"NINETES" 2010

bodes 10!

EntradaAutor: tara » dg. ago. 23, 2009 8:50 pm

Buf, ninetes m'he tornat a llegir tots els correus que m'heu respos, i dir-vos que ric sola, amb les coses que dieu i veig que en el poc temps que fa que ena coneixem, ja sabem els gustos de les unes i les altres!

Estic super contenta, per fi començo a veure la llum!

Ara a veure li la mama opina, vull enllestir-ho ja, ja estic convençuda!

Gracies a les meves ninetes!
Imatge
tara
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2026
Membre des de: dt. abr. 21, 2009 10:55 am

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dg. ago. 23, 2009 9:19 pm

NINETESSSSSS!!!!!!!!JA ESTOY AQUIII!!!!!!
Aixxx quin dia ahir i avui....jejejej. Com us anat el finde??? jo ahir también vaig passar pel castell de vilafortuny pq vam anar a Cambrils a fer un tomb i res li vaig ensenyar a ell tot, on haviem penjat la pancarta, per on entrava la gent...etç. Justament vam veure a gent de la boda que vaig dir "Calla que potser trobo per aqui a la Elxa!"
Doncs bé...ahir tenia un fantasmet per casa pq es va aixecar i res de res...no vam parlar gens i a més vaig haver de dinar tota soleta...i ell dalt mirant la tele. Total, que a les 17:00 estava molt agobiada i vaig marxar sense dir res de la mateixa manera que va fer ell la nit anterior. Vaig tombar per Valls i vaig anar Vilallonga a veure l'esglèsia i els voltants...res, coses que fas quan no saps on anar....En veritat, estava faltal pq anava tot el trajecte plorant, però clar...no sabia que fer.
A les 2 horetes vaig tornar al piset i sabeu? qui marxava era ell però no sabia on...!!!!Jo cap al pis i ell marxava....al cap de l'estona...1 quart o aixi sento la porta que tornava i que volia que parlessim...
Al final doncs vam fer les paus, vam anar a Cambrils a fer un tomb i en va invitar a sopar al Traste!!!!!! jijiijijijji.
Avui ens hem llevat tard i hem estat tot el dia a la masia a la piscineta que s'estava....genial!!!!!!! i res...ara molt cansadeta!!!!
Mrs. Happiness
:: núvia de bronze

Entrades: 1601
Membre des de: dc. feb. 04, 2009 10:07 am

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dg. ago. 23, 2009 9:27 pm

Tara... no se que em dona que hem coincidit totes amb el mateix vestit o no??? jejeje. La veritat esk tens raó....fa poc temps que ens coneixem i penso que sabem ja els gustos que més o menys tenim una de l'altra....jejejeje.
Que faràs doncs??? te'l guarden mentres ve la mare i aneu a veure-ho???? això ja gairebè ho tens aqui...!!!!! jejejeje
Estaves molt maca de veritat!!!!! i tu Laiac....jopeta!!! también ets una crack amb les fotes!!!!! per cert, has trobat les fotos???????

Per cert!!!!! que hi ha quedada aquesta setmaneta????

Giss.....besotes enormes...como va con la family???

Elxa...i la crònica??? potser que la núvia anès amb un vestit de color griset??? esk hem va semblar veure-ho!!!!

Com es presenta la setmaneta????
Mrs. Happiness

EntradaAutor: laiac » dg. ago. 23, 2009 9:34 pm

REs de res ninetes!!!!!

He preguntat als dos llocs on vaig anar, i al primer...que és on em pensava que estarien, m'han dit que no, però que si vull trucar demà per si algú altra en sap algo!!!

i després he trucat al segon lloc, i m'han dit que ara estaven a tope i que truqués cap a les 23:30!!!!!!jopetaaaaa.........quina ràbia!!!!!
les fotos les tinc a l'ordinador, però no és plan de perdre'n porai d'impreses!!!!!jopeta!!!!

