MASIA VILASENDRA 2010

bodes 10!

Re: MASIA VILASENDRA 2010

EntradaAutor: ORQUIDIA » dl. nov. 02, 2009 9:52 pm

Síiiiiiiiiiiii! ja conec la col"lecció aquesta del grup Rosa Clará, somcom els de Aire, molt bona elecció.
Vaja compromís en que et va ficar el JD...ja sa sap, que havent-hi tan on escollir...
Una cosa menys! felicitats per l'elecció!
ORQUIDIA
:: núvia rookie

Entrades: 90
Membre des de: dc. juny 17, 2009 4:14 pm

EntradaAutor: ORQUIDIA » dl. nov. 02, 2009 9:54 pm

Percert, quan vaig s'apigué que la masia t'havia agregat al facebook,vaig fer jo lapetició, però això deu fer 2 o 3 setmanes i no m'han contestat i això que vaig enviar un e-mail, no sé si trucar a les oficines... :-/
ORQUIDIA

EntradaAutor: Txell-Jose Luis » dt. nov. 03, 2009 5:02 pm

ORQUIDIA ha escrit:Síiiiiiiiiiiii! ja conec la col"lecció aquesta del grup Rosa Clará, somcom els de Aire, molt bona elecció.
Vaja compromís en que et va ficar el JD...ja sa sap, que havent-hi tan on escollir...
Una cosa menys! felicitats per l'elecció!

Gracies guapa !!! Si si son com els de Aire ! Es que aquest any, crec, que els ha dissenyat Rosa Clara !! Per això s'assemblen tant.

I lo de JD tampoc em va presionar tant.. pero clar es el que li vaig dir jo.. que els seus vestits m'encanten pero no era el meu estil !! Encara que com a convidada em sembla que si.. al gener treu vestits per festes !

ORQUIDIA ha escrit:Percert, quan vaig s'apigué que la masia t'havia agregat al facebook,vaig fer jo lapetició, però això deu fer 2 o 3 setmanes i no m'han contestat i això que vaig enviar un e-mail, no sé si trucar a les oficines... :-/

Doncs si vols truca...crec que el quepassa es que d'això s'encarrega també la Judith.. i es el que em va dir ella via email.. que estaba centrada en les ultimes bodes del 2009 i que a partir de novembre estaria mes per nosaltres !! Si vols.. espera una setmana mes a que ella torni del viatge de nuvis i despres tornar a enviar-li un missatge.

Petons !
Imatge
Txell-Jose Luis
:: supernúvia

Entrades: 6424
Membre des de: dt. des. 30, 2008 9:31 am
Ubicació: Santa Perpetua de Moguda

EntradaAutor: ORQUIDIA » dt. nov. 03, 2009 10:39 pm

Doncs tens raó,esperaré 1 o 2 setmanes i després trucaré siveig que encara no mhan agregat.
Ara em fa pena tenir el vestit ja encarregat pq en el fons això d'emprovar m'agrada i per emprovar ,mel's emprovaria tots!!!!!!!
Ara tinc moltes ganes de que arribi el febrer per la primera prova, espero per llavors haver perdut els 5 quilos que em sobren!
ORQUIDIA

EntradaAutor: Txell-Jose Luis » dt. nov. 03, 2009 11:46 pm

ORQUIDIA ha escrit:Doncs tens raó,esperaré 1 o 2 setmanes i després trucaré siveig que encara no mhan agregat.
Ara em fa pena tenir el vestit ja encarregat pq en el fons això d'emprovar m'agrada i per emprovar ,mel's emprovaria tots!!!!!!!
Ara tinc moltes ganes de que arribi el febrer per la primera prova, espero per llavors haver perdut els 5 quilos que em sobren!

A mi em passa el mateix ! jeje M'estaria probant vestits durant mesos ! Et sents com una princesa y aquesta sensació només la tornarem a sentir el dia de la boda...

I tema dieta.. jo també vui perdre 3 o 4 kilets.. i els tindria que perdre abans de finals de gener, que es quant ja tindran el vestit a la botiga.

