Can Alzina !!!

bodes 10!

Re: Can Alzina !!!

EntradaAutor: LABANDA » dl. set. 28, 2009 11:08 pm

no us estreseu amb el planning, vosaltres poseu hora de la cerimonia i la resta anirà venint!!! pero vamos, és com ha comentat l'Arantxa!
per cert Arantxa ni se't ocurreixi porsar la cerimonia a les 17.00 en ple agost!!!!!!!!!!!!!! si es que ho fas allà a Ca n'alzina... nosaltres , eren les 18.00 i ja ho vaig trobar massa d'hora i una caloreta...............!!

2700 euros video +foto? i que us entra-?? això dels preus és molt relatiu segons la qualitat que ofereixen.... jo recordo a DVS com un dels finalistes meus i crec recordar que em van agradar molt... 2700 comparat amb els quasi 3700 que he pagat jo està de conya!
LABANDA
:: meganúvia

Entrades: 7669
Membre des de: ds. oct. 14, 2006 1:09 pm

EntradaAutor: Drix » dt. set. 29, 2009 7:49 am

esterock ha escrit:
Drix ha escrit:Una pregunteta, on es compraran les vostres mares la roba que portaran? és que el que veig per internet és molt cutrillu, no??

mi madre dice que el día que vayamos a rosa clará tendremos que pedir dos vestuarios, uno para mí y otro para ella....está xalá....jejjej...

en serio...no lo sé...mi madre para la ultima boda (la de mi hermana) se fue a la Roca del Vallés...a la Roca Village y se compró un vestido precioso creo que era de Loewe...no lo sé seguro...pero como eso es todo outlet le salió super bien de precio!!! es buena idea...lo conoces???

Es verdad La Roca Village, es una muy buena opción, GRACIAS !!!!
Drix
:: núvia experimentada

Entrades: 291
Membre des de: dv. juny 06, 2008 12:33 pm

EntradaAutor: Drix » dt. set. 29, 2009 7:51 am

LABANDA ha escrit:no us estreseu amb el planning, vosaltres poseu hora de la cerimonia i la resta anirà venint!!! pero vamos, és com ha comentat l'Arantxa!
per cert Arantxa ni se't ocurreixi porsar la cerimonia a les 17.00 en ple agost!!!!!!!!!!!!!! si es que ho fas allà a Ca n'alzina... nosaltres , eren les 18.00 i ja ho vaig trobar massa d'hora i una caloreta...............!!

2700 euros video +foto? i que us entra-?? això dels preus és molt relatiu segons la qualitat que ofereixen.... jo recordo a DVS com un dels finalistes meus i crec recordar que em van agradar molt... 2700 comparat amb els quasi 3700 que he pagat jo està de conya!

Labanda, amb els 2700 entren un futimé de coses: album gran + 2 petits + video + invitació format vídeo + invitacions paper + preboda... ja he vist que són els preus que hi ha a tot arreu, però tela marinera, veig que es molta passta... aquesta gent està forradaaaaaaaaaa!!!! jaja

PETONS
Drix

EntradaAutor: Tecky » dt. set. 29, 2009 2:45 pm

Bona tarda a totes!!

Doncs del tema pasta a DVS Meri&Javi, com que nosaltres no fem les fotos amb ells, si agafem només el video ens ho deixen per 1.200€ que entren 3 dvd's dobles ( un amb la cerimonia complerta i el segon son els "extres" moments espontanis i divertits) el video de la preoboda i la invitació en video online. Encara no hem decidit que farem si ho agafarem o no.