tic trista!!!!!! :-/ :--(
Imatge
Imatge
laiac

Entrades: 1707
Membre des de: dc. març 18, 2009 12:44 pm

EntradaAutor: laiac » dg. ago. 23, 2009 9:37 pm

Mrs. Happiness ha escrit:NINETESSSSSS!!!!!!!!JA ESTOY AQUIII!!!!!!
Aixxx quin dia ahir i avui....jejejej. Com us anat el finde??? jo ahir también vaig passar pel castell de vilafortuny pq vam anar a Cambrils a fer un tomb i res li vaig ensenyar a ell tot, on haviem penjat la pancarta, per on entrava la gent...etç. Justament vam veure a gent de la boda que vaig dir "Calla que potser trobo per aqui a la Elxa!"
Doncs bé...ahir tenia un fantasmet per casa pq es va aixecar i res de res...no vam parlar gens i a més vaig haver de dinar tota soleta...i ell dalt mirant la tele. Total, que a les 17:00 estava molt agobiada i vaig marxar sense dir res de la mateixa manera que va fer ell la nit anterior. Vaig tombar per Valls i vaig anar Vilallonga a veure l'esglèsia i els voltants...res, coses que fas quan no saps on anar....En veritat, estava faltal pq anava tot el trajecte plorant, però clar...no sabia que fer.
A les 2 horetes vaig tornar al piset i sabeu? qui marxava era ell però no sabia on...!!!!Jo cap al pis i ell marxava....al cap de l'estona...1 quart o aixi sento la porta que tornava i que volia que parlessim...
Al final doncs vam fer les paus, vam anar a Cambrils a fer un tomb i en va invitar a sopar al Traste!!!!!! jijiijijijji.
Avui ens hem llevat tard i hem estat tot el dia a la masia a la piscineta que s'estava....genial!!!!!!! i res...ara molt cansadeta!!!!

Ninetaaaa!!!!

tu tranquil·la, aquestes discusions......les tinc jo sempre...no és algo de crits, sinó que m'ignora i jo només ploro i ploro i ploro.........fins que al final....s'arregla!!!!!

i me n'alegro que anessiu a donar un tomet, i a sopar a Cambrils...segur que ara tot anirà millor!!! i això de que ells no s'impliquin.......que no saps que jo és el primer qe m'he queixat...i això que només han estat 3 mesos de preparatius!!!però ni el mateix dia de la boda sabia ven bé quins regals donavem.......jijijjijij!!!

ànim guapa!!!!
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: laiac » dg. ago. 23, 2009 9:39 pm

tara ha escrit:Buf, ninetes m'he tornat a llegir tots els correus que m'heu respos, i dir-vos que ric sola, amb les coses que dieu i veig que en el poc temps que fa que ena coneixem, ja sabem els gustos de les unes i les altres!

Guapissima!!!!! fes un resum del que més o menys t'han anat responent!!jo també m'he tornat a mirar les fotos, quina envejeta..i això de no estar fetes d'estranquis encara millor, perque vaig poder fer detalls, i sobretot........fer-te riure!!!!!!!

Jo correria a Blanca Miret.........

muaaaaaaaaaaaaa
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: laiac » dg. ago. 23, 2009 9:39 pm

tara ha escrit:Buf, ninetes m'he tornat a llegir tots els correus que m'heu respos, i dir-vos que ric sola, amb les coses que dieu i veig que en el poc temps que fa que ena coneixem, ja sabem els gustos de les unes i les altres!

Guapissima!!!!! fes un resum del que més o menys t'han anat responent!!jo també m'he tornat a mirar les fotos, quina envejeta..i això de no estar fetes d'estranquis encara millor, perque vaig poder fer detalls, i sobretot........fer-te riure!!!!!!!

Jo correria a Blanca Miret.........

muaaaaaaaaaaaaa
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: blackmamba » dg. ago. 23, 2009 9:47 pm

jajajaja, així q rius amb les coses q et diem?? jejejeje si esq les ninetes som LES MILLORS!!!!!!!!!!!!!!

estem aquí per a lo q vulguis!!!!!

muaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ::love:: ::love:: ::love::
Imatge
blackmamba

Entrades: 2166
Membre des de: ds. març 07, 2009 7:31 pm

EntradaAutor: blackmamba » dg. ago. 23, 2009 9:51 pm

Mrs. Happiness ha escrit:NINETESSSSSS!!!!!!!!JA ESTOY AQUIII!!!!!!

Happiness!!!!!!!!!!!! me n'alegro molt de què ja estigui tot arreglat!!!! és una merda tenir que estar així..... però ara ja està tot ok again!!!!!

un petonàs guapa!!!!

per cert, al final lo de l'església com ha quedat????

muaaaaaaaaaaaaaaaa ::love:: ::love:: ::love::
Imatge
blackmamba

EntradaAutor: blackmamba » dg. ago. 23, 2009 9:53 pm

Mrs. Happiness ha escrit:Tara... no se que em dona que hem coincidit totes amb el mateix vestit o no??? jejeje. La veritat esk tens raó....fa poc temps que ens coneixem i penso que sabem ja els gustos que més o menys tenim una de l'altra....jejejeje.
Que faràs doncs??? te'l guarden mentres ve la mare i aneu a veure-ho???? això ja gairebè ho tens aqui...!!!!! jejejeje
Estaves molt maca de veritat!!!!! i tu Laiac....jopeta!!! también ets una crack amb les fotes!!!!! per cert, has trobat les fotos???????

Per cert!!!!! que hi ha quedada aquesta setmaneta????

Giss.....besotes enormes...como va con la family???

Elxa...i la crònica??? potser que la núvia anès amb un vestit de color griset??? esk hem va semblar veure-ho!!!!