Bona nit !
Imatge
Txell-Jose Luis

EntradaAutor: Txell-Jose Luis » dc. nov. 04, 2009 12:29 am

Una cosa.. vosaltres ja teniu decidits tema horaris del dia?? M'explico.. ara estem en tema invitacions i hem de ficar l'hora que començar la cerimonia.. i no se quina hora ficar ! :star:: :star:: Clar tot depen de quant dura la cerimonia civil... per despres començar ja amb l'aperitiu.... pero que aquest no es faci massa larg per poder començar amb el sopar...i que despres aquest no duri mes de 3 hores per començar amb el ball...aaiixx... quin lio !!
Imatge
Txell-Jose Luis

EntradaAutor: ORQUIDIA » dc. nov. 04, 2009 11:19 pm

Aiiiiiiiii!!!!!!!!! quina pressió que tinc, que em falten 4 mesos per la primera prova i 5 quilos mínim a perdre!!!!!!! ànim a les que estem a régim!!!
ORQUIDIA

EntradaAutor: ORQUIDIA » dc. nov. 04, 2009 11:23 pm

Txell-Jose Luis ha escrit:Una cosa.. vosaltres ja teniu decidits tema horaris del dia?? M'explico.. ara estem en tema invitacions i hem de ficar l'hora que començar la cerimonia.. i no se quina hora ficar ! :star:: :star:: Clar tot depen de quant dura la cerimonia civil... per despres començar ja amb l'aperitiu.... pero que aquest no es faci massa larg per poder començar amb el sopar...i que despres aquest no duri mes de 3 hores per començar amb el ball...aaiixx... quin lio !!

Jo al desembre també ho hauria de saber pq és quan el fotograf ens farà les invitacions, estic entre les 6 o 6:30h, pensa que la cerimonia entre que surts i no, i la mitja hora que dura quan comencis aquesta hora és suficient pq et doni temps i tampoc passi el contrari i la gent s'aborreixi. El càtering ho va calcular pq jo tembé tenia por i diu que l'aperitiu dura 1 o 1:30h, llavors entra la gent... entres tú... el sopar, el repartiment i la festa que allà es pot allargar fins les 4 de la matinada...
Aquesta hora crec que està bé.
ORQUIDIA

EntradaAutor: Txell-Jose Luis » dc. nov. 04, 2009 11:31 pm

ORQUIDIA ha escrit:Aiiiiiiiii!!!!!!!!! quina pressió que tinc, que em falten 4 mesos per la primera prova i 5 quilos mínim a perdre!!!!!!! ànim a les que estem a régim!!!

Anims !!

Comença lo mes aviat posible amb el regim i poc a poc.. sense presses ! Que si es perden poc a poc despres no es recuperen tan facilment.. t'ho dic per experiencia !! :-)ok:

ORQUIDIA ha escrit:
Txell-Jose Luis ha escrit:Una cosa.. vosaltres ja teniu decidits tema horaris del dia?? M'explico.. ara estem en tema invitacions i hem de ficar l'hora que començar la cerimonia.. i no se quina hora ficar ! :star:: :star:: Clar tot depen de quant dura la cerimonia civil... per despres començar ja amb l'aperitiu.... pero que aquest no es faci massa larg per poder començar amb el sopar...i que despres aquest no duri mes de 3 hores per començar amb el ball...aaiixx... quin lio !!

Jo al desembre també ho hauria de saber pq és quan el fotograf ens farà les invitacions, estic entre les 6 o 6:30h, pensa que la cerimonia entre que surts i no, i la mitja hora que dura quan comencis aquesta hora és suficient pq et doni temps i tampoc passi el contrari i la gent s'aborreixi. El càtering ho va calcular pq jo tembé tenia por i diu que l'aperitiu dura 1 o 1:30h, llavors entra la gent... entres tú... el sopar, el repartiment i la festa que allà es pot allargar fins les 4 de la matinada...
Aquesta hora crec que està bé.

Avui ho he consultat amb les noies del foro i també em diuen de començar a les 18:30h ! perque com bé dius tu ha de tonar temps pero que tampoc en sobri... No sé, m'ho tinc que rumiar més pero estic entre ficar les 18h o les 18:30h !
Imatge
Txell-Jose Luis

EntradaAutor: martakarma1 » dt. nov. 10, 2009 11:39 am

Hola a totes!! es el primer cop que escric al foro... encara que ja fa uns dies que hi dono un cop d'ull!!

jo vaig anar a la Masia tambe i vaig alucinar!! es guapíssim, ja els vaig veure a la fira de nuvis de Manresa i llavors vam contactar, em caso el octubre del 2010 i estem entre dues dates de les que ens varen donar... pero ho fem alla segur!!

Em va agradar molt el lloc, el tracte i que em va donar un llista de càterings i fotògrafs per triar, aixi no tinc que buscar tant, i com tels recomanent doncs millor... el catreing?? he sentit que el del Nando Jubany molt be no??? tenim pendent la data per anar a veure'l tambe..

Del tema catering siusplau si em podeu informar una mica, perque jo m'he quedat aturada amb el nandu pero si em podeu recomanar algun mes noies experimentades!! jejejej

Respecte el fotògraf, la meva cosina es va casar i va contractar a Ekip fotografia, de Manresa, que els recomana la masia també, els hi van fer molt be, molt professionals i sobretot el tracte, el àlbum que els hi van donar (i bastant ràpid) es molt elegant i informal, la veritat es que ho tinc clar, per mi les fotos son molt importants...
us els recomano...
http://www.ekip.es

Moltes gracies guapes i ens anem informant eh!!

Petons!!
martakarma1

Entrades: 2
Membre des de: dt. nov. 10, 2009 11:25 am

EntradaAutor: Txell-Jose Luis » dt. nov. 10, 2009 10:49 pm

martakarma1 ha escrit:Hola a totes!! es el primer cop que escric al foro... encara que ja fa uns dies que hi dono un cop d'ull!!

jo vaig anar a la Masia tambe i vaig alucinar!! es guapíssim, ja els vaig veure a la fira de nuvis de Manresa i llavors vam contactar, em caso el octubre del 2010 i estem entre dues dates de les que ens varen donar... pero ho fem alla segur!!

Em va agradar molt el lloc, el tracte i que em va donar un llista de càterings i fotògrafs per triar, aixi no tinc que buscar tant, i com tels recomanent doncs millor... el catreing?? he sentit que el del Nando Jubany molt be no??? tenim pendent la data per anar a veure'l tambe..

Del tema catering siusplau si em podeu informar una mica, perque jo m'he quedat aturada amb el nandu pero si em podeu recomanar algun mes noies experimentades!! jejejej

Respecte el fotògraf, la meva cosina es va casar i va contractar a Ekip fotografia, de Manresa, que els recomana la masia també, els hi van fer molt be, molt professionals i sobretot el tracte, el àlbum que els hi van donar (i bastant ràpid) es molt elegant i informal, la veritat es que ho tinc clar, per mi les fotos son molt importants...
us els recomano...
http://www.ekip.es

Moltes gracies guapes i ens anem informant eh!!

Petons!!

Benviguda martakarma1 !!!!! Una noia mes que es casa a la Masia !! :-///: :-///: :-///: :-///:

Veig que estas dubtant amb la data.. a veure si us decidiu aviat ! Pero si esta dintre del mateix mes no hi ha cap problema, ni avantatges ni desavantatges, no??

Tema catering... jo et puc parlar de Terra Endins, que son els que he agafat jo ! jeje Quant els vaig escollir per setmana santa, ja em van dir que tenien 8 bodes pel 2009 !! Això vol dir que la gent esta contenta amb ells ! A mi me'l va recomenar la noia que es casa el dia seguent que jo a la Masia.

Jo de fotografs tinc a Doble Imatge, els vaig coneixer gràcies al foro ! Els que em recomenaba la Masia eren massa cars.

Bona nit !! I espero llegir-te més vegades per aqui.
Imatge
Txell-Jose Luis

EntradaAutor: Txell-Jose Luis » dt. nov. 24, 2009 6:18 pm

Noies que tenim abandonat el post de la nostra Masia !!! Això no pot ser !

Amunt.. amunt !! :-///: :-///: :-///: :-///:

Les que tenim Terra Endins...... heu vist les fotos del sopar que han fet amb les parelles que s'han casat aquest any 2009 ?? AAiixxx.. les parelles es vesteixen una altre vegada amb el vestit de nuvis i van al sopar aixi !! jajajaja Quina vergonya !!! Pero deu ser una sensació molt estranya... no sé.. La foto està a la revista "El ter".. fique "elter.net" i surt !!

Petons a totes !!
Imatge
Txell-Jose Luis

EntradaAutor: Txell-Jose Luis » dj. gen. 07, 2010 11:05 pm

Feliç any 2010 noies !!!

Ja tenim aqui el nostre any !! Quina ilusió !!!!

Com ho porteu tot???
Jo fins ara ben paradet.. al desembe el fotograf ja ens va donar les invitacions! Ara estic decorant-les i ja estan a punt de sortir del forn!!
Imatge
Txell-Jose Luis

EntradaAutor: eugexa » dj. gen. 07, 2010 11:18 pm

Hola noies! si és veritat fa temps que no comentem res de la Masia!! jo em caso al setembre i la veritat és que ara mateix ho tinc tot una mica paradet, tinc la Masia i el càtering contractats, ara em falta el vestit i el fotògraf, vaig una mica perduda en el sentit que sento que tinc molt de temps! quan veu començar a veure el vestit? i el fotògraf?? crec que ara ja començaré a buscar seriosament!! expliqueu-me els passos que heu seguit!!!! PETONSSS!
Imatge
eugexa

Entrades: 40
Membre des de: dt. ago. 18, 2009 10:37 pm

EntradaAutor: Txell-Jose Luis » ds. gen. 09, 2010 2:48 pm

Hola Eugexa !!

Em teniu abandona aqui al foro... és broma, eh !! jeje

En resposta al tema de buscar vestit... jo el vaig començar a buscar a l'estiu i em sembla que va ser a l' Octubre quant el vaig escollir, i a principis de febrer tinc la primera proba !! Quines ganes que tinc ja !!! Jo de tu començaria a mirar-ho ja perque triguen uns 3 mesos en portar el vestit de "fabrica" i si et cases al setembre... no et vui agobiar pero el temps comença a apretar.

I el fotògraf el mateix et dic... nosaltres el vam escollir al juliol ! I l'escollit va ser "Doble Imatge" !!Perque ens agrada molt la seva feina i no voliem que les seves dates s'omplissin i no el poguesim triar.

Espero que amb les meves respostes t'hagi pogut ajudar.. no et vui ficar presses pero jo ja m'he trobat amb fotografs que al juny, que és quant em caso, ja ho tenien tot ple!

Petons !!!!
Imatge
Txell-Jose Luis

EntradaAutor: Txell-Jose Luis » dc. gen. 13, 2010 12:16 pm

Noies !!

Judith us ha enviat algun email avui???

A mi si i m'ha fet espantar una mica ! M'ha comentat les coses que ja tindria que tenir lligades i hi ha algunes que encara no les tinc... M'haig de ficar les piles ja !!!

Vosaltres com ho porteu tot???

Un petó.
Imatge
Txell-Jose Luis

EntradaAutor: ORQUIDIA » dc. gen. 13, 2010 9:13 pm

Bona nit noies!!!
Fa temps que no escribim, a veure si anem aquest post!
Nosaltres ens casem al maig i no he rebut cap e-mail de la JUdit!!!
Més o menys el que tenim és:
el meu vestit
sabates
fotògraf
invitacions (les estàn imprimint)
càtering
dj's
els papers enllestits
detalls pensats
florista (el meu ram, rams mares, etc, anilleros, prendidos)
hem mirat els anells i hem trobat un lloc que ens agrada, falta escollir bé el model
sabates nuvi

Ens falta
vestit nuvi
no sé si hem falta res més !!!

I vosaltres?
ORQUIDIA

EntradaAutor: ORQUIDIA » dc. gen. 13, 2010 9:14 pm

M'oblidava que he mirat el viatge i potser anem divendres a reservar-lo, hem pensat un creuer.
ORQUIDIA

EntradaAutor: Txell-Jose Luis » dj. gen. 14, 2010 12:04 pm

Bon dia !!!

A veure si es veritat i animem nés aquest post ! Quant comencem a lligar més temes suposo que estarem més per aqui.

Orquidia cuantes coses !! Portes més que jo !! No et preocupis que vas molt bé amb tot !!!
Sobre el e-mail.. suposo que estará al caure, som tantes noies que ho anire fent per algun ordre.

Respecte a tu a mi em falta:
-Sabates
-Roba interior
-DJ
-Papers dels jutjats (hauria d'anar a buscar la partida de naixament..)
-Florista
-Anells (no tinc res mirat..)
-Viatge (no tenim ni idea d'on anar.. pero el que está clar que ens quedem a Europa)
-Vestit nuvi i complements

Un petó.
Imatge
Txell-Jose Luis

EntradaAutor: eiva » dc. gen. 20, 2010 12:30 pm

es super precios el lloc....