Un altra tema; ahir vaig anar a Pronovias a Manresa a provar-me vestits vaig estar com uns dues horetes mes o menys i hem vaig provar com uns 10 vestits, però crec que ja he trobat el meu!!!! es el Menta de la col·lecció del 2010 a més hem van deixar un vel i una tiara preciosa pq veigues l'efecte de tot en conjunt i estavem la meva mare i jo a punt de caure'ns la llagrimeta, llastima que no va poder fer fotos ja que teniem sempre a la dependenta, però va ser una sensacio genial, mel vaig provar un parell de vegades per estar-ne segura i crec que si. Es aquest :
Menta.jpg

Ja hem direu que us sembla, jejeje, però crec que u tinc bastant clar, ja que m'agradava com hem quedava l'escot i también pq disimula la panxeta :-p

Molts petonets a totes.
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge
Tecky

Entrades: 29
Membre des de: dv. juny 19, 2009 7:11 pm
Ubicació: Manresa

EntradaAutor: dido » dt. set. 29, 2009 3:06 pm

Ostres! No havia vist que s'havia obert ja el post de Ca n'Alzina 2010!! Aquí una del 2009!
Heu fet la millor elecció possible, no en tingueu cap dubte.
Vaig a llegir-vos una mica x posar-me al dia!
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]
dido

Entrades: 363
Membre des de: dv. oct. 24, 2008 3:08 pm

EntradaAutor: joan y susana » dt. set. 29, 2009 6:21 pm

tecky!! es precioso, el escote me gusta mucho. enhorabuena ya as encontrado tu vestido :-)ok:
joan y susana

Entrades: 473
Membre des de: dc. jul. 15, 2009 12:45 pm

EntradaAutor: esterock » dt. set. 29, 2009 6:56 pm

Enhorabuena tecki...es muy bonito!!!! que ganitas tengo de irme a probar vestidos mecachis....creo que de este fin de semana no pasa....

Bienvenida Dido...yo si que te conocia a ti del post de 2009...nos gusta escuchar gente con buenas experiencias!!!
esterock
:: núvia experta

Entrades: 616
Membre des de: dt. maig 12, 2009 10:28 am

EntradaAutor: Tecky » dt. set. 29, 2009 9:53 pm

Moltes gracies noies!!
Per mi es el més maco, la veritat es que cada cop n'estic més segura de haver-lo escollit i al tenir pit es l'escot que hem quedava millor i que m'hi sentia més bé.
Benvinguta Dido, jo no et coneixia, però estarem encantades que ens expliqueu les vostres experiències.
Petonets a totes i bona nit.
Imatge
Tecky

EntradaAutor: tanialolo » dt. set. 29, 2009 11:45 pm

Hola chicas buenas noches!!! K talllevais l semana?? yo estoi mirando ya el tema canciones y ando loca jajaja k follon me gutan todas asik nose como acabara la cosa!!!

Tecky el vestido precioso ::love:: vasa estar guapisima con el !!
Hola dido k tal llevas la vida de mujer casada?' gracias por pasarte por el post da gusto ve gente k se a casado en el sitok as elejido y te hablen tan bien >.-<:
Besos a todas!"!
Imatge
tanialolo

Entrades: 364
Membre des de: dg. març 22, 2009 5:16 pm

EntradaAutor: Meri&Javi » dc. set. 30, 2009 8:48 am

Bon dia noies!

Tecky a mi també em sembla molt bona el·lecció la del teu vestit! A veure quan podeu posar fotos!!

Nosaltres aquesta tarda anirem a veure a una fotógrafa. Me la va recomanar la Sabina (can alzinera 2009). POdeu veure la seva web:
www.creacionesmk.com/

Ja us diré què tal. A veure si tanquem ja el tema fotógraf!!!!

Tania, yo el tema canciones lo tengo no verde sino negro!! No he pensat ressss.... Ja us demanaré ajuda perquè em considero bastant negada. Em costarà segur això de triar cançons per als moments de la cerimonia..

Dido benvinguda al 2010! Recordo d'anar seguir els teus preparatius al post del 2009 i les teves fotos!

Ei! El tema quedada el tornem a tenir parat!! Què, proposem un dia?
Divendres 16 d'octubre per sopar?
Diumenge 18 per berenar??

Bueno, vaig a seguir treballant! Per si no ho he dit, treballo en una empresa de medicaments. Molta feina! Però ara no és precisament el moment de queixar-se de res... encara gràcies!

