MASIA VILASENDRA 2010

bodes 10!

Re: MASIA VILASENDRA 2010

EntradaAutor: ORQUIDIA » dl. oct. 05, 2009 8:51 pm

Bona nit noies,la cerimonia civil noté validesa del tot ja que s'ha d'anar un altre dia abans per signar pq el llibre aquest no està permès que surti de l'Ajuntament o jutjats, també quan signes tenen l'obligació de llegir-te el còdig civil, però la resta de la cerimonia si que és a la masia i fan com si signessis altre cop i tot el rotllo. La veitat és que hi ha pocs restaurants i masies que sigui real, això ha de ser el tracte que tingui el restaurant amb l'Ajuntament com a Pineda de mar, Mas Cànovas o bé coneixa algú que et faci el favor.
ORQUIDIA
:: núvia rookie

Entrades: 90
Membre des de: dc. juny 17, 2009 4:14 pm

EntradaAutor: ORQUIDIA » dl. oct. 05, 2009 9:10 pm

Txell-Jose Luis ha escrit:
ORQUIDIA ha escrit:Bona nit noies!!! nosaltres ens casem pelcivil a la mateixa masia vilasendra. i tinc el dubte de si ens deixeràn tirar arròs i/pètals al jardí un cop haguem firmat, igual que si fos la sortida de l'esglèsia.

Bon dia Orquidia !!!

Jo també faig cerimonia civil !!Això de les flors també m'ho he preguntat i no sé que ens deixara fer.. Jo ho faig a la zona on fa una mica de baixada, saps on et dic, oi? Encara no ho tinc decidit del tot pero es millor fer-ho alla per despres fer l'aperitiu.

Aaiixxx.. m'oblidava de contestar a lo del emails ! Doncs no sé perque no ens agrega al Facabook.. pero si sé que van pujant fotos de les parelles que es casen.. i si fan això han tingut que veure els nostres missatges !

Si, he vist com queda aquesta zona per fotos, allà vaig veure muntada a l'altre banda sota els abres i també queda bé i hi ha lloc de sobres per fer després l'aperitiu, aquesta zona és millor quan fa molta calor ens van dir, toca l'ombra dels abres a les sis de la tarda, jo no sé que farem, suposo que quan s'apropi el moment veient el temps que fa...
Tornaré a demnar que m'agreguin al facebook, vull veure fotos de com queda un casament real allà!!!!!!! i com que no puc veure les cròniques...
ORQUIDIA

EntradaAutor: Txell-Jose Luis » dt. oct. 06, 2009 4:51 pm

Bona tarda Orquidia !!

Doncs nosaltres allá vam veure la zona que t'he comentat, i si dius que Judith recomana, quant fa molta calor, l'altre zona.. Ens ho hauriem de pensar ! Perque un 25 de juny jo diria que fa moooolta calor !

Jo fare el mateix.. a veure si aixi ens aceptem ! I a les croniques no hi ha gaires fotos.. Emes em sembla que nomes va penjar 2 o 3 dins de la sala pero no s'aprecia res.. I no hi ha cap noia més..
Imatge
Txell-Jose Luis
:: supernúvia

Entrades: 6424
Membre des de: dt. des. 30, 2008 9:31 am
Ubicació: Santa Perpetua de Moguda

EntradaAutor: emes » dc. oct. 07, 2009 6:17 pm

Txell-Jose Luis ha escrit:Bona tarda Orquidia !!

Doncs nosaltres allá vam veure la zona que t'he comentat, i si dius que Judith recomana, quant fa molta calor, l'altre zona.. Ens ho hauriem de pensar ! Perque un 25 de juny jo diria que fa moooolta calor !

Jo fare el mateix.. a veure si aixi ens aceptem ! I a les croniques no hi ha gaires fotos.. Emes em sembla que nomes va penjar 2 o 3 dins de la sala pero no s'aprecia res.. I no hi ha cap noia més..

Encara no tinc les fotos del fotograf, si no os posaria alguna.
Les que tinc son dels convidats i no s'aprecia molt... en quan tingui fotos os les penjo! Però no os preocupeu que es tot preciòs!!
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
emes
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada

Entrades: 370
Membre des de: dl. juny 23, 2008 5:09 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: ORQUIDIA » dc. oct. 07, 2009 6:28 pm

Moltes gràcies Emes!
ORQUIDIA

EntradaAutor: Txell-Jose Luis » dc. oct. 07, 2009 7:33 pm

Moltes gracies Emes !!! Ets un sol ! :-()-) :-()-) :-()-)

Volem més fotooooos ! jeje
Imatge
Txell-Jose Luis

EntradaAutor: Txell-Jose Luis » dv. oct. 09, 2009 10:57 am

Hola noies !!!

Ja estic agregada a la Masia !! Yuuuuhuuuuu

*.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*

Hi ha un munt de fotos ! I ja he pogut veure l'altre zona on es fa la cerimonia, que per cert, m'agrada molt més !

La Judith també m'ha contestat el email que li vaig enviar, diu que estar centrada en les ultimes bodes de la temporada i que despres podra estar per nosaltres.
Imatge
Txell-Jose Luis

EntradaAutor: Lila06 » dg. oct. 11, 2009 10:27 am

Bon dia noies!!

Jo he anat a un parell de casaments a Masia Vilasendra. Voldria fer un comentari sobre el DJ!!! Als 2 casaments que he anat hi havia un DJ diferent cada vegada.
Un dels casaments el càtering el feia en Jubany i en aquest t'inclouen un DJ (que és el recomanat pel càtering) però en l'altre casament (càtering Les Magnòlies) hi havia un DJ diferent (altre empresa). La veritat és que hi havia força diferència entre un DJ i l'altre!!!
Pel que em va comentar una de les núvies (la que es va casar amb el càtering Les Magnòlies), l'empresa de DJ es va posar en contacte amb ella, van anar vàries vegades al despatx a triar les cançons, els van fer propostes, van buscar-li totes les cançons que ells havien demanat,... Em sobta que no us agradés!! Amb éls altres nuvis no he parlat d'aquest tema, ja que no els conec tan bé!!
Lila06

Entrades: 34
Membre des de: dg. nov. 06, 2005 11:55 pm

EntradaAutor: ORQUIDIA » dg. oct. 11, 2009 5:58 pm

Lila06 ha escrit:Bon dia noies!!

Jo he anat a un parell de casaments a Masia Vilasendra. Voldria fer un comentari sobre el DJ!!! Als 2 casaments que he anat hi havia un DJ diferent cada vegada.
Un dels casaments el càtering el feia en Jubany i en aquest t'inclouen un DJ (que és el recomanat pel càtering) però en l'altre casament (càtering Les Magnòlies) hi havia un DJ diferent (altre empresa). La veritat és que hi havia força diferència entre un DJ i l'altre!!!
Pel que em va comentar una de les núvies (la que es va casar amb el càtering Les Magnòlies), l'empresa de DJ es va posar en contacte amb ella, van anar vàries vegades al despatx a triar les cançons, els van fer propostes, van buscar-li totes les cançons que ells havien demanat,... Em sobta que no us agradés!! Amb éls altres nuvis no he parlat d'aquest tema, ja que no els conec tan bé!!

Hola Lila06, una pregunta,no he acabat d'entendre quin dels dos DJ era el millor, el del Jubany o Les Magnòlies?
Una altre cosa, saps com es diuen o alguna informació més per localitzar-los? Nosaltres estem buscant DJ i ens va dir L'Emes que no li va agradar gaire el que tenen a la Masia Vilasendra.
ORQUIDIA

EntradaAutor: Txell-Jose Luis » dg. oct. 11, 2009 6:02 pm

Bona tarda !

Doncs a mi m'han recomenat el DJ de l'empresa Spexen, hi han diferents xicots, trucaré per informar-me ! Jo fare cas a l'Emes i no agafare el que recomana la Masia.
Imatge
Txell-Jose Luis

EntradaAutor: ORQUIDIA » dg. oct. 11, 2009 6:15 pm

Txell-Jose Luis ha escrit:Bona tarda !

Doncs a mi m'han recomenat el DJ de l'empresa Spexen, hi han diferents xicots, trucaré per informar-me ! Jo fare cas a l'Emes i no agafare el que recomana la Masia.

A eure que et diuen, nosaltres també busquem algún a més el de la masia no és una mica car?
ORQUIDIA

EntradaAutor: eugexa » dg. oct. 11, 2009 8:40 pm

Hola noies!!
M'inauguro a aquest post ja que jo també em caso a Vilasendra l'any que ve. El divendres vaig anar a veure la masia i allí mateix ja vem decidir que era el nostre lloc, la Masia és una passada de maca, l'habitació de la núvia, el menjador, els jardins , les golfes, etc, ens va agradar tot tot tot!!!!!!!!!!
Espero que anem coneixent!
Imatge
eugexa

Entrades: 40
Membre des de: dt. ago. 18, 2009 10:37 pm

EntradaAutor: Lila06 » dg. oct. 11, 2009 11:38 pm

Bona nit noies!!!

M'he informat aquest vespre.

El DJ que va sempre amb el càtering Jubany (i entenc que el d'Emes) és de l'empresa Spexen.

L'altre DJ que també va a la Masia i que és el que a mi em va agradar és de l'empresa Diverta. La meva amiga m'ha passat la web i telèfon: www.diverta-sona.cat; 610845134.

Que hi hagi sort!!
Lila06

Entrades: 34
Membre des de: dg. nov. 06, 2005 11:55 pm

EntradaAutor: Txell-Jose Luis » dt. oct. 13, 2009 10:30 am

ORQUIDIA ha escrit:
Txell-Jose Luis ha escrit:Bona tarda !

A eure que et diuen, nosaltres també busquem algún a més el de la masia no és una mica car?

Encara no he trucat per informar-me.. aquests 3 dies no hem parat ! No he pogut fer res de la boda.. A veure si aquesta setmana adelanto en alguna coseta més !

I tu t'has pogut informar en algun lloc més??

Petons !

eugexa ha escrit:Hola noies!!
M'inauguro a aquest post ja que jo també em caso a Vilasendra l'any que ve. El divendres vaig anar a veure la masia i allí mateix ja vem decidir que era el nostre lloc, la Masia és una passada de maca, l'habitació de la núvia, el menjador, els jardins , les golfes, etc, ens va agradar tot tot tot!!!!!!!!!!
Espero que anem coneixent!

Hola Eugexa !!!

Enhorabona pel vostre casament !!
Una noia més que es casa a La Masia !! Oleeeeeee ! Cada vegada som més ! :-)ok:
Llavors com portes els preparatius?? Només teniu la Masia o ja heu mirat fotografs, detalls,... Explica, explicaaaa cosesss.. jeje

A veure si anem xerrant per aqui !

Lila06 ha escrit:Bona nit noies!!!

M'he informat aquest vespre.

El DJ que va sempre amb el càtering Jubany (i entenc que el d'Emes) és de l'empresa Spexen.

L'altre DJ que també va a la Masia i que és el que a mi em va agradar és de l'empresa Diverta. La meva amiga m'ha passat la web i telèfon: http://www.diverta-sona.cat; 610845134.

Que hi hagi sort!!

Bon dia Lila06 !!!

Una cosa.. es que dintre de l'empresa Spexen hi ha diferent xicots que fan de DJ.. A veure si entra l'Emes i ens diu el nom del xicot !

