. Ya me hubiera gustado regalarle ese finde y que coincidiera con algún partido de su equipo, pero no se puede, así que después de pensar y pensar... Llegue a la conclusión de que si llamaba al Club para que me firmarán una camiseta de su jugador favorito..... os juro que no las tenía todas conmigo, ya que tiene que ser un poco dificil (eso pensé yo ), y .... todo lo contrario, en principio me fui a la pagina web del valencia, y alli deje un mensaje pidiendo el autografo o dedicatoria de Albelda ..... si podía ser... ya que me casaba y quería darle una sorpresa a mi novio...etc... vamos ...llorando un poco.

Pues en definitiva.... a los pocos días me llamo un chica ... y que no había ningun problema, que eligiera la camiseta.. si la quería con el número y el nombre... y la talla. Le dije que si podía tener dedicatoria y me dijo que si ! Además le pedí una foto del equipo y a poder ser firmada... y .. zas!!! También y de regalo !! oleeeeeee

Y la semana pasada ya llego a casa de mis padres, ahora tengo que ir al iquea que hay como una especie de marco, sin bordes. Es decir... madera... y cristal. Para que sólo esté la camiseta enganchada con alfileres y justo de bajo la foto de todo el equipo.

Sé que a él, le va a dar algo cuando se la de... se va a cagarrr patas abajo !! Ya que no se lo espera para nada !!
Le pondré una canción especial.... que aún estoy pensando si el himno del Valencia o de la comunidad de valencia cantada por Francisco.... o bien alguna que le guste, como Revolver o algo así.

Ah!! lo que también tengo muy claro, es que cuando esté en casa de su hermana ( sale de alli), le entregaré a mi hermano una carta mía para Jesús..... Exactamente no sé lo que le voy a poner... lo que tengo muy claro, es que le voy agradecer todos estos años de felicidad junto a él y lo maravilloso que es estar junto a él....... Ha sido lo mejor que me ha pasado en mi vida.... el enamorarme de él.
Imatge
17 DE JULIO 2010
MONIKILLA
:: meganúvia

Entrades: 9169
Membre des de: dj. set. 11, 2008 4:20 pm
Ubicació: HOSPITALET DE LLOBREGAT

EntradaAutor: Crisxyz » dt. juny 15, 2010 3:41 pm

Hola noies!

Quantes idees que teniu, la meva sorpresa per el meu novio el dia del casament serà el pastis de noces personalitzat amb fotos nostres explicant la nostra historia. Com que serem unes 30 persones no serà un pastis molt gran; crec que li agradarà molt!

També he pensat que el mati del casament li portin un ram de flors amb una targeta meva, ja que no ens veurem fins que arribi l'hora d'anar al jutjat.
:-)
Crisxyz
:: núvia experta
:: núvia experta

Entrades: 864
Membre des de: dg. juny 06, 2010 7:02 am

EntradaAutor: MONIKILLA » dv. juny 18, 2010 12:35 pm

nuvieta87 ha escrit:MONIKILLAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!
Q bueno lo que has conseguidoooo, se como te sientes porque YO TAMBIÉN HE OCNSEGUIDO ALGO PARECIDO!!!!
Mandé el email al club del R.Madrid...pidiendo un autografo firmado de Raúl, nada...solo pedia un autografo con una dedicatoria...pero como tu dices, yo pensaba que al igual! jajajajajaja a mi me tardaron más en llamar, quida 2 o 3 meses...asi que yo ya me habia exo a la idea de que nanai del paraguai! Pero cual fue mi sorpresa que un dia, yo conduciiendo, me llaman del club! jajajaja casi me salgo de la carretera! jajajajaja diciendome que tienen una camiseta de Raul firmada por TODOS LOS JUGADORES DEL CLUB y dedicada por Raul para mi!!!!!!!!!! buenooo empecé a llorar, que graciaaaaaaaaas, muchas gracias!! jajajaja y la chica..PERO NO LLORESSSS MUJER! JAJAJAJA la que lie! pero que ilusión mas grande poruqe se que le va a encantar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ahora stoy pensando en como darsela....tu que dices monikilla, q se la vas a poner en un marco????? dame ideas!!! Yo habia pensado dentro de una cajita....