Bon dimecres! Ja som a mitja setmana!! *.-o-o.*

Meri
Imatge
Meri&Javi

Entrades: 435
Membre des de: dl. gen. 19, 2009 1:45 pm

EntradaAutor: Tecky » dc. set. 30, 2009 4:50 pm

Bona tarda a totes!!

Moltes gracies pels comentaris del vestit, m'heu ajudat a acabar d star mes segura de haver-lo escollit.

Nosaltres el tema música, el vam començar fa poquet, encara no hem triat tot, però algunes si que ja les tenim mig pensades, com la del primer ball es la When you say nothing at all de la BSO de Notthing Hill es una canço especial per a nosaltres ja que es la primera peli que vam anar a veure junts. I la de l'entrada al salo el Viva la vida de Coldplay pq ens encanta la canço i ens recorda al triplet d'aquest any :-p. I les altres les hem d'acabar de descidir.

Moltes petonets.
Tecky

EntradaAutor: Drix » dc. set. 30, 2009 5:29 pm

A mi ja em demana el fotògraf quina música vull pel vídeo !!! com ens casem a l'abril, per fer el preboda, el vol fer ja, per que no ens agafi el mal temps!!!

Si algú te clar el tema música que ho digui.

PETONS,
Drix

EntradaAutor: Drix » dj. oct. 01, 2009 2:22 pm

Hola!!!! demà tin hora amb: Rosa clarà, Pronovias i Patricia Avendaño !!! uf, potser vaig a masses lloc el mateix dia, però així em faig una idea general de cada botiga!!!!

ja us explicaré!!
Drix

EntradaAutor: esterock » dj. oct. 01, 2009 2:31 pm

drix, arantxa...estais de ruta vestidil no???? que envidiaaaa....a qué tienda de rosa clará váis?? en Barcelona?? cual de las dos??? es que el año pasado acompañé a mi prima a la de sabadell y eran tope de bordes!!! total...que quiero pedir hora en alguna y no quiero que sea la de sabadell y si vosotros tenéis referencias de alguna mejor que mejor....habéis llamado con mucha antelación o te dan la visita de immediato???
esterock

EntradaAutor: Drix » dj. oct. 01, 2009 3:23 pm

esterock ha escrit:drix, arantxa...estais de ruta vestidil no???? que envidiaaaa....a qué tienda de rosa clará váis?? en Barcelona?? cual de las dos??? es que el año pasado acompañé a mi prima a la de sabadell y eran tope de bordes!!! total...que quiero pedir hora en alguna y no quiero que sea la de sabadell y si vosotros tenéis referencias de alguna mejor que mejor....habéis llamado con mucha antelación o te dan la visita de immediato???

Hola Esterock, pues yo iré a la de Terrassa, la verdad es que estoy más cerca de barcelona, pero mi hermana vive en Terrassa, y por no hacerla bajar con mi sobrino... a mi me da igual a que tienda ir...

Yo pedí hora el lunes y me dieron para este viernes. Igual los viernes están más tranquilitas que los sábados, no?

Bueno mañana os cuentoooooooooooo !!!
Drix

EntradaAutor: esterock » dj. oct. 01, 2009 3:47 pm

Drix ha escrit:
esterock ha escrit:drix, arantxa...estais de ruta vestidil no???? que envidiaaaa....a qué tienda de rosa clará váis?? en Barcelona?? cual de las dos??? es que el año pasado acompañé a mi prima a la de sabadell y eran tope de bordes!!! total...que quiero pedir hora en alguna y no quiero que sea la de sabadell y si vosotros tenéis referencias de alguna mejor que mejor....habéis llamado con mucha antelación o te dan la visita de immediato???

Hola Esterock, pues yo iré a la de Terrassa, la verdad es que estoy más cerca de barcelona, pero mi hermana vive en Terrassa, y por no hacerla bajar con mi sobrino... a mi me da igual a que tienda ir...