Gracies per l'informació de Diverta !! Me l'apunto !
Imatge
Txell-Jose Luis

EntradaAutor: esthervilasendra » dt. oct. 13, 2009 11:31 am

Hola Noies!!
Em vaig casar al setembre a Masia Vilasendra.
Coincideixo amb l'Emes. Tot perfecte, menys el DJ. Nosaltres teniem a Spexen, a un noi que es deia Joan. Vam escollir molta música, totes van sortir bé, menys la del pastís que ens va posar una altra versió de la que havíem demanat. I la resta de cançons ambientals i del ball no van ser exactament el que voliem.
El catering Can Jubany fantàstic. La gent va quedar meravellada.Llástima que amb els nervis a mi no m'entrava res. La gent queda super-tipa als aperitius.I després al ball i han tota uan sèrie de detalls: polos, coca de pinyons, crema, xurrus amb xocolata;etc...
Pel que fa al preu del Jubany, nosaltres trobem que no es tan car. Igual és 10 euros més que qualsevol altre catèring, però t'asegures la qualitat, els detalls i l'atenció dels cambrers als convidats. TOT PERFECTE!!! un 10!!!!
Nosaltres vam fer la cerimònia fora, vam tindre sort que no ploguès finalment. L'aperitiu fantàstic. El fotograf el vam trobar a la fira de Manresa, i aquesta setmana ens passa el CD amb les fotos. Per tant, encara no us puc donar opinió.El ball el voliem fer fora, però com feia fred, al final vam llogar la part de dalt del sofás. Així la gent que volia ballar estava a la sala gran, els que volien contemplar la posta de sol a la terraça, i els que estaven cansats al chill out dels sofàs.
La gent que ara ens anem retrobant ens diu que el lloc era espectacular, el menjar insuperable i l'atenció impecable.
No dubteu ni per un moment del lloc que heu escollit.

Una abraçada,
esthervilasendra

Entrades: 32
Membre des de: dj. des. 11, 2008 11:43 am

EntradaAutor: Txell-Jose Luis » dt. oct. 13, 2009 2:59 pm

esthervilasendra ha escrit:Hola Noies!!
Em vaig casar al setembre a Masia Vilasendra.
Coincideixo amb l'Emes. Tot perfecte, menys el DJ. Nosaltres teniem a Spexen, a un noi que es deia Joan. Vam escollir molta música, totes van sortir bé, menys la del pastís que ens va posar una altra versió de la que havíem demanat. I la resta de cançons ambientals i del ball no van ser exactament el que voliem.
El catering Can Jubany fantàstic. La gent va quedar meravellada.Llástima que amb els nervis a mi no m'entrava res. La gent queda super-tipa als aperitius.I després al ball i han tota uan sèrie de detalls: polos, coca de pinyons, crema, xurrus amb xocolata;etc...
Pel que fa al preu del Jubany, nosaltres trobem que no es tan car. Igual és 10 euros més que qualsevol altre catèring, però t'asegures la qualitat, els detalls i l'atenció dels cambrers als convidats. TOT PERFECTE!!! un 10!!!!
Nosaltres vam fer la cerimònia fora, vam tindre sort que no ploguès finalment. L'aperitiu fantàstic. El fotograf el vam trobar a la fira de Manresa, i aquesta setmana ens passa el CD amb les fotos. Per tant, encara no us puc donar opinió.El ball el voliem fer fora, però com feia fred, al final vam llogar la part de dalt del sofás. Així la gent que volia ballar estava a la sala gran, els que volien contemplar la posta de sol a la terraça, i els que estaven cansats al chill out dels sofàs.
La gent que ara ens anem retrobant ens diu que el lloc era espectacular, el menjar insuperable i l'atenció impecable.
No dubteu ni per un moment del lloc que heu escollit.

Una abraçada,

Hola Esther !!!
Com estas?? Com ha anat el viatge?? Explica explicaaaaa... jeje.. que curiosa que sòc..
Gracies per l'informació del DJ, la tindre en compte ! Es que aixi no es fan les coses.. si tu li dius quina canço vols te l'ha de ficar si o si !! Li heu comentat a la Judith això que us ha passat?? Seria bo que ho sapigués..
Tema catering.. ja veig que Can Jubany es una aposta segura !Els vaig a anar a veure pero al final no els vam agafar.. Espero que es de Terra Endins no em decebin i crec que no.. aquest any ja tenien 8 bodes a La Masia !
I tema fotos.. ja saps.. quant puguis ens ensenyes alguna , eh ! Vull veure com queda la Masia !!
Petons !
Imatge
Txell-Jose Luis

EntradaAutor: Txell-Jose Luis » dj. oct. 29, 2009 5:49 pm

Hola noies !!!

Pujo post que estaba a la 3ª pagina !! :--(

:-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///:

Com ho porteu?? Teniu novetats??

Em sembla que la Judith s'ha casat aquest cap de setmana.. perque al facebook la feliciten pel casament !
Imatge
Txell-Jose Luis

EntradaAutor: ORQUIDIA » ds. oct. 31, 2009 7:32 pm

Holaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!! Sí, la Judit es casava el 24 d'octubre allà a la Masia, arano sé si deu estar de viatge i després ja es centraràn amb el 2010, el nostre any!!!!!!!!!!
ORQUIDIA

EntradaAutor: ORQUIDIA » ds. oct. 31, 2009 7:37 pm

Jo aquests dies tampoc he pogut fer res del casament, ni DJ ni res, a veure si tenim temps i ens hi posem, encara que m'ha anat bé pq així no penso tan en el tema i evitaré posar-me massa nerviosa abans de temps...
Ara estic pensant amb les sabates que m'agraden molt unes de doriani que tenen com un "broche", m'agradaria baixar a barcelona al tocador de la novia a mirar-ne encara que suposo que per comprar millor esperar al gener que deuen fer rebaixes... Allà a Jordi Dalmau on he comprat el vestit també en tenen, però no sé si faràn rebaixes, suposo que és diferent que una botiga de no núvies.
ORQUIDIA

EntradaAutor: Txell-Jose Luis » dl. nov. 02, 2009 5:35 pm

ORQUIDIA ha escrit:Holaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!! Sí, la Judit es casava el 24 d'octubre allà a la Masia, arano sé si deu estar de viatge i després ja es centraràn amb el 2010, el nostre any!!!!!!!!!!

Hola Orquidia !!!

Aaaiixxx... només dos mesos i ja entrem en el nostre desitjat any 2010 !!! >.-<: >.-<: >.-<:

Doncs esperarem a que torni Judith i comença enllestir temes amb ella ! Com per exemple les estovalles.. que em sembla haver llegit que cada any les canvia.. :-/ .. :-/ ..

ORQUIDIA ha escrit:Jo aquests dies tampoc he pogut fer res del casament, ni DJ ni res, a veure si tenim temps i ens hi posem, encara que m'ha anat bé pq així no penso tan en el tema i evitaré posar-me massa nerviosa abans de temps...
Ara estic pensant amb les sabates que m'agraden molt unes de doriani que tenen com un "broche", m'agradaria baixar a barcelona al tocador de la novia a mirar-ne encara que suposo que per comprar millor esperar al gener que deuen fer rebaixes... Allà a Jordi Dalmau on he comprat el vestit també en tenen, però no sé si faràn rebaixes, suposo que és diferent que una botiga de no núvies.

Jo com a novetat tinc que m'he comprat el vestit !!! Es de Alma Novias !! ::love:: ::love:: ::love::
L'altre dia vaig anar a JD a acompanyar a una noia del foro ! En Jordi s'enrecordaba de mi de la vegada que vaug anar a probar-me vestits i em va preguntar.. pero ja li vaig dir que me l'habia comprat en un altre lloc !

Petons !!
Imatge
Txell-Jose Luis

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 8 visitants