Autor: Pacresol » dt. març 02, 2010 12:45 pm
Autor: ISTAR82 » dt. març 02, 2010 2:10 pm
Autor: NUVOLET » dt. març 02, 2010 2:37 pm
Autor: NUVOLET » dt. març 02, 2010 2:44 pm
Autor: IngridXAlberto » dt. març 02, 2010 3:15 pm
Autor: Abelsa » dt. març 02, 2010 4:40 pm
NUVOLET ha escrit:Jo donaré a les dones agulletes de pit (us poso foto)...
Als homes botelleta de vi
I la foto nostra i la d'ells al cantó.
Autor: Lila28 » dt. març 02, 2010 4:54 pm
Autor: IngridXAlberto » dt. març 02, 2010 5:07 pm
Lila28 ha escrit:Muchas gracias Ingrid!!!Por cierto tu vestido era precioso!! Al menos del estilo que a mi me gusta. Besos!!!
Autor: momikas » dt. març 02, 2010 7:18 pm
Autor: momikas » dt. març 02, 2010 7:21 pm
IngridXAlberto ha escrit:Hola chicas, yo me casé en el 2008 y cuando entro aquí y os leo...aixxxxx que recuerdos![]()
bueno solo informaros que yo hago muchas cositas para bodas, soy diseñadora gráfica y web, así que si alguna quiere echar un vistazo, aquí os dejo la web www. di2web .com
UN BESITO Y OS DESEO UN GRAN DÍA A TODAS, EL MIO LO FUÉ Y POR AQUÍ TENGO MI CRÓNICA POR SI A ALGUNA LE INTERESA
Autor: IngridXAlberto » dt. març 02, 2010 7:31 pm
momikas ha escrit:IngridXAlberto ha escrit:Hola chicas, yo me casé en el 2008 y cuando entro aquí y os leo...aixxxxx que recuerdos![]()
bueno solo informaros que yo hago muchas cositas para bodas, soy diseñadora gráfica y web, así que si alguna quiere echar un vistazo, aquí os dejo la web www. di2web .com
UN BESITO Y OS DESEO UN GRAN DÍA A TODAS, EL MIO LO FUÉ Y POR AQUÍ TENGO MI CRÓNICA POR SI A ALGUNA LE INTERESA
Ingrid, he vits la teva web, està molt xula. Només una coseta, noslatres voldriem fer les carpetes per posar les fotos per regalar en alguna carpeteta original, tu en fas??
Merci
Autor: momikas » dt. març 02, 2010 9:05 pm
IngridXAlberto ha escrit:momikas ha escrit:IngridXAlberto ha escrit:Hola chicas, yo me casé en el 2008 y cuando entro aquí y os leo...aixxxxx que recuerdos![]()
Ingrid, he vits la teva web, està molt xula. Només una coseta, noslatres voldriem fer les carpetes per posar les fotos per regalar en alguna carpeteta original, tu en fas??
Merci
Hola Momikas,
Doncs no m'ho han demanat mai, però i tant que es podria fer, tu m'has de dir el tamany de les fotos, (que si son de 15x20cm las carpetes solen ser d'uns 18x24cm) llavors jo el que et faria seria el disseny de les carpetes i després tu t'has de buscar una impremta prop de casa teva on et facin les carpetes, nosaltres carpetes no impreses no fem, però el disseny i tant que t'ho puc fer, tu m'has de dir que vols que surti, si algun text especial, algun dibuix especial,etc...i jo t'ho faig.
Et deixo el meu mail per concretar,ok? dituweb @ gmail . com
Autor: Pacresol » dt. març 02, 2010 11:52 pm
Autor: NUVOLET » dc. març 03, 2010 7:32 am
Abelsa ha escrit:NUVOLET ha escrit:Jo donaré a les dones agulletes de pit (us poso foto)...
Als homes botelleta de vi
I la foto nostra i la d'ells al cantó.
quines agulles més xules!!! és molt bona idea! les has fetes tu???
Autor: ISTAR82 » dc. març 03, 2010 9:54 am
Autor: NUVOLET » dj. març 04, 2010 12:19 pm
IngridXAlberto ha escrit:Hola chicas, yo me casé en el 2008 y cuando entro aquí y os leo...aixxxxx que recuerdos![]()
Autor: Pacresol » ds. març 06, 2010 5:00 pm
Autor: Carpi » dt. març 16, 2010 2:14 pm
Autor: miriam1986 » dt. març 16, 2010 4:16 pm
ISTAR82 ha escrit:algú em pot ajudar amb els regals del pares?
Em caso en 11 dies i no tinc ni idea que fer. Quan ja ho teniem pensat, doncs ahir, vam agafar i vam anar a la botiga que vam veure uns pergamins de fang amb una rosa seca de decoració i ficaven una dedicatòria, en vam demanar 3 ( ma mare, ma sogra i mon pare- els meus pares estan separats i el meu sogre es mort - )i resulta que ja no en tenen i ara no sabem que fer...no volem els típics rams de flors, teniu alguna idea? i si és econòmica millor...jejejeje![]()
Gràcies !
Autor: miriam1986 » dt. març 16, 2010 4:17 pm