Can Alzina !!!

bodes 10!

Re: Can Alzina !!!

EntradaAutor: tanialolo » dj. set. 24, 2009 10:31 pm

AAAAAAAAAAAAAAAAAA pues habia emtendido mal!!!! penzse k no te gustaba es mas k te horrorozava el mio :-))

sorry sorry pero k te lo e dixo sin enfadarme e!!!! aki estamos para dar opinions y todas no vamios a estar de acuedo en todo trankila k no me a sentado mal te lo e puesto medio en broma e!!! :-)ok:

Bueno ya tienes algo decidido o no??? muchos besits guapisima :-()-)
Imatge
tanialolo
:: núvia experimentada

Entrades: 364
Membre des de: dg. març 22, 2009 5:16 pm

EntradaAutor: Drix » dv. set. 25, 2009 7:56 am

Noies, demà vaig a veure al Josep de DVS.... per parlar de tema fotos, música... ja us diré el pressupost i tot el que m'expliqui!!!! petons!!!!!

BON DIA
Drix

Entrades: 291
Membre des de: dv. juny 06, 2008 12:33 pm

EntradaAutor: esterock » dv. set. 25, 2009 9:06 am

Drix ha escrit:Noies, demà vaig a veure al Josep de DVS.... per parlar de tema fotos, música... ja us diré el pressupost i tot el que m'expliqui!!!! petons!!!!!

BON DIA

has cogido a josep también para las fotos??...mmmm....no está mal...ya nos dirás que tal!!!
esterock
:: núvia experta

Entrades: 616
Membre des de: dt. maig 12, 2009 10:28 am

EntradaAutor: LABANDA » dv. set. 25, 2009 3:51 pm

dvs estan molt bé!

com va tot noies???

aviat cronica....!!jijjijiji
LABANDA
:: meganúvia
:: meganúvia

Entrades: 7669
Membre des de: ds. oct. 14, 2006 1:09 pm

EntradaAutor: esterock » dv. set. 25, 2009 4:57 pm

LABANDA ha escrit:dvs estan molt bé!

com va tot noies???

estamos esperándola...ya lo sabes no??? :-)ok: :-))
:-.:·:: :-.:·:: :-.:·:: :-.:·:: :-.:·:: :-.:·:: :-.:·::
esterock

EntradaAutor: esterock » dv. set. 25, 2009 7:20 pm

arantxa25 ha escrit:nenitas!!! este domingo he quedado con ariana xa ver una boda montada en ca n'alzina!!! esq cuando fui a verlo x primera vez era un jueves y estaba todopatas arriba.... a ver q tal!!!

Vas este domingo????...mmmm....voy a llorar!!! mi tio me ha pedido que retrasemos la visita una semana y aún no he llamado a lluis..... :-( :-( quiero volver a ir!!!!!!

ya nos contarás wapi.....a ver si me voy a quedar sin el día....no creo no??? un mie´rcoles de junio.....aaaaAAAAHHHH!!! me estoy estresando!!!

mañana tengo que ir a barcelona a ribes i casals (tienda de tejidos) y me voy a pasar por la parte de tejidos :-)) a ver qué veo.....jejjejejej.....estoy frita!!! quiero probarme uns vestidos de rosa clará que me tienen muerta...pero tiene unos tejidos tannnn bonitos....por eso...voy a ver qué tal los tejidos de ribes, que son a los que mi presupuesto alcanza.....a ver, a ver.... ::love::
esterock

EntradaAutor: Meri&Javi » dv. set. 25, 2009 7:33 pm

hola noies!

Jo també he tingut pont! tot i que no treballo a BCN sinó al poble. Pensar que encara em queden dos dies de festa.... *.-o-o.*

Vec que anem avançant amb el tema vestit... aviat totes tindrem el nostre vestit i començarem a preocupar-nos per altres coses!!

Demà estaré a 9 mesos en el meu marcador... com vola el temps!!! Fa por pensar-ho!
L'altre dia em van dir ala feina que em queda com si fos un embaràs. I passa volant! Tinc a la companya embarassada ja de 6 mesos i ni me'n he adonat! Prefereio pensar que em queda el mateix que als nens al cole ( que sembla que es faci més llarg!)