Yo pedí hora el lunes y me dieron para este viernes. Igual los viernes están más tranquilitas que los sábados, no?

drix....en terrassa no hay rosa clará.....te cuento...cuando el año pasado buscabamos en qué tienda ir a probar el vestido de mi prima, el primer sitio dónde llamamos fue a la antigua rosa clará de terrassa y alli nos dijeron que sólo tenían la colección antigua pq el año 2009 no le habían renovado el contrato...entonces nos fuimos a la de sabadell y alli nos confirmaros que la de terrassa y manresa habían sido eliminadas como tiendas de rosa clará...tenían el resto de las colecciones antiguas con vestidos en promoción pero ya la temporada de 2009 no la tenían...acabo de entrar en la pag. de rosa clará y en terrassa no hay tienda.....
esterock

EntradaAutor: Drix » dj. oct. 01, 2009 5:19 pm

esterock ha escrit:
Drix ha escrit:

drix....en terrassa no hay rosa clará.....te cuento...cuando el año pasado buscabamos en qué tienda ir a probar el vestido de mi prima, el primer sitio dónde llamamos fue a la antigua rosa clará de terrassa y alli nos dijeron que sólo tenían la colección antigua pq el año 2009 no le habían renovado el contrato...entonces nos fuimos a la de sabadell y alli nos confirmaros que la de terrassa y manresa habían sido eliminadas como tiendas de rosa clará...tenían el resto de las colecciones antiguas con vestidos en promoción pero ya la temporada de 2009 no la tenían...acabo de entrar en la pag. de rosa clará y en terrassa no hay tienda.....

Pero si yo tengo hora para mañana?? jaja, ahora me has mataooooooo!! no se, me pidió hora mi hermana, eso sí, me dijo que estaban de liquidación porque la iban a cerrar.. bueno, yo iré, pero por lo que dices me encontraré modelos pasados, no?

Bueno, mañana te cuento....
Drix

EntradaAutor: LABANDA » dj. oct. 01, 2009 5:27 pm

ca n'alzineres y quizá rosaclareras!!!! ohhhhh!!! que bonitoooooooooooooooooooooooooooo!!!jejejejeje porque será q lo digo??

he leido por ahí que a alguien le atendieron fatal en RC Sabadell. Pues para mi, se han portado muy bien! yo me lo compré allí y estuve mirando muchas muchas tiendas y os puedo asegurar que fue uno de los pocos sitios que me atendieron sin peloteos, muy francamente y sinceras! para mi el trato, antes-durante y después genial!! pero claro... puede haber dias de todo...

de todas formas, id a la que os queda más cerca porque para mi fue un poco rollo que si pruebas en Sabadell, el dia de recoger el vestido... yo soy de Manresa y lo tenia qu tener super organizado.
LABANDA

Entrades: 7669
Membre des de: ds. oct. 14, 2006 1:09 pm

EntradaAutor: Drix » dj. oct. 01, 2009 6:20 pm

Ja està, acabo de trucar a RC de Terrassa, tens raó, estan de liquidació i no tenen ni la col.lecció del 2008, tot i així, com ja tinc hora ho hi aniré per veure si hi ha algo que m'agradi, perque fan un 30% de descompte!!

Però com vull veure la col.lecció 2010, he trucat a RC DIAGONAL, i tinc hora dissabte a les 10h !!! en 2 dies he d'anar a 4 botigues, jaja

Escolteu, les que ja teniu vestit, vau anar moltes vegades a la botiga a enprovar-vos el vestit?
Drix

EntradaAutor: esterock » dj. oct. 01, 2009 10:11 pm

yo no tengo vestido...así que no sé....

pues ya me contarás qué tal te atienden en diagonal y en sabado pq al siguiente quiero ir yo...a mí me pilla más cerca la de sabadell pero me llevé mal recuerdo...imagino que tendrían un mal dia....

drix...suerte!! ya nos contaras!!!
esterock

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 21 visitants