DETALLES PARA LOS INVITADOS

bodes 10!

Re: DETALLES PARA LOS INVITADOS

EntradaAutor: Arcadia » dl. feb. 08, 2010 11:48 pm

Nena fijo que si ehh!!!!

Yo he comprado las alpargatas alli y se pagan 25 euros en concepto de envio y solo una vez asi que casi seguro que si.......

Asi que te mantengo informada!!!!!!!!!!!! pq si me decido...no creo que tarde en pedirlas pq a la otra chica le corria mas prisa y a mi como me da igual tenerlas ya.....

Solo me falta decidirme!!!!!!!!!!!!!!!!! que estoy entre eso y los inciensos...a mi novio le gustan mas los inciensos...pero yo me he encaprichado de las pashminas!!!!!!!!!!!!!!!!
Arcadia
:: meganúvia

Entrades: 9073
Membre des de: dj. jul. 03, 2008 11:40 am
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: silvia i jordi dj's » dl. feb. 08, 2010 11:55 pm

Hola, vaig llegint el post i no he intervingut, veig que teniu molt bones idèes dels detalls i els compartiu, què passaria si anessiu a un casament i aquella idèa que heu tingut també la tenen els nuvis que us han convidat, i vosaltres us caseu una mica més endavant i heu pensat en fer el mateix detall??

No us ha passat estrenar un vestit en un casament, i allà hi ha l'altra noia que porta quasi el mateix vestit que vosaltres???

O la cançó d'entrada al restaurant, del pastís o la del ball, i mira quina casualitat, és la mateixa que heu escollit!!!!

No vull xafar la guitarra a ningú, però la meva experiència és que que això passa, i sovint, i és un rotllo per no dir un mal rotllo.....

Per si de cas, teniu alternatives???
"El ball i la festa són el final més esperat de cada casament i val la pena gaudir-los intensament i personalitzar-los al màxim"

Sílvia i Jordi (profes de ball, animadors de la festa i discjoqueis)
silvia i jordi dj's
:: núvia experimentada

Entrades: 479
Membre des de: dl. set. 22, 2008 5:25 pm

EntradaAutor: Arcadia » dt. feb. 09, 2010 12:38 am

buffffffffffffff por alternativas sera!!!! madre de dios!!! si lo que me sobran a mi precisamente son alternativas!!!!!!!!!!!!! jajajaja

Nosotras por ejemplo las niñas del foro hemos comprado el mismo detalle para los hombres....algunas no todas eh....pero en realidad como solo nos conocemos nosotras.....jajajaj el resto de invitados seran todos diferentes pq nos conocimos en el foro!!!

Yo tengo este año 8 bodas!!!!!!!!!!!!!! 7 sino cuento la mia.....y espero que no me inviten a ninguna mas!!! jajajajajaj pq la probabilidad de que coincida con alguna de mis niñas es muy elevada!!!! y seria una gran p...tada....

Pero en principio como sabemos cada una lo que regalamos....yo no tengo ese problemilla......

PERO SI!!!!! ES ALGO QUE PUEDE OCURRIR Y SERIA UN FASTIDIO!!!!!

si alguna amiga mia se casara antes que yo y tuvieramos amigos en comun me fastidiaria muchisimo coincidir en algun detalle...perooooo que hi farem!!

Y de las canciones creo que aun me fastidiaria mas!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! argggggggggggg jajajajaj pero bueno....yo todas las canciones las estoy escogiendo por algo....no al azar asi que si en alguna de las bodas escucho alguna....NO CAMBIO!!!!! son mis canciones...si alguna coincide no es culpa mia!!!!!!!! pero si...me fastidiaria un monton!!!! jajaja
Arcadia

EntradaAutor: NU23 » dt. feb. 09, 2010 10:08 am

Una cosita, yo regalo unos abanicos en la entrada de la iglesia y después hemos hecho un detalle para cada invitado, y algunos es personalizado. Estaba pensando regalar también alpargatas para las mujeres en el baile, pero no se q hacer. A lo mejor son muchas cosas, no? Q haríais?
NU23
:: núvia rookie

Entrades: 109
Membre des de: dv. abr. 03, 2009 9:24 pm

EntradaAutor: Eliti » dt. feb. 09, 2010 10:17 am

silvia i jordi dj's ha escrit:Hola, vaig llegint el post i no he intervingut, veig que teniu molt bones idèes dels detalls i els compartiu, què passaria si anessiu a un casament i aquella idèa que heu tingut també la tenen els nuvis que us han convidat, i vosaltres us caseu una mica més endavant i heu pensat en fer el mateix detall??

No us ha passat estrenar un vestit en un casament, i allà hi ha l'altra noia que porta quasi el mateix vestit que vosaltres???

O la cançó d'entrada al restaurant, del pastís o la del ball, i mira quina casualitat, és la mateixa que heu escollit!!!!

No vull xafar la guitarra a ningú, però la meva experiència és que que això passa, i sovint, i és un rotllo per no dir un mal rotllo.....

jordiiiiiiiiiiii deja de meter baza!!!! jajajajajajaj
Imatge
Eliti
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 11827
Membre des de: dv. des. 05, 2008 4:54 pm
Ubicació: Cornellà

EntradaAutor: MONIKILLA » dt. feb. 09, 2010 10:20 am

Como sabes que es Jordi........
Imatge
17 DE JULIO 2010
MONIKILLA

Entrades: 9169
Membre des de: dj. set. 11, 2008 4:20 pm
Ubicació: HOSPITALET DE LLOBREGAT

EntradaAutor: Eliti » dt. feb. 09, 2010 10:21 am

uhmmmmmmm pués no lo sé! me lo he imaginado! jajajajjajajajaja
Imatge
Eliti
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: MONIKILLA » dt. feb. 09, 2010 10:27 am

NU23 ha escrit:Una cosita, yo regalo unos abanicos en la entrada de la iglesia y después hemos hecho un detalle para cada invitado, y algunos es personalizado. Estaba pensando regalar también alpargatas para las mujeres en el baile, pero no se q hacer. A lo mejor son muchas cosas, no? Q haríais?

Hola nu!!

Pues imagínate, yo también doy los abanicos a la entrada de la iglesia (cosa que me agradecerán el resto de sus vidas, ya que en julio.... buff), y luego doy :

* Cajita de jabones para las mujeres
* Vino personalizado para los hombres
* Puro para los hombres
* Cajetilla de tabaco para las mujeres.

Y para rematar..... Como marca sitio......Rosas de goma eva !!

Jajaj toma ya !!

Para mi, si lo haces desde el corazón.... adelante !!
Imatge
17 DE JULIO 2010
MONIKILLA

EntradaAutor: MONIKILLA » dt. feb. 09, 2010 10:28 am

Eliti ha escrit:uhmmmmmmm pués no lo sé! me lo he imaginado! jajajajjajajajaja

Jajajajajja si..... seguro..... ... ejem !!
Imatge
17 DE JULIO 2010
MONIKILLA

EntradaAutor: nananda2 » dt. feb. 09, 2010 2:19 pm

silvia i jordi dj's ha escrit:Hola, vaig llegint el post i no he intervingut, veig que teniu molt bones idèes dels detalls i els compartiu, què passaria si anessiu a un casament i aquella idèa que heu tingut també la tenen els nuvis que us han convidat, i vosaltres us caseu una mica més endavant i heu pensat en fer el mateix detall??

Doncs jo de moment tinc dues bodes més a part de la meva aquest any, pero com que resulte que la meva es la primera! ja es preocuparan els demés!! jajajajaja que dolenta!
Imatge
nananda2

Entrades: 282
Membre des de: dc. des. 30, 2009 9:36 pm

EntradaAutor: buniketa » dt. feb. 09, 2010 3:21 pm

Ups! Doncs jo en tinc dos aquest any: una d'uns "amics" (només em fa gràcia anar-hi perquè serà al mateix lloc que la farem nosaltres) i una cosina meva... i espero que cap dels dos se'ls acudeixi regalar el mateix, més que res perquè ja els tinc a casa i valen una pasta... a més, ho hem buscat i preparat amb molta il·lusió, i em sabria greu que després semblés una còpia. Bueno, de totes maneres, alguna cosa se m'acudiria per fer-ho diferent. Molt serà...
Imatge

Imatge
buniketa
:: núvia d'argent
:: núvia d'argent

Entrades: 2570
Membre des de: dj. oct. 08, 2009 8:49 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: silvia i jordi dj's » dt. feb. 09, 2010 7:26 pm

I les espardenyes que regaleu, només és per les noies o també pels nois???

Es per saber per curiositat si els nois també tenen espardenyes, si se les posaran amb mitjons o sense..... je je
"El ball i la festa són el final més esperat de cada casament i val la pena gaudir-los intensament i personalitzar-los al màxim"

silvia i jordi dj's

EntradaAutor: Eliti » dt. feb. 09, 2010 9:06 pm

Para los hombres no hay espardeñas! no ves que ellos no tienen el problema de los tacones??? jajajajajjajaj

para ellos CD's, mientras lo escuchan , están calladitos!
Imatge
Eliti
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: esca5408 » dt. feb. 09, 2010 9:19 pm

he mirat la pagina,pero no m'interesa gaire ja que solament vull colors blanc,negre i marro,pero es una bona oferta per les que hi vulguin plashminas
esca5408

Entrades: 134
Membre des de: dg. des. 27, 2009 7:32 pm

EntradaAutor: silvia i jordi dj's » dc. feb. 10, 2010 12:01 am

Eliti, las chicas espardeñas y los chicos como no llevan talones, cd's para los pies???? No entiendo........je je je je, que divertido!!!!!!

silvia i jordi dj's

EntradaAutor: Eliti » dc. feb. 10, 2010 10:02 am

jajajajajajajajajjaajajajaja

Jordi Jordi...que no eres bueno!! Los CD's pueden ponerselos o meterselos por donde más les guste!!! hajajajajajaja
Imatge
Eliti
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: MONIKILLA » dc. feb. 10, 2010 10:20 am

Emm.... pasapalabra !! jajjjajja
Imatge
17 DE JULIO 2010
MONIKILLA

EntradaAutor: Gloglo2 » dc. feb. 10, 2010 1:12 pm

Hola a totes,

Doncs nosaltres ja hem decidit que regalarem un imán en forma de margarita, n'hi ha de 5 colors. Van presentats amb una targeta amb els nostres noms, data del casament i alguna frase tipus "Gràcies per compartir aquest dia amb nosaltres" o alguna cosa així.

Us poso una foto orientativa, és el mateix però el text, evidentment serà un altre.
A més, suposo que al final també farem un CD amb les cançons més representatives per nosaltres.

A veure què us assemblen els imans.

Imatge

Imatge

Ah, dir que he vist que una de vosaltres està fent uns cors de fieltro preciosos, sóc incapaç de fer jo mateixa una cosa tan bonica!!! Són una passada, m'encanten! Felicitats per la currada! Queden genial!

Petons a totes
Gloglo2

Entrades: 172
Membre des de: ds. maig 30, 2009 7:29 pm

EntradaAutor: Arcadia » dc. feb. 10, 2010 1:26 pm

uisssssssssssssss que chulos!!!!!!!!!!!!! me encantan esos imanes!!!!!! cuanto cuestan cuanto cuestan!!!!

uiss....quita quita...dejar de darme ideas coñooo que me estallará la cabeza!!!!!!!
Arcadia

EntradaAutor: Gloglo2 » dc. feb. 10, 2010 1:31 pm

Jajajjaja Arcadia, tranquila, por si las flowers no te pienso decir el precio. Si tu ya lo tienes todo, no le des más vueltats. Una vez decidido cierra tema!!!

Besos
Gloglo2

Entrades: 172
Membre des de: ds. maig 30, 2009 7:29 pm

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Google [Bot] i 12 visitants