Autor: Tani » dt. juny 08, 2010 3:59 pm
noies.. QUE JA M'HE CASAAAAAAT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
i efectivament, us haig de dir que VA ANAR TOT MOLT BÉ!!!!!!! Ens han felicitat moltíssim per com va anar tot, pel restaurant, pel menjar, per l'organització,... PER TOT!!!!!! Durant dies la meva mare anava rebent trucades! Estem molt contents!!!!!!
De veritat que totes les que ho han dit tenen raó, és una opció segura Can Ribas!!! Tot i que, estic molt molt contenta, també us haig de dir que va haver-hi un parell de cosetes que van fallar eh? Teníem gamma alta de licor al carro i un cambrer en 2 taules va dir que no tenia segons quins licors. Però ho havíem dit a la gent així que ens ho van comentar i després es van disculpar. I havíem demanat les caixetes del Drac Miquel pels nens i es van oblidar de donar-les!!! Però fionalment no ens ho han cobrat així que està tot arreglat.
En el primer moment em va saber molt greu però després te n'adones que la gent ni se'n va enterar, que les altres coses van anar tant bé que la gent no sap dels petits errors. A més a més s'ha de dir que erem més de 200 persones, casi 20 nens (i moooolt trapelles, els monitors van haver de sopar amb ells quan normalment no és així, perquè eren uns trastos tots). I semblava que plouria... De fet va ploure fins que vam sortir de l'església, aleshores va parar i ningú es va mullar Can Ribas. Però ells ja havien muntat una part del saló per l'apertitiu perquè així alguna gent pogués entrar dincs, quan no m'havien dit mai que es podia fer! Total que quan vam arribar i vam veure que hi havia aperitiut fora al porxo (a la gespa no perquè estava tot molt xop) i a dintre una part vam estar molt contents. Però després va haver de sortir la gent fora per desmuntar i re-muntar pel sopar, i va ser una mica lio però la gent res, ningú es va queixar.. jo estava molt contenta.
I a més estem molt contents perquè vam montar bastant de xou nosaltres! Resulta que com que treballo en una productora era una boda de "cine"... Vam posar músiques de cine, les taules tenien títols de peli i teníen els cartells de les pelis (no els seus números), i la decoració que ja sabeu que ells ho fan molt, la vam fer entre ells i nosaltres. Nosaltres vam recollir llaunes de guardar els "els negatius" de les pel·lícules, i ells van col·locar-les de centre a l'aperitiu i les benvingudes; i van posar també un projector de supervideo. A més a més jo havia fet un vídeo de fotos amb amics i familiars (i trossos de peli, bastant xulo, per cert, jeje) i aleshores teníem el projector i la pantalla i vam passar-lo abans d'entrar. I reconec que és car el projector i la pantalla, però si pregunteu fora, difícilment trobareu molt millor preu per 2 projectors i 2 pantalles taaan grans, us ho dic perquè ho vaig mirar des de la productora. Però més petit segur que trobeu algo més econòmic. A més a més el lloguer era per tota la nit! Jo vaig passar el meu vídeo, i després els meus amics un que havíen fet ells.
I a més a més, vam fer una cosa fora de lo normal, vam fer les entregues com si fossin uns òscars!!! l'Àlex ens va montar un escenari petitet al costat de la pantalla amb un faristol, i nosaltres amb el micro vam xerrar i vam anar donant nuvis a diferents parelles (donavem una caricatura i unoscar de plàstic), i quan deiem els noms (que els relacionavem amb una peli) sonava la banda sonora de la pel·lícula, i es projectaven imatges del "premiats" a la pantalla. Aleshores havien de sortir a recollir i feiem foto etc. Van ser unes entregues molt més ràpides de lo normal, molt millor, menys pesat! I a la gent li va molar molt.. tot i que nosaltres ens vam morir de vergonya.. jeje
Total que estic super contenta amb ells, el Dj també molt bé i el Gustavo, de la pantalla, molt bé també. Vam coordinar per projectar el vídeo, fotos d'amics etc. I la Laura RUiz també genial, estem molt contents amb ella. Així que tot rodó en general! Nosaltres vam currar molt però va valer la pena.
I per cert, teníem un cambrer que tota l'estona ens seguia durant l'aperitiu donant-nos menjar, jajaja. Una mica més i em fica els canapés dins la boca perquè jo estava tan nerviosa que no menjava i no parava de beure. Ell mateix em va frenar una mica i tot. I la metre super bé també, es preocupen per tot i jo em vaig sentir tota recolzada, perquè estava taaant nerviosa...
Total, que jo crec que no podia haver fet res millor!!!!!!!!!!
Ja explicareu les altres què tal els vostres (vaya rollo us he fotut)