Com es presenta la setmaneta????

siiiiiiiiiii, quedada per anar a comprar el vestit de la black!!!!!!! jijijijijijiji
Imatge
blackmamba

EntradaAutor: torsaeann » dg. ago. 23, 2009 10:01 pm

Buenas ninetes¡¡¡¡¡

Tara, ja tens el meu mail dels vestits¡¡¡¡¡¡

Laiac¡¡¡¡¡¡ pq no vens un dia a gijon i em truques i quedem? jo marxo demà amb avió cap a santander i allà em recullen i cap a gijón¡¡¡¡¡

Black, espero que tinguis sort amb el vestit.

Elxa, marxaré de vacances i encara no tindré la teva crònica?

Estiu, com va tot? jo també volia anar a veure la nuvia però al final se'm va passar¡¡¡¡

Happi, estic contenta que ja estiguis bé amb el teu nen, i una altre dia que vinguis a vilallonga em truques i vinc amb tu i fem un cafè i xarrem i així et distreus oks? i sobre l'iman no pateixis que et porto un d'asturias oks?

Papallona, Nur, giss, un petonet molt fort i espero que no escrigueu molt aquests dies i no res dir.vos que us estimoooo molt i us trobaré molt a faltar a totes¡¡¡¡¡¡¡

TINC MONO DE QUEDADA¡¡¡¡¡¡

MUA¡'¡¡¡¡¡¡
Imatge
torsaeann
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1342
Membre des de: dc. set. 24, 2008 3:16 pm

EntradaAutor: nur_jor » dg. ago. 23, 2009 10:15 pm

Ninetes!!

Em conecto ara un momentet... i ja no sé quan podré tornar a entrar... si dimarts o dimecres. Feu bondat i no escribiu molt, jejeje!!

Happiness, me n'alegro que ja ho hagueu parlat tot i s'hagi solucionat!

Laiac, ho has buscat bé? Igual ho tens en algun lloc que se't passa per alt a l'hora de buscar... Segur que ho trobes, ja veuràs. Que vagi bé la setmaneta per Cantabria!

I la Torsaeann, que vagi molt bé la setmaneta per Asturies!!

Elxa, com va anar la boda? Totes estem impacients per la cronica, jijiji!! Ja la veuré quan em puguin tornar a conectar.

Tara, fes-nos un resum d'aquestes coses que et fan gràcia!! Així que?? Hem coincidit totes amb el vestit? Ais... me n'alegro que ja ho tinguis clar, i com diu la Laiac: corre cap a Blanca Miret!

Giss, Black, Papallona, Estiu, com ha anat el finde?

Moltes petonets per a totes boniques!!!! ::love::
Imatge
Imatge
nur_jor
:: núvia de platí
:: núvia de platí

Entrades: 4053
Membre des de: dg. nov. 09, 2008 8:26 pm

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dg. ago. 23, 2009 10:20 pm

torsaeann ha escrit:Buenas ninetes¡¡¡¡¡

Tara, ja tens el meu mail dels vestits¡¡¡¡¡¡

Laiac¡¡¡¡¡¡ pq no vens un dia a gijon i em truques i quedem? jo marxo demà amb avió cap a santander i allà em recullen i cap a gijón¡¡¡¡¡

Black, espero que tinguis sort amb el vestit.

Elxa, marxaré de vacances i encara no tindré la teva crònica?

Estiu, com va tot? jo també volia anar a veure la nuvia però al final se'm va passar¡¡¡¡

Happi, estic contenta que ja estiguis bé amb el teu nen, i una altre dia que vinguis a vilallonga em truques i vinc amb tu i fem un cafè i xarrem i així et distreus oks? i sobre l'iman no pateixis que et porto un d'asturias oks?

Papallona, Nur, giss, un petonet molt fort i espero que no escrigueu molt aquests dies i no res dir.vos que us estimoooo molt i us trobaré molt a faltar a totes¡¡¡¡¡¡¡

TINC MONO DE QUEDADA¡¡¡¡¡¡

MUA¡'¡¡¡¡¡¡

Nineta....pasat'ho molt i molt bé....i un altre cop que vagi a Vilallonga...et truco!!!!! segurissimmm....gràcies maca...

Petonets enormes i a disfrutar!!!!! :-()-)
Mrs. Happiness

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dg. ago. 23, 2009 10:41 pm

Ninetes....estic rebentada!!!!! anirè a dormir pq no m'aguanto gaire....

Us envio a totes un petonàs enorme i a veure si quedemm jaaaaa!!!!!!! jejejeje. Aquestes tardes les tinc lliures...si alguna vol quedar...aviseu-m'he!!!!!!!
Bona nit boniques meves!!!!!! :-()-) ::love::
Mrs. Happiness

EntradaAutor: laiac » dg. ago. 23, 2009 10:55 pm

Bona nit Mrs. Happiness!!!!!

