PEINADOS

bodes 10!

EntradaAutor: Papita » dc. ago. 26, 2009 4:11 pm

nooo!! tu tranquila mujeer!! si para eso cuelgo las fotos!!!!

el problema que el vestido tiene un escolte por la espalda, no muy bestia, pero tiene su gracia.. bueno, ya veremos.. aunque veo venir que en el baile me desmelenaré y me lo dejaré todo suelto!! jejejej

Merci a todas por vuestros comentarios!!!! :-)) :-)) :-)) :-)) :-))
Imatge

... floating on a tidal wave...
Papita
:: supernúvia

Entrades: 6931
Membre des de: ds. març 01, 2008 8:13 pm

EntradaAutor: LABANDA » dc. ago. 26, 2009 4:42 pm

AnNy-JoSe ha escrit:Papita! :-)ok: :-)ok: Un 10!!! Estas guapísima con ese peinado!!!!!!!!!

LABANDA!!!! Que tu peinado está triumfando por el 2010!!!! jajajaja Donde te lo hiciste????? :hmm::

gracias wapas!

pues me lo hize en mi peluqueria de toda la vida, en mi pueblo, al ladito de Manresa y es la peluqueria d mi mejor amiga. Primero lo iba a llevar a un lado, pero me miraba en las fotos y meveia demasiado peinada y yo no soy así...

mi inspiracion era llevarlo como Patricia Conde, pero vamos al final no se pareció mucho...
LABANDA
:: meganúvia

Entrades: 7669
Membre des de: ds. oct. 14, 2006 1:09 pm

EntradaAutor: LABANDA » dc. ago. 26, 2009 4:43 pm

Papita ha escrit:nooo!! tu tranquila mujeer!! si para eso cuelgo las fotos!!!!

el problema que el vestido tiene un escolte por la espalda, no muy bestia, pero tiene su gracia.. bueno, ya veremos.. aunque veo venir que en el baile me desmelenaré y me lo dejaré todo suelto!! jejejej

Merci a todas por vuestros comentarios!!!! :-)) :-)) :-)) :-)) :-))

jo no hi entenc gaire d'estilisme, a mi m'agrada com et queda i si diu que el vestit es molt escotat per darrera...pero vamos, acaba lluint igual amb o sense melena per sobre.
LABANDA

EntradaAutor: Papita » dc. ago. 26, 2009 6:28 pm

bueno.. ho probarem de l'altra menra!! que no costa res!!!
ja us diré!!
Imatge

... floating on a tidal wave...
Papita

Entrades: 6931
Membre des de: ds. març 01, 2008 8:13 pm

Re: PEINADOS

EntradaAutor: montseijordi » dv. ago. 28, 2009 10:57 pm

ja ens explicaras Papita, jeje

Labanda, el teu pentinat es xulissim, super senzill pero jo tambe vull algu aixi. Ais nena, anaves tan guapa!
montseijordi
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 16778
Membre des de: dg. ago. 24, 2008 7:48 pm
Ubicació: Premià de Mar

EntradaAutor: sanbedur » dv. ago. 28, 2009 11:40 pm

Bones

La meva idea també és fer-me un semirecollit, però ara que veig a la labanda m'ha agradat molt, és molt senzill però queda molt bé.
Serà anar provant
Imatge
sanbedur
:: núvia rookie

Entrades: 107
Membre des de: dv. ago. 28, 2009 9:05 pm

EntradaAutor: Meskhenet » ds. ago. 29, 2009 2:15 pm

Y donde os vais a maquillar? A mi el peinado no me preocupa mucho porque confio en mi peluquera de siempre, y quiero algo muy sencillo y natural, pero de maquillarme allí no lo acabo de ver claro. Sugerencias?
Imatge
Meskhenet
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze

Entrades: 1523
Membre des de: dv. ago. 07, 2009 3:49 pm

EntradaAutor: LABANDA » dg. ago. 30, 2009 1:59 pm

montseijordi ha escrit:ja ens explicaras Papita, jeje

Labanda, el teu pentinat es xulissim, super senzill pero jo tambe vull algu aixi. Ais nena, anaves tan guapa!

GRÀCIES MONTSE, jo no podia anar d'una altra manera si sempre vaig així! :-)ok:

gràcies sanbedur!
LABANDA

EntradaAutor: sanbedur » dl. ago. 31, 2009 10:18 am

Bones;

El maquillatge doncs no ho havia pensat, la veritat com que tampoc vull res raro, molt suau i natural, crec que provaré también a la pelu i si no pués ja veurem.

Però espero que m'aquillin bé, perque la tinc al cantó de casa i em va de conya per el casament així ja ho faria tot allà i sns agafar el cotxe.

:-///: :-///:
Imatge
sanbedur

EntradaAutor: montseijordi » dl. ago. 31, 2009 4:08 pm

LABANDA ha escrit:

gràcies sanbedur!

que vols dir q sempre vas aixi? ara no t'he entes, jeje
montseijordi
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: montseijordi » dl. ago. 31, 2009 4:09 pm

sanbedur ha escrit:Bones;

El maquillatge doncs no ho havia pensat, la veritat com que tampoc vull res raro, molt suau i natural, crec que provaré también a la pelu i si no pués ja veurem.

Però espero que m'aquillin bé, perque la tinc al cantó de casa i em va de conya per el casament així ja ho faria tot allà i sns agafar el cotxe.

bueno, pero com abans tens les rpoves ja sabras si ho fan be o no! jo tambe ho fare amb la peluquera dl poble segurament
montseijordi
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: LABANDA » dl. ago. 31, 2009 4:54 pm

montseijordi ha escrit:
LABANDA ha escrit:

gràcies sanbedur!

que vols dir q sempre vas aixi? ara no t'he entes, jeje

jejejeje, doncs que sempre porto el cabell suelto i amb serrell (-O-:-)
LABANDA

EntradaAutor: montseijordi » dl. ago. 31, 2009 7:10 pm

[/quote]jejejeje, doncs que sempre porto el cabell suelto i amb serrell (-O-:-)[/quote]

ah ok guapa, doncs millor, pq vas anar super senzilla, estaves guapissima d veritat, jo tampoc vull anar massa estrafolaria ( o com s'escrigui )
montseijordi
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: XIKAAA » dl. ago. 31, 2009 7:39 pm

Labanda en la sencillez está el quid del peinado!

sencillamente precioso!jejej
Imatge
XIKAAA

Entrades: 9039
Membre des de: ds. abr. 19, 2008 4:59 pm
Ubicació: baix llobregat

Re:

EntradaAutor: petitacampaneta » dl. ago. 31, 2009 9:12 pm

LABANDA ha escrit:
AnNy-JoSe ha escrit:Papita! :-)ok: :-)ok: Un 10!!! Estas guapísima con ese peinado!!!!!!!!!

LABANDA!!!! Que tu peinado está triumfando por el 2010!!!! jajajaja Donde te lo hiciste????? :hmm::

gracias wapas!

pues me lo hize en mi peluqueria de toda la vida, en mi pueblo, al ladito de Manresa y es la peluqueria d mi mejor amiga. Primero lo iba a llevar a un lado, pero me miraba en las fotos y meveia demasiado peinada y yo no soy así...

mi inspiracion era llevarlo como Patricia Conde, pero vamos al final no se pareció mucho...

Pues yo desde q te vi Labanda supe como iba a ser mi peinado jajajajaaja esq yo quiero algo asi pq siempre lo llevo suelto y sin repeinarme y sino no seria yo! Y habia pensado en algo asi!
Hoc non pereo habebo fortior me

Imatge

La historia de mi Cuenta Atrás:

viewtopic.php?f=42&t=19158

La Crónica (y la pre-crónica) de Nuestra Boda:

viewtopic.php?f=50&t=22075
petitacampaneta
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 17454
Membre des de: dt. des. 23, 2008 10:52 pm
Ubicació: Sant Andreu de la Barca

Re:

EntradaAutor: petitacampaneta » dl. ago. 31, 2009 9:14 pm

LABANDA ha escrit:Raquel, estas guapísima!!! m'encanta!!!! de veritat!!! molt dolça!

ja que m'he colat, también aprofito per posar el meu pentinat... res d'especial, tot suelto amb el cabell moldejat... i una flor al costat... per qui busca alguna cosa senzilla

Guapi es cabell teu o extensions??? Jo esq el tinc molt finet, me l'estic deixant llaaaarg pero no se si un arrissat m'aguantaria!
Hoc non pereo habebo fortior me

Imatge

La historia de mi Cuenta Atrás:

viewtopic.php?f=42&t=19158

La Crónica (y la pre-crónica) de Nuestra Boda:

viewtopic.php?f=50&t=22075
petitacampaneta
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 17454
Membre des de: dt. des. 23, 2008 10:52 pm
Ubicació: Sant Andreu de la Barca

EntradaAutor: castell » dt. set. 01, 2009 10:49 am

A mi m'agradaria portar un semirecollit (no portaré vel), l'únic problema és que tin el cabell molt fi i amb poc volum, així que encara no he trobat res que em convingui..també estic mirant tiares o "peinetes" petitones però no trobo res adient. La veritat és que sóc difícil..
castell

Entrades: 99
Membre des de: dg. ago. 09, 2009 9:02 pm

EntradaAutor: sanbedur » dt. set. 01, 2009 3:21 pm

A mi el que em fa por és portar el cabell suelto i passa molta calor, suu molt i sempre porto cua, però un recollit tipus moño o semblat no m'agrada gens, serà qüestió d'anar provant, d'això es tracta.

Imatge
sanbedur

EntradaAutor: esterock » dt. set. 01, 2009 3:34 pm

ya sé que dependerá del vestido pero sin vestido aún ya tengo problemas con el peinado.
1º que tengo media melena...por encima del hombro ...me lo dejo largo??? me lo corté el noveimbre pasado pq llevaba 7 años con melena y estaba cansada...pero ahora con esto de la boda no sé si dejar crecer...a mi me gusta como me ueda corto...pero no sé que peinados de novia se pueden hacer con esta medida...mi madre me dice: las novias con el pelo corto están muy feas.....toma ya...jejjjej
2º no quiero recogido!!!! toda la vida he tenido compejo de orejas...todo el mundo me dice que soy una exagerá y e exo muchos días llevo cola para ir a trabajar pero pa mi boda noooooo...me veré sólo las orejas n las ftos!!! jijiji

Alguna idea???
esterock
:: núvia experta
:: núvia experta

Entrades: 616
Membre des de: dt. maig 12, 2009 10:28 am

EntradaAutor: sanbedur » dt. set. 01, 2009 3:58 pm

esterock ha escrit:ya sé que dependerá del vestido pero sin vestido aún ya tengo problemas con el peinado.
1º que tengo media melena...por encima del hombro ...me lo dejo largo??? me lo corté el noveimbre pasado pq llevaba 7 años con melena y estaba cansada...pero ahora con esto de la boda no sé si dejar crecer...a mi me gusta como me ueda corto...pero no sé que peinados de novia se pueden hacer con esta medida...mi madre me dice: las novias con el pelo corto están muy feas.....toma ya...jejjjej
2º no quiero recogido!!!! toda la vida he tenido compejo de orejas...todo el mundo me dice que soy una exagerá y e exo muchos días llevo cola para ir a trabajar pero pa mi boda noooooo...me veré sólo las orejas n las ftos!!! jijiji

Alguna idea???

Aunque tengas el pelo media melena siempre te pueden hacer un recogido però no con todo el pelo para atrás, ( que solo se ve cabezon ), alguna cosa con tirabuzones por delante quizas.

No sé, si le preguntas a la peluquera seguro que te da alguna idea y sino siempre te puedes poner extensiones i despues de la boda si no te gustan pues a volver a cortar, eso si baratas no són las extensiones.

Imatge
sanbedur

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 12 visitants