CAN RIBAS 2010

bodes 10!

Re: CAN RIBAS 2010

EntradaAutor: Ishtarx » dc. maig 26, 2010 10:08 am

No pateixis Tani, tot anirà genial, ja veuras!
Ishtarx
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2237
Membre des de: dt. des. 12, 2006 11:31 am
Ubicació: Polinyà

EntradaAutor: mimosa » dj. maig 27, 2010 12:08 pm

Tani ha escrit:si noies, quan torni del viatge us prometo que poso alguna foto!!! després de tot el que heu ajudat en aquest foro, només faltaria... desitjeu-me sort i tranquilitat *.-o-o.*

Holas Tani ja post estar ben tranqui-la, nia una sèrie de restaurants que son una aposta segura i sens dubtes Can Ribas es un d´ells així que moltes felicitats i a disfrutar del dia :-)ok:
CAN MARLET, LA OCTAVA MARAVILLA DEL MUNDO SI NO EXISTIERA TENDRIAMOS QUE INVENTARLO
mimosa
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1322
Membre des de: dc. gen. 28, 2009 12:05 am

EntradaAutor: dory » ds. maig 29, 2010 9:03 pm

Tani ya eres una mujer casada!!!! como fue todo, seguro que espectacular!!!
no te olvides de pasar por aqui poner fotos y contarnos que tal fueeeeee
Imatge
dory

Entrades: 2291
Membre des de: dg. jul. 26, 2009 11:21 am

EntradaAutor: patri2010 » dg. maig 30, 2010 10:54 am

Tani!!! Enorabuena!!!! :-)ok: :-)ok: :-)ok:
Imatge
patri2010
:: núvia rookie

Entrades: 79
Membre des de: dc. set. 23, 2009 10:11 am

EntradaAutor: petitacampaneta » dg. maig 30, 2010 2:31 pm

Tani felicidades seguro q todo fue genial! Te esperamos para que nos lo cuentes todo!
Hoc non pereo habebo fortior me

Imatge

La historia de mi Cuenta Atrás:

viewtopic.php?f=42&t=19158

La Crónica (y la pre-crónica) de Nuestra Boda:

viewtopic.php?f=50&t=22075
petitacampaneta
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 17454
Membre des de: dt. des. 23, 2008 10:52 pm
Ubicació: Sant Andreu de la Barca

EntradaAutor: Bilinb » dt. juny 01, 2010 6:27 pm

Alguien sabe si Can Ribas tiene proyector?
Bilinb

Entrades: 141
Membre des de: dc. nov. 11, 2009 2:47 pm

EntradaAutor: Ishtarx » dt. juny 01, 2010 6:31 pm

No estoy segura... creo que se alquila a un colaborador... pero el dia 13 tengo la prueba de menu, si me acuerdo lo pregunto, que a mi tambien me gustaria montar algo con proyecciones.
Ishtarx

EntradaAutor: dory » dt. juny 01, 2010 11:24 pm

Bilinb ha escrit:Alguien sabe si Can Ribas tiene proyector?

yo lo pregunte hace un mes y me dijeron que de momento no tenian.... tengo un presupuesto de los que lo llevan en can ribas y son sobre unos 300 euros que te traigan el material y manipularlo.
Imatge
dory

EntradaAutor: Ishtarx » dc. juny 02, 2010 8:13 am

joer que caro... mi fotografo creo q me cobra 250€ haciendo un love story..., asi que tendré que valorarlo
Ishtarx

EntradaAutor: Bilinb » dc. juny 02, 2010 1:38 pm

Pues si, yo también lo veo carísimo.
Seguro sale mejor precio buscarlo nosotros por nuestra cuenta y llevarlo ese día.
Con un poco de suerte, lo compran ellos antes de nuestras bodas!
Bilinb

Entrades: 141
Membre des de: dc. nov. 11, 2009 2:47 pm

EntradaAutor: petitacampaneta » dj. juny 03, 2010 10:34 pm

Nenas yo también o pregunte y me dijeron q preguntara por los chicos estos que alquilan, estan en el listado del menu... vamos q no pago nada mas bastante caro es ya el restaurante!

Imatge

petitacampaneta
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: Tani » dt. juny 08, 2010 3:59 pm

noies.. QUE JA M'HE CASAAAAAAT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

i efectivament, us haig de dir que VA ANAR TOT MOLT BÉ!!!!!!! Ens han felicitat moltíssim per com va anar tot, pel restaurant, pel menjar, per l'organització,... PER TOT!!!!!! Durant dies la meva mare anava rebent trucades! Estem molt contents!!!!!!
De veritat que totes les que ho han dit tenen raó, és una opció segura Can Ribas!!! Tot i que, estic molt molt contenta, també us haig de dir que va haver-hi un parell de cosetes que van fallar eh? Teníem gamma alta de licor al carro i un cambrer en 2 taules va dir que no tenia segons quins licors. Però ho havíem dit a la gent així que ens ho van comentar i després es van disculpar. I havíem demanat les caixetes del Drac Miquel pels nens i es van oblidar de donar-les!!! Però fionalment no ens ho han cobrat així que està tot arreglat.

En el primer moment em va saber molt greu però després te n'adones que la gent ni se'n va enterar, que les altres coses van anar tant bé que la gent no sap dels petits errors. A més a més s'ha de dir que erem més de 200 persones, casi 20 nens (i moooolt trapelles, els monitors van haver de sopar amb ells quan normalment no és així, perquè eren uns trastos tots). I semblava que plouria... De fet va ploure fins que vam sortir de l'església, aleshores va parar i ningú es va mullar Can Ribas. Però ells ja havien muntat una part del saló per l'apertitiu perquè així alguna gent pogués entrar dincs, quan no m'havien dit mai que es podia fer! Total que quan vam arribar i vam veure que hi havia aperitiut fora al porxo (a la gespa no perquè estava tot molt xop) i a dintre una part vam estar molt contents. Però després va haver de sortir la gent fora per desmuntar i re-muntar pel sopar, i va ser una mica lio però la gent res, ningú es va queixar.. jo estava molt contenta.

I a més estem molt contents perquè vam montar bastant de xou nosaltres! Resulta que com que treballo en una productora era una boda de "cine"... Vam posar músiques de cine, les taules tenien títols de peli i teníen els cartells de les pelis (no els seus números), i la decoració que ja sabeu que ells ho fan molt, la vam fer entre ells i nosaltres. Nosaltres vam recollir llaunes de guardar els "els negatius" de les pel·lícules, i ells van col·locar-les de centre a l'aperitiu i les benvingudes; i van posar també un projector de supervideo. A més a més jo havia fet un vídeo de fotos amb amics i familiars (i trossos de peli, bastant xulo, per cert, jeje) i aleshores teníem el projector i la pantalla i vam passar-lo abans d'entrar. I reconec que és car el projector i la pantalla, però si pregunteu fora, difícilment trobareu molt millor preu per 2 projectors i 2 pantalles taaan grans, us ho dic perquè ho vaig mirar des de la productora. Però més petit segur que trobeu algo més econòmic. A més a més el lloguer era per tota la nit! Jo vaig passar el meu vídeo, i després els meus amics un que havíen fet ells.

I a més a més, vam fer una cosa fora de lo normal, vam fer les entregues com si fossin uns òscars!!! l'Àlex ens va montar un escenari petitet al costat de la pantalla amb un faristol, i nosaltres amb el micro vam xerrar i vam anar donant nuvis a diferents parelles (donavem una caricatura i unoscar de plàstic), i quan deiem els noms (que els relacionavem amb una peli) sonava la banda sonora de la pel·lícula, i es projectaven imatges del "premiats" a la pantalla. Aleshores havien de sortir a recollir i feiem foto etc. Van ser unes entregues molt més ràpides de lo normal, molt millor, menys pesat! I a la gent li va molar molt.. tot i que nosaltres ens vam morir de vergonya.. jeje

Total que estic super contenta amb ells, el Dj també molt bé i el Gustavo, de la pantalla, molt bé també. Vam coordinar per projectar el vídeo, fotos d'amics etc. I la Laura RUiz també genial, estem molt contents amb ella. Així que tot rodó en general! Nosaltres vam currar molt però va valer la pena.

I per cert, teníem un cambrer que tota l'estona ens seguia durant l'aperitiu donant-nos menjar, jajaja. Una mica més i em fica els canapés dins la boca perquè jo estava tan nerviosa que no menjava i no parava de beure. Ell mateix em va frenar una mica i tot. I la metre super bé també, es preocupen per tot i jo em vaig sentir tota recolzada, perquè estava taaant nerviosa...
Total, que jo crec que no podia haver fet res millor!!!!!!!!!!

Ja explicareu les altres què tal els vostres (vaya rollo us he fotut)
Tani

Entrades: 73
Membre des de: dl. feb. 09, 2009 7:21 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: petitacampaneta » dt. juny 08, 2010 8:59 pm

NENAAAAAAAAAAAAAAA QUINA PASADA DE CRONICA!!!!!!!!!!! No tens fotuuus???? Com me n'alegro que tot anes tant be!!! Quina pasada!!! Moltes felicitats per un casament tant genial :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok:

Imatge

petitacampaneta
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: Ishtarx » dt. juny 08, 2010 9:15 pm

Avui m'han trucat a mi per confirmar el tastet, diumenge 13 de juny a les 13:30! quines ganes!
Ishtarx

EntradaAutor: dory » dc. juny 09, 2010 8:57 am

Tani ma'alegro moltissim que tot sortis tant tant bé, es veritat que can ribas es una aposta segurisima d'exit!!! lo dels oscars jo tambe vull fer algo semblant, sense parlar jejeje quina vergonya!!! pero molt molt original! aviam si quan la laura ruiz et doni fotos penjes algunes per veure lo guapissima que anaves!!!
un petonàs!
Imatge
dory

EntradaAutor: petitacampaneta » dl. juny 14, 2010 10:34 pm

Nenas el viernes estuvimos con alphelia... encantadores como siempre :-)) :-)) :-))

Imatge

petitacampaneta
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: Ishtarx » dl. juny 14, 2010 10:46 pm

El domingo 13 fuimos a hacer el tastet a Can Ribas, nos encantó a todos, en mi cuenta atras hay fotos y crónica jijij, esto ya se acerca
Ishtarx

EntradaAutor: dory » dl. juny 14, 2010 11:12 pm

Cris! cuenta cuenta!
Imatge
dory

EntradaAutor: LAURARS » dt. juny 15, 2010 11:58 am

Hola,
Soy nueva en el Foro pero también me caso en Can Ribas el próximo 10 de Septiembre. He leido vuestros comentarios sobre algunas cosas de las que habéis hablado y agradeceroslo porque es confortable saber que otros tienen las mismas dudas que nosotros y que incluso hay algunas cosas que no nos habías planteado. GRACIAS!!!
Por cierto Enhorabuena a la recien casada y una genial idea lo de las proyecciones para las entregas rollo Los Óscar. Nosotros estamos planteando también coger el proyector con el técnico pero aún le estamos dando vueltas. No sé ya ni si llegaremos a tiempo, jajajaja
El fotógrafo es Alphelia como el de alguno de vosotros. Tenemos un previo antes el día 30 de este mes, ya contaré.
LAURARS

Entrades: 5
Membre des de: dv. juny 11, 2010 4:18 pm

EntradaAutor: hiona » dt. juny 15, 2010 1:49 pm

Bon dia!!!!
La meva germana es casa a Can Ribas i estava preocupada ara em el tema de la IVA, vosaltres sabeu si el casament el tens contractat desde l'any passat i ella es casa al juliol si li afecta el canvi del 7 al 8% del IVA. Algu de vosaltres ho ha parlat amb ells?. Bé es que ella està de viatge ara i m'ha demanat si us ho podia preguntar.

moltes gràcies :mu::
Imatge
hiona

Entrades: 4
Membre des de: dv. des. 04, 2009 10:46 am

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants