DETALLES PARA LOS INVITADOS

bodes 10!

Re: DETALLES PARA LOS INVITADOS

EntradaAutor: Pacresol » dt. març 02, 2010 12:45 pm

Pues nose que haremos al final...
Porque he visto tambien unos monederos muy cucos plateados por 0.60 muy bien de precio creo yo...
y de precio que tal los puros????
Besines chicas!!!
Pacresol
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2466
Membre des de: dl. nov. 13, 2006 3:52 pm

EntradaAutor: ISTAR82 » dt. març 02, 2010 2:10 pm

algú em pot ajudar amb els regals del pares?
Em caso en 11 dies i no tinc ni idea que fer. Quan ja ho teniem pensat, doncs ahir, vam agafar i vam anar a la botiga que vam veure uns pergamins de fang amb una rosa seca de decoració i ficaven una dedicatòria, en vam demanar 3 ( ma mare, ma sogra i mon pare- els meus pares estan separats i el meu sogre es mort - )i resulta que ja no en tenen i ara no sabem que fer...no volem els típics rams de flors, teniu alguna idea? i si és econòmica millor...jejejeje *.O.-O*
Gràcies !
Imatge

ImatgeImatge

ImatgeImatge
ImatgeImatge
ISTAR82
:: núvia experta

Entrades: 506
Membre des de: dv. maig 29, 2009 9:26 am

EntradaAutor: NUVOLET » dt. març 02, 2010 2:37 pm

Istar i alguna foto vostra amb un marc xulo??? o un àlbum d'aquestos hoffman, però clar això ultim et portarà una mica de temps.
Imatge
Imatge
NUVOLET
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1295
Membre des de: dv. set. 11, 2009 11:25 am
Ubicació: lleida

EntradaAutor: NUVOLET » dt. març 02, 2010 2:44 pm

Jo donaré a les dones agulletes de pit (us poso foto)...
Als homes botelleta de vi
I la foto nostra i la d'ells al cantó.
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge
Imatge
NUVOLET

EntradaAutor: IngridXAlberto » dt. març 02, 2010 3:15 pm

Hola chicas, yo me casé en el 2008 y cuando entro aquí y os leo...aixxxxx que recuerdos :-)

bueno solo informaros que yo hago muchas cositas para bodas, soy diseñadora gráfica y web, así que si alguna quiere echar un vistazo, aquí os dejo la web www. di2web .com

UN BESITO Y OS DESEO UN GRAN DÍA A TODAS, EL MIO LO FUÉ Y POR AQUÍ TENGO MI CRÓNICA POR SI A ALGUNA LE INTERESA :-)ok:
Imatge
Imatge
MI CRÓNICA viewtopic.php?f=35&t=16442&start=340 COMIENZA A PARTIR DE LA PAG.18 - POR SI ALGUIEN QUIERE LEERLA ;)
Mi web: www. di2web .com
IngridXAlberto
:: núvia d'or

Entrades: 3432
Membre des de: dt. nov. 20, 2007 10:04 pm
Ubicació: Sabadell

EntradaAutor: Abelsa » dt. març 02, 2010 4:40 pm

NUVOLET ha escrit:Jo donaré a les dones agulletes de pit (us poso foto)...

quines agulles més xules!!! és molt bona idea! les has fetes tu???
Imatge
Abelsa
:: núvia rookie

Entrades: 107
Membre des de: dt. nov. 17, 2009 10:53 am

EntradaAutor: Lila28 » dt. març 02, 2010 4:54 pm

Muchas gracias Ingrid!!!Por cierto tu vestido era precioso!! Al menos del estilo que a mi me gusta. Besos!!!
Imatge
Lila28

Entrades: 37
Membre des de: dl. feb. 22, 2010 4:39 pm

EntradaAutor: IngridXAlberto » dt. març 02, 2010 5:07 pm

Lila28 ha escrit:Muchas gracias Ingrid!!!Por cierto tu vestido era precioso!! Al menos del estilo que a mi me gusta. Besos!!!

De nada guapi , ya sabes si necesitas alguna cosita, puedes entrar en mi web, echar un vistacito y pedirme lo que quieras ;)

Y gracias por lo del vestido, aixxxx q te voy a decir yo si me encantó solo verlo :D

Besitossssssssss
Imatge
Imatge
MI CRÓNICA viewtopic.php?f=35&t=16442&start=340 COMIENZA A PARTIR DE LA PAG.18 - POR SI ALGUIEN QUIERE LEERLA ;)
IngridXAlberto

EntradaAutor: momikas » dt. març 02, 2010 7:18 pm

Hola, on compreuel tabac?? Heu trobat alguna web que estigui economic?? Jo no vull gaires caixes, perque com no som fumadors no en voliem fer, però al final em pensat fer una cistelleta general, amb puros i cigarros i quan s'acabi s'acabat. Totes en doneu???
Imatge

[URL=http://www.glitterkiss.com]Imatge[/URL
momikas

Entrades: 61
Membre des de: dj. ago. 06, 2009 5:21 pm

EntradaAutor: momikas » dt. març 02, 2010 7:21 pm

IngridXAlberto ha escrit:Hola chicas, yo me casé en el 2008 y cuando entro aquí y os leo...aixxxxx que recuerdos :-)

bueno solo informaros que yo hago muchas cositas para bodas, soy diseñadora gráfica y web, así que si alguna quiere echar un vistazo, aquí os dejo la web www. di2web .com

UN BESITO Y OS DESEO UN GRAN DÍA A TODAS, EL MIO LO FUÉ Y POR AQUÍ TENGO MI CRÓNICA POR SI A ALGUNA LE INTERESA :-)ok:

Ingrid, he vits la teva web, està molt xula. Només una coseta, noslatres voldriem fer les carpetes per posar les fotos per regalar en alguna carpeteta original, tu en fas??

Merci
Imatge

momikas

EntradaAutor: IngridXAlberto » dt. març 02, 2010 7:31 pm

momikas ha escrit:
IngridXAlberto ha escrit:Hola chicas, yo me casé en el 2008 y cuando entro aquí y os leo...aixxxxx que recuerdos :-)

Ingrid, he vits la teva web, està molt xula. Només una coseta, noslatres voldriem fer les carpetes per posar les fotos per regalar en alguna carpeteta original, tu en fas??

Merci

Hola Momikas,

Doncs no m'ho han demanat mai, però i tant que es podria fer, tu m'has de dir el tamany de les fotos, (que si son de 15x20cm las carpetes solen ser d'uns 18x24cm) llavors jo el que et faria seria el disseny de les carpetes i després tu t'has de buscar una impremta prop de casa teva on et facin les carpetes, nosaltres carpetes no impreses no fem, però el disseny i tant que t'ho puc fer, tu m'has de dir que vols que surti, si algun text especial, algun dibuix especial,etc...i jo t'ho faig.

Et deixo el meu mail per concretar,ok? dituweb @ gmail . com
:-()-)
Imatge
Imatge
IngridXAlberto

EntradaAutor: momikas » dt. març 02, 2010 9:05 pm

IngridXAlberto ha escrit:
momikas ha escrit:

Merci

Hola Momikas,

Doncs no m'ho han demanat mai, però i tant que es podria fer, tu m'has de dir el tamany de les fotos, (que si son de 15x20cm las carpetes solen ser d'uns 18x24cm) llavors jo el que et faria seria el disseny de les carpetes i després tu t'has de buscar una impremta prop de casa teva on et facin les carpetes, nosaltres carpetes no impreses no fem, però el disseny i tant que t'ho puc fer, tu m'has de dir que vols que surti, si algun text especial, algun dibuix especial,etc...i jo t'ho faig.

Et deixo el meu mail per concretar,ok? dituweb @ gmail . com
:-()-)

Merci Ingrid,

Et dic alguna coseta, doncs he vist els dissenys i els trobo molt xulos i originals.

Merci.
Imatge

momikas

EntradaAutor: Pacresol » dt. març 02, 2010 11:52 pm

Los puros yo los he mirado directamente en estanco...
y bueno el tema cigarros chica andorra...
Bueno tema detalles madres-padres... uff que dificil nena... yo es que optaria por una foto + marco super chuli y hombres (padre-suegro) pues alguna botella de vino chuli con una copa y ponerlo en un estuche y una etiqueta con vuestros nombres y fecha de la boda...
Pero a las mujeres (madre-suegra)... nose... y una placa de plata grabada... asi como una bandeja... o nose... ahora mismoa no me sale nada...
nanit guapis
Pacresol

EntradaAutor: NUVOLET » dc. març 03, 2010 7:32 am

Abelsa ha escrit:
NUVOLET ha escrit:Jo donaré a les dones agulletes de pit (us poso foto)...

quines agulles més xules!!! és molt bona idea! les has fetes tu???

No, les he comprades per internet, posa al google alfileres encarna, allí ja et sortirà la pàgina! Fa varies cosetes.
Imatge
Imatge
NUVOLET

EntradaAutor: ISTAR82 » dc. març 03, 2010 9:54 am

Hola ninetes !! Ja tinc llibre de firmes la carlina, no sé si la coneixeu del foro, me l'està fent i molt molt xulo i econòmic ,amb cartell inclòs.... :-)ok:
Doncs jo ja ho tinc!!! ahir vam anar a encomanar a la floristeria el tocat del recollit per la meva sogra i vam veure una cosa molt molt original. Una rosa( de roba però que sembla de veritat ) que va amb unes branques tope de psicodèliques i porta al costat un filferro gruixut en un to ataronjat fent un aspiral en el qual i penja una boleta de rafia, tot això dintre d'un tub d'assaig i el tub d'assaig en un jerro molt molt original, blanc com si fos guix i porta uns grabats com si fossin jeroglífics, i es pla( el jerro potser té 4 cm d'ample) ....ais molt original , dijous que ve ho tindré a casa i ja us ficaré la foto.
Mireu, els detallets que donem nosaltres.
DSCN1566.JPG
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge

ImatgeImatge

ImatgeImatge
ImatgeImatge
ISTAR82

Entrades: 506
Membre des de: dv. maig 29, 2009 9:26 am

EntradaAutor: NUVOLET » dj. març 04, 2010 12:19 pm

M'encanta la teva web i el disseny de les invitacions!!! em pots enviar presupost per privat, del ninots carecteritzats?!!!
Imatge
Imatge
NUVOLET

EntradaAutor: Pacresol » ds. març 06, 2010 5:00 pm

Hola chicas!!!
que guay que lo tengais ya todo ... yo nose ni por donde empezar mirar y mirar solo hacemos eso....
Pacresol

EntradaAutor: Carpi » dt. març 16, 2010 2:14 pm

Nosotros ya tenemos los detalles, los pedí por internet y después la decoración se la hemos hecho nosotros mismos. A las mujeres les hemos hecho unas tartas de toalla con forma de corazón y a los hombres un estuche donde llevan un boli y un mechero. Queríamos algo que después los pudieran aprovechar y lo de las mujeres creemos que estaba poco visto.
Os pongo unas fotillos aunque no se vean muy bien....
Imatge
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
PITU y CAROL 29/05/10
Carpi

Entrades: 1347
Membre des de: dt. set. 01, 2009 9:20 pm

EntradaAutor: miriam1986 » dt. març 16, 2010 4:16 pm

ISTAR82 ha escrit:algú em pot ajudar amb els regals del pares?
Em caso en 11 dies i no tinc ni idea que fer. Quan ja ho teniem pensat, doncs ahir, vam agafar i vam anar a la botiga que vam veure uns pergamins de fang amb una rosa seca de decoració i ficaven una dedicatòria, en vam demanar 3 ( ma mare, ma sogra i mon pare- els meus pares estan separats i el meu sogre es mort - )i resulta que ja no en tenen i ara no sabem que fer...no volem els típics rams de flors, teniu alguna idea? i si és econòmica millor...jejejeje *.O.-O*
Gràcies !

Hola guapi, nosaltres tampoc voliem fer els típics rams de flors, així que hem anat a una tenda de fotos i hem fet uns rellotges de paret rodons de vidre, un per a cada mama , i els hem personalitzat amb una foto de quan erem petits. El meu encara no esta llest, però ahir vam anar a recollir el del meu xicot i es una cucada.
Imatge
miriam1986

Entrades: 145
Membre des de: dg. maig 10, 2009 4:05 pm

EntradaAutor: miriam1986 » dt. març 16, 2010 4:17 pm

ah! per cert, baratets, 29 eu cadascun, i no son petits.
Imatge
miriam1986

Entrades: 145
Membre des de: dg. maig 10, 2009 4:05 pm

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants