NOVIAS MATARO I MARESME 2010

bodes 10!

Re: NOVIAS MATARO I MARESME 2010

EntradaAutor: Yoli_25 » dc. abr. 14, 2010 7:15 am

Bilinb ha escrit:Hola,

Vivo hace poco en mataró.
Me recomendais alguna imprenta para llevar mis invitaciones??
( me las has diseñado una amiga)

Gracias!

Holaaa!!!Pues puedes probar de preguntar en el copimar...no se si alli lo haran seguro...pero hacen de casi todo...esta en la ronda o'donnell...enfrente del fet d'ara...suerte!! besitos
2 de Octubre de 2010...11:00h a.m.
Yoli_25

Entrades: 25
Membre des de: dt. març 02, 2010 6:59 pm
Ubicació: mataró

EntradaAutor: marteta3 » dg. maig 30, 2010 2:58 pm

Hola!
sóc nova així que em presento.
Visc a Teià, tot i que sempre he viscut entre Barcelona i Alella. Acabem de decidir casar-nos i fer-ho en plan ràpid. Ho farem entre octubre novembre (crec que serà el segon cap de setmana de novembre, però encara no ho sabem). Així que res, tota la familia està estressada pq diuen que no tenim temps de res, però nosaltres estem tranquils. Hem mirat alguns llocs, Castell de l'Oliver, Mas de St.Lleí, Can Marial... és complicat (sobretot pq és tot carissim!!!) però com ens és igual un dia que un altre...
En fi, jejeje, que suposo que això no és lo normal però a mi organitzar una boda amb molt temps em feia una mica de mandra.
Vestits n'he trobat dos de Yolancris que m'han agradat i demà aniré a mirar una altra tenda pel Born i espero ja decidir-me. Els de Pronovias i Rosa Clara no m'han agradat gens.
En fi, que espero que m'ajudeu molt amb tots els dubtes que segur q en tindré molts, jejejeje.

FIns aviat!!!
marteta3
:: núvia rookie

Entrades: 72
Membre des de: ds. maig 29, 2010 8:09 am

EntradaAutor: Clairevili » dg. maig 30, 2010 3:01 pm

Hola marteta... benvinguda per aqui!
Doncs si que vas ajustadeta pero bueno, res es imposible...
a nosaltres ens queden quasi 4 mesos i ja estic preocupada per la ma de coses que ens queden per fer, pero bueno, poc a poc ...
Si necesites qualsevol ajuda aqui en tindras.
Imatge
Imatge
Clairevili
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada

Entrades: 359
Membre des de: dg. jul. 06, 2008 9:11 pm

EntradaAutor: neus29 » dg. maig 30, 2010 3:16 pm

hola martetaaaaa¡¡¡¡¡ ke tal? benvinguda al foro¡¡¡¡¡¡¡ aki ens tens pel ke necesitis,. ja teniu data pel casament?
Imatge

Imatge

ImatgeImatgeImatgeImatge
neus29
:: núvia de platí
:: núvia de platí

Entrades: 4342
Membre des de: dg. ago. 30, 2009 2:30 pm

EntradaAutor: marteta3 » dg. maig 30, 2010 5:56 pm

Alguna va anar a preguntar a can cabanyes? i mas baladia?
Nosaltres al principi ho voliem fer a Can Jonc, q ens agrada molt, però la veritat és que la majoria de referències han estat negatives, així que l'hem descartat. Ara vull mirar aquests dos i Can Marial, que vaig anar de boda l'any passat i em va agradar, però he llegit que hi ha un mínim de 120 persones, i nosaltres serem unes 100.
marteta3

EntradaAutor: 13FEBRERO2010 » dl. maig 31, 2010 9:19 am

marteta3 ha escrit:Alguna va anar a preguntar a can cabanyes? i mas baladia?
Nosaltres al principi ho voliem fer a Can Jonc, q ens agrada molt, però la veritat és que la majoria de referències han estat negatives, així que l'hem descartat. Ara vull mirar aquests dos i Can Marial, que vaig anar de boda l'any passat i em va agradar, però he llegit que hi ha un mínim de 120 persones, i nosaltres serem unes 100.

HOLA GUAPI!!! BENVINGUDA AL FORO!!!

JO FA 3 MESOS QUE ME CASAT I HO VAIG FER AL CASTELL DE L'OLIVER, VAIG PREGUNTAR TAMBE A CAN BALADIA, I EL PALAUET CABANYES ESTABA A LA MEVA LLISTA. JO NO L'HE VIST, PERO EL MEU HOME VA ANAR A UNA BODA I LI VA AGRADAR MOLT.
JO, QUE ET PUC DIR DEL CASTEL DE L'OLIVER, UN 10, TOT GENIAL, I EREM 20 CONVIDATS, MOLT INTIM, I NO ENS VAM POSSAR PROBLEMES, SOBRETOT PER LA DATA... AL FEBRER... QUAN FACIS EL 100 MISSATJES PODRAS VEURE LES CRONIQUES...
JO TAMBE VAIG ORGANITZAR LA BODA AMB POC TEMPS, DIR-TE QUE AL RESTAURANT VAM DONAR LA PAGA I SENYAL AL OCTUBRE I ENS CASABEN AL FEBRER... I L'ESGLESIA IGUAL....

ANIMS, AVUI EN DIA NO HI PROBLEMAS, NO FA FALTA FER-LO AMB MOLT DE TEMPS...

JA ENS ANIRAS EXPLICANT!!!
EN MI CABEZA HABIA UN SUEÑO... Y SE HA HECHO REALIDAD...
TU ERES LA SUERTE DE MI VIDA...

Imatge
13FEBRERO2010
:: núvia experta

Entrades: 652
Membre des de: dc. set. 23, 2009 3:59 pm

EntradaAutor: marteta3 » dt. juny 01, 2010 9:20 am

Gràcies noies!
la més estressada és ma mare, que no dorm pensant en el vestit. El lloc crec que al final serà el Castell de l'Oliver. De moment és el que més m'ha agradat.
13FEBRERO2010, tu la vas fer de matí? i el timing com anava?
nosaltres la volem fer de matí, per aprofitar les hores de llum, però em fa cosa que a les 19h ja s'hagi acabat la boda.
marteta3

EntradaAutor: ninou » dt. juny 01, 2010 10:10 am

marteta, nosaltres també ens vam casar al novembre, el dia 17 concretament. Ens vam casar a les 12.30 per aprofitar la llum del dia i teniu temps de sobres!!!!!!!!!!!!!! qüestió d'organitzar-se i llestos!
Nosaltres vam anar a mirar Castell de l'Oliver, Can Baladia, Can Miracle i finalment ens vam casar a Can Ribas de Montbui, a Bigues i Riells. Està una mica allunyat (a 25 minuts d'Argentona, perquè et facis una idea...) però va valer tant la pena! Tot són facilitats i és un lloc xulíssim! (per mi, es clar! jejee)
Ens vam casar el 17-11-07 !

Imatge
ninou
:: núvia de bronze

Entrades: 1819
Membre des de: dj. març 02, 2006 8:34 pm

EntradaAutor: 13FEBRERO2010 » dt. juny 01, 2010 3:52 pm

marteta3 ha escrit:Gràcies noies!
la més estressada és ma mare, que no dorm pensant en el vestit. El lloc crec que al final serà el Castell de l'Oliver. De moment és el que més m'ha agradat.
13FEBRERO2010, tu la vas fer de matí? i el timing com anava?
nosaltres la volem fer de matí, per aprofitar les hores de llum, però em fa cosa que a les 19h ja s'hagi acabat la boda.

MARTETA!!!
NOSALTRES AL FEBRER, QUE NO HI HA TANTES HORES DE LLUM COM ARA, ENS VAM CASAR A LA 1 DEL MIGDIA, VAN SORTIR DE L'ESGLESIA CASI A LES 2 I LA BODA NO VA ACABAR FINS A LES 9 LLARGUES, Y AIXO QUE EREM NOMES 20 CONVIDATS!!! AIXI QUE NO ET PREOCUPIS QUE PODRAS APROFITAR EL DIA DE SOBRAS!!!

DE TOTES MANERES T'AIXECARAS AVIAT, NERVIS, PELU, MAQUILLATJE, ETC....

PETONETS!!!
13FEBRERO2010 l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. juny 18, 2010 9:05 am, en total s’ha editat 1 vegada.

Imatge
13FEBRERO2010

EntradaAutor: 13FEBRERO2010 » dt. juny 01, 2010 4:02 pm

MARTETA!!! TEMA VESTIT, IMPORTANT!!!

A PRONOVIAS EL DIA 12 DE JUNY FAN VENDA ESPECIAL DE MUESTRARI, EL MEU VESTIT MEL VAIG COMPRAR A LA VENDA DE L'ANY PASSAT, PER A MI UN EXIT, VESTIT A MEITAT DE PREU!! ET TROVARAS DE COL.LECCIONS ANTERIORS PERO TAMBE DEL 2010, ES UN DISSABTE, PER DEMANAR HORA TRUCA AL 900 100 075, HI HA UNA BOTIGA PRONOVIAS A BADALONA, ES LA QUE JO HI VAIG ANAR, I EM VAN TRACTAR SUPER BE!!!

JA ENS DIRAS!!!!

Imatge
13FEBRERO2010

EntradaAutor: Bilinb » dt. juny 01, 2010 5:19 pm

Hola a todas,
Hace un mes os pregunté donde imprimir mi invitacion de forma fotográfica pues no encontraba.
Pues bien, por si alguien lo necesita...etc. Os comento que al final encontré un laboratorio fotográfico por debajo del futuro corte inglés en Mataró que está muy bien de precio y calidad.
Allí llevan bastantes fotógrafos sus trabajos.
Incluso tienen allí albumnes de muestras para elegir..quizás os interesa si haceis algo tipo hoffman.
Bilinb

Entrades: 141
Membre des de: dc. nov. 11, 2009 2:47 pm

EntradaAutor: marteta3 » dt. juny 01, 2010 9:45 pm

13FEBRERO2010! que guapa!!! aix, ja en tinc ganes jo, i això que queda rees. Si l'arrivo a organitzar amb un any em dona un patatús. La torereta que portes és xulísima! jo hauré de portar alguna cosa així que entre una cosa i l'altre em sembla que caurà el cap de setmana del 20 de novembre, que ja farà fresqueta!
Gràcies a totes!!!
marteta3

EntradaAutor: 13FEBRERO2010 » dc. juny 02, 2010 8:46 am

marteta3 ha escrit:13FEBRERO2010! que guapa!!! aix, ja en tinc ganes jo, i això que queda rees. Si l'arrivo a organitzar amb un any em dona un patatús. La torereta que portes és xulísima! jo hauré de portar alguna cosa així que entre una cosa i l'altre em sembla que caurà el cap de setmana del 20 de novembre, que ja farà fresqueta!
Gràcies a totes!!!

BON DIA!!! TENS RAO.. AMB TANT DE TEMPS ES COM QUE NO ARRIBARA MAI!!! JAJAJA..

QUAN TINGUIS VESTIT, SI ET VOLS PROBAR LA TORERITA QUE PORTABA, M'HO DIUS, ESTÁ A LA VENDA!!! LA VAIG COMPRAR AL AB DOMINGUEZ, AL CARRER SANT BENET DE MATARO, BOTIGA DE NUVIES, NOMES M'HE L'HE POSSAT PEL CASAMENT, EL TACTE ES UNA PASADA... SENSE CAP COMPROMIS, EH????

PETONETS.

Imatge
13FEBRERO2010

EntradaAutor: marteta3 » ds. juny 05, 2010 9:31 pm

Gràcies guapa!
a la última tenda que vaig anar m'en vaig provar una però no em quedava bé amb l'estil del vestit que m'agradava,però com encara no l'he triat... ja t'ho diré!
marteta3

EntradaAutor: marteta3 » ds. juny 05, 2010 9:53 pm

Nenes,
ja començo a estar agobiada!!! tant bé que anava...
TInc dubtes entre Castell de l'Oliver i Mas de SAnt Lleí. Al novembre, el castell és molt més barat, però el picoteo no m'agrada tant, i no se, em dona la sensació de que em falten cosetes, detallets. El de St Lleí el veig més complert, però el saló el trobo lletjot i les cadires no les forren i em semblen horrendes. El meu novio diu de negociaar als dos llocs, a un dir q aumentin el pica pica i a l'altre que les forrin sense cost, però jo ja estic nerviosa :-(
I a sobre les families amb llistes dels "compromisos" inaludibles... que pugen a 50 persones!!! i jo em nego a tenir tanta gent q ni em va ni em ve i que ni els conec!!! A vosaltres us ha passat? buff... avui estic que trino : sgra :
marteta3

EntradaAutor: ninou » dg. juny 06, 2010 7:33 am

marteta, heu anat a mirar el restaurant on ens vam casar nosaltres? El saló de fusta és preciós pel novembre i l'aperitiu de Can Ribas és excepcional! mira, et poso la web: www.canribas.com
De totes maneres, el castell i el mas de sant lleí també són llocs espectaculars!
Ah, a nosaltres també ens va tocar "cedir" amb alguns convidats que per nosaltres no hauríem convidat...però des del moment que els pares ens van dir que ens ajudaven a pagar el banquet, no vam voler posar-los condicions... Després, un cop al casament estàs pendent de les taules on hi ha la "teva" gent i els demés que ni fu ni fa, ni cas...
Ens vam casar el 17-11-07 !

Imatge
ninou

Entrades: 1819
Membre des de: dj. març 02, 2006 8:34 pm

EntradaAutor: 13FEBRERO2010 » dg. juny 06, 2010 9:24 am

marteta3 ha escrit:Nenes,
ja començo a estar agobiada!!! tant bé que anava...
TInc dubtes entre Castell de l'Oliver i Mas de SAnt Lleí. Al novembre, el castell és molt més barat, però el picoteo no m'agrada tant, i no se, em dona la sensació de que em falten cosetes, detallets. El de St Lleí el veig més complert, però el saló el trobo lletjot i les cadires no les forren i em semblen horrendes. El meu novio diu de negociaar als dos llocs, a un dir q aumentin el pica pica i a l'altre que les forrin sense cost, però jo ja estic nerviosa :-(
I a sobre les families amb llistes dels "compromisos" inaludibles... que pugen a 50 persones!!! i jo em nego a tenir tanta gent q ni em va ni em ve i que ni els conec!!! A vosaltres us ha passat? buff... avui estic que trino : sgra :

BON DIA GUAPA!!

AL CASTELL TOT ES PARLAR-LO, A NOSALTRES ENS VAN DEIXAR CAMBIAR MOLTES COSES, EL PICA-PICA HAURA CAMBIAT PERQUE EL NOSTRE VA SER COMPLETISIM I MOLT BO, VAM CAMBIAR ALGUN PLATET, I EL MENU, CASASCÚ VA DEMANAR EL QUE VA VOLER, VULL DIR, QUE NO TENIA UN MENU TANCAT!!

AIXO QUE DIUS DE QUE EL NOVEMBRE ES MES BARAT, HO HAN FET DESPRES DEL MEU CASAMENT, HO HE VIST ANUNCIAT QUE HO FAN UNS MESOS EN CONCRET, ESTA MOLT BE, QUE NO SIGUI AQUESTA LA DIFERENCIA, QUE NO ET POSIN LO MATEIX QUE SI HO FAS EN UN ALTRE DATA.

PTONETS

Imatge
13FEBRERO2010

EntradaAutor: eritrea84 » dc. juny 09, 2010 5:52 pm

Hola marteta!!! tu primer de tot tranquila!!!!!!

jo em caso el juny de l'any q ve, al Paratge, q también esta a Vilanova del Valles <8mateix poble q el mas d st.llei) tu dic también pq potser es mes petit...ho dic per poder tallar la llista de convidats....también et dic una cosa, amb la crisis i tot plegat ara molta gent deixa d'anar als casaments,ho dic pels compromisos dels pares i tal, jo crec q tal com esta el pati ara nomes venne els q de veritat estimen a la parella i familia....no t'agobiis x aixo...i Mas coll, l'has mirat??esta a alella también!!!!nose....es questio d'enamorar-se d'un lloc!!!!!!

molta sorttt i molts animsss!!!x qualsevol cosa aki estem!!!!!!

P.D: Vaig anar a un casament fara 2 anys a finals d'octubre, ja feia freda i la nuvia anava amb vestit blanc molt original pero es va comprar una tela de color verdos fosc i va anar a una modista i li va fe runa torerita , ja q feien la cerimonia a l'aire lliure!!!qdava xulissim, al ram también el duia cobert de la mateixa roba q la torerita!!!impressionant!
eritrea84

Entrades: 169
Membre des de: dl. abr. 12, 2010 11:43 am

EntradaAutor: marteta3 » dc. juny 09, 2010 9:28 pm

Moltes gràcies guapes!!!
aquesta setmana esper-ho decidir-me ja pel vestit i pel lloc. Ja us explicaré!!! quins nervis, tu! ::love::
marteta3

EntradaAutor: montseijordi » dj. juny 10, 2010 9:46 am

ostes marteta, quina gracia, jo tambe soc de Teia, de tota la vida, jeje, pero ara estic a Premia tot i que tornare al meu poble

Has mirat el miravent? tambe esta a vilanova del valles i es maco, jo el vaig anar a mirar tambe en el seu moment.

Ja ens explicaras com va akb el vestit
montseijordi
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 16778
Membre des de: dg. ago. 24, 2008 7:48 pm
Ubicació: Premià de Mar

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant