Bona nit a totes!!
Nosaltres vam anar a visitar el Josep Dvs el dimarts, el que passa es que he estat sense internet i no m'havia pogut passar per aqui.
El tracte genial, ens va donar com un guio per poder posar quina musica volem en cada moment , per l'entrada al salo, el 1º i 2º plat, el pastis, ..... També en va donar un cd amb infinitat de cançons pq les poguessim escollir mes facilment, esta classificat per temes ( classics, entrega per les mares, musica disco, ...). La veritat q molt bé.
Nosaltres el tema de les fotos va ser el que primer vam tenir, avans que Ca n'Alzina i tot, ja que el meu tiet es fotograf i ens ho fara ell com a regal ( una cosa menys de que preocupar-nos)
El que ens estem plantejant ara es si contractar el video amb el Josep, ja que ens va ensenyar algunes mostres que tenia i la veritat que quedaven genials, però aixiò encara no ho hem decidit encara. Vosaltres fareu video?? es que estem en un mar de dubtes.
Pel tema del vestit dilluns tinc hora per anar a Pronovias, ja us dire que tal l'experiencia, la veritat es que ja tinc ganes de veure com hem queda un vestit de nuvia, es que la veritat no m'hi imagino.
Us adjunto alguns dels models que m'agraden son de la col·lecció 2010
gabela.jpg
Genesis.jpg
ginesta.jpg
Menta.jpg
Espero que les pogueu veure correctament ja que es la priemra vegada que adjunto fotografies.
Petonets a totes i bon cap de setmana!!!
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.