DETALLES PARA LOS INVITADOS

bodes 10!

Re: DETALLES PARA LOS INVITADOS

EntradaAutor: Arcadia » dc. feb. 10, 2010 1:49 pm

Jjajajajajajaja!!!!

bueno.......yo estoy entre inciensos y pashminas.....toy ahi ahi....que no soy capaz de decidirme.....

Ya veremos al final que cogemos...
Arcadia
:: meganúvia

Entrades: 9073
Membre des de: dj. jul. 03, 2008 11:40 am
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: Petita83 » dc. feb. 10, 2010 2:26 pm

Yo no se si servirá de idea para alguna ( :hmm:: ) pero aquí os pongo los detallitos que hacemos para los invitados:

Mujeres --> Pashminas 70% cashmire y 30% seda en color crudo (1.75€)

pashmina 001.jpg

Hombres --> abridor-tapón y abridor multiusos presentado en cajita de madera (1.75€)

caja.JPG

Niñ@s --> Cuaderno para colorear con plastidecor Carioca, libretita y no sé qué más (1.20€); aunque de esto no tengo la fotillo.

Además, como la idea es dejar esto en las mesas, en los respectivos lugares, para luego tener una excusa para ir mesa por mesa, daremos un cd por pareja con la música de la boda. Cuando lo tengamos hecho ya os lo colgaré. Esto nos saldrá entre el slim, cd, pegatina y tinta 1€ aprox
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge

Imatge
Petita83
:: núvia de platí
:: núvia de platí

Entrades: 4046
Membre des de: dj. març 26, 2009 6:13 pm

EntradaAutor: ame » dv. feb. 12, 2010 10:37 pm

holaaaa

jo volia regalar un cd amb la BSO del casament, no trobo enlloc que es parli d'això.
aulgú sap si són molt cars i a on trobar-ho.

gracies!!!!!!
ame
:: núvia rookie

Entrades: 78
Membre des de: dv. març 27, 2009 12:07 am

EntradaAutor: Arcadia » dv. feb. 12, 2010 10:58 pm

ame ha escrit:holaaaa

jo volia regalar un cd amb la BSO del casament, no trobo enlloc que es parli d'això.

gracies!!!!!!

Cuca!!!!! si te refieres a regalar un CD con la musica que suene...te lo puedes hacer tu misma facilmente...
Pero no se si te refieres a eso....

De ser asi, solo tienes que encontrar CD baratitos y grabarlos...y caratulas slim de estas las hay por 0,20 centimos.
La decoras de alguna manera bonita y ya esta.....

Yo los regalo por parejas y las caratulas las hago yo misma pero si no quieres complicarte las venden ya hechas....
Arcadia

Entrades: 9073
Membre des de: dj. jul. 03, 2008 11:40 am

EntradaAutor: buniketa » dv. feb. 12, 2010 11:04 pm

ame ha escrit:holaaaa

gracies!!!!!!

Hola ame, aquí tens un post (als posts de manualitats) que en parlen:

viewtopic.php?f=39&t=20668
Imatge

Imatge
buniketa
:: núvia d'argent

Entrades: 2570
Membre des de: dj. oct. 08, 2009 8:49 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: ame » dv. feb. 12, 2010 11:56 pm

hola, bé... no ho volia fer jo.
jo vull trobar un lloc on em copiin els cd amb la musica, me'ls imprimeixin amb la foto que vull i a part voldria caratules de catro també impreses.
suposo que haure de buscar una imprempta o una empresa d'arts grafiques.
ame

EntradaAutor: silvia i jordi dj's » dl. feb. 15, 2010 11:31 pm

Les que regaleu les espardenyes per a que les noies ballin, serà molt bona idèa, el casament de dissabte passat, vaig contar unes 15 noies que ballaven descalçes, i amb un fred que feia.... tot i que a dins del banquet s'estava molt be, però era graciòs veure les sabates arraconades per les pareds, això sí, no deixaven de ballar.

El més anecdòtic va ser quan algunes van posar les sabates enmig de la pista i van ballar al voltant, 15 parells de sabates són 30 sabates, i tothom ballant al voltant, semblava que ballesin un culte a la sabata emprenyadora..... je je.

Això sí, amb sabates o sense, no paraven de ballar!!!!
"El ball i la festa són el final més esperat de cada casament i val la pena gaudir-los intensament i personalitzar-los al màxim"

Sílvia i Jordi (profes de ball, animadors de la festa i discjoqueis)
silvia i jordi dj's
:: núvia experimentada

Entrades: 479
Membre des de: dl. set. 22, 2008 5:25 pm

EntradaAutor: momikas » dt. feb. 16, 2010 12:14 am

Amb tantes idees com teniu, em podeu ajudar?? Ke li feu als nens ke no son tant nens?? Es a dir aquells que van del 12 anys al 17, o així. Diguem que no els hi van els regals de nens, xuxes potser si, però no llibretes ni coses d'akestes, i els regals dels homes, encara els hi agraden menys,,,,, vaig ben perduda. Alguna idea???

Merci
Imatge

[URL=http://www.glitterkiss.com]Imatge[/URL
momikas

Entrades: 61
Membre des de: dj. ago. 06, 2009 5:21 pm

EntradaAutor: buniketa » dt. feb. 16, 2010 12:19 am

Jo crec que depén una mica de si són nois o noies... per les noies és més fàcil... un kit de maquillatge o manicura, un espillet pel bolso, o una pinta... penso que un kit de maquillatge finet i senzill a totes les noies els encanta. Pels nois també es pot fer un CD amb la música que els agrada (i aquest és unisex...). Són una mica complicats, en general, els adolescents. Crec que té molt a veure la quantitat que n'hi hagi i la relació que hi tingueu. Nosaltres en tenim 7, i són nebots (i els que no ho són de sang, com si ho fossin), i hem pensat de fer-los un pendrive. El que passa és que és una opció que pot resultar cara...
Imatge

Imatge
buniketa

EntradaAutor: momikas » dt. feb. 16, 2010 6:43 pm

Merci, no és mala idea lo del pen drive.Però que els hi fiqueu? Nosaltres en tenim uns 12, i tots son els nostres cosins, i son nois, ja que les 5 noies que hi ha són les dames i clar a elles ja penso fer un detall més macu. Però ells.....ufff!!!!!!
Imatge

[URL=http://www.glitterkiss.com]Imatge[/URL
momikas

Entrades: 61
Membre des de: dj. ago. 06, 2009 5:21 pm

EntradaAutor: buniketa » dt. feb. 16, 2010 6:45 pm

Jo no els posaré res... simplement un bon pendrive amb el nostre nom i la data, que sigui una mica fashion, no sé... és perquè l'utilitzin al dia a dia.
Imatge

Imatge
buniketa

EntradaAutor: naiara1980 » dc. feb. 17, 2010 1:20 pm

Nenes, necessitu el vostre ajut: estic fent els clauers de feltre i necessito comprar anelles. Ja en tinc 10 que vaig comprar a yuppi fieltro (a internet) i que són les que m'agraden però m'agradaria trobar-les més barates. Són aquestes:
phpThumb.png

A ebay surtien unes però són com ondulades i es veuen més lletges (al meu parer).
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge
naiara1980
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1296
Membre des de: dl. ago. 31, 2009 11:56 am

EntradaAutor: Abelsa » dc. feb. 17, 2010 10:15 pm

naiara1980 ha escrit:Yo las bolsitas de organza las compré baratitas en ebay y lazos y cositas así tienen muchos en galacticum. Mira a ver...

Gracies per l'informació, pero no trobo la web de galacticum!!
Imatge
Abelsa

Entrades: 107
Membre des de: dt. nov. 17, 2009 10:53 am

EntradaAutor: buniketa » dj. feb. 18, 2010 12:45 am

jejejeje... això és perquè el que has de buscar és GALACTICBLUM, guapa! Allí hi ha moltes cosetes...
Imatge

Imatge
buniketa

EntradaAutor: ame » dc. feb. 24, 2010 11:33 pm

mira davant el dubte d'un detall per els convidats, sempre hi ha la botelleta de vi o bé parlar amb el fotograf i regala'ls-hi la foto dels nuvis.

jo encara no sé que faré, però no us ha passat mai que us han regalat algu en una boda i no ha servit per res...? jo si regalo algo intentaré que no sigui la tìpica figureta.
ame

EntradaAutor: silvia i jordi dj's » dc. feb. 24, 2010 11:52 pm

SIIIIIIIIIIIIIIIIIIII AME, tens tota la raó, t'acabo de contestar en el foro del ball i ara aqui amb els regals, amb la quantitat de casaments que hem fet i hem vist, i mot poques vegades elss nuvis han fet un regal "pràctic".

En un casament, la mare de la núvia es va currar una figureta feta a ma de porcellana, una currada, de veritat, igual va fer unes 100, portava més d'un any fent-les, reconec que té un premi haver fet aquella figureta sobretot a ma, però després que fas??

Nosaltres ens vem casar fa 7 anys, com que el tema del ball és lo nostre, la invitació era un cd on hi havia un planol de com arribar al restaurant i el cd amb les cançons que més significaven per nosaltrres dins el mon del ball, el dia del casament no hi habvia regals pels convidats per què la invitació ja era el regal.
Ja farà 7 anys del casament, i molts amics i familia nostre quan fem una festa, el nostre cd és el que més ens fa ballar a tots.

Quin rotllo que us he donat, però és que m'ha donat uns records molt bons de quan erem noviets.....

Nanit
"El ball i la festa són el final més esperat de cada casament i val la pena gaudir-los intensament i personalitzar-los al màxim"

Sílvia i Jordi (profes de ball, animadors de la festa i discjoqueis)
silvia i jordi dj's

Entrades: 479
Membre des de: dl. set. 22, 2008 5:25 pm

EntradaAutor: Pacresol » dv. feb. 26, 2010 8:50 pm

que lio chicas... esto de los detalles es un lio... yo nose que dare porque tampoco me quiero gastar mucho tal vez haga la foto de pareja junto con nuestra foto y al chico el puro, lo tipico tipico.... ademas nose si dar luego a parte algo mas pa mujeres o que??? que decis????
Pacresol
:: núvia bi-mil·lenària
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2466
Membre des de: dl. nov. 13, 2006 3:52 pm

EntradaAutor: ame » ds. feb. 27, 2010 12:48 am

mira si das las fotos... yo no daría nada más para las mujeres.
pero contra gustos... yo tampoco se que regalar aun y me quedan 4 meses
ame

EntradaAutor: irenebarcelona » ds. feb. 27, 2010 11:18 am

nosaltres doarem:

dones: brillo de llavis i una agulla
homes: navalla multiusos i el puro

no se si donare tabac a les dones, potser el que a la taula posare u porta espelmes de l´Ikea , el que es com un got, l´omplire de tabac i el decorarè amb algua cosa i apa!!
Imatge
irenebarcelona

Entrades: 287
Membre des de: dg. set. 06, 2009 10:57 pm

EntradaAutor: ame » ds. feb. 27, 2010 12:09 pm

wenas.
jo no havia pensat amb el tabac i els puros. nosaltres som fumadors, ara que hi penso... tot i que ja no es porta massa, em sembla, donarem puros i cigarretes. je je je
ame

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants