He estat pensant sorpreses i crec que li encantarà si faig per sorpresa, la figura del pastís amb les nostres cares i dalt de la nostra moto.
Algú sap algun lloc que ho facin: BUENO, BONITO Y BARATO???
GRÀCIES!!

Autor: Ilu » dj. feb. 18, 2010 10:21 pm
Autor: Rosereta » dj. feb. 18, 2010 10:28 pm
Autor: Ilu » dv. feb. 19, 2010 12:57 am
Rosereta ha escrit:Hola Ilu!!
He llegit que li vols fer una mena de nuvis personalitzats al teu xicot, oi???
Mira, et deixo un parell de pàgines que en fan, jo también els he mirat pk también li volia regalar al meu xicot, que els posessin al pastís sense que ell ho sabés, però m'ha enxampat!!jejejeje Vaig enviar un mail i em van trucar, amb la mala sort que jo estava a la dutxa i ell va contestar al movil!jejeje, pero bé, aixi hem decidit entre els dos com volem que siguin per tal de que ens identifikin totalment a nosaltres. Ell anirà vestit de nuvi amb el seu portatil a la ma( inseparables per la feina,jeje) i amb el seu gatet i jo amb el vestit de nuvia i volem que darrere nostre hi posin una pissarra( jo soc mestra) i jo amb un guix i un borrador a la ma i escrivint la data del nostre casament i els nostres noms.
Ais, a lo que anavem, mira les seguents pagines
http://www.bufallums.com
http://www.clarabosch.com
Espero haver-te sigut d'ajuda!
Autor: agnesi82 » dv. feb. 19, 2010 10:03 am
Autor: ruthi » dv. feb. 19, 2010 1:40 pm
Autor: buniketa » dv. feb. 19, 2010 2:21 pm
Autor: agnesi82 » dv. feb. 19, 2010 2:27 pm
buniketa ha escrit:Jo en principi, si l'economia m'ho permet, sí que li faré un regal el dia del casament. Nosaltres sempre, quan és l'aniversari dels dos, o quan és el seu, o simplement perquè sí, a banda del regal en si ens escribim alguna carta. Aquell dia també ho faré, perquè la llegeixi no sé si a casa abans de sortir o a l'església, segurament li donaré al seu germà perquè li doni, o a alguna de les meves millors amigues perquè li facin arribar quan ja sigui a l'altar, esperant-me.
De totes maneres, quan siguem al banquet, li vull fer entrega d'una cosa que sé que a ell li faria molta il·lusió: un telescopi. Però a més, li posaré el seu nom a una estrella i també li donaré aquell dia. Primer l'estrella, i després faré entrar algú amb la caixa del telescopi i li diré que és perquè la pugui buscar i observar tant com vulgui.
Autor: Ilu » dv. feb. 19, 2010 8:51 pm
agnesi82 ha escrit:Jo també havia pensat en això dels ninots. Trobo que és molt original i molt xulo! Sabeu de més pàgines?
Autor: Carpi » dl. maig 24, 2010 8:33 pm
Autor: JS » dc. maig 26, 2010 12:49 pm
Autor: laracroft » dc. maig 26, 2010 6:42 pm
Autor: JS » dj. maig 27, 2010 8:33 am
Autor: MONIKILLA » dt. juny 15, 2010 8:14 am
Autor: Crisxyz » dt. juny 15, 2010 3:41 pm
Autor: MONIKILLA » dv. juny 18, 2010 12:35 pm
nuvieta87 ha escrit:MONIKILLAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!
Q bueno lo que has conseguidoooo, se como te sientes porque YO TAMBIÉN HE OCNSEGUIDO ALGO PARECIDO!!!!
Mandé el email al club del R.Madrid...pidiendo un autografo firmado de Raúl, nada...solo pedia un autografo con una dedicatoria...pero como tu dices, yo pensaba que al igual! jajajajajaja a mi me tardaron más en llamar, quida 2 o 3 meses...asi que yo ya me habia exo a la idea de que nanai del paraguai! Pero cual fue mi sorpresa que un dia, yo conduciiendo, me llaman del club! jajajaja casi me salgo de la carretera! jajajajaja diciendome que tienen una camiseta de Raul firmada por TODOS LOS JUGADORES DEL CLUB y dedicada por Raul para mi!!!!!!!!!! buenooo empecé a llorar, que graciaaaaaaaaas, muchas gracias!! jajajaja y la chica..PERO NO LLORESSSS MUJER! JAJAJAJA la que lie! pero que ilusión mas grande poruqe se que le va a encantar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ahora stoy pensando en como darsela....tu que dices monikilla, q se la vas a poner en un marco????? dame ideas!!! Yo habia pensado dentro de una cajita....
Autor: miguba » dl. juny 21, 2010 5:16 pm
Autor: Nikyara » dt. juny 22, 2010 8:29 am
Autor: MONIKILLA » dt. juny 22, 2010 8:41 am
miguba ha escrit:Les va a encantar!!!!!!!!!!
Nikyara ha escrit:Xicas mencanta lo de las camisetas firmadas y dedicadas!!! fliparía si le hago eso...pq ni se lo imaginaría (xk yo "odio" el ftbol :P jejeejje) a ver si tengo tanta suerte como vosotras!!!lo k pasa k el mio es del Barça, a ver si se enrollan...pero como lo habéis hexo? solo por la web?? wenu probaré suerte!!!
Autor: Nikyara » dt. juny 22, 2010 9:04 am
Autor: MONIKILLA » dt. juny 22, 2010 9:40 am
Nikyara ha escrit:Ya lo había pensado, q ahora con el mundial nada, me esperaré a Septiembre. voy con tiempo supongo...jejeje me caso en Junio el 11. Su favorito es Messi, así k lo suyo o k me firmen todos o este sólo, le hará iwal ilusión