I què el finde? Algun plan interessant? Nosaltres de tranquis, no crec que fem res fora del normal. Partits de futbol ( el seu i el meu), quedar amb els amics i am una mica de sort cine o un soparet.
Sigui com sigui, el capde setmana sempre va bé!!

Dons això, a disfrutar-lo i es veiem per aquí!

Meri
Imatge
Meri&Javi

Entrades: 435
Membre des de: dl. gen. 19, 2009 1:45 pm

EntradaAutor: Meri&Javi » dv. set. 25, 2009 7:36 pm

Per cert Drix, ja diràs que tal DVS. Jo segueixo buscabt fotógraf i ell és un candidat!

Ester! Tranquila que no cre que els dimcres també s'acabin!! I hi ha molts dies per veure can Alzina!
Imatge
Meri&Javi

EntradaAutor: Tecky » dv. set. 25, 2009 8:45 pm

Bona nit a totes!!

Nosaltres vam anar a visitar el Josep Dvs el dimarts, el que passa es que he estat sense internet i no m'havia pogut passar per aqui.
El tracte genial, ens va donar com un guio per poder posar quina musica volem en cada moment , per l'entrada al salo, el 1º i 2º plat, el pastis, ..... També en va donar un cd amb infinitat de cançons pq les poguessim escollir mes facilment, esta classificat per temes ( classics, entrega per les mares, musica disco, ...). La veritat q molt bé.
Nosaltres el tema de les fotos va ser el que primer vam tenir, avans que Ca n'Alzina i tot, ja que el meu tiet es fotograf i ens ho fara ell com a regal ( una cosa menys de que preocupar-nos)

El que ens estem plantejant ara es si contractar el video amb el Josep, ja que ens va ensenyar algunes mostres que tenia i la veritat que quedaven genials, però aixiò encara no ho hem decidit encara. Vosaltres fareu video?? es que estem en un mar de dubtes.

Pel tema del vestit dilluns tinc hora per anar a Pronovias, ja us dire que tal l'experiencia, la veritat es que ja tinc ganes de veure com hem queda un vestit de nuvia, es que la veritat no m'hi imagino.
Us adjunto alguns dels models que m'agraden son de la col·lecció 2010
gabela.jpg
Genesis.jpg
ginesta.jpg
Menta.jpg

Espero que les pogueu veure correctament ja que es la priemra vegada que adjunto fotografies.

Petonets a totes i bon cap de setmana!!!
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge
Tecky

Entrades: 29
Membre des de: dv. juny 19, 2009 7:11 pm
Ubicació: Manresa

EntradaAutor: dory » dg. set. 27, 2009 1:41 pm

De veritat que ja no queda cap dissabte del 2011?? jo mho volia mirar pel 11 de juny de 2011 pero... uffff doncs ja cal que espavili no?
Imatge
dory
:: núvia bi-mil·lenària
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2291
Membre des de: dg. jul. 26, 2009 11:21 am

EntradaAutor: joan y susana » dg. set. 27, 2009 5:33 pm

com va tot noies???

tengo ya ganas de leerla. :-)ok:
joan y susana

Entrades: 473
Membre des de: dc. jul. 15, 2009 12:45 pm

EntradaAutor: esterock » dg. set. 27, 2009 5:34 pm

joan y susana ha escrit:

com va tot noies???

tengo ya ganas de leerla. :-)ok:

yo también...levo todo el fin de semana buscandola a ver si la habia colgado... ::love::
esterock

EntradaAutor: esterock » dl. set. 28, 2009 12:22 pm

arantxa25 ha escrit:nenitas!!! este domingo he quedado con ariana xa ver una boda montada en ca n'alzina!!! esq cuando fui a verlo x primera vez era un jueves y estaba todopatas arriba.... a ver q tal!!!

Arantxa qué??? cómo viste can alzina?? hiciste fotitos????
esterock

EntradaAutor: esterock » dl. set. 28, 2009 2:08 pm

A ver..que cuelgo tu vestido arantxa
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
esterock

EntradaAutor: esterock » dl. set. 28, 2009 2:13 pm

lo veo bonito!!!

pero ya le has hecho la paga y señal???

si no lo has hecho yo de ti me probaría más....yo no he sentido eso que dicen de los vestidos pq aún no he ido a probar pero he sentido esa sensación con mis dos hermanas y mi prima...ellas se ponían a gritar y dar saltitos y tú veías que ya lo había encontrado.Con mi hermana mayor nos pusimos todas a llorar.... no pierdes nada...pruebate diferentes modelos...que no tengan nada que ver....ya nos contarás!!

respecto a lo de la ceremonia yo no te puedo ayudar pq yo aún no hablo con ariana pero a mi lluis no me puso ninguna pega para hacerlo a la hora que quisiera....a ver qué te dicen...

un besooooo
esterock

EntradaAutor: Meri&Javi » dl. set. 28, 2009 2:24 pm

Hola! Boon dia!!

Ha anat bé el cap de setmana?? Segur que si!

Sembla que dvs és una bona opció, espero quedar aviat amb ell i ventilar aquest tema!

Tecky, em pots fer cinc cèntims del tema "pasta"???

Els vestits Genesis i Ginesta també estaven dins del meu cap! m'agraden molt!

Arantxa el vestit que dius a mi no em sembla gens simple! És del estil dels que jo em vaig probar. El vestit que et quedis t'ha de convèncer en molts aspectes. Jo crec que sobretot t'has de sentir tu mateixa dins del vestit. I cada persona és un mon! Triis el que triis, triaràs bé segur.

Jo encara no he pensat en l'hora de la cerimònia, però jo pensava fer-la com tu dius sobre les 18:00h.

Perquè quan pot durar la cerimónia?? Més d'una hora i algo no crec, que si no es faria pesadeta.

Jo penso com tu, que a les 5 és massa d'hora, perìo com que tampoc tinc massa clar el que triga cada cosa... esperaré!
No vasa fer fotos de Can Alzina???? Si en tens posa-les! Que ja casi ni me'n recordo de com era.... :-(

Què paseu un bon dilluns!

Meri
Imatge
Meri&Javi

EntradaAutor: Drix » dl. set. 28, 2009 3:08 pm

Hola noies, doncs per fi dissabte vam anar a veure al Josep de DVS, vam estar més de 2 hores i ens va enseñar fotos, vídeos, albums... de tot, i tot preciós!!! la veritat que ens va agradar molt... al final ens va donar el preu 2.700 eurazos, però com que ja ens va camelar, doncs ho vam agafar.

Realment ho trobo molt car, però bueno, suposo que a totes ens passa el mateix, que una vegada t'has posat amb el tema boda, doncs vas caient amb tot....

Doncs això, si esteu disposades a pagar això, el Josep us encantarà!!!

PETONS!!!
Drix

EntradaAutor: esterock » dl. set. 28, 2009 3:17 pm

aaaaaaaaaaaaaaaaahhh

que locura de organización!!!!!!!! yo soy un desastre para esto....me voy a volver loca....y si paso de las fotos de invitados???? pq paso pero muuuuucho!!!!

esto de la boda a mí me sobrepasa!!!
esterock

EntradaAutor: Drix » dl. set. 28, 2009 4:15 pm

Una pregunteta, on es compraran les vostres mares la roba que portaran? és que el que veig per internet és molt cutrillu, no??
Drix

EntradaAutor: esterock » dl. set. 28, 2009 9:57 pm

Drix ha escrit:Una pregunteta, on es compraran les vostres mares la roba que portaran? és que el que veig per internet és molt cutrillu, no??

mi madre dice que el día que vayamos a rosa clará tendremos que pedir dos vestuarios, uno para mí y otro para ella....está xalá....jejjej...

en serio...no lo sé...mi madre para la ultima boda (la de mi hermana) se fue a la Roca del Vallés...a la Roca Village y se compró un vestido precioso creo que era de Loewe...no lo sé seguro...pero como eso es todo outlet le salió super bien de precio!!! es buena idea...lo conoces???
esterock

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 11 visitants