Autor: tara » dg. ago. 23, 2009 8:50 pm
Autor: Mrs. Happiness » dg. ago. 23, 2009 9:19 pm
Autor: Mrs. Happiness » dg. ago. 23, 2009 9:27 pm
Autor: laiac » dg. ago. 23, 2009 9:34 pm
Autor: laiac » dg. ago. 23, 2009 9:37 pm
Mrs. Happiness ha escrit:NINETESSSSSS!!!!!!!!JA ESTOY AQUIII!!!!!!
Aixxx quin dia ahir i avui....jejejej. Com us anat el finde??? jo ahir también vaig passar pel castell de vilafortuny pq vam anar a Cambrils a fer un tomb i res li vaig ensenyar a ell tot, on haviem penjat la pancarta, per on entrava la gent...etç. Justament vam veure a gent de la boda que vaig dir "Calla que potser trobo per aqui a la Elxa!"
Doncs bé...ahir tenia un fantasmet per casa pq es va aixecar i res de res...no vam parlar gens i a més vaig haver de dinar tota soleta...i ell dalt mirant la tele. Total, que a les 17:00 estava molt agobiada i vaig marxar sense dir res de la mateixa manera que va fer ell la nit anterior. Vaig tombar per Valls i vaig anar Vilallonga a veure l'esglèsia i els voltants...res, coses que fas quan no saps on anar....En veritat, estava faltal pq anava tot el trajecte plorant, però clar...no sabia que fer.
A les 2 horetes vaig tornar al piset i sabeu? qui marxava era ell però no sabia on...!!!!Jo cap al pis i ell marxava....al cap de l'estona...1 quart o aixi sento la porta que tornava i que volia que parlessim...
Al final doncs vam fer les paus, vam anar a Cambrils a fer un tomb i en va invitar a sopar al Traste!!!!!! jijiijijijji.
Avui ens hem llevat tard i hem estat tot el dia a la masia a la piscineta que s'estava....genial!!!!!!! i res...ara molt cansadeta!!!!
Autor: laiac » dg. ago. 23, 2009 9:39 pm
tara ha escrit:Buf, ninetes m'he tornat a llegir tots els correus que m'heu respos, i dir-vos que ric sola, amb les coses que dieu i veig que en el poc temps que fa que ena coneixem, ja sabem els gustos de les unes i les altres!
Estic super contenta, per fi començo a veure la llum!
Ara a veure li la mama opina, vull enllestir-ho ja, ja estic convençuda!
Gracies a les meves ninetes!
Autor: laiac » dg. ago. 23, 2009 9:39 pm
tara ha escrit:Buf, ninetes m'he tornat a llegir tots els correus que m'heu respos, i dir-vos que ric sola, amb les coses que dieu i veig que en el poc temps que fa que ena coneixem, ja sabem els gustos de les unes i les altres!
Autor: blackmamba » dg. ago. 23, 2009 9:47 pm
Autor: blackmamba » dg. ago. 23, 2009 9:51 pm
Mrs. Happiness ha escrit:NINETESSSSSS!!!!!!!!JA ESTOY AQUIII!!!!!!
Aixxx quin dia ahir i avui....jejejej. Com us anat el finde??? jo ahir también vaig passar pel castell de vilafortuny pq vam anar a Cambrils a fer un tomb i res li vaig ensenyar a ell tot, on haviem penjat la pancarta, per on entrava la gent...etç. Justament vam veure a gent de la boda que vaig dir "Calla que potser trobo per aqui a la Elxa!"
Doncs bé...ahir tenia un fantasmet per casa pq es va aixecar i res de res...no vam parlar gens i a més vaig haver de dinar tota soleta...i ell dalt mirant la tele. Total, que a les 17:00 estava molt agobiada i vaig marxar sense dir res de la mateixa manera que va fer ell la nit anterior. Vaig tombar per Valls i vaig anar Vilallonga a veure l'esglèsia i els voltants...res, coses que fas quan no saps on anar....En veritat, estava faltal pq anava tot el trajecte plorant, però clar...no sabia que fer.
A les 2 horetes vaig tornar al piset i sabeu? qui marxava era ell però no sabia on...!!!!Jo cap al pis i ell marxava....al cap de l'estona...1 quart o aixi sento la porta que tornava i que volia que parlessim...
Al final doncs vam fer les paus, vam anar a Cambrils a fer un tomb i en va invitar a sopar al Traste!!!!!! jijiijijijji.
Avui ens hem llevat tard i hem estat tot el dia a la masia a la piscineta que s'estava....genial!!!!!!! i res...ara molt cansadeta!!!!
Autor: blackmamba » dg. ago. 23, 2009 9:53 pm
Mrs. Happiness ha escrit:Tara... no se que em dona que hem coincidit totes amb el mateix vestit o no??? jejeje. La veritat esk tens raó....fa poc temps que ens coneixem i penso que sabem ja els gustos que més o menys tenim una de l'altra....jejejeje.
Que faràs doncs??? te'l guarden mentres ve la mare i aneu a veure-ho???? això ja gairebè ho tens aqui...!!!!! jejejeje
Estaves molt maca de veritat!!!!! i tu Laiac....jopeta!!! también ets una crack amb les fotes!!!!! per cert, has trobat les fotos???????
Per cert!!!!! que hi ha quedada aquesta setmaneta????
Giss.....besotes enormes...como va con la family???
Elxa...i la crònica??? potser que la núvia anès amb un vestit de color griset??? esk hem va semblar veure-ho!!!!
Com es presenta la setmaneta????
Autor: torsaeann » dg. ago. 23, 2009 10:01 pm
Autor: nur_jor » dg. ago. 23, 2009 10:15 pm
Autor: Mrs. Happiness » dg. ago. 23, 2009 10:20 pm
torsaeann ha escrit:Buenas ninetes¡¡¡¡¡
Tara, ja tens el meu mail dels vestits¡¡¡¡¡¡
Laiac¡¡¡¡¡¡ pq no vens un dia a gijon i em truques i quedem? jo marxo demà amb avió cap a santander i allà em recullen i cap a gijón¡¡¡¡¡
Black, espero que tinguis sort amb el vestit.
Elxa, marxaré de vacances i encara no tindré la teva crònica?
Estiu, com va tot? jo també volia anar a veure la nuvia però al final se'm va passar¡¡¡¡
Happi, estic contenta que ja estiguis bé amb el teu nen, i una altre dia que vinguis a vilallonga em truques i vinc amb tu i fem un cafè i xarrem i així et distreus oks? i sobre l'iman no pateixis que et porto un d'asturias oks?
Papallona, Nur, giss, un petonet molt fort i espero que no escrigueu molt aquests dies i no res dir.vos que us estimoooo molt i us trobaré molt a faltar a totes¡¡¡¡¡¡¡
TINC MONO DE QUEDADA¡¡¡¡¡¡
MUA¡'¡¡¡¡¡¡
Autor: Mrs. Happiness » dg. ago. 23, 2009 10:41 pm
Autor: laiac » dg. ago. 23, 2009 10:55 pm
Autor: laiac » dg. ago. 23, 2009 11:12 pm
Autor: torsaeann » dg. ago. 23, 2009 11:48 pm
Autor: tara » dl. ago. 24, 2009 7:22 am
Autor: Papallona* » dl. ago. 24, 2009 8:59 am
Autor: Papallona* » dl. ago. 24, 2009 9:01 am