Ningú vol venir a planxar una estoneta amb mi????????
jopeta, demà després de dinar marxem, i haig de planxar un munt de roba, fer la maleta, depilar-me, ferme la manicura (bufff desde la boda tinc unes ungles que tallen).............

OStres ninetes, sabeu que tinc mono d'anar de boda??????? aix nusé, ahir veient els que es casaven vaig tenir envejeta....avui ja els he vist casats prenent algo....i nusé......tinc ganes d'anar de boda...jo ho trobo un dia bonic, tot i que hagis de fer el regalo es clar!!!!!!
amés....sabeu què em fa ràbia....el josep i jo ens hem casat, i mai ningú ens ha donat cap figureta, l'any passat la meva veïna ens va donar uns ramets que havia fet sa mare, però que tampoc era la toia.......jopetaaaaaaaa!!!!!que no vagi a una boda embarasada i em donin algo.......perque com a nuvis res de res!!!! i els amics....no els veig que es casin per ara!!!!!jijijijij

Elxaaaaaa, va haver nuvis o no???

VAig a PLANXAR!!!!!!!!!!!!
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: laiac » dg. ago. 23, 2009 11:12 pm

Aixxxxxxxxx ninetes!!!!!!

ara que he dìt això m'ha donat per tornar a mirar les fotos de la boda i els videos i mare meva...........no sabeu les ganes que tinc de que veieu el mini video que per ara tinc del ball..............ja sé que us heu d'esperar a la crònica però m'encanta veure'l, i això que no ho tinc sencer!!!!!

Bé, a aquestes hores, ja veig que parlo sola.......es que enteneu-me, després estaré tota la setmana sense res de res!!!!

Així que..................

BONA NIT i no us molesto més!!!!!!!!

Muaaaaaaaaaaaaaaa
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: torsaeann » dg. ago. 23, 2009 11:48 pm

bona nit ninetes¡¡¡¡¡¡¡
us estimoooo i us trobaré molt a faltar¡¡¡¡¡¡

JA TINC MONO DE FORO¡¡¡¡¡¡

MUA¡¡¡¡¡
Imatge
torsaeann

Entrades: 1342
Membre des de: dc. set. 24, 2008 3:16 pm

EntradaAutor: tara » dl. ago. 24, 2009 7:22 am

Bon dia ninetes!

Torsaeann i laiac, que us ho passeu genial i que desconnecteu força, ens veiem a la tornada!

Happi, tranquila que d'aquestes discusions en tenim totes, ells es volen implicar i cuan els hi comentes algo et diuen que fagis el que vulguis, i so no els hi comentes "clar jo no pinto res!"
HOMES!!!!

Nur, dons que em fa gracia, i com em sembla que per fi l'he trobat, dons estic contenta que totes opineu el mateixxxxxx!

Laiac tema fotos, les has trobat?

Gis, luego te digo algo!

Estiu, creia que estaries a alcover veient la cursa de petadors!

Black, cuan estiguis inspirada amen a mirar vestidets!

Papallona, ja se que no tens internet a la casa nova, pero et trobem a faltar!

Elxa, donde te metes, se me hace raro no verte por aqui!
Imatge
tara

Entrades: 2026
Membre des de: dt. abr. 21, 2009 10:55 am

EntradaAutor: Papallona* » dl. ago. 24, 2009 8:59 am

uola ninetes del meu corrrrrrrrrrrrrrrrr jejje

el meu xiket s'ho ha currat nenes mha portat un modem usb a la casa nova per a que pugui escriure al foro!!!!!!!!!!!!!!1 oleeeeeeeeeeeeee

diu que com em veia parlar i tant desconnectada que no podia ser jejej aixi que ja tinc internettttttttttttttt.

aquest ap de 7mana hem pintat la casa.. ens keda l'escala pero bueno.. lo "gordo" ja està!!

ara rentadores a saco!!!!

ninetes com sabeu aquest cap de 7mana es casa mun germana!!! aixi que els nervis "se huelen" en el ambente! jejej.. jo la veritatque vaig tant liada que ni m'enetero!! pero bueno... i aquest divendres que es el meu anniversari té co..llons.. treballo 11 hores! puff... i a l'endemà boda...

bueno ja us he comentat una micona com està la meva vida!! jejejje

vaig a veure que dieu

muakis!!!!!!!!!!!
Papallona*
:: núvia d'or
:: núvia d'or

Entrades: 3890
Membre des de: dc. març 26, 2008 10:48 pm
Ubicació: Tarragona

EntradaAutor: Papallona* » dl. ago. 24, 2009 9:01 am

x cert tara he contestat al teu peazo mail!!!!!!!!!!!!!!! uohhhhhhhhhhhh
Papallona*