Hellooooo!!!

que tal nuvieta87 !! jajjajajaj pues si !! es igual que mi caso !! jajajajja

Bueno pues yo lo voy a poner en este marco del ikea :
Imatge

STRÖMBY

Marco
€ 14,95 / ud

Pondré la camiseta dentro, enganchada con unos alfileres.

Como este ejemplo :
Imatge
Imatge
17 DE JULIO 2010
MONIKILLA

EntradaAutor: miguba » dl. juny 21, 2010 5:16 pm

Les va a encantar!!!!!!!!!!
Imatge
miguba

Entrades: 2819
Membre des de: dj. maig 07, 2009 8:50 am

EntradaAutor: Nikyara » dt. juny 22, 2010 8:29 am

Xicas mencanta lo de las camisetas firmadas y dedicadas!!! fliparía si le hago eso...pq ni se lo imaginaría (xk yo "odio" el ftbol :P jejeejje) a ver si tengo tanta suerte como vosotras!!!lo k pasa k el mio es del Barça, a ver si se enrollan...pero como lo habéis hexo? solo por la web?? wenu probaré suerte!!! *.-o-o.*
Imatge
Nikyara
:: núvia experimentada

Entrades: 490
Membre des de: dl. maig 17, 2010 8:45 am

EntradaAutor: MONIKILLA » dt. juny 22, 2010 8:41 am

miguba ha escrit:Les va a encantar!!!!!!!!!!

Seguroooo que flipaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!! jajajajja

El sábado compre el cuadro en los chinos, por 8 € el marco donde va a ir la camiseta.... buff!! genial !!
La tengo que poner y os pondré fotissss!! jejeje

Nikyara ha escrit:Xicas mencanta lo de las camisetas firmadas y dedicadas!!! fliparía si le hago eso...pq ni se lo imaginaría (xk yo "odio" el ftbol :P jejeejje) a ver si tengo tanta suerte como vosotras!!!lo k pasa k el mio es del Barça, a ver si se enrollan...pero como lo habéis hexo? solo por la web?? wenu probaré suerte!!! *.-o-o.*

Hola Nikyara !!

Yo es que pensé que me mandarían a la cacaaa, pero cual fue mi casualida que no me pusieron ningún problema !! Super amable la chica y atenta... Estuvimos así como 2 semanas via email. Y fue genial.

Yo de ti llamaría atención al cliente o como se diga. Lo único, es que depende de cual quieres la camiseta firmada, ten encuenta que ahora estan con la selección, y muchos no estaran. Cuando te casas???
Imatge
17 DE JULIO 2010
MONIKILLA

EntradaAutor: Nikyara » dt. juny 22, 2010 9:04 am

Ya lo había pensado, q ahora con el mundial nada, me esperaré a Septiembre. voy con tiempo supongo...jejeje me caso en Junio el 11. Su favorito es Messi, así k lo suyo o k me firmen todos o este sólo, le hará iwal ilusión
Imatge
Nikyara

Entrades: 490
Membre des de: dl. maig 17, 2010 8:45 am

EntradaAutor: MONIKILLA » dt. juny 22, 2010 9:40 am

Nikyara ha escrit:Ya lo había pensado, q ahora con el mundial nada, me esperaré a Septiembre. voy con tiempo supongo...jejeje me caso en Junio el 11. Su favorito es Messi, así k lo suyo o k me firmen todos o este sólo, le hará iwal ilusión

Entonces vas muy bien de tiempo !!!

exacto !! en septiembre llama a atención al cliente de la butiga del barça y allí explicale el caso tuyo... que te casas y tu novio es fan incondicional del Barça y que quieres hacerle una sorpresa para el día de tu boda y que mejor regalo que una camiseta firmada por su jugador favorito. Que vas comprar la camiseta y tal.
Y metele haber si puede regalarte un poster o fotografía firmada por todos los jugadores..... si cuela ... cuela !! jajajaj
Imatge
17 DE JULIO 2010
MONIKILLA

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant