Autor: ORQUIDIA » dl. nov. 02, 2009 9:52 pm

Autor: ORQUIDIA » dl. nov. 02, 2009 9:54 pm

Autor: Txell-Jose Luis » dt. nov. 03, 2009 5:02 pm
ORQUIDIA ha escrit:Síiiiiiiiiiiii! ja conec la col"lecció aquesta del grup Rosa Clará, somcom els de Aire, molt bona elecció.
Vaja compromís en que et va ficar el JD...ja sa sap, que havent-hi tan on escollir...
Una cosa menys! felicitats per l'elecció!
ORQUIDIA ha escrit:Percert, quan vaig s'apigué que la masia t'havia agregat al facebook,vaig fer jo lapetició, però això deu fer 2 o 3 setmanes i no m'han contestat i això que vaig enviar un e-mail, no sé si trucar a les oficines...

Autor: ORQUIDIA » dt. nov. 03, 2009 10:39 pm

Autor: Txell-Jose Luis » dt. nov. 03, 2009 11:46 pm
ORQUIDIA ha escrit:Doncs tens raó,esperaré 1 o 2 setmanes i després trucaré siveig que encara no mhan agregat.
Ara em fa pena tenir el vestit ja encarregat pq en el fons això d'emprovar m'agrada i per emprovar ,mel's emprovaria tots!!!!!!!
Ara tinc moltes ganes de que arribi el febrer per la primera prova, espero per llavors haver perdut els 5 quilos que em sobren!

Autor: Txell-Jose Luis » dc. nov. 04, 2009 12:29 am
Clar tot depen de quant dura la cerimonia civil... per despres començar ja amb l'aperitiu.... pero que aquest no es faci massa larg per poder començar amb el sopar...i que despres aquest no duri mes de 3 hores per començar amb el ball...aaiixx... quin lio !!
Autor: ORQUIDIA » dc. nov. 04, 2009 11:19 pm

Autor: ORQUIDIA » dc. nov. 04, 2009 11:23 pm
Txell-Jose Luis ha escrit:Una cosa.. vosaltres ja teniu decidits tema horaris del dia?? M'explico.. ara estem en tema invitacions i hem de ficar l'hora que començar la cerimonia.. i no se quina hora ficar !![]()
Clar tot depen de quant dura la cerimonia civil... per despres començar ja amb l'aperitiu.... pero que aquest no es faci massa larg per poder començar amb el sopar...i que despres aquest no duri mes de 3 hores per començar amb el ball...aaiixx... quin lio !!

Autor: Txell-Jose Luis » dc. nov. 04, 2009 11:31 pm
ORQUIDIA ha escrit:Aiiiiiiiii!!!!!!!!! quina pressió que tinc, que em falten 4 mesos per la primera prova i 5 quilos mínim a perdre!!!!!!! ànim a les que estem a régim!!!
ORQUIDIA ha escrit:Txell-Jose Luis ha escrit:Una cosa.. vosaltres ja teniu decidits tema horaris del dia?? M'explico.. ara estem en tema invitacions i hem de ficar l'hora que començar la cerimonia.. i no se quina hora ficar !![]()
Jo al desembre també ho hauria de saber pq és quan el fotograf ens farà les invitacions, estic entre les 6 o 6:30h, pensa que la cerimonia entre que surts i no, i la mitja hora que dura quan comencis aquesta hora és suficient pq et doni temps i tampoc passi el contrari i la gent s'aborreixi. El càtering ho va calcular pq jo tembé tenia por i diu que l'aperitiu dura 1 o 1:30h, llavors entra la gent... entres tú... el sopar, el repartiment i la festa que allà es pot allargar fins les 4 de la matinada...
Aquesta hora crec que està bé.

Autor: martakarma1 » dt. nov. 10, 2009 11:39 am
Autor: Txell-Jose Luis » dt. nov. 10, 2009 10:49 pm
martakarma1 ha escrit:Hola a totes!! es el primer cop que escric al foro... encara que ja fa uns dies que hi dono un cop d'ull!!
jo vaig anar a la Masia tambe i vaig alucinar!! es guapíssim, ja els vaig veure a la fira de nuvis de Manresa i llavors vam contactar, em caso el octubre del 2010 i estem entre dues dates de les que ens varen donar... pero ho fem alla segur!!
Em va agradar molt el lloc, el tracte i que em va donar un llista de càterings i fotògrafs per triar, aixi no tinc que buscar tant, i com tels recomanent doncs millor... el catreing?? he sentit que el del Nando Jubany molt be no??? tenim pendent la data per anar a veure'l tambe..
Del tema catering siusplau si em podeu informar una mica, perque jo m'he quedat aturada amb el nandu pero si em podeu recomanar algun mes noies experimentades!! jejejej
Respecte el fotògraf, la meva cosina es va casar i va contractar a Ekip fotografia, de Manresa, que els recomana la masia també, els hi van fer molt be, molt professionals i sobretot el tracte, el àlbum que els hi van donar (i bastant ràpid) es molt elegant i informal, la veritat es que ho tinc clar, per mi les fotos son molt importants...
us els recomano...
http://www.ekip.es
Moltes gracies guapes i ens anem informant eh!!
Petons!!

Autor: Txell-Jose Luis » dt. nov. 24, 2009 6:18 pm

Autor: Txell-Jose Luis » dj. gen. 07, 2010 11:05 pm

Autor: eugexa » dj. gen. 07, 2010 11:18 pm
Autor: Txell-Jose Luis » ds. gen. 09, 2010 2:48 pm

Autor: Txell-Jose Luis » dc. gen. 13, 2010 12:16 pm

Autor: ORQUIDIA » dc. gen. 13, 2010 9:13 pm

Autor: ORQUIDIA » dc. gen. 13, 2010 9:14 pm

Autor: Txell-Jose Luis » dj. gen. 14, 2010 12:04 pm